Weet je wat jij nodig hebt?quote:Op dinsdag 27 november 2007 21:33 schreef beroepslurker het volgende:
[..]
Ik wel, vandaag al twee keer.
EEN BEREKNUFFEL!quote:
Ik dacht al: het begint vast met een B.quote:Op dinsdag 27 november 2007 21:44 schreef KutVocht. het volgende:
[..]
EEN BEREKNUFFEL!![]()
[ afbeelding ]
Heerlijk, net wat ik lekker vindquote:Op dinsdag 27 november 2007 21:44 schreef KutVocht. het volgende:
[..]
EEN BEREKNUFFEL!![]()
[ afbeelding ]
Aha, denk dat jij wat anders bedoelde Gert...quote:Op dinsdag 27 november 2007 22:24 schreef Gert het volgende:
[..]
Ik dacht al: het begint vast met een B.
Is het nu helemaal voor elkaar Lobasca met de computer?quote:Op dinsdag 27 november 2007 22:19 schreef Lobasca het volgende:
Z0 dan!
Hee, als jij meer van berenknuffels houdt, prima.quote:Op dinsdag 27 november 2007 22:37 schreef beroepslurker het volgende:
[..]
Aha, denk dat jij wat anders bedoelde Gert...
Dát zeg ik niet Gert, vind beiden lekkerquote:Op dinsdag 27 november 2007 22:40 schreef Gert het volgende:
[..]
Hee, als jij meer van berenknuffels houdt, prima.
nee, maar zodra het wel zo is, hoor je het als eerste..quote:Op dinsdag 27 november 2007 22:38 schreef beroepslurker het volgende:
[..]
Is het nu helemaal voor elkaar Lobasca met de computer?
waar gaat dit over?quote:Op dinsdag 27 november 2007 22:41 schreef beroepslurker het volgende:
[..]
Dát zeg ik niet Gert, vind beiden lekker
Met een B.quote:Op dinsdag 27 november 2007 22:46 schreef beroepslurker het volgende:
[..]
Over lekkere dingen Lobasca
Kan me niks boeien.quote:
Daar hadden jullie het een tijdje geleden overquote:Op dinsdag 27 november 2007 23:02 schreef beroepslurker het volgende:
Die klote-afkortingen altijd hier, wat is BMSD nu weer?
bdsm....quote:Op dinsdag 27 november 2007 23:04 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Daar hadden jullie het een tijdje geleden over![]()
![]()
Ben het vergeten, waarschijnlijk mijn korte-termijn geheugenquote:Op dinsdag 27 november 2007 23:04 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Daar hadden jullie het een tijdje geleden over![]()
![]()
Geen flauw idee. Bullshit.quote:Op dinsdag 27 november 2007 23:02 schreef beroepslurker het volgende:
Die klote-afkortingen altijd hier, wat is BMSD nu weer?
Brandsteder Ron, ook niet lekker met een Bquote:Op dinsdag 27 november 2007 23:06 schreef Gert het volgende:
[..]
Geen flauw idee. Bullshit.
(nee, niet "lekker met een B")
Ach ja, gaat niet om de letters, 't gaat om de actie....quote:Op dinsdag 27 november 2007 23:08 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Dát bedoel ik!
gelukkig begint het wel met een b
En wat houdt die actie in dan?quote:Op dinsdag 27 november 2007 23:10 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ach ja, gaat niet om de letters, 't gaat om de actie....
Het staat mij toch echt bij dat dat toen uitgebreid aan de orde is geweest en dat jij daar bij was tochquote:Op dinsdag 27 november 2007 23:11 schreef beroepslurker het volgende:
[..]
En wat houdt die actie in dan?
Ben het echt vergeten, komt misschien omdat ik een beetje ziek ben, grieperig.quote:Op dinsdag 27 november 2007 23:13 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Het staat mij toch echt bij dat dat toen uitgebreid aan de orde is geweest en dat jij daar bij was toch
Info is hier te vindenquote:Op dinsdag 27 november 2007 23:14 schreef beroepslurker het volgende:
[..]
Ben het echt vergeten, komt misschien omdat ik een beetje ziek ben, grieperig.
Bramdsteder schijnt van grote Bah te houden.quote:Op dinsdag 27 november 2007 23:09 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Brandsteder Ron, ook niet lekker met een B
http://nl.wikipedia.org/wiki/BDSMquote:Op dinsdag 27 november 2007 23:14 schreef beroepslurker het volgende:
[..]
Ben het echt vergeten, komt misschien omdat ik een beetje ziek ben, grieperig.
Ja, ik weet het weerquote:Op dinsdag 27 november 2007 23:17 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Info is hier te vinden
Ja, dat klopt écht, weet ik zékerquote:Op dinsdag 27 november 2007 23:17 schreef Gert het volgende:
[..]
Bramdsteder schijnt van grote Bah te houden.
Boefjequote:Op dinsdag 27 november 2007 23:17 schreef Gert het volgende:
[..]
Bramdsteder schijnt van grote Bah te houden.
En hoe komt dat, dat jij dat zéker weet?quote:Op dinsdag 27 november 2007 23:19 schreef beroepslurker het volgende:
[..]
Ja, dat klopt écht, weet ik zéker
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |