Jij was niet uitgelogdquote:
quote:Op dinsdag 27 november 2007 19:06 schreef Ex-Lekkerlander het volgende:
Duh
ik ben nog nooit ingelogd geweest op DGK dus het is logisch dat ik dan uitgelogd ben
Winterslaap....quote:Op dinsdag 27 november 2007 19:14 schreef beroepslurker het volgende:
....hoop dat dat lekkere, slimme paarse beertje nog even langskomt vanavond.....
Hallo PPI, ja dat zou kunnen, heeft zich gisteren zo afgemat, die heeft wel een paar maandjes rust nodigquote:
Tuurlijkquote:Op dinsdag 27 november 2007 19:22 schreef beroepslurker het volgende:
HiDiHo, je kunt denk ik nog wel een lekker muziekje neerzetten hier, het is zo stil
quote:Op dinsdag 27 november 2007 19:23 schreef beroepslurker het volgende:
[..]
Hallo PPI, ja dat zou kunnen, heeft zich gisteren zo afgemat, die heeft wel een paar maandjes rust nodig
Ik had ook niet verwacht dat een software update van 4 naar 5 de snelheid veel ten goede zou komenquote:Op dinsdag 27 november 2007 19:38 schreef ppi het volgende:
[..]
Tis een vreemde snuiter in ieder geval en Fok! is toch weer ouderwets traag.
quote:Op dinsdag 27 november 2007 19:24 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Tuurlijk![]()
http://nl.youtube.com/watch?v=hCfZbEZWAJA
Dat wordt zaterdag wéér afzien denk ik, ga alvast maar iets leuks plannenquote:Op dinsdag 27 november 2007 19:40 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Ik had ook niet verwacht dat een software update van 4 naar 5 de snelheid veel ten goede zou komen
Dit weekend ben ik zeker wegquote:Op dinsdag 27 november 2007 19:43 schreef beroepslurker het volgende:
[..]
Dat wordt zaterdag wéér afzien denk ik, ga alvast maar iets leuks plannen
Ik had nog willen wedden...quote:Op dinsdag 27 november 2007 19:40 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Ik had ook niet verwacht dat een software update van 4 naar 5 de snelheid veel ten goede zou komen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |