Wel dus.....quote:Op woensdag 28 november 2007 02:52 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Echt? Heb ik mijn PM niet ondertekend met mijn echte naam?
Ik moest er zelf heel hard om lachen....quote:Op woensdag 28 november 2007 02:51 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Daar kom je er niet mee.....
Nee, totaal niet, maar het was altijd zo'n Nederlandse bitch die mij het liefst terug naar Amsterdam zou beamen en vandaag was ze aardig.quote:Op woensdag 28 november 2007 02:48 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Volgens mij ben jij een beetje bang voor je tandarts...
Ik lag ook dubbel......quote:Op woensdag 28 november 2007 02:53 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Ik moest er zelf heel hard om lachen....
Welke PMquote:Op woensdag 28 november 2007 02:52 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Echt? Heb ik mijn PM niet ondertekend met mijn echte naam?
misogynistquote:Op woensdag 28 november 2007 02:55 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Jezus Christ, je vroeg mij op 20-11 wat in de SC, daarop heb ik je twee PM's gestuurd....
Mooi!quote:Op woensdag 28 november 2007 02:53 schreef APK het volgende:
[..]
Nee, totaal niet, maar het was altijd zo'n Nederlandse bitch die mij het liefst terug naar Amsterdam zou beamen en vandaag was ze aardig.![]()
Ik mis wat glazuur op een paar tanden en dat gaat ze fixen.
glazuur is doorzichtig...quote:Op woensdag 28 november 2007 02:56 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Wat voor kleur zou ze nemen..... >:)
Dan krijg je waarschijnlijk schildjes...quote:Op woensdag 28 november 2007 02:59 schreef APK het volgende:
[..]
Echt
Anyways, in februari niet meer.
Tis datquote:Op woensdag 28 november 2007 03:01 schreef Lobasca het volgende:
Dan krijg je waarschijnlijk schildjes...
Slijpen ze een stukje van je tand af en lijmen daar een schildje op, zoadat je gebit er weer een beetje toonbaar uitziet..quote:
COS.quote:Vanaf de 1e sec. dacht ik al, dat Nadia geen vrouw was.
Geen probleem hoor, maar kom er gewoon voor uit.
Of willen zij dit als primeur houden, zoals ik al vaker zeg. Nederland zou Nederland niet zijn als wij niet de eerste zijn met een dusdanig plot in een programma.
Volgens mij gaat ze met vullingmateriaal aan de gang.quote:Op woensdag 28 november 2007 03:03 schreef Lobasca het volgende:
Slijpen ze een stukje van je tand af en lijmen daar een schildje op, zoadat je gebit er weer een beetje toonbaar uitziet..
Ik heb van alles een beetje verstand...quote:Op woensdag 28 november 2007 03:05 schreef APK het volgende:
[..]
Volgens mij gaat ze met vullingmateriaal aan de gang.
Heb jij er verstand van
Ze is een leergierig en slim kind....quote:Op woensdag 28 november 2007 03:05 schreef APK het volgende:
[..]
Volgens mij gaat ze met vullingmateriaal aan de gang.
Heb jij er verstand van
Behalve van beeldschermen van laptops.quote:Op woensdag 28 november 2007 03:06 schreef Lobasca het volgende:
Ik heb van alles een beetje verstand...
Dat is mijn rol...quote:Op woensdag 28 november 2007 03:07 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ze is een leergierig en slim kind....
Jammer dat ze dat zo weinig laat merken......
Waarquote:Op woensdag 28 november 2007 03:05 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Hier overigens straks verder.....http://forum.fok.nl/topic/1099685/1/25#54883737
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |