Ik ken het probleem. Ik ben ergens aan de slag gekomen waar ze eerlijkheid waarderen, en onderhand heb ik het afgeleerd.quote:Op dinsdag 27 november 2007 11:48 schreef Morretje het volgende:![]()
Instelling waar ik gesolliciteerd heb, heeft net gebeld... Ben het helaas niet geworden. Ik moet leren mezelf beter te verkopen.. Ik ben te eerlijk denk ik
Hahaha ik ben er ook langzaam van aan het terugkomen dat ik hem heel graag in de bios wil zien, ik denk dat ik eruit gegooit wordt, volgens mij ga ik verschrikkelijk hard huilenquote:Op dinsdag 27 november 2007 14:10 schreef Greys het volgende:
Non, ik geloof niet dat ik 'Earth' kan gaan zien, ben bang dat ik er dan minstens 3 weken van wakker lig![]()
![]()
ik heb marsepein van PR gemailt of het niet vandaag of morgen kan aangeizne de actie niet echt op gang komt.quote:Op dinsdag 27 november 2007 14:10 schreef Greys het volgende:
Shit Morretje, wat jammer voor je!
Non, ik geloof niet dat ik 'Earth' kan gaan zien, ben bang dat ik er dan minstens 3 weken van wakker lig![]()
![]()
Qwea, ik heb mijn donatie nog niet gedaan (er waren even andere dingen aan mijn hoofd met oma enzo) maar ik beloof dat het jouw kant op komt hoor! En waarom het nog niet zo hard loopt... ik weet niet meer of het bij ons meteen vanaf het begin al hard ging eigenlijk. Ook niet echt, volgens mij. En misschien zijn de mensen een beetje actie-moe omdat het best dicht achter onze actie is. Maar blijven spammen en onder de aandacht brengen is het enige dat ik je kan adviseren. We hebben het in onze sigjes staan en fotoboeken. En eigenlijk had het best iets eerder op de FP gemogen eigenlijk, om de boel een beetje op gang te helpen. Jammer dat dat niet wat eerder mag.
Een paar van deze misschien ?quote:Op dinsdag 27 november 2007 14:20 schreef Qwea het volgende:
ik moest wat bedenken van MikeyMo voor mn verjaardag. Maar ik weet fucking niks
Niks, ik heb een beetje lopen spelen in POL... Old habits die hard.quote:Op dinsdag 27 november 2007 16:39 schreef Morretje het volgende:
Ok, vast een open deur: Leg eens uit Elseetje..?
quote:Op dinsdag 27 november 2007 18:24 schreef Ingetje79 het volgende:
Komt vanzelf wel wat, maar een "gewone" baan is wel lekker voor je financiele zekerheid
Wauw, waar een nieuwsberichtje al niet goed voor is zeg!quote:Op dinsdag 27 november 2007 18:54 schreef Ingetje79 het volgende:
Qwea-muts! Doe es online komen! Je topic staat roodgloeiend!
quote:Op dinsdag 27 november 2007 19:32 schreef Qwea het volgende:
het is druk!!!!!!!
PM komt eraan.
gvd even weggeweest en meteen druk
tofquote:Op dinsdag 27 november 2007 14:59 schreef Ellatjuh het volgende:
ja ik wil wel geld doneren
december is een maand dat ik veel geld aan de dieren ga betalen.
aangezien ik ook nog 210 euro mag neertellen voor mn katten.
laat ze gelijk stereliseren
Inderdaad even vragen of ze hun nickname er bij noemen.quote:Op dinsdag 27 november 2007 20:19 schreef Qwea het volgende:
ja, maar ik weet natuurlijk niet wie wel en niet heeft gestort. Kijk greys kan bv wel zeggen van ik stort, maar ik weet greys rekeningnummer en naam niet, dus kan ik zulke dingen nooit nagaan
Dat kan ik idd wel even doen jaquote:Op dinsdag 27 november 2007 20:38 schreef Greys het volgende:
[..]
Inderdaad even vragen of ze hun nickname er bij noemen.
En anders, als dat al te laat is bij sommigen, dan roep je even in het actietopic dat je een storting binnen hebt (geen bedrag noemen) van bv. M.A. S te B. En dat ben ik dan bijvoorbeeld
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |