Joep van Deudekom.quote:Op maandag 26 november 2007 15:37 schreef Jimbo het volgende:
WIE ?
hihihi ikquote:Op maandag 26 november 2007 15:31 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Wie is die user die in de crew komt ofzo![]()
Waarom weet ik daar niets van af of waarom ben ik dat vergeten
Weet het al![]()
![]()
Had ik al doorgegeven, Q.quote:Op maandag 26 november 2007 17:36 schreef shmoopy het volgende:
Tof. Q luistert niet.
quote:Op maandag 26 november 2007 20:06 schreef remlof het volgende:
Waarom halen jullie de nummers die jullie niet kunnen draaien niet uit de lijst? Nu heb ik voor niks op Blackhole Sun gestemd![]()
speciaal voor SunChaser ja
Dat doet het systeem.quote:Op maandag 26 november 2007 20:06 schreef remlof het volgende:
Waarom halen jullie de nummers die jullie niet kunnen draaien niet uit de lijst? Nu heb ik voor niks op Blackhole Sun gestemd![]()
speciaal voor SunChaser ja
Ow ik dacht dat jullie tijdens de FOK!Radio uitzending dezelfde queue gebruikten. Zal in het vervolg pas na 8 uur stemmen danquote:Op maandag 26 november 2007 20:27 schreef FOKradio het volgende:
[..]
Dat doet het systeem.
De laatste plaat voor de stream komt meteen na de uitzending. Die staat in de 'cue' bij het non-stop systeem.
leuk gesprek inderdaadquote:Op maandag 26 november 2007 20:45 schreef Janetje het volgende:
Die gast is een stuk leuker dan de gemiddelde FOK!radiogast.
quote:Op maandag 26 november 2007 18:50 schreef Dirkh het volgende:
Wordt Paultjuhhh weer crew?
Stukje niveau ditquote:Op maandag 26 november 2007 20:45 schreef Janetje het volgende:
Die gast is een stuk leuker dan de gemiddelde FOK!radiogast.
True, sluit tenminste ook goed aan bij FOK! Vaker zulke gastenquote:Op maandag 26 november 2007 20:45 schreef Janetje het volgende:
Die gast is een stuk leuker dan de gemiddelde FOK!radiogast.
Je moet de volgende keer wat liever zijn voor mn blackholequote:Op maandag 26 november 2007 20:06 schreef remlof het volgende:
Waarom halen jullie de nummers die jullie niet kunnen draaien niet uit de lijst? Nu heb ik voor niks op Blackhole Sun gestemd![]()
speciaal voor SunChaser ja
De black hole van Sunchaserquote:Op maandag 26 november 2007 21:10 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Je moet de volgende keer wat liever zijn voor mn blackhole
quote:Op maandag 26 november 2007 21:13 schreef SunChaser het volgende:
Paultjuh, ben jij ook die gast bij de Coen en Sander show, Paultje Pills
Ja, zullen we alleen Nl talig doen? Ik heb Acda en Waar was je dan al erin gezet, ik heb een premium account dus kan elke 7,5 p/m stemmenquote:Op maandag 26 november 2007 21:15 schreef paultjuhhh het volgende:
Sunchaser en ik gaan lekker weer de acda en de munnik achtige hits aanklikkeren
jaaaaaaaa en henk westbroek enzoquote:Op maandag 26 november 2007 21:18 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Ja, zullen we alleen Nl talig doen? Ik heb Acda en Waar was je dan al erin gezet, ik heb een premium account dus kan elke 7,5 p/m stemmen
smoep?quote:Op maandag 26 november 2007 21:21 schreef SunChaser het volgende:
Flikker op Smoep, ik ben alles behalve mainstream![]()
"Smoepquote:Op maandag 26 november 2007 21:21 schreef SunChaser het volgende:
Flikker op Smoep, ik ben alles behalve mainstream![]()
dat ik geen kleurtje heb, wil niet zeggen dat ik geen rechten heb hequote:Op maandag 26 november 2007 21:30 schreef ForumGek het volgende:
[..]
BOOEEEHOOEEE !!!!![]()
Nu kan dit nog zonder dat je me banned![]()
quote:Op maandag 26 november 2007 21:31 schreef MissyMirjaM het volgende:
[..]
dat ik geen kleurtje heb, wil niet zeggen dat ik geen rechten heb he
Heel mooi kleurtje juistquote:Op maandag 26 november 2007 21:31 schreef MissyMirjaM het volgende:
[..]
dat ik geen kleurtje heb, wil niet zeggen dat ik geen rechten heb he
Je hebt nu een kleurtje !quote:Op maandag 26 november 2007 21:31 schreef MissyMirjaM het volgende:
[..]
dat ik geen kleurtje heb, wil niet zeggen dat ik geen rechten heb he
Dat FR daar achter is gekomen, is best wel geheim.quote:Op maandag 26 november 2007 21:41 schreef Noorseviking het volgende:
Boeiend gesprek over de vibrator
* MissHobje tsjekt profiel....Ja dat dacht ik al..... manquote:Op maandag 26 november 2007 21:41 schreef Noorseviking het volgende:
Boeiend gesprek over de vibrator
ja, ik vraag me echt af wie dat nou geweest is op martijn z'n msn,quote:Op maandag 26 november 2007 21:46 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Dat FR daar achter is gekomen, is best wel geheim.ze hebben een goede redactie denk ik
waarom post jij elke zondag een verslag van s&squote:Op maandag 26 november 2007 21:57 schreef SunChaser het volgende:
Blinky, heb jij een vibrator die je wilt inruilen?
goede muziekquote:Op maandag 26 november 2007 21:56 schreef FOKradio het volgende:
Is er iemand die dit nummer goed trekt toevallig?
quote:Op maandag 26 november 2007 21:21 schreef SunChaser het volgende:
Flikker op Smoep, ik ben alles behalve mainstream![]()
Omdat ze leuk nieuws hebben. Dries, Malibu snuiven. Dat lees je eerst op FOK! en dan neemt de rest t overquote:Op maandag 26 november 2007 22:00 schreef 3xtweek het volgende:
[..]
waarom post jij elke zondag een verslag van s&s
Kluun is mainstream, en Jeroen van de Boom, en Marlies Dekkersquote:Op maandag 26 november 2007 22:05 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Je bent heerlijk mainstream en ik hou van je....
Het is gewoon een gewelig nummerquote:Op maandag 26 november 2007 22:13 schreef MissyMirjaM het volgende:
geen idee waarom iedereen zo lyrisch is over dat wuthering heights, ik heb er echt hélémaal niks mee
Je moet ook gewoon uit blik drinkenquote:Op maandag 26 november 2007 22:17 schreef MissyMirjaM het volgende:
kan ik al mijn gebroken glazen bij jullie declareren?

Ja, ik vindum ook wel ok. Beetje jammer dattie er vroegtijdig mee ophieldquote:Op maandag 26 november 2007 22:17 schreef remlof het volgende:
[..]
Het is gewoon een gewelig nummer
Out on the wiley, windy moors
We'd roll and fall in green.
You had a temper like my jealousy
Too hot, too greedy.
How could you leave me,
When I needed to possess you?
I hated you. I loved you, too.
Bad dreams in the night
You told me I was going to lose the fight,
Leave behind my wuthering, wuthering
Wuthering Heights.
Ja, download eens een betere versiequote:Op maandag 26 november 2007 22:19 schreef FOKradio het volgende:
[..]
Ja, ik vindum ook wel ok. Beetje jammer dattie er vroegtijdig mee ophield
Wat hij zegt.quote:
Does aardig tegen moemoequote:Op maandag 26 november 2007 22:38 schreef SunChaser het volgende:
Wie is die jankende kat in die stationcall?
fok wil graag een digitaal roddelblad wordenquote:Op maandag 26 november 2007 22:12 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Omdat ze leuk nieuws hebben. Dries, Malibu snuiven. Dat lees je eerst op FOK! en dan neemt de rest t over
is het toeval dat je ze niet allemaal opnoemt?quote:Op maandag 26 november 2007 23:14 schreef Dirkh het volgende:
Nu bupatih, skaai, shark.bait, ronaldv, dr.daggla, insomaniac, copycat, hal9000s, stofje, het_biertje, shaolin, suijk en -vaduz- nog terug.
Ja, dat is toeval. Ik pik ook zomaar een lijstje. Heb ik iemand gemist die ik zou moeten missen?quote:Op maandag 26 november 2007 23:15 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
is het toeval dat je ze niet allemaal opnoemt?![]()
Ja, die twee F&F-modjes die iedereen alweer is vergeten.quote:Op maandag 26 november 2007 23:18 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Ja, dat is toeval. Ik pik ook zomaar een lijstje. Heb ik iemand gemist die ik zou moeten missen?
mrWes en uhmmiequote:Op maandag 26 november 2007 23:19 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ja, die twee F&F-modjes die iedereen alweer is vergeten.
daar is de staking mee begonnenquote:Op maandag 26 november 2007 23:19 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ja, die twee F&F-modjes die iedereen alweer is vergeten.
quote:Op maandag 26 november 2007 22:18 schreef Lucifer_Doosje het volgende:
Tering, bij 9 van de 10 werkt Skype niet, en uitgerekend bij Paultjuhhh moet hij het wel weer doen. [ afbeelding ]
Mijn oren, wat doe je
Niet? Ik weet het niet precies meer, was destijds druk met andere zakenquote:Op maandag 26 november 2007 23:20 schreef Dirkh het volgende:
[..]
mrWes en uhmmie
Die dus. Maar die gingen niet staken.
Je klinkt net als of je Sara hebt gezienquote:Op maandag 26 november 2007 23:06 schreef sararaats het volgende:
same here
oh by the way, klinkt ik echt jonger dan 28?
Ik hoorde dat jij mainstream bentquote:Op maandag 26 november 2007 22:16 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Kluun is mainstream, en Jeroen van de Boom, en Marlies Dekkers
Staatie al, blindequote:Op dinsdag 27 november 2007 11:08 schreef paultjuhhh het volgende:
Komt de show van vorige week ook nog online?
Hij staat al op Radio.fok.nlquote:Op dinsdag 27 november 2007 11:11 schreef SunChaser het volgende:
Er wordt met smart gewacht op die van gisteren Nolius Shmoopy!
quote:Op dinsdag 27 november 2007 11:31 schreef jordeeeh het volgende:
Ik kan niet wachten tot volgende week
Volgende week is het een sunchaser uitzending waarin sunchaser langs komt om te vertellen over het fok tv jaarquote:Op dinsdag 27 november 2007 21:02 schreef SunChaser het volgende:
Wat is er volgende week? Word ik dan genoemd?
Biographie Sophie Davantquote:Op maandag 3 december 2007 08:15 schreef FOKradio het volgende:
Wie?
ben er vanavond niet, vraag anders de volgende keer.quote:Op maandag 3 december 2007 09:28 schreef FOKradio het volgende:
Nogmaals: wie?
quote:Op maandag 3 december 2007 20:17 schreef paultjuhhh het volgende:
Ik verveel me mijn ritmewat doen jullie
Pleur em hier maar neer dan.quote:Op maandag 3 december 2007 21:11 schreef Blinky het volgende:
Jammer. Daar gáát mijn stelling over Sinterklaas
Ik heb daar al wel over gedacht jaquote:Op dinsdag 4 december 2007 02:24 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
of maak een uitzending deze week nog, woensdag ofzo
Moet je dan niet met je familie sinterklaas vieren ofzo?quote:Op dinsdag 4 december 2007 12:36 schreef FOKradio het volgende:
[..]
Ik heb daar al wel over gedacht ja
Zet je Skype maar vast klaar danquote:Op woensdag 5 december 2007 01:48 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
Ikga dan bellen en een sinterklaasnummer zingen
ik luister !!!!!!!!quote:Op woensdag 5 december 2007 10:40 schreef FOKradio het volgende:
[FOK!radio] 'Echte mannen bestaan niet meer!'
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |