abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_54843879


Voor de mensen die meteen willen luisteren: Klik hier

"En waag het niet om op uw site een discussie over deze column te starten, want ik weet u te vinden." Zo eindigde cabaretier Joep van Deudekom vorige week een column in het programma van Giel Beelen op 3FM. In zijn wekelijkse column haalde hij hard uit naar de reacties die internetters op nieuwssites onder berichten het internet op spuien. Hij haalde de reacties onder een nieuwsbericht op FOK! aan. 'het literair verkrachten' van het internet noemt Joep het. Een bericht over die column leverde bijna 500 reacties op. Dus weet Joep jou als reageerder te vinden. Vanavond in FOK!radio hoor je waarom hij FOK! verkoos, of hij nu zo'n hekel aan ons heeft en wat hij gaat doen nu er toch discussie over zijn column was. Luisteren dus, vanavond live vanaf 20:00 uur!

Er zit een opmerkelijk nieuw crewlid aan te komen. Tot in de hoogste regionen op FOK! is erover gesproken. Hoe en wat hoor je vanavond.

Je kunt zelf ook meepraten natuurlijk. Kom bijvoorbeeld naar ons irc-kanaal #fokradio. Het kan ook via Skype. Je kunt ons bellen op actionradiolive. Uiteraard kun je ook zelf de muziek aanvragen.

Meekijken in de studio van FOK!radio kan via de webcam. We roddelen weer met Yvonne. FA shmoopy heeft weer wat scoopies. Blinky legt wel weer een stelling voor.

Meteen luisteren?
Op de FP en Actionradio.nl vind je de luisterlinks. Tegenwoordig kun je ook luisteren als je een PDA hebt met GPRS verbinding. Ga dan naar de speciale PDA-site.

Terug luisteren?
Alle uitzendingen van FOK!radio zijn terug te luisteren. Meer hierover kun je hier lezen.

Veel luisterplezier!

©Classpc
  maandag 26 november 2007 @ 15:27:24 #3
97042 Sj0rSz
Erkend Oppersoftie
pi_54848227
Tof! Ik luister wel even.

En had volgens mij had ik Nolius beloofd om te skypen. Vorige week ging het een beetje fout
Maar door omstandigheden is dit niet helemaal zeker.
Op donderdag 28 juni 2012 20:52 schreef Peterselieman het volgende:
We hebben Sjorsduels. Saaie wedstrijden waarin niets gebeurt en die ellendig lang duren :P
  PR/Manusje van alles maandag 26 november 2007 @ 15:31:55 #4
148800 crew  Surveillance-Fiets
Toezicht is gezond!
pi_54848315
Wie is die user die in de crew komt ofzo
Waarom weet ik daar niets van af of waarom ben ik dat vergeten


Weet het al
Ik denk meer dat je als nieuwsposter een geile egocentrische narcist moet zijn, die een flinke stijve krijgt van alle berichten die ie van zijn eigen hand ziet op de FP, zo! ©yvonne
Beste nieuwsbericht ooit op de FOK!frontpage!
pi_54848427
WIE ?
Op donderdag 20 augustus 2020 17:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
Naast alle onzin die je uitkraamt heb je af en toe ook gewoon heel verstandige posts.
Op dinsdag 10 augustus 2021 16:32 schreef yvonne het volgende:
@:Jimbo voor mod, yeah *O*
  maandag 26 november 2007 @ 16:16:06 #6
104871 remlof
Europees federalist
pi_54849052
Ik ga proberen te luisteren.
Yankee go home!
pi_54849075
is het al begonnen?
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
pi_54849564
quote:
Op maandag 26 november 2007 15:37 schreef Jimbo het volgende:
WIE ?
Joep van Deudekom.

www.nuhr.net
  maandag 26 november 2007 @ 16:53:18 #9
72712 Rene
Dabadee dabadaa
pi_54849742
Ok!

Ik ga denk ik voor de verandering eens luisteren !
 | ❤ | Triquester... | ツ Met een accént aigu
pi_54850514
Tof. Q luistert niet.
Als het pannen van daken waait
Als het gras naar je voeten graait
Als de wind langs je wangen aait, hier ben ik
  maandag 26 november 2007 @ 17:54:41 #11
16266 MissHobje
Dat zou ik ook zeggen!
pi_54850847
Ja ik kan weer luisteren
Dus nu blijft het werken.. ik voel het
[b]Hobbelicious is back!
[/b]
  maandag 26 november 2007 @ 18:05:44 #12
165251 Noorseviking
Tergende Viking 2.0
pi_54851036
quote:
Op maandag 26 november 2007 15:31 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Wie is die user die in de crew komt ofzo
Waarom weet ik daar niets van af of waarom ben ik dat vergeten


Weet het al
hihihi ik
pi_54851337
TVP.
Wat mot je, vroeg ze dan en zette alsnog een slotje.
Ga toch weg gek, zeiken doe je maar in feedback.
Soms kreeg ze van alles naar haar hoofd. Cholera, tyfus en ebola.
Doe mij maar een Whoppermenu. Met cola. ©Biogarde
pi_54851937
Wordt Paultjuhhh weer crew?
pi_54852262
Tof. Ik luister niet.
For great justice!
pi_54852299
quote:
Op maandag 26 november 2007 17:36 schreef shmoopy het volgende:
Tof. Q luistert niet.
Had ik al doorgegeven, Q.
Als het pannen van daken waait
Als het gras naar je voeten graait
Als de wind langs je wangen aait, hier ben ik
pi_54852310
Dank je wel, shmoop .
For great justice!
  maandag 26 november 2007 @ 19:11:12 #18
165251 Noorseviking
Tergende Viking 2.0
pi_54852362
quote:
Op maandag 26 november 2007 18:50 schreef Dirkh het volgende:
Wordt Paultjuhhh weer crew?
  maandag 26 november 2007 @ 20:06:51 #19
104871 remlof
Europees federalist
pi_54853415
Waarom halen jullie de nummers die jullie niet kunnen draaien niet uit de lijst? Nu heb ik voor niks op Blackhole Sun gestemd

speciaal voor SunChaser ja
Yankee go home!
  maandag 26 november 2007 @ 20:10:19 #20
165251 Noorseviking
Tergende Viking 2.0
pi_54853506
quote:
Op maandag 26 november 2007 20:06 schreef remlof het volgende:
Waarom halen jullie de nummers die jullie niet kunnen draaien niet uit de lijst? Nu heb ik voor niks op Blackhole Sun gestemd

speciaal voor SunChaser ja
pi_54853800
quote:
Op maandag 26 november 2007 19:11 schreef Noorseviking het volgende:

[..]

Is de OP stuk bij jou?
pi_54853900
quote:
Op maandag 26 november 2007 20:06 schreef remlof het volgende:
Waarom halen jullie de nummers die jullie niet kunnen draaien niet uit de lijst? Nu heb ik voor niks op Blackhole Sun gestemd

speciaal voor SunChaser ja
Dat doet het systeem.

De laatste plaat voor de stream komt meteen na de uitzending. Die staat in de 'cue' bij het non-stop systeem.
  maandag 26 november 2007 @ 20:36:51 #23
104871 remlof
Europees federalist
pi_54854111
quote:
Op maandag 26 november 2007 20:27 schreef FOKradio het volgende:

[..]

Dat doet het systeem.

De laatste plaat voor de stream komt meteen na de uitzending. Die staat in de 'cue' bij het non-stop systeem.
Ow ik dacht dat jullie tijdens de FOK!Radio uitzending dezelfde queue gebruikten. Zal in het vervolg pas na 8 uur stemmen dan
Yankee go home!
pi_54854166
Hilarisch!
Ehm... ok
pi_54854383
Die gast is een stuk leuker dan de gemiddelde FOK!radiogast.
Wat mot je, vroeg ze dan en zette alsnog een slotje.
Ga toch weg gek, zeiken doe je maar in feedback.
Soms kreeg ze van alles naar haar hoofd. Cholera, tyfus en ebola.
Doe mij maar een Whoppermenu. Met cola. ©Biogarde
pi_54854442
quote:
Op maandag 26 november 2007 20:45 schreef Janetje het volgende:
Die gast is een stuk leuker dan de gemiddelde FOK!radiogast.
leuk gesprek inderdaad
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
  Redactie Frontpage / Weblog maandag 26 november 2007 @ 20:48:06 #27
80791 crew  Paul
Winnaar 5 FOK-awards 2022
pi_54854501
Hier ben ik Joep !!
Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025
  Redactie Frontpage / Weblog maandag 26 november 2007 @ 20:48:23 #28
80791 crew  Paul
Winnaar 5 FOK-awards 2022
pi_54854511
quote:
Op maandag 26 november 2007 18:50 schreef Dirkh het volgende:
Wordt Paultjuhhh weer crew?
Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025
  PR/Manusje van alles maandag 26 november 2007 @ 20:49:18 #29
148800 crew  Surveillance-Fiets
Toezicht is gezond!
pi_54854535
quote:
Op maandag 26 november 2007 20:45 schreef Janetje het volgende:
Die gast is een stuk leuker dan de gemiddelde FOK!radiogast.
Stukje niveau dit
Ik denk meer dat je als nieuwsposter een geile egocentrische narcist moet zijn, die een flinke stijve krijgt van alle berichten die ie van zijn eigen hand ziet op de FP, zo! ©yvonne
Beste nieuwsbericht ooit op de FOK!frontpage!
pi_54854960
quote:
Op maandag 26 november 2007 20:48 schreef paultjuhhh het volgende:

[..]

quote:
Luie donder
Ehm... ok
  maandag 26 november 2007 @ 21:04:31 #31
104871 remlof
Europees federalist
pi_54854973
quote:
Op maandag 26 november 2007 20:45 schreef Janetje het volgende:
Die gast is een stuk leuker dan de gemiddelde FOK!radiogast.
True, sluit tenminste ook goed aan bij FOK! Vaker zulke gasten
Yankee go home!
  maandag 26 november 2007 @ 21:08:04 #32
1150 SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_54855054
Nolius, wil je de Lieke jngle nog een keer draaien, schakdelde te laat in
  maandag 26 november 2007 @ 21:10:09 #33
1150 SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_54855122
quote:
Op maandag 26 november 2007 20:06 schreef remlof het volgende:
Waarom halen jullie de nummers die jullie niet kunnen draaien niet uit de lijst? Nu heb ik voor niks op Blackhole Sun gestemd

speciaal voor SunChaser ja
Je moet de volgende keer wat liever zijn voor mn blackhole
  Redactie Frontpage / Weblog maandag 26 november 2007 @ 21:12:56 #34
80791 crew  Paul
Winnaar 5 FOK-awards 2022
pi_54855207
Kijk ik ben de egte racingweirdo
Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025
  maandag 26 november 2007 @ 21:13:52 #35
1150 SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_54855232
Paultjuh, ben jij ook die gast bij de Coen en Sander show, Paultje Pills
pi_54855238
Ik ben er
Oog eruit is erger!Le métro ferme a une heure du matLe metro ouvre a six h du matMonoprix ouvre a 10hMonoprix ferme a 20hLes enfants partent a 8hLes enfants reviennent a 16hLe repas commence a 20hOn débarrasse a 20h30Un Téléphone à midi seize
  maandag 26 november 2007 @ 21:14:20 #37
78498 classpc
I don't like change
pi_54855258
quote:
Op maandag 26 november 2007 21:10 schreef SunChaser het volgende:

[..]

Je moet de volgende keer wat liever zijn voor mn blackhole
De black hole van Sunchaser
Op zoek naar een nieuwe printer? Kies voor een Brother laser printer. Uiterst betrouwbaar en economisch!
  Redactie Frontpage / Weblog maandag 26 november 2007 @ 21:14:27 #38
80791 crew  Paul
Winnaar 5 FOK-awards 2022
pi_54855263
quote:
Op maandag 26 november 2007 21:13 schreef SunChaser het volgende:
Paultjuh, ben jij ook die gast bij de Coen en Sander show, Paultje Pills
hoe weet je dat
Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025
pi_54855269
zo gemeen ben ik niet, gasten.
Wat mot je, vroeg ze dan en zette alsnog een slotje.
Ga toch weg gek, zeiken doe je maar in feedback.
Soms kreeg ze van alles naar haar hoofd. Cholera, tyfus en ebola.
Doe mij maar een Whoppermenu. Met cola. ©Biogarde
  maandag 26 november 2007 @ 21:15:40 #40
1150 SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_54855311
Staat Eva de Rover al in jullie playlist Martijn? En Paul Potts?
  Redactie Frontpage / Weblog maandag 26 november 2007 @ 21:15:52 #41
80791 crew  Paul
Winnaar 5 FOK-awards 2022
pi_54855315
Sunchaser en ik gaan lekker weer de acda en de munnik achtige hits aanklikkeren
Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025
  maandag 26 november 2007 @ 21:15:58 #42
72712 Rene
Dabadee dabadaa
pi_54855324
PAULTJE PILS!
 | ❤ | Triquester... | ツ Met een accént aigu
  maandag 26 november 2007 @ 21:18:23 #43
1150 SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_54855396
quote:
Op maandag 26 november 2007 21:15 schreef paultjuhhh het volgende:
Sunchaser en ik gaan lekker weer de acda en de munnik achtige hits aanklikkeren
Ja, zullen we alleen Nl talig doen? Ik heb Acda en Waar was je dan al erin gezet, ik heb een premium account dus kan elke 7,5 p/m stemmen
pi_54855434
ik wil alles is liefde horen

maar heb nog steeds mijn actionradio account niet terug
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
  maandag 26 november 2007 @ 21:19:50 #45
1150 SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_54855448
Het is koud zonder jou
Maar toch blijf ik je vrouw
Ik hoef je niet te zeggen
Schat ik hou van jouuuuuu
Hier in Tilburg is het klote
Ik kom snel naar Utreg aangeschote
  maandag 26 november 2007 @ 21:21:42 #46
1150 SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_54855504
Flikker op Smoep, ik ben alles behalve mainstream
  Redactie Frontpage / Weblog maandag 26 november 2007 @ 21:21:52 #47
80791 crew  Paul
Winnaar 5 FOK-awards 2022
pi_54855511
quote:
Op maandag 26 november 2007 21:18 schreef SunChaser het volgende:

[..]

Ja, zullen we alleen Nl talig doen? Ik heb Acda en Waar was je dan al erin gezet, ik heb een premium account dus kan elke 7,5 p/m stemmen
jaaaaaaaa en henk westbroek enzo
Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025
pi_54855547
quote:
Op maandag 26 november 2007 21:21 schreef SunChaser het volgende:
Flikker op Smoep, ik ben alles behalve mainstream
smoep?
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
pi_54855564
Flugeltje ! \o/
Fingerspitzgefühl
  maandag 26 november 2007 @ 21:24:13 #50
72712 Rene
Dabadee dabadaa
pi_54855590
quote:
Op maandag 26 november 2007 21:21 schreef SunChaser het volgende:
Flikker op Smoep, ik ben alles behalve mainstream
"Smoep ! "
 | ❤ | Triquester... | ツ Met een accént aigu
pi_54855696
geen paul als mod


ik mag hopen dat paul afgeschreven en gearchiveerd is sinds zijn super stage op de fp
pi_54855752
Stem ff op mijn AC/DC - Thunderstruck allemaal !!
Fingerspitzgefühl
pi_54855772
quote:
Op maandag 26 november 2007 21:22 schreef MissyMirjaM het volgende:

[..]

smoep?
BOOEEEHOOEEE !!!!

Nu kan dit nog zonder dat je me banned
Fingerspitzgefühl
pi_54855813
quote:
Op maandag 26 november 2007 21:30 schreef ForumGek het volgende:

[..]

BOOEEEHOOEEE !!!!

Nu kan dit nog zonder dat je me banned
dat ik geen kleurtje heb, wil niet zeggen dat ik geen rechten heb he
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
  maandag 26 november 2007 @ 21:32:57 #55
72712 Rene
Dabadee dabadaa
pi_54855854
quote:
Op maandag 26 november 2007 21:31 schreef MissyMirjaM het volgende:

[..]

dat ik geen kleurtje heb, wil niet zeggen dat ik geen rechten heb he
!
 | ❤ | Triquester... | ツ Met een accént aigu
  maandag 26 november 2007 @ 21:39:16 #56
16266 MissHobje
Dat zou ik ook zeggen!
pi_54856022
quote:
Op maandag 26 november 2007 21:31 schreef MissyMirjaM het volgende:

[..]

dat ik geen kleurtje heb, wil niet zeggen dat ik geen rechten heb he
Heel mooi kleurtje juist
[b]Hobbelicious is back!
[/b]
pi_54856070
quote:
Op maandag 26 november 2007 21:31 schreef MissyMirjaM het volgende:

[..]

dat ik geen kleurtje heb, wil niet zeggen dat ik geen rechten heb he
Je hebt nu een kleurtje !
Fingerspitzgefühl
  maandag 26 november 2007 @ 21:41:10 #58
165251 Noorseviking
Tergende Viking 2.0
pi_54856083
Boeiend gesprek over de vibrator
  maandag 26 november 2007 @ 21:46:34 #59
1150 SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_54856216
quote:
Op maandag 26 november 2007 21:41 schreef Noorseviking het volgende:
Boeiend gesprek over de vibrator
Dat FR daar achter is gekomen, is best wel geheim. ze hebben een goede redactie denk ik
pi_54856218
Mjah, dat moet je maar niet luisten i.c.m. het kijken van haar fotoboek
Fingerspitzgefühl
  maandag 26 november 2007 @ 21:47:27 #61
16266 MissHobje
Dat zou ik ook zeggen!
pi_54856243
quote:
Op maandag 26 november 2007 21:41 schreef Noorseviking het volgende:
Boeiend gesprek over de vibrator
* MissHobje tsjekt profiel....Ja dat dacht ik al..... man
[b]Hobbelicious is back!
[/b]
  maandag 26 november 2007 @ 21:48:39 #62
1150 SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_54856283
Johan, eet eens wat meer peper
pi_54856293
quote:
Op maandag 26 november 2007 21:46 schreef SunChaser het volgende:

[..]

Dat FR daar achter is gekomen, is best wel geheim. ze hebben een goede redactie denk ik
ja, ik vraag me echt af wie dat nou geweest is op martijn z'n msn,
hmm
*denkt*
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
pi_54856404
THUNDER !!
Fingerspitzgefühl
pi_54856424
AH-OOH-AH-AH-OOH-AHH{Thunder} {x10}
I was caught
In the middle of a railroad track {Thunder}
I looked round
And I knew there was no turning back {Thunder}
My mind raced
And I thought what could I do {Thunder}
And I knew
b14j152114 99512kjj11l
There was no help, no help from you {Thunder}

Sound of the drums
Beatin' in my heart
The thunder of guns
Tore me apart
You've been - thunderstruck

Rode down the highway
Broke the limit, we hit the town
Went through to Texas, yeah Texas
And we had some fun
We met some girls
Some dancers who gave a good time
Broke all the rules, played all the fools
Yeah, yeah, they, they, they blew our minds

I was shakin' at the knees
Could I come again please?
Yeah the ladies were too kind
You've been - thunderstruck, thunderstruck
Yeah yeah yeah, thunderstruck

Yeah
Oh, thunderstruck, yeah

Now we're shaking at the knees
Could I come again please?

Thunderstruck, thunderstruck
Yeah yeah yeah, thunderstruck
Thunderstruck, yeah, yeah, yeah

Said yeah, it's alright
We're doing fine
Yeah, it's alright
We're doing fine
{So fine}

Thunderstruck, yeah, yeah, yeah,
Tunderstruck, thunderstruck, thunderstruck
Whoa baby, baby, thunderstruck
You've been thunderstruck, thunderstruck
Thunderstruck, thunderstruck, thunderstruck
Fingerspitzgefühl
pi_54856487
Is er iemand die dit nummer goed trekt toevallig?
  maandag 26 november 2007 @ 21:57:52 #67
1150 SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_54856536
Blinky, heb jij een vibrator die je wilt inruilen?
pi_54856597
quote:
Op maandag 26 november 2007 21:57 schreef SunChaser het volgende:
Blinky, heb jij een vibrator die je wilt inruilen?
waarom post jij elke zondag een verslag van s&s
pi_54856605
quote:
Op maandag 26 november 2007 21:56 schreef FOKradio het volgende:
Is er iemand die dit nummer goed trekt toevallig?
goede muziek
  maandag 26 november 2007 @ 22:05:14 #70
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_54856691
quote:
Op maandag 26 november 2007 21:21 schreef SunChaser het volgende:
Flikker op Smoep, ik ben alles behalve mainstream


Je bent heerlijk mainstream en ik hou van je....
Op donderdag 12 oktober 2006 09:27 schreef SCH het volgende:
flugeltje is een kloon van yvonne toch?
pi_54856828
Deo
Oog eruit is erger!Le métro ferme a une heure du matLe metro ouvre a six h du matMonoprix ouvre a 10hMonoprix ferme a 20hLes enfants partent a 8hLes enfants reviennent a 16hLe repas commence a 20hOn débarrasse a 20h30Un Téléphone à midi seize
  maandag 26 november 2007 @ 22:12:10 #72
1150 SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_54856871
quote:
Op maandag 26 november 2007 22:00 schreef 3xtweek het volgende:

[..]

waarom post jij elke zondag een verslag van s&s
Omdat ze leuk nieuws hebben. Dries, Malibu snuiven. Dat lees je eerst op FOK! en dan neemt de rest t over
pi_54856888
KATE , , !!!

*meezingt
I am so clever that sometimes I don't understand a single word of what I am saying.
pi_54856927
geen idee waarom iedereen zo lyrisch is over dat wuthering heights, ik heb er echt hélémaal niks mee
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
pi_54856967
Kate is gewoon briljant. Nu nog steeds.
I am so clever that sometimes I don't understand a single word of what I am saying.
  maandag 26 november 2007 @ 22:16:34 #76
1150 SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_54857024
quote:
Op maandag 26 november 2007 22:05 schreef flugeltje het volgende:

[..]



Je bent heerlijk mainstream en ik hou van je....
Kluun is mainstream, en Jeroen van de Boom, en Marlies Dekkers
pi_54857041
kan ik al mijn gebroken glazen bij jullie declareren?
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
  maandag 26 november 2007 @ 22:17:21 #78
104871 remlof
Europees federalist
pi_54857046
quote:
Op maandag 26 november 2007 22:13 schreef MissyMirjaM het volgende:
geen idee waarom iedereen zo lyrisch is over dat wuthering heights, ik heb er echt hélémaal niks mee
Het is gewoon een gewelig nummer

Out on the wiley, windy moors
We'd roll and fall in green.
You had a temper like my jealousy
Too hot, too greedy.
How could you leave me,
When I needed to possess you?
I hated you. I loved you, too.

Bad dreams in the night
You told me I was going to lose the fight,
Leave behind my wuthering, wuthering
Wuthering Heights.
Yankee go home!
  maandag 26 november 2007 @ 22:18:23 #79
104871 remlof
Europees federalist
pi_54857083
quote:
Op maandag 26 november 2007 22:17 schreef MissyMirjaM het volgende:
kan ik al mijn gebroken glazen bij jullie declareren?
Je moet ook gewoon uit blik drinken
Yankee go home!
  maandag 26 november 2007 @ 22:18:28 #80
156145 Lucifer_Doosje
Licht ontvlambaar
pi_54857084
Tering, bij 9 van de 10 werkt Skype niet, en uitgerekend bij Paultjuhhh moet hij het wel weer doen.

Mijn oren, wat doe je
Op zaterdag 26 juli 2008 11:43 schreef Kali-Mist1 het volgende:
lucifer FTW!!!!
pi_54857114
quote:
Op maandag 26 november 2007 22:17 schreef remlof het volgende:

[..]

Het is gewoon een gewelig nummer

Out on the wiley, windy moors
We'd roll and fall in green.
You had a temper like my jealousy
Too hot, too greedy.
How could you leave me,
When I needed to possess you?
I hated you. I loved you, too.

Bad dreams in the night
You told me I was going to lose the fight,
Leave behind my wuthering, wuthering
Wuthering Heights.
Ja, ik vindum ook wel ok. Beetje jammer dattie er vroegtijdig mee ophield
  maandag 26 november 2007 @ 22:21:44 #82
104871 remlof
Europees federalist
pi_54857174
quote:
Op maandag 26 november 2007 22:19 schreef FOKradio het volgende:

[..]

Ja, ik vindum ook wel ok. Beetje jammer dattie er vroegtijdig mee ophield
Ja, download eens een betere versie
Yankee go home!
pi_54857344
quote:
Op maandag 26 november 2007 22:21 schreef remlof het volgende:
Ja, download eens een betere versie
Wat hij zegt.
I am so clever that sometimes I don't understand a single word of what I am saying.
pi_54857712
Ik zal mijn best doen
  maandag 26 november 2007 @ 22:38:00 #85
1150 SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_54857740
Wie is die jankende kat in die stationcall?
pi_54857789
quote:
Op maandag 26 november 2007 22:38 schreef SunChaser het volgende:
Wie is die jankende kat in die stationcall?
Does aardig tegen moemoe
  maandag 26 november 2007 @ 22:42:06 #87
1150 SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_54857892
quote:
Op maandag 26 november 2007 22:39 schreef FOKradio het volgende:

[..]

Does aardig tegen moemoe
Oh je hebt gelijk, we moeten allochtonen koesteren
pi_54858663
Was weer gezellig

Gelukkig toch mn instellingen weten te fixen
In Nomine Patris, Et Filii, Et Spiritus Sancti.
pi_54858730
same here

oh by the way, klinkt ik echt jonger dan 28?
Werewolf
Papa 15/11/1950 - 29/08/2025
Fring is mijn allerliefste knuffelkont
Been haunted by a million screams
pi_54858818
quote:
Op maandag 26 november 2007 22:12 schreef SunChaser het volgende:

[..]

Omdat ze leuk nieuws hebben. Dries, Malibu snuiven. Dat lees je eerst op FOK! en dan neemt de rest t over
fok wil graag een digitaal roddelblad worden
pi_54858959
Nu bupatih, skaai, shark.bait, ronaldv, dr.daggla, insomaniac, copycat, hal9000s, stofje, het_biertje, shaolin, suijk en -vaduz- nog terug.
pi_54859014
quote:
Op maandag 26 november 2007 23:14 schreef Dirkh het volgende:
Nu bupatih, skaai, shark.bait, ronaldv, dr.daggla, insomaniac, copycat, hal9000s, stofje, het_biertje, shaolin, suijk en -vaduz- nog terug.
is het toeval dat je ze niet allemaal opnoemt?
pi_54859073
quote:
Op maandag 26 november 2007 23:15 schreef Alexxxxx het volgende:

[..]

is het toeval dat je ze niet allemaal opnoemt?
Ja, dat is toeval. Ik pik ook zomaar een lijstje. Heb ik iemand gemist die ik zou moeten missen?
pi_54859115
quote:
Op maandag 26 november 2007 23:18 schreef Dirkh het volgende:

[..]

Ja, dat is toeval. Ik pik ook zomaar een lijstje. Heb ik iemand gemist die ik zou moeten missen?
Ja, die twee F&F-modjes die iedereen alweer is vergeten.
pi_54859147
quote:
Op maandag 26 november 2007 23:19 schreef Alexxxxx het volgende:

[..]

Ja, die twee F&F-modjes die iedereen alweer is vergeten.
mrWes en uhmmie
Die dus. Maar die gingen niet staken.
pi_54859172
quote:
Op maandag 26 november 2007 23:19 schreef Alexxxxx het volgende:

[..]

Ja, die twee F&F-modjes die iedereen alweer is vergeten.
daar is de staking mee begonnen


iemand trouwens nog een link naar de bewuste fokradio uitzending
  Redactie Frontpage / Weblog maandag 26 november 2007 @ 23:21:43 #97
80791 crew  Paul
Winnaar 5 FOK-awards 2022
pi_54859189
quote:
Op maandag 26 november 2007 22:18 schreef Lucifer_Doosje het volgende:
Tering, bij 9 van de 10 werkt Skype niet, en uitgerekend bij Paultjuhhh moet hij het wel weer doen. [ afbeelding ]

Mijn oren, wat doe je
Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025
pi_54859212
quote:
Op maandag 26 november 2007 23:20 schreef Dirkh het volgende:

[..]

mrWes en uhmmie
Die dus. Maar die gingen niet staken.
Niet? Ik weet het niet precies meer, was destijds druk met andere zaken
pi_54860364
leuk!

[ Bericht 45% gewijzigd door Metalfrost op 27-11-2007 00:00:40 ]
Google is your friend, abuse your friends
  dinsdag 27 november 2007 @ 06:53:31 #100
165251 Noorseviking
Tergende Viking 2.0
pi_54863080
quote:
Op maandag 26 november 2007 23:06 schreef sararaats het volgende:
same here

oh by the way, klinkt ik echt jonger dan 28?
Je klinkt net als of je Sara hebt gezien
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')