Kluun is mainstream, en Jeroen van de Boom, en Marlies Dekkersquote:Op maandag 26 november 2007 22:05 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Je bent heerlijk mainstream en ik hou van je....
Het is gewoon een gewelig nummerquote:Op maandag 26 november 2007 22:13 schreef MissyMirjaM het volgende:
geen idee waarom iedereen zo lyrisch is over dat wuthering heights, ik heb er echt hélémaal niks mee
Je moet ook gewoon uit blik drinkenquote:Op maandag 26 november 2007 22:17 schreef MissyMirjaM het volgende:
kan ik al mijn gebroken glazen bij jullie declareren?

Ja, ik vindum ook wel ok. Beetje jammer dattie er vroegtijdig mee ophieldquote:Op maandag 26 november 2007 22:17 schreef remlof het volgende:
[..]
Het is gewoon een gewelig nummer
Out on the wiley, windy moors
We'd roll and fall in green.
You had a temper like my jealousy
Too hot, too greedy.
How could you leave me,
When I needed to possess you?
I hated you. I loved you, too.
Bad dreams in the night
You told me I was going to lose the fight,
Leave behind my wuthering, wuthering
Wuthering Heights.
Ja, download eens een betere versiequote:Op maandag 26 november 2007 22:19 schreef FOKradio het volgende:
[..]
Ja, ik vindum ook wel ok. Beetje jammer dattie er vroegtijdig mee ophield
Wat hij zegt.quote:
Does aardig tegen moemoequote:Op maandag 26 november 2007 22:38 schreef SunChaser het volgende:
Wie is die jankende kat in die stationcall?
fok wil graag een digitaal roddelblad wordenquote:Op maandag 26 november 2007 22:12 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Omdat ze leuk nieuws hebben. Dries, Malibu snuiven. Dat lees je eerst op FOK! en dan neemt de rest t over
is het toeval dat je ze niet allemaal opnoemt?quote:Op maandag 26 november 2007 23:14 schreef Dirkh het volgende:
Nu bupatih, skaai, shark.bait, ronaldv, dr.daggla, insomaniac, copycat, hal9000s, stofje, het_biertje, shaolin, suijk en -vaduz- nog terug.
Ja, dat is toeval. Ik pik ook zomaar een lijstje. Heb ik iemand gemist die ik zou moeten missen?quote:Op maandag 26 november 2007 23:15 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
is het toeval dat je ze niet allemaal opnoemt?![]()
Ja, die twee F&F-modjes die iedereen alweer is vergeten.quote:Op maandag 26 november 2007 23:18 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Ja, dat is toeval. Ik pik ook zomaar een lijstje. Heb ik iemand gemist die ik zou moeten missen?
mrWes en uhmmiequote:Op maandag 26 november 2007 23:19 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ja, die twee F&F-modjes die iedereen alweer is vergeten.
daar is de staking mee begonnenquote:Op maandag 26 november 2007 23:19 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ja, die twee F&F-modjes die iedereen alweer is vergeten.
quote:Op maandag 26 november 2007 22:18 schreef Lucifer_Doosje het volgende:
Tering, bij 9 van de 10 werkt Skype niet, en uitgerekend bij Paultjuhhh moet hij het wel weer doen. [ afbeelding ]
Mijn oren, wat doe je
Niet? Ik weet het niet precies meer, was destijds druk met andere zakenquote:Op maandag 26 november 2007 23:20 schreef Dirkh het volgende:
[..]
mrWes en uhmmie
Die dus. Maar die gingen niet staken.
Je klinkt net als of je Sara hebt gezienquote:Op maandag 26 november 2007 23:06 schreef sararaats het volgende:
same here
oh by the way, klinkt ik echt jonger dan 28?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |