Kattenren?quote:Op maandag 26 november 2007 12:06 schreef Ingetje79 het volgende:
TVP![]()
Je moet natuurlijk ook wel ff promoten he? Spammen in andere topics, mensen lastig vallen in hun FoBo's enzo.![]()
Ik ga lekker douchen, stond net de kattenbak in de ren te verschonen buiten, mooi redelijk blauw luchtje erbij. Komt daar so ineins een windvlaag, gevolgd door een dikke hagelbui!
Ingetje nu koud en nat
Ah zo! Kon me er even niks bij voorstellen!quote:Op maandag 26 november 2007 12:43 schreef Ingetje79 het volgende:
Een klein rennetje wat aan de berging vastzit. In de berging zit een luikje waardoor ze zelf naar binnen en buiten kunnen. Tis niet groot, maar ze kunnen wel lekker zonnebaden of zoals vandaag een ijsklontjesneusje halen.![]()
Foto:
[ afbeelding ]
Slaan!quote:Op maandag 26 november 2007 15:40 schreef Qwea het volgende:
kom ik bij super de boer net, is mn jochem flyer weg
ja, maar mensen die klant zijn kunnen dingen van dat prikbord halenquote:Op maandag 26 november 2007 15:59 schreef Elseetje het volgende:
[..]
Slaan!Je had toestemming gevraagd?
quote:Op maandag 26 november 2007 15:56 schreef Ellatjuh het volgende:
gaaf weer een kerstactie.
nou ik ga zo alles rustig doorlezen en kijken wta ik kan en wil doen
Gewoon stug blijven volhouden.quote:Op maandag 26 november 2007 16:04 schreef Qwea het volgende:
[..]
ja, maar mensen die klant zijn kunnen dingen van dat prikbord halen
prik er woensdag wel weer een nieuwe op
Hoe was het?quote:
Wat heeft Greys uitgespookt dan?quote:
quote:Op maandag 26 november 2007 20:02 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Wat heeft Greys uitgespookt dan?
*gaat snel Hyves checken*
Wil je schandalige verhalen horen dan?quote:
Wacht ff, dan pak ik er ff een bakkie koffie bijquote:Op maandag 26 november 2007 20:42 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Wil je schandalige verhalen horen dan?
Ik heb er nog wel wat uit eigen koker. Heb er nogal wat versleten en daar zitten leuke smeuige verhalen bij.
ja vertelquote:Op maandag 26 november 2007 20:42 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Wil je schandalige verhalen horen dan?
Ik heb er nog wel wat uit eigen koker. Heb er nogal wat versleten en daar zitten leuke smeuige verhalen bij.
en jij spankt gelijk.Bij mij gaat het dan gelijk over sex, maar jij maakt er gelijk een SM party van met jequote:Op maandag 26 november 2007 22:31 schreef Morretje het volgende:Dames!!!
Het gaat gelijk ook weer over sex he...![]()
Ik ben weer thuis... Man, wat is het koud buiten.. (En binnen opt werk ook, want de verwarming was stuk)
En ik heb verdarre nix gehoord van m'n gesprek vanochtend...
Nou...quote:Op maandag 26 november 2007 22:42 schreef nokwanda het volgende:
[..]
en jij spankt gelijk.Bij mij gaat het dan gelijk over sex, maar jij maakt er gelijk een SM party van met je![]()
Als ze morgenmiddag nog niet gebeld hebben zeker! Eerst een beetje bijslapen vannachtquote:Op maandag 26 november 2007 22:56 schreef Ingetje79 het volgende:
Trusten Q![]()
Ga je ze morgen zelf terugbellen Morretje?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |