abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_54855696
geen paul als mod


ik mag hopen dat paul afgeschreven en gearchiveerd is sinds zijn super stage op de fp
pi_54855752
Stem ff op mijn AC/DC - Thunderstruck allemaal !!
Fingerspitzgefühl
pi_54855772
quote:
Op maandag 26 november 2007 21:22 schreef MissyMirjaM het volgende:

[..]

smoep?
BOOEEEHOOEEE !!!!

Nu kan dit nog zonder dat je me banned
Fingerspitzgefühl
pi_54855813
quote:
Op maandag 26 november 2007 21:30 schreef ForumGek het volgende:

[..]

BOOEEEHOOEEE !!!!

Nu kan dit nog zonder dat je me banned
dat ik geen kleurtje heb, wil niet zeggen dat ik geen rechten heb he
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
  maandag 26 november 2007 @ 21:32:57 #55
72712 Rene
Dabadee dabadaa
pi_54855854
quote:
Op maandag 26 november 2007 21:31 schreef MissyMirjaM het volgende:

[..]

dat ik geen kleurtje heb, wil niet zeggen dat ik geen rechten heb he
!
 | ❤ | Triquester... | ツ Met een accént aigu
  maandag 26 november 2007 @ 21:39:16 #56
16266 MissHobje
Dat zou ik ook zeggen!
pi_54856022
quote:
Op maandag 26 november 2007 21:31 schreef MissyMirjaM het volgende:

[..]

dat ik geen kleurtje heb, wil niet zeggen dat ik geen rechten heb he
Heel mooi kleurtje juist
[b]Hobbelicious is back!
[/b]
pi_54856070
quote:
Op maandag 26 november 2007 21:31 schreef MissyMirjaM het volgende:

[..]

dat ik geen kleurtje heb, wil niet zeggen dat ik geen rechten heb he
Je hebt nu een kleurtje !
Fingerspitzgefühl
  maandag 26 november 2007 @ 21:41:10 #58
165251 Noorseviking
Tergende Viking 2.0
pi_54856083
Boeiend gesprek over de vibrator
  maandag 26 november 2007 @ 21:46:34 #59
1150 SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_54856216
quote:
Op maandag 26 november 2007 21:41 schreef Noorseviking het volgende:
Boeiend gesprek over de vibrator
Dat FR daar achter is gekomen, is best wel geheim. ze hebben een goede redactie denk ik
pi_54856218
Mjah, dat moet je maar niet luisten i.c.m. het kijken van haar fotoboek
Fingerspitzgefühl
  maandag 26 november 2007 @ 21:47:27 #61
16266 MissHobje
Dat zou ik ook zeggen!
pi_54856243
quote:
Op maandag 26 november 2007 21:41 schreef Noorseviking het volgende:
Boeiend gesprek over de vibrator
* MissHobje tsjekt profiel....Ja dat dacht ik al..... man
[b]Hobbelicious is back!
[/b]
  maandag 26 november 2007 @ 21:48:39 #62
1150 SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_54856283
Johan, eet eens wat meer peper
pi_54856293
quote:
Op maandag 26 november 2007 21:46 schreef SunChaser het volgende:

[..]

Dat FR daar achter is gekomen, is best wel geheim. ze hebben een goede redactie denk ik
ja, ik vraag me echt af wie dat nou geweest is op martijn z'n msn,
hmm
*denkt*
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
pi_54856404
THUNDER !!
Fingerspitzgefühl
pi_54856424
AH-OOH-AH-AH-OOH-AHH{Thunder} {x10}
I was caught
In the middle of a railroad track {Thunder}
I looked round
And I knew there was no turning back {Thunder}
My mind raced
And I thought what could I do {Thunder}
And I knew
b14j152114 99512kjj11l
There was no help, no help from you {Thunder}

Sound of the drums
Beatin' in my heart
The thunder of guns
Tore me apart
You've been - thunderstruck

Rode down the highway
Broke the limit, we hit the town
Went through to Texas, yeah Texas
And we had some fun
We met some girls
Some dancers who gave a good time
Broke all the rules, played all the fools
Yeah, yeah, they, they, they blew our minds

I was shakin' at the knees
Could I come again please?
Yeah the ladies were too kind
You've been - thunderstruck, thunderstruck
Yeah yeah yeah, thunderstruck

Yeah
Oh, thunderstruck, yeah

Now we're shaking at the knees
Could I come again please?

Thunderstruck, thunderstruck
Yeah yeah yeah, thunderstruck
Thunderstruck, yeah, yeah, yeah

Said yeah, it's alright
We're doing fine
Yeah, it's alright
We're doing fine
{So fine}

Thunderstruck, yeah, yeah, yeah,
Tunderstruck, thunderstruck, thunderstruck
Whoa baby, baby, thunderstruck
You've been thunderstruck, thunderstruck
Thunderstruck, thunderstruck, thunderstruck
Fingerspitzgefühl
pi_54856487
Is er iemand die dit nummer goed trekt toevallig?
  maandag 26 november 2007 @ 21:57:52 #67
1150 SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_54856536
Blinky, heb jij een vibrator die je wilt inruilen?
pi_54856597
quote:
Op maandag 26 november 2007 21:57 schreef SunChaser het volgende:
Blinky, heb jij een vibrator die je wilt inruilen?
waarom post jij elke zondag een verslag van s&s
pi_54856605
quote:
Op maandag 26 november 2007 21:56 schreef FOKradio het volgende:
Is er iemand die dit nummer goed trekt toevallig?
goede muziek
  maandag 26 november 2007 @ 22:05:14 #70
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_54856691
quote:
Op maandag 26 november 2007 21:21 schreef SunChaser het volgende:
Flikker op Smoep, ik ben alles behalve mainstream


Je bent heerlijk mainstream en ik hou van je....
Op donderdag 12 oktober 2006 09:27 schreef SCH het volgende:
flugeltje is een kloon van yvonne toch?
pi_54856828
Deo
Oog eruit is erger!Le métro ferme a une heure du matLe metro ouvre a six h du matMonoprix ouvre a 10hMonoprix ferme a 20hLes enfants partent a 8hLes enfants reviennent a 16hLe repas commence a 20hOn débarrasse a 20h30Un Téléphone à midi seize
  maandag 26 november 2007 @ 22:12:10 #72
1150 SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_54856871
quote:
Op maandag 26 november 2007 22:00 schreef 3xtweek het volgende:

[..]

waarom post jij elke zondag een verslag van s&s
Omdat ze leuk nieuws hebben. Dries, Malibu snuiven. Dat lees je eerst op FOK! en dan neemt de rest t over
pi_54856888
KATE , , !!!

*meezingt
I am so clever that sometimes I don't understand a single word of what I am saying.
pi_54856927
geen idee waarom iedereen zo lyrisch is over dat wuthering heights, ik heb er echt hélémaal niks mee
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
pi_54856967
Kate is gewoon briljant. Nu nog steeds.
I am so clever that sometimes I don't understand a single word of what I am saying.
  maandag 26 november 2007 @ 22:16:34 #76
1150 SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_54857024
quote:
Op maandag 26 november 2007 22:05 schreef flugeltje het volgende:

[..]



Je bent heerlijk mainstream en ik hou van je....
Kluun is mainstream, en Jeroen van de Boom, en Marlies Dekkers
pi_54857041
kan ik al mijn gebroken glazen bij jullie declareren?
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
  maandag 26 november 2007 @ 22:17:21 #78
104871 remlof
Europees federalist
pi_54857046
quote:
Op maandag 26 november 2007 22:13 schreef MissyMirjaM het volgende:
geen idee waarom iedereen zo lyrisch is over dat wuthering heights, ik heb er echt hélémaal niks mee
Het is gewoon een gewelig nummer

Out on the wiley, windy moors
We'd roll and fall in green.
You had a temper like my jealousy
Too hot, too greedy.
How could you leave me,
When I needed to possess you?
I hated you. I loved you, too.

Bad dreams in the night
You told me I was going to lose the fight,
Leave behind my wuthering, wuthering
Wuthering Heights.
Yankee go home!
  maandag 26 november 2007 @ 22:18:23 #79
104871 remlof
Europees federalist
pi_54857083
quote:
Op maandag 26 november 2007 22:17 schreef MissyMirjaM het volgende:
kan ik al mijn gebroken glazen bij jullie declareren?
Je moet ook gewoon uit blik drinken
Yankee go home!
  maandag 26 november 2007 @ 22:18:28 #80
156145 Lucifer_Doosje
Licht ontvlambaar
pi_54857084
Tering, bij 9 van de 10 werkt Skype niet, en uitgerekend bij Paultjuhhh moet hij het wel weer doen.

Mijn oren, wat doe je
Op zaterdag 26 juli 2008 11:43 schreef Kali-Mist1 het volgende:
lucifer FTW!!!!
pi_54857114
quote:
Op maandag 26 november 2007 22:17 schreef remlof het volgende:

[..]

Het is gewoon een gewelig nummer

Out on the wiley, windy moors
We'd roll and fall in green.
You had a temper like my jealousy
Too hot, too greedy.
How could you leave me,
When I needed to possess you?
I hated you. I loved you, too.

Bad dreams in the night
You told me I was going to lose the fight,
Leave behind my wuthering, wuthering
Wuthering Heights.
Ja, ik vindum ook wel ok. Beetje jammer dattie er vroegtijdig mee ophield
  maandag 26 november 2007 @ 22:21:44 #82
104871 remlof
Europees federalist
pi_54857174
quote:
Op maandag 26 november 2007 22:19 schreef FOKradio het volgende:

[..]

Ja, ik vindum ook wel ok. Beetje jammer dattie er vroegtijdig mee ophield
Ja, download eens een betere versie
Yankee go home!
pi_54857344
quote:
Op maandag 26 november 2007 22:21 schreef remlof het volgende:
Ja, download eens een betere versie
Wat hij zegt.
I am so clever that sometimes I don't understand a single word of what I am saying.
pi_54857712
Ik zal mijn best doen
  maandag 26 november 2007 @ 22:38:00 #85
1150 SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_54857740
Wie is die jankende kat in die stationcall?
pi_54857789
quote:
Op maandag 26 november 2007 22:38 schreef SunChaser het volgende:
Wie is die jankende kat in die stationcall?
Does aardig tegen moemoe
  maandag 26 november 2007 @ 22:42:06 #87
1150 SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_54857892
quote:
Op maandag 26 november 2007 22:39 schreef FOKradio het volgende:

[..]

Does aardig tegen moemoe
Oh je hebt gelijk, we moeten allochtonen koesteren
pi_54858663
Was weer gezellig

Gelukkig toch mn instellingen weten te fixen
In Nomine Patris, Et Filii, Et Spiritus Sancti.
pi_54858730
same here

oh by the way, klinkt ik echt jonger dan 28?
Werewolf
Papa 15/11/1950 - 29/08/2025
Fring is mijn allerliefste knuffelkont
Been haunted by a million screams
pi_54858818
quote:
Op maandag 26 november 2007 22:12 schreef SunChaser het volgende:

[..]

Omdat ze leuk nieuws hebben. Dries, Malibu snuiven. Dat lees je eerst op FOK! en dan neemt de rest t over
fok wil graag een digitaal roddelblad worden
pi_54858959
Nu bupatih, skaai, shark.bait, ronaldv, dr.daggla, insomaniac, copycat, hal9000s, stofje, het_biertje, shaolin, suijk en -vaduz- nog terug.
pi_54859014
quote:
Op maandag 26 november 2007 23:14 schreef Dirkh het volgende:
Nu bupatih, skaai, shark.bait, ronaldv, dr.daggla, insomaniac, copycat, hal9000s, stofje, het_biertje, shaolin, suijk en -vaduz- nog terug.
is het toeval dat je ze niet allemaal opnoemt?
pi_54859073
quote:
Op maandag 26 november 2007 23:15 schreef Alexxxxx het volgende:

[..]

is het toeval dat je ze niet allemaal opnoemt?
Ja, dat is toeval. Ik pik ook zomaar een lijstje. Heb ik iemand gemist die ik zou moeten missen?
pi_54859115
quote:
Op maandag 26 november 2007 23:18 schreef Dirkh het volgende:

[..]

Ja, dat is toeval. Ik pik ook zomaar een lijstje. Heb ik iemand gemist die ik zou moeten missen?
Ja, die twee F&F-modjes die iedereen alweer is vergeten.
pi_54859147
quote:
Op maandag 26 november 2007 23:19 schreef Alexxxxx het volgende:

[..]

Ja, die twee F&F-modjes die iedereen alweer is vergeten.
mrWes en uhmmie
Die dus. Maar die gingen niet staken.
pi_54859172
quote:
Op maandag 26 november 2007 23:19 schreef Alexxxxx het volgende:

[..]

Ja, die twee F&F-modjes die iedereen alweer is vergeten.
daar is de staking mee begonnen


iemand trouwens nog een link naar de bewuste fokradio uitzending
  Redactie Frontpage / Weblog maandag 26 november 2007 @ 23:21:43 #97
80791 crew  Paul
Winnaar 5 FOK-awards 2022
pi_54859189
quote:
Op maandag 26 november 2007 22:18 schreef Lucifer_Doosje het volgende:
Tering, bij 9 van de 10 werkt Skype niet, en uitgerekend bij Paultjuhhh moet hij het wel weer doen. [ afbeelding ]

Mijn oren, wat doe je
Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025
pi_54859212
quote:
Op maandag 26 november 2007 23:20 schreef Dirkh het volgende:

[..]

mrWes en uhmmie
Die dus. Maar die gingen niet staken.
Niet? Ik weet het niet precies meer, was destijds druk met andere zaken
pi_54860364
leuk!

[ Bericht 45% gewijzigd door Metalfrost op 27-11-2007 00:00:40 ]
Google is your friend, abuse your friends
  dinsdag 27 november 2007 @ 06:53:31 #100
165251 Noorseviking
Tergende Viking 2.0
pi_54863080
quote:
Op maandag 26 november 2007 23:06 schreef sararaats het volgende:
same here

oh by the way, klinkt ik echt jonger dan 28?
Je klinkt net als of je Sara hebt gezien
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')