Ja he?quote:Op dinsdag 27 november 2007 20:53 schreef Greys het volgende:
[..]
Ohhhhhhhhhh wacht..... ik weet het geloof ik al
En dan uiteraard eisen dat ze ook een flinke donatie doen omdat jij zolang hebt moeten wachten op dat kut internetbankieren van zequote:Op dinsdag 27 november 2007 20:57 schreef Qwea het volgende:
Ik zal morgen vroeg eens die kutbank bellen waar dat internetbankier ding blijft
Dat wordt wel eens tijd ja. Wanneer heb je dat nou ook alweer aangevraagd?quote:Op dinsdag 27 november 2007 20:57 schreef Qwea het volgende:
Ik zal morgen vroeg eens die kutbank bellen waar dat internetbankier ding blijft
De rest kan ik wel.quote:Op dinsdag 27 november 2007 22:25 schreef nokwanda het volgende:
Okay, hier wat suggesties dan maar
zaterdagen lijken me het meest logisch
12 januari Bijna 1ste examen
19 januari Nieuwjaarsborrel
26 januari
2 februari
9 februari
5 data lijkt me goed om ergens overeen te komen. Wanneer de meesten kunnen?
Ja hoor. Ik durf het wel aan. Welke pakken we? Diergaarde Blijdorp?quote:Op dinsdag 27 november 2007 22:45 schreef Greys het volgende:
Ik kan ook 26 januari, 2 februari en 9 februari
Wat gaan we doen? Dierentuin ofzo?
Alleen als jij een dikke vette aap gaat doenquote:Op dinsdag 27 november 2007 22:50 schreef nokwanda het volgende:
amersfoort is wel centraler
Of we gaan naar de apenheul
Ik had allang moeten slapenquote:Op dinsdag 27 november 2007 22:47 schreef Greys het volgende:
Gewoon doen, morgen staan die posts er ook nog!![]()
Alleen ben ik niet dik en vet. Maar wie weet wat ik tijdens de feestdagen nog aan kan komenquote:Op dinsdag 27 november 2007 22:52 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Alleen als jij een dikke vette aap gaat doen![]()
Ben ik trouwens nog nooit geweest, lijkt me wel leuk
Ik weet het niet! Ze staat net als wij op "verborgen"quote:Op dinsdag 27 november 2007 23:13 schreef Greys het volgende:
Oh god, ze heeft toch niet net uitgelogd he?
Ben er nog.quote:Op dinsdag 27 november 2007 23:06 schreef Greys het volgende:
Doe nog even snel vertellen over je rare dag dan? Of heb ik daar helemaal overheen gelezen?
Ik heb der telefoonnummer nog wel ergens! Ik bel der zo der nest uit als ze ons dat flikt!quote:Op dinsdag 27 november 2007 23:18 schreef Greys het volgende:
Arghhhhhhhhhhhhhhh, ze gaat ons toch niet onwetend de grote zwarte nacht insturen he?
Oke, dan zal ik je niet bellen.quote:Op dinsdag 27 november 2007 23:18 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Ben er nog.
Nou... niet hier. Is een beetje prive
Werkdinges maar dan meer het effect dat iets op mij had. Kan ik onmogelijk vertellen op fok.
Ja, en die wuppie kan ze dan ook wel shaken!quote:Op dinsdag 27 november 2007 23:19 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Ik heb der telefoonnummer nog wel ergens! Ik bel der zo der nest uit als ze ons dat flikt!
quote:Op dinsdag 27 november 2007 23:20 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja, en die wuppie kan ze dan ook wel shaken!![]()
Daarom heb ik een eigen kamer.quote:Op dinsdag 27 november 2007 23:23 schreef Greys het volgende:
Meneer Greys snapt niet waarom ik hier heel stom zit te hikken van het lachen...
Ik ga een wuppie shakenquote:Op dinsdag 27 november 2007 23:19 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Ik heb der telefoonnummer nog wel ergens! Ik bel der zo der nest uit als ze ons dat flikt!
quote:
En jij ookquote:Op dinsdag 27 november 2007 23:27 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Ik ga een wuppie shaken![]()
je hebt PM, doos
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |