Heej Greys! Lekkere wijvenavond gehad?quote:Op woensdag 28 november 2007 23:29 schreef Greys het volgende:
Ah, ik ben er een avondje niet en heb meteen een hoop gepoep en geruft gemist zie ik![]()
Ik doe dat niet. Meneer Greys doet het al voor twee
En dan daarna ff wapperen of heel subtiel voorover buigen om het hondje te aaien. Ja ja, hondje aaien, waarbij het dekbed dus omhoog komt en eh... nou ja
Past hier geen kerel meer bijquote:Op woensdag 28 november 2007 22:21 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Ik heb 4 katten en een kerel in m'n bed, heb geen electrische deken nodig
Hier hetzelfde. Ik ben bijna elke dag te laat op m'n werk omdat ik er niet uit kan komen.quote:Op donderdag 29 november 2007 07:26 schreef Ingetje79 het volgende:
Mogguh![]()
Ik weet niet of het aan het weer ligt, maar ik kan de laatste dagen zooooo slecht m'n nest uitkomen!
Nu pas uit bed Morretje!quote:Op donderdag 29 november 2007 12:58 schreef Morretje het volgende:
Middag dames!
(geeft gelijk aan dat ik ook moeite heb met opstaan...)
Ga je es gauw schamen!quote:
Komt vast van de bonensoepquote:Op donderdag 29 november 2007 13:04 schreef Qwea het volgende:
klere, ik heb me een partij buikpijn en ben misselijk
Siekman emmen heeft ook voer gedoneerd.
*zo lekker naar huisje gaat
Ok okquote:Op donderdag 29 november 2007 13:05 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Ga je es gauw schamen!![]()
![]()
Morgen nog een dagje en dan alweer weekend! Ga zaterdag met zusje naar Groningen om ff te turbo-shoppen![]()
Zin in!
quote:
Had ik al verteld dat ik momenteel zit te lunchen?quote:Op donderdag 29 november 2007 13:14 schreef Qwea het volgende:
[..]
Dat zou me niks verbazen. De wc was ook al niet erg blij met me
Slaapdienst gelukkig, maar goed, slapen doe ik dan toch niet fijn. Over 2 weken heb ik een nachtwaakdienst..quote:Op donderdag 29 november 2007 13:14 schreef Ingetje79 het volgende:
Oke, dan mag het![]()
Slaapdienst of moet je wakker blijven?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |