Die Downtime was een uitzondering hoor Beroepslurkertje.quote:Op dinsdag 27 november 2007 19:43 schreef beroepslurker het volgende:
[..]
Dat wordt zaterdag wéér afzien denk ik, ga alvast maar iets leuks plannen
Zeaux,quote:Op dinsdag 27 november 2007 19:06 schreef Ex-Lekkerlander het volgende:
Duh
ik ben nog nooit ingelogd geweest op DGK dus het is logisch dat ik dan uitgelogd ben
Nee, als ik dat had ging ik dit weekend niet wegquote:Op dinsdag 27 november 2007 19:48 schreef beroepslurker het volgende:
[..]
Had je een vooruitziende blik?
En er moet nog gefinetuned worden.quote:Op dinsdag 27 november 2007 19:49 schreef ppi het volgende:
[..]
Die Downtime was een uitzondering hoor Beroepslurkertje.
Is ie bij jou in de leer geweest?quote:Op dinsdag 27 november 2007 19:50 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Zeaux,
Jij bent wel echt EXTREEM lollig.
Een zaterdagavond lekker de stad in is ook niet verkeerd toch?quote:Op dinsdag 27 november 2007 19:51 schreef Gert het volgende:
[..]
En er moet nog gefinetuned worden.
Desalniettemin heb ik de komende drie zaterdagavonden toch maar wat IRL gepland.
za 1. vrienden op bezoek. za 2. vrienden op bezoek, za 3. Dublin.quote:Op dinsdag 27 november 2007 19:54 schreef beroepslurker het volgende:
[..]
Een zaterdagavond lekker de stad in is ook niet verkeerd toch?
Dublin...zo wat leuk!quote:Op dinsdag 27 november 2007 19:58 schreef Gert het volgende:
[..]
za 1. vrienden op bezoek. za 2. vrienden op bezoek, za 3. Dublin.
Als ze nou een volgend onderhoud maar niet net op za 4. gaan plannen.
Wauw !quote:Op dinsdag 27 november 2007 19:51 schreef Gert het volgende:
[..]
En er moet nog gefinetuned worden.
Desalniettemin heb ik de komende drie zaterdagavonden toch maar wat IRL gepland.
Hoi Buufquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |