quote:Op woensdag 28 november 2007 00:14 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Vieze, vuile, smerige gluurder!!!![]()
mmmm iets gemistquote:Op woensdag 28 november 2007 00:14 schreef Gert het volgende:
[..]
O gelukkig.... dacht even dat je naar een bepaald topic verwees.
ok first talk then kissquote:Op woensdag 28 november 2007 00:14 schreef tipsch het volgende:
[..]
Stijltangen dan?Ik wil alleen maar met je praten
![]()
quote:Op woensdag 28 november 2007 00:18 schreef tipsch het volgende:
[..]
Na man, vooruit. Hang 'em er maar in.
Gatver, dat is smerig!!quote:Op woensdag 28 november 2007 00:21 schreef Pavement het volgende:
Hebben jullien nu ook altijd zo'n pluisje in je navel ?
ik wel echt leuk eigenlijk, soort van wuzzie
quote:Op woensdag 28 november 2007 00:21 schreef Pavement het volgende:
Hebben jullien nu ook altijd zo'n pluisje in je navel ?
ik wel echt leuk eigenlijk, soort van wuzzie
quote:Op woensdag 28 november 2007 00:22 schreef Pavement het volgende:
4 op een rij !
Niet over streams beginnenquote:Op woensdag 28 november 2007 00:22 schreef Pavement het volgende:
saai, zijn de streams leuk op het moment ?
wat ! is gewoon een pluisje van katoen of wol hoor, ik vind ze wel lief. Heb een schone buuk hoor !quote:
Hoezo niet?quote:Op woensdag 28 november 2007 00:23 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Niet over streams beginnen![]()
Het lukt me niet om ze te zien
das geyl, als je met zo'n oorwatje er ff in kan rammen en zo'n gele klodder uit haalquote:
Ik kijk geen streams, maar aan de COS te lezen, wordt het script steeds hilarischer!quote:Op woensdag 28 november 2007 00:22 schreef Pavement het volgende:
saai, zijn de streams leuk op het moment ?
zeker ff gesolliciteerd bij de gemeente, moet ik dalijk nog in pak ookquote:
ik hoor de voice over al in mn hoofd over een paar dagen op tvquote:Op woensdag 28 november 2007 00:26 schreef Gert het volgende:
[..]
Ik kijk geen streams, maar aan de COS te lezen, wordt het script steeds hilarischer!
Nu zou Nadia een miskraam hebben gehad, afkomstig van Dennis: "Brooke".
Uiteraard weer één en al streamlocks erdoor heen, om de suggestie te wekken dat het echt is.
owww, Luilekkerlandquote:Op woensdag 28 november 2007 00:27 schreef Pavement het volgende:
[..]
zeker ff gesolliciteerd bij de gemeente, moet ik dalijk nog in pak ookstropdas
We zijn nog maar enkele hoofstukken verwijderd van de komst van een ware exorcistquote:Op woensdag 28 november 2007 00:26 schreef Gert het volgende:
[..]
Ik kijk geen streams, maar aan de COS te lezen, wordt het script steeds hilarischer!
Nu zou Nadia een miskraam hebben gehad, afkomstig van Dennis: "Brooke".
Uiteraard weer één en al streamlocks erdoor heen, om de suggestie te wekken dat het echt is.
zekel luilekkerlandquote:Op woensdag 28 november 2007 00:29 schreef tipsch het volgende:
[..]
owww, Luilekkerland![]()
Wat voor functie?
quote:Op woensdag 28 november 2007 00:31 schreef Veulen het volgende:
Navond dames en heren.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |