om ermee onder te kruipen of om je dat te brengen of beide?quote:Op woensdag 28 november 2007 09:07 schreef Elseetje het volgende:
Ik doe een moord voor een deken en een kussen.Wie wil vrijwilliger zijn?
dan stop je toch met bellen en langs winkels gaanquote:Op woensdag 28 november 2007 16:09 schreef Qwea het volgende:
ik kom die andere vrouw overal tegen. Ik bel mensen en dan is zij er al geweest.
Is het slim om dr te bellen en te kijken of het te combineren is?
quote:Op woensdag 28 november 2007 17:08 schreef ilsepielse het volgende:
Ik ga vanavond Doortje ophalen. Een mooie grijze poes van ongeveer 4-5 jaar. De baasjes zijn gescheiden en nou mag ze bij mij en m'n vriend komen wonen! *jeeej!*
Waarom slecht, klinkt juist wel als een goed plan..quote:Op woensdag 28 november 2007 17:13 schreef Qwea het volgende:
hey mensen? er zijn dus best wat lui die doneren, dus ik zat er over te denken om om 19u naar makatsi te huppelen en te vertellen dat ik hiermee bezig ben en de 22ste de zooi kom brengen
of is da slecht plan
OMGquote:Op woensdag 28 november 2007 17:18 schreef Morretje het volgende:Morretje terug van Klaasinkopen doen... Op 1 kleine dingetje na klaar, voor 2 keer sinterklaas vieren...
![]()
Nu nog inpakken, dichten en surprises...
Mja das inderdaad kut. Maar zij woont in Emmen, en blijkbaar heeft ze Jumper in Emmen niet gehad. Dobey in Nieuw-Amsterdam niet.quote:Op woensdag 28 november 2007 17:20 schreef Morretje het volgende:
[..]
Waarom slecht, klinkt juist wel als een goed plan..
Wel jammer van die andere vrouw, leuk dat ze hetzelfde doel heeft gekozen, maar jammer van de moeite die je in de lokale bedrijven hebt gestoken...
quote:Op woensdag 28 november 2007 17:26 schreef Ingetje79 het volgende:
Heb ik toch geen tijd voor![]()
En mijn gedichten staan vaak bol van het sarcasme...vinden ze over het algemeen ook niet leuk
Krengquote:Op woensdag 28 november 2007 17:28 schreef Morretje het volgende:
Oh, maar dat doe ik ook.. Je bent tenslotte sinterklaas, dus eens flink iemand vertellen wat ie fout doet enzo >:)
Het leukste vind ik nog wel, dat mijn schoonzusje bij het eerste gedicht al overtuigd begint te roepen van wie die is (das dan 22 jaar he).. Niks mooier dan haar op het verkeerde been brengen met onverwachte zinnen en rijmschema's.. >:) >:)
quote:
Uuuuuppss.. Dat is ook niet zo fijn nee, kun je een feestje flink mee verzieken..quote:Op woensdag 28 november 2007 17:57 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Kreng![]()
Wordt bij mijn schoonfamilie niet gewaardeerd en ook moeders kan absoluut niet tegen kritiek.
Sterker nog...met een paar wijntjes erbij verandert ze dan in een feeks en kan ze mensen echt pijn doen met haar uitspraken. Dus meestal nodig ik daar ook niet toe uit![]()
Idd...is in het verleden ook wel es gebeurd, dus nu zorgen we altijd dat we voortijdig weg zijn, nadat we paps sterkte hebben gewensd.quote:Op woensdag 28 november 2007 17:59 schreef Morretje het volgende:
[..]
Uuuuuppss.. Dat is ook niet zo fijn nee, kun je een feestje flink mee verzieken..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |