abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 26 november 2007 @ 22:16:34 #76
1150 SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_54857024
quote:
Op maandag 26 november 2007 22:05 schreef flugeltje het volgende:

[..]



Je bent heerlijk mainstream en ik hou van je....
Kluun is mainstream, en Jeroen van de Boom, en Marlies Dekkers
pi_54857041
kan ik al mijn gebroken glazen bij jullie declareren?
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
  maandag 26 november 2007 @ 22:17:21 #78
104871 remlof
Europees federalist
pi_54857046
quote:
Op maandag 26 november 2007 22:13 schreef MissyMirjaM het volgende:
geen idee waarom iedereen zo lyrisch is over dat wuthering heights, ik heb er echt hélémaal niks mee
Het is gewoon een gewelig nummer

Out on the wiley, windy moors
We'd roll and fall in green.
You had a temper like my jealousy
Too hot, too greedy.
How could you leave me,
When I needed to possess you?
I hated you. I loved you, too.

Bad dreams in the night
You told me I was going to lose the fight,
Leave behind my wuthering, wuthering
Wuthering Heights.
Yankee go home!
  maandag 26 november 2007 @ 22:18:23 #79
104871 remlof
Europees federalist
pi_54857083
quote:
Op maandag 26 november 2007 22:17 schreef MissyMirjaM het volgende:
kan ik al mijn gebroken glazen bij jullie declareren?
Je moet ook gewoon uit blik drinken
Yankee go home!
  maandag 26 november 2007 @ 22:18:28 #80
156145 Lucifer_Doosje
Licht ontvlambaar
pi_54857084
Tering, bij 9 van de 10 werkt Skype niet, en uitgerekend bij Paultjuhhh moet hij het wel weer doen.

Mijn oren, wat doe je
Op zaterdag 26 juli 2008 11:43 schreef Kali-Mist1 het volgende:
lucifer FTW!!!!
pi_54857114
quote:
Op maandag 26 november 2007 22:17 schreef remlof het volgende:

[..]

Het is gewoon een gewelig nummer

Out on the wiley, windy moors
We'd roll and fall in green.
You had a temper like my jealousy
Too hot, too greedy.
How could you leave me,
When I needed to possess you?
I hated you. I loved you, too.

Bad dreams in the night
You told me I was going to lose the fight,
Leave behind my wuthering, wuthering
Wuthering Heights.
Ja, ik vindum ook wel ok. Beetje jammer dattie er vroegtijdig mee ophield
  maandag 26 november 2007 @ 22:21:44 #82
104871 remlof
Europees federalist
pi_54857174
quote:
Op maandag 26 november 2007 22:19 schreef FOKradio het volgende:

[..]

Ja, ik vindum ook wel ok. Beetje jammer dattie er vroegtijdig mee ophield
Ja, download eens een betere versie
Yankee go home!
pi_54857344
quote:
Op maandag 26 november 2007 22:21 schreef remlof het volgende:
Ja, download eens een betere versie
Wat hij zegt.
I am so clever that sometimes I don't understand a single word of what I am saying.
pi_54857712
Ik zal mijn best doen
  maandag 26 november 2007 @ 22:38:00 #85
1150 SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_54857740
Wie is die jankende kat in die stationcall?
pi_54857789
quote:
Op maandag 26 november 2007 22:38 schreef SunChaser het volgende:
Wie is die jankende kat in die stationcall?
Does aardig tegen moemoe
  maandag 26 november 2007 @ 22:42:06 #87
1150 SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_54857892
quote:
Op maandag 26 november 2007 22:39 schreef FOKradio het volgende:

[..]

Does aardig tegen moemoe
Oh je hebt gelijk, we moeten allochtonen koesteren
pi_54858663
Was weer gezellig

Gelukkig toch mn instellingen weten te fixen
In Nomine Patris, Et Filii, Et Spiritus Sancti.
pi_54858730
same here

oh by the way, klinkt ik echt jonger dan 28?
Werewolf
Papa 15/11/1950 - 29/08/2025
Fring is mijn allerliefste knuffelkont
Been haunted by a million screams
pi_54858818
quote:
Op maandag 26 november 2007 22:12 schreef SunChaser het volgende:

[..]

Omdat ze leuk nieuws hebben. Dries, Malibu snuiven. Dat lees je eerst op FOK! en dan neemt de rest t over
fok wil graag een digitaal roddelblad worden
pi_54858959
Nu bupatih, skaai, shark.bait, ronaldv, dr.daggla, insomaniac, copycat, hal9000s, stofje, het_biertje, shaolin, suijk en -vaduz- nog terug.
pi_54859014
quote:
Op maandag 26 november 2007 23:14 schreef Dirkh het volgende:
Nu bupatih, skaai, shark.bait, ronaldv, dr.daggla, insomaniac, copycat, hal9000s, stofje, het_biertje, shaolin, suijk en -vaduz- nog terug.
is het toeval dat je ze niet allemaal opnoemt?
pi_54859073
quote:
Op maandag 26 november 2007 23:15 schreef Alexxxxx het volgende:

[..]

is het toeval dat je ze niet allemaal opnoemt?
Ja, dat is toeval. Ik pik ook zomaar een lijstje. Heb ik iemand gemist die ik zou moeten missen?
pi_54859115
quote:
Op maandag 26 november 2007 23:18 schreef Dirkh het volgende:

[..]

Ja, dat is toeval. Ik pik ook zomaar een lijstje. Heb ik iemand gemist die ik zou moeten missen?
Ja, die twee F&F-modjes die iedereen alweer is vergeten.
pi_54859147
quote:
Op maandag 26 november 2007 23:19 schreef Alexxxxx het volgende:

[..]

Ja, die twee F&F-modjes die iedereen alweer is vergeten.
mrWes en uhmmie
Die dus. Maar die gingen niet staken.
pi_54859172
quote:
Op maandag 26 november 2007 23:19 schreef Alexxxxx het volgende:

[..]

Ja, die twee F&F-modjes die iedereen alweer is vergeten.
daar is de staking mee begonnen


iemand trouwens nog een link naar de bewuste fokradio uitzending
  Redactie Frontpage / Weblog maandag 26 november 2007 @ 23:21:43 #97
80791 crew  Paul
Winnaar 5 FOK-awards 2022
pi_54859189
quote:
Op maandag 26 november 2007 22:18 schreef Lucifer_Doosje het volgende:
Tering, bij 9 van de 10 werkt Skype niet, en uitgerekend bij Paultjuhhh moet hij het wel weer doen. [ afbeelding ]

Mijn oren, wat doe je
Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025
pi_54859212
quote:
Op maandag 26 november 2007 23:20 schreef Dirkh het volgende:

[..]

mrWes en uhmmie
Die dus. Maar die gingen niet staken.
Niet? Ik weet het niet precies meer, was destijds druk met andere zaken
pi_54860364
leuk!

[ Bericht 45% gewijzigd door Metalfrost op 27-11-2007 00:00:40 ]
Google is your friend, abuse your friends
  dinsdag 27 november 2007 @ 06:53:31 #100
165251 Noorseviking
Tergende Viking 2.0
pi_54863080
quote:
Op maandag 26 november 2007 23:06 schreef sararaats het volgende:
same here

oh by the way, klinkt ik echt jonger dan 28?
Je klinkt net als of je Sara hebt gezien
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')