abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_54855696
geen paul als mod


ik mag hopen dat paul afgeschreven en gearchiveerd is sinds zijn super stage op de fp
pi_54855752
Stem ff op mijn AC/DC - Thunderstruck allemaal !!
Fingerspitzgefühl
pi_54855772
quote:
Op maandag 26 november 2007 21:22 schreef MissyMirjaM het volgende:

[..]

smoep?
BOOEEEHOOEEE !!!!

Nu kan dit nog zonder dat je me banned
Fingerspitzgefühl
pi_54855813
quote:
Op maandag 26 november 2007 21:30 schreef ForumGek het volgende:

[..]

BOOEEEHOOEEE !!!!

Nu kan dit nog zonder dat je me banned
dat ik geen kleurtje heb, wil niet zeggen dat ik geen rechten heb he
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
  maandag 26 november 2007 @ 21:32:57 #55
72712 Rene
Dabadee dabadaa
pi_54855854
quote:
Op maandag 26 november 2007 21:31 schreef MissyMirjaM het volgende:

[..]

dat ik geen kleurtje heb, wil niet zeggen dat ik geen rechten heb he
!
 | ❤ | Triquester... | ツ Met een accént aigu
  maandag 26 november 2007 @ 21:39:16 #56
16266 MissHobje
Dat zou ik ook zeggen!
pi_54856022
quote:
Op maandag 26 november 2007 21:31 schreef MissyMirjaM het volgende:

[..]

dat ik geen kleurtje heb, wil niet zeggen dat ik geen rechten heb he
Heel mooi kleurtje juist
[b]Hobbelicious is back!
[/b]
pi_54856070
quote:
Op maandag 26 november 2007 21:31 schreef MissyMirjaM het volgende:

[..]

dat ik geen kleurtje heb, wil niet zeggen dat ik geen rechten heb he
Je hebt nu een kleurtje !
Fingerspitzgefühl
  maandag 26 november 2007 @ 21:41:10 #58
165251 Noorseviking
Tergende Viking 2.0
pi_54856083
Boeiend gesprek over de vibrator
  maandag 26 november 2007 @ 21:46:34 #59
1150 SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_54856216
quote:
Op maandag 26 november 2007 21:41 schreef Noorseviking het volgende:
Boeiend gesprek over de vibrator
Dat FR daar achter is gekomen, is best wel geheim. ze hebben een goede redactie denk ik
pi_54856218
Mjah, dat moet je maar niet luisten i.c.m. het kijken van haar fotoboek
Fingerspitzgefühl
  maandag 26 november 2007 @ 21:47:27 #61
16266 MissHobje
Dat zou ik ook zeggen!
pi_54856243
quote:
Op maandag 26 november 2007 21:41 schreef Noorseviking het volgende:
Boeiend gesprek over de vibrator
* MissHobje tsjekt profiel....Ja dat dacht ik al..... man
[b]Hobbelicious is back!
[/b]
  maandag 26 november 2007 @ 21:48:39 #62
1150 SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_54856283
Johan, eet eens wat meer peper
pi_54856293
quote:
Op maandag 26 november 2007 21:46 schreef SunChaser het volgende:

[..]

Dat FR daar achter is gekomen, is best wel geheim. ze hebben een goede redactie denk ik
ja, ik vraag me echt af wie dat nou geweest is op martijn z'n msn,
hmm
*denkt*
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
pi_54856404
THUNDER !!
Fingerspitzgefühl
pi_54856424
AH-OOH-AH-AH-OOH-AHH{Thunder} {x10}
I was caught
In the middle of a railroad track {Thunder}
I looked round
And I knew there was no turning back {Thunder}
My mind raced
And I thought what could I do {Thunder}
And I knew
b14j152114 99512kjj11l
There was no help, no help from you {Thunder}

Sound of the drums
Beatin' in my heart
The thunder of guns
Tore me apart
You've been - thunderstruck

Rode down the highway
Broke the limit, we hit the town
Went through to Texas, yeah Texas
And we had some fun
We met some girls
Some dancers who gave a good time
Broke all the rules, played all the fools
Yeah, yeah, they, they, they blew our minds

I was shakin' at the knees
Could I come again please?
Yeah the ladies were too kind
You've been - thunderstruck, thunderstruck
Yeah yeah yeah, thunderstruck

Yeah
Oh, thunderstruck, yeah

Now we're shaking at the knees
Could I come again please?

Thunderstruck, thunderstruck
Yeah yeah yeah, thunderstruck
Thunderstruck, yeah, yeah, yeah

Said yeah, it's alright
We're doing fine
Yeah, it's alright
We're doing fine
{So fine}

Thunderstruck, yeah, yeah, yeah,
Tunderstruck, thunderstruck, thunderstruck
Whoa baby, baby, thunderstruck
You've been thunderstruck, thunderstruck
Thunderstruck, thunderstruck, thunderstruck
Fingerspitzgefühl
pi_54856487
Is er iemand die dit nummer goed trekt toevallig?
  maandag 26 november 2007 @ 21:57:52 #67
1150 SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_54856536
Blinky, heb jij een vibrator die je wilt inruilen?
pi_54856597
quote:
Op maandag 26 november 2007 21:57 schreef SunChaser het volgende:
Blinky, heb jij een vibrator die je wilt inruilen?
waarom post jij elke zondag een verslag van s&s
pi_54856605
quote:
Op maandag 26 november 2007 21:56 schreef FOKradio het volgende:
Is er iemand die dit nummer goed trekt toevallig?
goede muziek
  maandag 26 november 2007 @ 22:05:14 #70
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_54856691
quote:
Op maandag 26 november 2007 21:21 schreef SunChaser het volgende:
Flikker op Smoep, ik ben alles behalve mainstream


Je bent heerlijk mainstream en ik hou van je....
Op donderdag 12 oktober 2006 09:27 schreef SCH het volgende:
flugeltje is een kloon van yvonne toch?
pi_54856828
Deo
Oog eruit is erger!Le métro ferme a une heure du matLe metro ouvre a six h du matMonoprix ouvre a 10hMonoprix ferme a 20hLes enfants partent a 8hLes enfants reviennent a 16hLe repas commence a 20hOn débarrasse a 20h30Un Téléphone à midi seize
  maandag 26 november 2007 @ 22:12:10 #72
1150 SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_54856871
quote:
Op maandag 26 november 2007 22:00 schreef 3xtweek het volgende:

[..]

waarom post jij elke zondag een verslag van s&s
Omdat ze leuk nieuws hebben. Dries, Malibu snuiven. Dat lees je eerst op FOK! en dan neemt de rest t over
pi_54856888
KATE , , !!!

*meezingt
I am so clever that sometimes I don't understand a single word of what I am saying.
pi_54856927
geen idee waarom iedereen zo lyrisch is over dat wuthering heights, ik heb er echt hélémaal niks mee
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
pi_54856967
Kate is gewoon briljant. Nu nog steeds.
I am so clever that sometimes I don't understand a single word of what I am saying.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')