Kattenren?quote:Op maandag 26 november 2007 12:06 schreef Ingetje79 het volgende:
TVP![]()
Je moet natuurlijk ook wel ff promoten he? Spammen in andere topics, mensen lastig vallen in hun FoBo's enzo.![]()
Ik ga lekker douchen, stond net de kattenbak in de ren te verschonen buiten, mooi redelijk blauw luchtje erbij. Komt daar so ineins een windvlaag, gevolgd door een dikke hagelbui!
Ingetje nu koud en nat
Ah zo! Kon me er even niks bij voorstellen!quote:Op maandag 26 november 2007 12:43 schreef Ingetje79 het volgende:
Een klein rennetje wat aan de berging vastzit. In de berging zit een luikje waardoor ze zelf naar binnen en buiten kunnen. Tis niet groot, maar ze kunnen wel lekker zonnebaden of zoals vandaag een ijsklontjesneusje halen.![]()
Foto:
[ afbeelding ]
Slaan!quote:Op maandag 26 november 2007 15:40 schreef Qwea het volgende:
kom ik bij super de boer net, is mn jochem flyer weg
ja, maar mensen die klant zijn kunnen dingen van dat prikbord halenquote:Op maandag 26 november 2007 15:59 schreef Elseetje het volgende:
[..]
Slaan!Je had toestemming gevraagd?
quote:Op maandag 26 november 2007 15:56 schreef Ellatjuh het volgende:
gaaf weer een kerstactie.
nou ik ga zo alles rustig doorlezen en kijken wta ik kan en wil doen
Gewoon stug blijven volhouden.quote:Op maandag 26 november 2007 16:04 schreef Qwea het volgende:
[..]
ja, maar mensen die klant zijn kunnen dingen van dat prikbord halen
prik er woensdag wel weer een nieuwe op
Hoe was het?quote:
Wat heeft Greys uitgespookt dan?quote:
quote:Op maandag 26 november 2007 20:02 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Wat heeft Greys uitgespookt dan?
*gaat snel Hyves checken*
Wil je schandalige verhalen horen dan?quote:
Wacht ff, dan pak ik er ff een bakkie koffie bijquote:Op maandag 26 november 2007 20:42 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Wil je schandalige verhalen horen dan?
Ik heb er nog wel wat uit eigen koker. Heb er nogal wat versleten en daar zitten leuke smeuige verhalen bij.
ja vertelquote:Op maandag 26 november 2007 20:42 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Wil je schandalige verhalen horen dan?
Ik heb er nog wel wat uit eigen koker. Heb er nogal wat versleten en daar zitten leuke smeuige verhalen bij.
en jij spankt gelijk.Bij mij gaat het dan gelijk over sex, maar jij maakt er gelijk een SM party van met jequote:Op maandag 26 november 2007 22:31 schreef Morretje het volgende:Dames!!!
Het gaat gelijk ook weer over sex he...![]()
Ik ben weer thuis... Man, wat is het koud buiten.. (En binnen opt werk ook, want de verwarming was stuk)
En ik heb verdarre nix gehoord van m'n gesprek vanochtend...
Nou...quote:Op maandag 26 november 2007 22:42 schreef nokwanda het volgende:
[..]
en jij spankt gelijk.Bij mij gaat het dan gelijk over sex, maar jij maakt er gelijk een SM party van met je![]()
Als ze morgenmiddag nog niet gebeld hebben zeker! Eerst een beetje bijslapen vannachtquote:Op maandag 26 november 2007 22:56 schreef Ingetje79 het volgende:
Trusten Q![]()
Ga je ze morgen zelf terugbellen Morretje?
Ik ken het probleem. Ik ben ergens aan de slag gekomen waar ze eerlijkheid waarderen, en onderhand heb ik het afgeleerd.quote:Op dinsdag 27 november 2007 11:48 schreef Morretje het volgende:![]()
Instelling waar ik gesolliciteerd heb, heeft net gebeld... Ben het helaas niet geworden. Ik moet leren mezelf beter te verkopen.. Ik ben te eerlijk denk ik
Hahaha ik ben er ook langzaam van aan het terugkomen dat ik hem heel graag in de bios wil zien, ik denk dat ik eruit gegooit wordt, volgens mij ga ik verschrikkelijk hard huilenquote:Op dinsdag 27 november 2007 14:10 schreef Greys het volgende:
Non, ik geloof niet dat ik 'Earth' kan gaan zien, ben bang dat ik er dan minstens 3 weken van wakker lig![]()
![]()
ik heb marsepein van PR gemailt of het niet vandaag of morgen kan aangeizne de actie niet echt op gang komt.quote:Op dinsdag 27 november 2007 14:10 schreef Greys het volgende:
Shit Morretje, wat jammer voor je!
Non, ik geloof niet dat ik 'Earth' kan gaan zien, ben bang dat ik er dan minstens 3 weken van wakker lig![]()
![]()
Qwea, ik heb mijn donatie nog niet gedaan (er waren even andere dingen aan mijn hoofd met oma enzo) maar ik beloof dat het jouw kant op komt hoor! En waarom het nog niet zo hard loopt... ik weet niet meer of het bij ons meteen vanaf het begin al hard ging eigenlijk. Ook niet echt, volgens mij. En misschien zijn de mensen een beetje actie-moe omdat het best dicht achter onze actie is. Maar blijven spammen en onder de aandacht brengen is het enige dat ik je kan adviseren. We hebben het in onze sigjes staan en fotoboeken. En eigenlijk had het best iets eerder op de FP gemogen eigenlijk, om de boel een beetje op gang te helpen. Jammer dat dat niet wat eerder mag.
Een paar van deze misschien ?quote:Op dinsdag 27 november 2007 14:20 schreef Qwea het volgende:
ik moest wat bedenken van MikeyMo voor mn verjaardag. Maar ik weet fucking niks
Niks, ik heb een beetje lopen spelen in POL... Old habits die hard.quote:Op dinsdag 27 november 2007 16:39 schreef Morretje het volgende:
Ok, vast een open deur: Leg eens uit Elseetje..?
quote:Op dinsdag 27 november 2007 18:24 schreef Ingetje79 het volgende:
Komt vanzelf wel wat, maar een "gewone" baan is wel lekker voor je financiele zekerheid
Wauw, waar een nieuwsberichtje al niet goed voor is zeg!quote:Op dinsdag 27 november 2007 18:54 schreef Ingetje79 het volgende:
Qwea-muts! Doe es online komen! Je topic staat roodgloeiend!
quote:Op dinsdag 27 november 2007 19:32 schreef Qwea het volgende:
het is druk!!!!!!!
PM komt eraan.
gvd even weggeweest en meteen druk
tofquote:Op dinsdag 27 november 2007 14:59 schreef Ellatjuh het volgende:
ja ik wil wel geld doneren
december is een maand dat ik veel geld aan de dieren ga betalen.
aangezien ik ook nog 210 euro mag neertellen voor mn katten.
laat ze gelijk stereliseren
Inderdaad even vragen of ze hun nickname er bij noemen.quote:Op dinsdag 27 november 2007 20:19 schreef Qwea het volgende:
ja, maar ik weet natuurlijk niet wie wel en niet heeft gestort. Kijk greys kan bv wel zeggen van ik stort, maar ik weet greys rekeningnummer en naam niet, dus kan ik zulke dingen nooit nagaan
Dat kan ik idd wel even doen jaquote:Op dinsdag 27 november 2007 20:38 schreef Greys het volgende:
[..]
Inderdaad even vragen of ze hun nickname er bij noemen.
En anders, als dat al te laat is bij sommigen, dan roep je even in het actietopic dat je een storting binnen hebt (geen bedrag noemen) van bv. M.A. S te B. En dat ben ik dan bijvoorbeeld
Ja he?quote:Op dinsdag 27 november 2007 20:53 schreef Greys het volgende:
[..]
Ohhhhhhhhhh wacht..... ik weet het geloof ik al
En dan uiteraard eisen dat ze ook een flinke donatie doen omdat jij zolang hebt moeten wachten op dat kut internetbankieren van zequote:Op dinsdag 27 november 2007 20:57 schreef Qwea het volgende:
Ik zal morgen vroeg eens die kutbank bellen waar dat internetbankier ding blijft
Dat wordt wel eens tijd ja. Wanneer heb je dat nou ook alweer aangevraagd?quote:Op dinsdag 27 november 2007 20:57 schreef Qwea het volgende:
Ik zal morgen vroeg eens die kutbank bellen waar dat internetbankier ding blijft
De rest kan ik wel.quote:Op dinsdag 27 november 2007 22:25 schreef nokwanda het volgende:
Okay, hier wat suggesties dan maar
zaterdagen lijken me het meest logisch
12 januari Bijna 1ste examen
19 januari Nieuwjaarsborrel
26 januari
2 februari
9 februari
5 data lijkt me goed om ergens overeen te komen. Wanneer de meesten kunnen?
Ja hoor. Ik durf het wel aan. Welke pakken we? Diergaarde Blijdorp?quote:Op dinsdag 27 november 2007 22:45 schreef Greys het volgende:
Ik kan ook 26 januari, 2 februari en 9 februari
Wat gaan we doen? Dierentuin ofzo?
Alleen als jij een dikke vette aap gaat doenquote:Op dinsdag 27 november 2007 22:50 schreef nokwanda het volgende:
amersfoort is wel centraler
Of we gaan naar de apenheul
Ik had allang moeten slapenquote:Op dinsdag 27 november 2007 22:47 schreef Greys het volgende:
Gewoon doen, morgen staan die posts er ook nog!![]()
Alleen ben ik niet dik en vet. Maar wie weet wat ik tijdens de feestdagen nog aan kan komenquote:Op dinsdag 27 november 2007 22:52 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Alleen als jij een dikke vette aap gaat doen![]()
Ben ik trouwens nog nooit geweest, lijkt me wel leuk
Ik weet het niet! Ze staat net als wij op "verborgen"quote:Op dinsdag 27 november 2007 23:13 schreef Greys het volgende:
Oh god, ze heeft toch niet net uitgelogd he?
Ben er nog.quote:Op dinsdag 27 november 2007 23:06 schreef Greys het volgende:
Doe nog even snel vertellen over je rare dag dan? Of heb ik daar helemaal overheen gelezen?
Ik heb der telefoonnummer nog wel ergens! Ik bel der zo der nest uit als ze ons dat flikt!quote:Op dinsdag 27 november 2007 23:18 schreef Greys het volgende:
Arghhhhhhhhhhhhhhh, ze gaat ons toch niet onwetend de grote zwarte nacht insturen he?
Oke, dan zal ik je niet bellen.quote:Op dinsdag 27 november 2007 23:18 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Ben er nog.
Nou... niet hier. Is een beetje prive
Werkdinges maar dan meer het effect dat iets op mij had. Kan ik onmogelijk vertellen op fok.
Ja, en die wuppie kan ze dan ook wel shaken!quote:Op dinsdag 27 november 2007 23:19 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Ik heb der telefoonnummer nog wel ergens! Ik bel der zo der nest uit als ze ons dat flikt!
quote:Op dinsdag 27 november 2007 23:20 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja, en die wuppie kan ze dan ook wel shaken!![]()
Daarom heb ik een eigen kamer.quote:Op dinsdag 27 november 2007 23:23 schreef Greys het volgende:
Meneer Greys snapt niet waarom ik hier heel stom zit te hikken van het lachen...
Ik ga een wuppie shakenquote:Op dinsdag 27 november 2007 23:19 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Ik heb der telefoonnummer nog wel ergens! Ik bel der zo der nest uit als ze ons dat flikt!
quote:
En jij ookquote:Op dinsdag 27 november 2007 23:27 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Ik ga een wuppie shaken![]()
je hebt PM, doos
Bedoel je nou hier in dit topic, of in jouw nacht, bedje/dromen?quote:Op woensdag 28 november 2007 07:26 schreef Ingetje79 het volgende:
Wat weer een bedrijvigheid hier vannacht![]()
Mogguh
omdat het een KUTKUTKUTKUTKUTKUTKUTKUT bank isquote:Op woensdag 28 november 2007 09:15 schreef Elseetje het volgende:
Klinkt allemaal lekker praktisch, Qwea. Waarom zijn ze daar zo langzaam mee?
Jouw eigen of de sns? Ik heb namelijk wel goede ervaringen met (een vlotte) sns...quote:Op woensdag 28 november 2007 09:16 schreef Qwea het volgende:
[..]
omdat het een KUTKUTKUTKUTKUTKUTKUTKUT bank is
nog niet allequote:Op woensdag 28 november 2007 09:16 schreef Elseetje het volgende:
Met 'alle stortingen zijn niet verwerkt', bedoel je daarmee dat nog geen enkele storting is verwerkt, of nog niet alle stortingen?
Het is trouwens gebeld.
regiobankquote:Op woensdag 28 november 2007 09:17 schreef Elseetje het volgende:
[..]
Jouw eigen of de sns? Ik heb namelijk wel goede ervaringen met (een vlotte) sns...
Je kan het allicht proberen...?quote:Op woensdag 28 november 2007 09:30 schreef Qwea het volgende:
[..]
nog niet allekijk die van maandag wel, maar de stortingen die gisteren zijn gedaan worden pas vandaag tegen de middag verwerkt. Dat was althans altijd zo
hey, ik heb JUMPER en Dobey gebeld die doneren.
Lokale bedrijven zijn nu op. Kan ik bv ook in zwolle gaan bellen? das een uur reizen verder op
Waarom dan bij de regiobank gegaan?quote:Op woensdag 28 november 2007 09:30 schreef Qwea het volgende:
[..]
regiobank![]()
ik zit met mn eigen rekeningen bij de raboalleen de jochemrekening is bij de regio
omdat dat de enige bank was waar je geen kosten hoefde te betalenquote:Op woensdag 28 november 2007 09:36 schreef Elseetje het volgende:
[..]
Je kan het allicht proberen...?
[..]
Waarom dan bij de regiobank gegaan?
Leuk. Of je hebt kosten, of je zit weken te wachten.quote:Op woensdag 28 november 2007 09:46 schreef Qwea het volgende:
[..]
omdat dat de enige bank was waar je geen kosten hoefde te betalen
ik had idd beter kosten kunnen maken. Maar goed, das achterafquote:Op woensdag 28 november 2007 09:51 schreef Elseetje het volgende:
[..]
Leuk. Of je hebt kosten, of je zit weken te wachten.
quote:Op woensdag 28 november 2007 09:53 schreef Qwea het volgende:ik de pets place bellen, zegt ie ; je bent hier vorige week al in de winkel geweest we doneren niet
ik : dat was vast die andere vrouw
Dat kan je niet weten van tevoren. Het is prima om geen onnodige kosten te willen maken als het gaat om het inzamelen van geld voor een goed doel... Gewoon jammer dat dit de consequentie is.quote:Op woensdag 28 november 2007 09:53 schreef Qwea het volgende:
[..]
ik had idd beter kosten kunnen maken. Maar goed, das achteraf
En 2 mailtjesquote:
om ermee onder te kruipen of om je dat te brengen of beide?quote:Op woensdag 28 november 2007 09:07 schreef Elseetje het volgende:
Ik doe een moord voor een deken en een kussen.Wie wil vrijwilliger zijn?
dan stop je toch met bellen en langs winkels gaanquote:Op woensdag 28 november 2007 16:09 schreef Qwea het volgende:
ik kom die andere vrouw overal tegen. Ik bel mensen en dan is zij er al geweest.
Is het slim om dr te bellen en te kijken of het te combineren is?
quote:Op woensdag 28 november 2007 17:08 schreef ilsepielse het volgende:
Ik ga vanavond Doortje ophalen. Een mooie grijze poes van ongeveer 4-5 jaar. De baasjes zijn gescheiden en nou mag ze bij mij en m'n vriend komen wonen! *jeeej!*
Waarom slecht, klinkt juist wel als een goed plan..quote:Op woensdag 28 november 2007 17:13 schreef Qwea het volgende:
hey mensen? er zijn dus best wat lui die doneren, dus ik zat er over te denken om om 19u naar makatsi te huppelen en te vertellen dat ik hiermee bezig ben en de 22ste de zooi kom brengen
of is da slecht plan
OMGquote:Op woensdag 28 november 2007 17:18 schreef Morretje het volgende:Morretje terug van Klaasinkopen doen... Op 1 kleine dingetje na klaar, voor 2 keer sinterklaas vieren...
![]()
Nu nog inpakken, dichten en surprises...
Mja das inderdaad kut. Maar zij woont in Emmen, en blijkbaar heeft ze Jumper in Emmen niet gehad. Dobey in Nieuw-Amsterdam niet.quote:Op woensdag 28 november 2007 17:20 schreef Morretje het volgende:
[..]
Waarom slecht, klinkt juist wel als een goed plan..
Wel jammer van die andere vrouw, leuk dat ze hetzelfde doel heeft gekozen, maar jammer van de moeite die je in de lokale bedrijven hebt gestoken...
quote:Op woensdag 28 november 2007 17:26 schreef Ingetje79 het volgende:
Heb ik toch geen tijd voor![]()
En mijn gedichten staan vaak bol van het sarcasme...vinden ze over het algemeen ook niet leuk
Krengquote:Op woensdag 28 november 2007 17:28 schreef Morretje het volgende:
Oh, maar dat doe ik ook.. Je bent tenslotte sinterklaas, dus eens flink iemand vertellen wat ie fout doet enzo >:)
Het leukste vind ik nog wel, dat mijn schoonzusje bij het eerste gedicht al overtuigd begint te roepen van wie die is (das dan 22 jaar he).. Niks mooier dan haar op het verkeerde been brengen met onverwachte zinnen en rijmschema's.. >:) >:)
quote:
Uuuuuppss.. Dat is ook niet zo fijn nee, kun je een feestje flink mee verzieken..quote:Op woensdag 28 november 2007 17:57 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Kreng![]()
Wordt bij mijn schoonfamilie niet gewaardeerd en ook moeders kan absoluut niet tegen kritiek.
Sterker nog...met een paar wijntjes erbij verandert ze dan in een feeks en kan ze mensen echt pijn doen met haar uitspraken. Dus meestal nodig ik daar ook niet toe uit![]()
Idd...is in het verleden ook wel es gebeurd, dus nu zorgen we altijd dat we voortijdig weg zijn, nadat we paps sterkte hebben gewensd.quote:Op woensdag 28 november 2007 17:59 schreef Morretje het volgende:
[..]
Uuuuuppss.. Dat is ook niet zo fijn nee, kun je een feestje flink mee verzieken..
quote:treat me like I'm a bad girl
Even when I'm being good to you
I don't want you to thank me
You can just...Spank me!
quote:Op woensdag 28 november 2007 18:04 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Idd...is in het verleden ook wel es gebeurd, dus nu zorgen we altijd dat we voortijdig weg zijn, nadat we paps sterkte hebben gewensd.
Bonensoepquote:Op woensdag 28 november 2007 18:27 schreef Qwea het volgende:
ik heb bonensoep gehad en sterf nog steeds van de honger.
Hey, wat zeg ik dan als ik zo naar makatsi ga?
moet ik naar Shirley persoonlijk vragen? Ja hea?
ik ruft niet van bonensoep. Ik heb eigk het vlees eruit gelepeldquote:Op woensdag 28 november 2007 18:31 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Bonensoep![]()
Jaaaa, vraag maar ff naar Shirley persoonlijk en schiet maar op, voordat die bonensoep z'n werk begint te doen
quote:Op woensdag 28 november 2007 18:26 schreef Ingetje79 het volgende:
Nou, echt lachen hoor![]()
![]()
M'n vleesje is formidabel gelukt en de stoofpeertjes zijn ontzettend lekker
Nasi is jummie! Eten wij vrijdag, met pindasaus en een gebakken eiquote:Op woensdag 28 november 2007 19:05 schreef Morretje het volgende:
Ik heb trouwens nasi gegeten..![]()
had boodschappen gedaan, en gekookt. Had er gelukkig wel een gebakken banaantje bij
Jeeeezz, you stupidquote:Op woensdag 28 november 2007 18:38 schreef Qwea het volgende:
[..]
ik ruft niet van bonensoep. Ik heb eigk het vlees eruit gelepeldik ga zo wel een patatje met halen ofzo
Ik fart zonder die bonensoep ook welquote:Op woensdag 28 november 2007 19:34 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Jeeeezz, you stupid
Beans are good for the heart
The more you eat em, the more you fart
The more you fart, the better you feel
So let's have beans for every meal
Waar is ie?quote:Op woensdag 28 november 2007 19:43 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik fart zonder die bonensoep ook welvraag MM maar
Pot, ketel enzoquote:Op woensdag 28 november 2007 19:55 schreef MikeyMo het volgende:
Helaassz doet ze dat wel
En jullie zijn nog steeds samen?quote:Op woensdag 28 november 2007 19:55 schreef MikeyMo het volgende:
Helaassz doet ze dat wel
Dat zijn vette leugens om ons beter te doen voorkomen. Ook wij ruften en schijtenquote:Op woensdag 28 november 2007 19:56 schreef Ingetje79 het volgende:
Wat zallie blij met je zijn![]()
Vrouwen doen dat soort dingen niet, die zijn netjes
Sssttt, niet zo hardquote:Op woensdag 28 november 2007 19:58 schreef Qwea het volgende:
[..]
Dat zijn vette leugens om ons beter te doen voorkomen. Ook wij ruften en schijten
Ok, dan ben ik ook geen vrouw...quote:Op woensdag 28 november 2007 19:56 schreef Ingetje79 het volgende:
Wat zallie blij met je zijn![]()
Vrouwen doen dat soort dingen niet, die zijn netjes
Dat hoor ik al 28 jaarquote:Op woensdag 28 november 2007 20:01 schreef Morretje het volgende:
[..]
Ok, dan ben ik ook geen vrouw... >:)
ik wou net zeggenquote:
quote:Op woensdag 28 november 2007 20:13 schreef Morretje het volgende:
Als we hier in bed liggen gaat het wel eens om het hardst...
quote:
Als ik dat doe word ik meestal verbannen naar het allerverste hoekje in bed. Echter, als meneer Ingetje het doet, is het altijd reuze-grappig en moet er ook altijd ff flink met dekbed gewapperd wordenquote:Op woensdag 28 november 2007 20:17 schreef Qwea het volgende:
[..]herkenbaar
![]()
ik probeer er altijd overheen te komen
Duidelijk.... je stinkt beterquote:Op woensdag 28 november 2007 20:31 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Als ik dat doe word ik meestal verbannen naar het allerverste hoekje in bed. Echter, als meneer Ingetje het doet, is het altijd reuze-grappig en moet er ook altijd ff flink met dekbed gewapperd worden
herkenbaar. Mijne stinken nooit, MM zijne des te meer.quote:Op woensdag 28 november 2007 20:31 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Als ik dat doe word ik meestal verbannen naar het allerverste hoekje in bed. Echter, als meneer Ingetje het doet, is het altijd reuze-grappig en moet er ook altijd ff flink met dekbed gewapperd worden
quote:Op woensdag 28 november 2007 20:36 schreef Ingetje79 het volgende:
Ja daahaaag....zul je zien dat er meer mee komt dan alleen lucht![]()
Dan mag ik nooooit weer in hetzelfde bed
ga je voortaan in de badkamer slapen. Vergeet dan geen foto's te maken. hebben we eindelijk een nieuwe tubgirlquote:Op woensdag 28 november 2007 20:36 schreef Ingetje79 het volgende:
en trouwens.... na eenmaandje zonder smeekt ie je wel om weer in bed te kmen (vooral als je een beetje je best doet met leuke jurkjes en zo)quote:Op woensdag 28 november 2007 20:36 schreef Ingetje79 het volgende:
En zie die geur maar eens weg te wapperen met je dekenquote:Op woensdag 28 november 2007 20:36 schreef Ingetje79 het volgende:
gatverquote:Op woensdag 28 november 2007 20:54 schreef Nonneke het volgende:
[..]
En zie die geur maar eens weg te wapperen met je deken
Gezellig, ik deel graag. Gastvrijheid staat hoog in mijn vaandelquote:Op woensdag 28 november 2007 21:07 schreef Ingetje79 het volgende:
Whahahaaaa, wat een gesprek weer!![]()
En nee, ik wil niet de nieuwe tubgirl worden.
Maar mss is 2 girls 1 cup wat? Wie biedt zich aan
quote:Op woensdag 28 november 2007 21:15 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Gezellig, ik deel graag. Gastvrijheid staat hoog in mijn vaandel
Ik heb 4 katten en een kerel in m'n bed, heb geen electrische deken nodigquote:
toevallig zat ik vanmiddag nog te denken dat ik wat meer struiken en bosjes in de voortuin wil hebben voor de vogeltjes. Ze hebben lately alles hier in de straat gekaptquote:Op woensdag 28 november 2007 22:57 schreef Rewimo het volgende:
Een vraagje: zo'n ouderwetse "heg", zoals je vroeger zowat om elke voortuin zag, en waar altijd troepen mussen in huisden, wat voor plant is dat?
De heg is volgens mij een ligusterquote:Op woensdag 28 november 2007 23:00 schreef Nonneke het volgende:
toevallig zat ik vanmiddag nog te denken dat ik wat meer struiken en bosjes in de voortuin wil hebben voor de vogeltjes. Ze hebben lately alles hier in de straat gekapt![]()
Heb jij nog goede ideeen behalve die heg ?
Heej Greys! Lekkere wijvenavond gehad?quote:Op woensdag 28 november 2007 23:29 schreef Greys het volgende:
Ah, ik ben er een avondje niet en heb meteen een hoop gepoep en geruft gemist zie ik![]()
Ik doe dat niet. Meneer Greys doet het al voor twee
En dan daarna ff wapperen of heel subtiel voorover buigen om het hondje te aaien. Ja ja, hondje aaien, waarbij het dekbed dus omhoog komt en eh... nou ja
Past hier geen kerel meer bijquote:Op woensdag 28 november 2007 22:21 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Ik heb 4 katten en een kerel in m'n bed, heb geen electrische deken nodig
Hier hetzelfde. Ik ben bijna elke dag te laat op m'n werk omdat ik er niet uit kan komen.quote:Op donderdag 29 november 2007 07:26 schreef Ingetje79 het volgende:
Mogguh![]()
Ik weet niet of het aan het weer ligt, maar ik kan de laatste dagen zooooo slecht m'n nest uitkomen!
Nu pas uit bed Morretje!quote:Op donderdag 29 november 2007 12:58 schreef Morretje het volgende:
Middag dames!
(geeft gelijk aan dat ik ook moeite heb met opstaan...)
Ga je es gauw schamen!quote:
Komt vast van de bonensoepquote:Op donderdag 29 november 2007 13:04 schreef Qwea het volgende:
klere, ik heb me een partij buikpijn en ben misselijk
Siekman emmen heeft ook voer gedoneerd.
*zo lekker naar huisje gaat
Ok okquote:Op donderdag 29 november 2007 13:05 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Ga je es gauw schamen!![]()
![]()
Morgen nog een dagje en dan alweer weekend! Ga zaterdag met zusje naar Groningen om ff te turbo-shoppen![]()
Zin in!
quote:
Had ik al verteld dat ik momenteel zit te lunchen?quote:Op donderdag 29 november 2007 13:14 schreef Qwea het volgende:
[..]
Dat zou me niks verbazen. De wc was ook al niet erg blij met me
Slaapdienst gelukkig, maar goed, slapen doe ik dan toch niet fijn. Over 2 weken heb ik een nachtwaakdienst..quote:Op donderdag 29 november 2007 13:14 schreef Ingetje79 het volgende:
Oke, dan mag het![]()
Slaapdienst of moet je wakker blijven?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |