abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_54866066
quote:
Op maandag 26 november 2007 22:16 schreef SunChaser het volgende:

[..]

Kluun is mainstream, en Jeroen van de Boom, en Marlies Dekkers
Ik hoorde dat jij mainstream bent
  Redactie Frontpage / Weblog dinsdag 27 november 2007 @ 11:08:25 #102
80791 crew  Paul
Winnaar 5 FOK-awards 2022
pi_54866234
Komt de show van vorige week ook nog online ?
Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025
pi_54866256
quote:
Op dinsdag 27 november 2007 11:08 schreef paultjuhhh het volgende:
Komt de show van vorige week ook nog online ?
Staatie al, blinde
  dinsdag 27 november 2007 @ 11:11:57 #104
1150 SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_54866306
Er wordt met smart gewacht op die van gisteren Nolius Shmoopy!
pi_54866423
quote:
Op dinsdag 27 november 2007 11:11 schreef SunChaser het volgende:
Er wordt met smart gewacht op die van gisteren Nolius Shmoopy!
Hij staat al op Radio.fok.nl
pi_54866599
Ik kan niet wachten tot volgende week
In Nomine Patris, Et Filii, Et Spiritus Sancti.
  dinsdag 27 november 2007 @ 17:48:55 #107
165251 Noorseviking
Tergende Viking 2.0
pi_54873207
quote:
Op dinsdag 27 november 2007 11:31 schreef jordeeeh het volgende:
Ik kan niet wachten tot volgende week
  Redactie Frontpage / Weblog dinsdag 27 november 2007 @ 20:53:29 #108
80791 crew  Paul
Winnaar 5 FOK-awards 2022
pi_54877120
quote:
Op dinsdag 27 november 2007 17:48 schreef Noorseviking het volgende:

[..]

Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025
  dinsdag 27 november 2007 @ 21:02:36 #109
1150 SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_54877346
Wat is er volgende week? Word ik dan genoemd?
  Redactie Frontpage / Weblog dinsdag 27 november 2007 @ 21:06:52 #110
80791 crew  Paul
Winnaar 5 FOK-awards 2022
pi_54877410
quote:
Op dinsdag 27 november 2007 21:02 schreef SunChaser het volgende:
Wat is er volgende week? Word ik dan genoemd?
Volgende week is het een sunchaser uitzending waarin sunchaser langs komt om te vertellen over het fok tv jaar
Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025
pi_54878849
'Mainstream SunChaser 2007'
pi_54956344
eind goed al goed, ik heb een gesigneerde foto van Sophie Davant

en ik laat haar lekker met rust
Werewolf
Papa 15/11/1950 - 29/08/2025
Fring is mijn allerliefste knuffelkont
Been haunted by a million screams
  maandag 3 december 2007 @ 09:11:18 #114
1150 SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_55007737
quote:
Op maandag 3 december 2007 08:15 schreef FOKradio het volgende:
Wie?
Biographie Sophie Davant
Après une maîtrise de langues étrangères appliquées (LEA) anglais-allemand obtenue à Bordeaux, elle est ensuite étudiante à l'IUT de journalisme de la même ville à partir de 1985. Après avoir terminé son stage de rédactrice à Antenne 2 en 1986, elle travaille au 19/20 de FR3.

En 1987, elle commence à présenter la météo sur Antenne 2, et à partir de 1989, anime avec Didier Régnier Aventures Voyages tout en effectuant des remplacements à Télématin.

En 1990, elle co-présente pendant deux saisons l'émission de jeu Fort Boyard avec Patrice Laffont, et de janvier à juin 1992, La Piste de Xapatan depuis le Mexique, elle est nommée responsable du service météo de France 2 mais continue de présenter ou co-présenter diverses émissions de divertissements (Sportissimo, avec Gérard Holtz, septembre à novembre 1992), et Campus de juillet à août 1995). Depuis septembre 1998, elle anime l'émission du matin de France 2 intitulée C'est au programme (qui s'appelait initialement Tout un programme). Depuis septembre 2006, elle a cédé la responsabilité du service météo de France 2 à Laurent Romejko.

Mariée avec le journaliste et animateur Pierre Sled (de son vrai nom Sledziewski) le 14 septembre 1991 à Loupiac, près de Bordeaux, le couple a deux enfants, Nicolas (1993) et Valentine (1995).

Elle est apparue dans Un fil à la patte, pièce de théâtre de Georges Feydeau, diffusé sur France 2 en juin 2005. Elle a joué son propre rôle dans Fort Boyaux, la parodie de Fort Boyard, revue et corrigée par Les Inconnus.
pi_55007947
Nogmaals: wie?
  maandag 3 december 2007 @ 09:32:13 #116
1150 SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_55008008
Geen idee, iig iemand die ik niet mn bed zou uitschoppen

pi_55008378
quote:
Op maandag 3 december 2007 09:28 schreef FOKradio het volgende:
Nogmaals: wie?
ben er vanavond niet, vraag anders de volgende keer.

maar dat is de vrouw waar ik zo verliefd op ben
Werewolf
Papa 15/11/1950 - 29/08/2025
Fring is mijn allerliefste knuffelkont
Been haunted by a million screams
  Redactie Frontpage / Weblog maandag 3 december 2007 @ 11:55:47 #118
80791 crew  Paul
Winnaar 5 FOK-awards 2022
pi_55010229
Ik ben al zenuwachtig voor vanavond
Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025
pi_55014543
Er is geen uitzending vanavond...

Meer info op www.actionradio.nl
pi_55019217
maandag 3 december 2007 om 15:45
Storing op de streams
Er zijn problemen met onze streamserver. Daardoor kan het gebeuren dat streams zomaar uitvallen.

Vanavond is er helaas geen uitzending van FOK!radio, vanwege de problemen. We zijn wel in het datacentrum om wat aan de problemen te doen. Het kan vanavond dus zijn dat het signaal af en toe uitvalt, al zal dat waarschijnlijk niet gebeuren.

Onze excuses voor het ongem
Mijn eigen Weblog-bericht O+! - Mijn eigen Fotoboek-bericht O+!
ik loop - hij loopt - jij loopt - loop jij
ik word - hij wordt - jij wordt - word jij
pi_55019415
Ah mooi zo, ik kan namelijk niet luisteren door een verjaardag, en had wel graag willen horen wat jullie over ELF te melden hadden gehad.
  Redactie Frontpage / Weblog maandag 3 december 2007 @ 20:07:36 #122
80791 crew  Paul
Winnaar 5 FOK-awards 2022
pi_55019457
Neeeeeeeeeeee
Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025
  Redactie Frontpage / Weblog maandag 3 december 2007 @ 20:17:53 #123
80791 crew  Paul
Winnaar 5 FOK-awards 2022
pi_55019714
Ik verveel me mijn ritme wat doen jullie
Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025
pi_55019936
Ik wil Sunchaser bij Jensen zien en kijken hoe Sun reageert op Jensen

Is dat mogelijk?

Zelfde laken en pak bij elkaar en dan eens observeren hoe dat gaat
Genieten is toegestaan!!!
pi_55019978
Ahja ik wil Urban Cookie Collective horen ook met " The key the secret".

En Mary Mary met Shackles.
Genieten is toegestaan!!!
  maandag 3 december 2007 @ 20:35:47 #126
165251 Noorseviking
Tergende Viking 2.0
pi_55020092
quote:
Op maandag 3 december 2007 20:17 schreef paultjuhhh het volgende:
Ik verveel me mijn ritme wat doen jullie
pi_55020848
Jammer. Daar gáát mijn stelling over Sinterklaas
Oog eruit is erger!Le métro ferme a une heure du matLe metro ouvre a six h du matMonoprix ouvre a 10hMonoprix ferme a 20hLes enfants partent a 8hLes enfants reviennent a 16hLe repas commence a 20hOn débarrasse a 20h30Un Téléphone à midi seize
  maandag 3 december 2007 @ 21:13:19 #128
104871 remlof
Europees federalist
  maandag 3 december 2007 @ 21:14:07 #129
104871 remlof
Europees federalist
pi_55020922
quote:
Op maandag 3 december 2007 21:11 schreef Blinky het volgende:
Jammer. Daar gáát mijn stelling over Sinterklaas
Pleur em hier maar neer dan.
Yankee go home!
pi_55022504
Sorry mensen.

Maar goed nieuws, we zijn net terug. En alle streams draaien weer
  maandag 3 december 2007 @ 23:22:08 #131
16266 MissHobje
Dat zou ik ook zeggen!
pi_55023911
maak een late uitzending dan
[b]Hobbelicious is back!
[/b]
pi_55026393
of maak een uitzending deze week nog, woensdag ofzo
trotse eigenaar van post nr. 52m
Op zaterdag 22 december 2007 00:29 schreef Alexxxxx het volgende:
Mods met een x zijn tof.
  dinsdag 4 december 2007 @ 09:14:11 #133
1150 SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_55027782
Ja, morgen neen Sint Special
pi_55031473
quote:
Op dinsdag 4 december 2007 02:24 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
of maak een uitzending deze week nog, woensdag ofzo
Ik heb daar al wel over gedacht ja
  dinsdag 4 december 2007 @ 12:44:45 #135
78498 classpc
I don't like change
pi_55031675
quote:
Op dinsdag 4 december 2007 12:36 schreef FOKradio het volgende:

[..]

Ik heb daar al wel over gedacht ja
Moet je dan niet met je familie sinterklaas vieren ofzo?
Op zoek naar een nieuwe printer? Kies voor een Brother laser printer. Uiterst betrouwbaar en economisch!
pi_55049142
Ikga dan bellen en een sinterklaasnummer zingen
trotse eigenaar van post nr. 52m
Op zaterdag 22 december 2007 00:29 schreef Alexxxxx het volgende:
Mods met een x zijn tof.
pi_55051391
quote:
Op woensdag 5 december 2007 01:48 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
Ikga dan bellen en een sinterklaasnummer zingen
Zet je Skype maar vast klaar dan
pi_55053097
quote:
ik luister !!!!!!!!
Werewolf
Papa 15/11/1950 - 29/08/2025
Fring is mijn allerliefste knuffelkont
Been haunted by a million screams
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')