abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 3 december 2007 @ 20:35:47 #126
165251 Noorseviking
Tergende Viking 2.0
pi_55020092
quote:
Op maandag 3 december 2007 20:17 schreef paultjuhhh het volgende:
Ik verveel me mijn ritme wat doen jullie
pi_55020848
Jammer. Daar gáát mijn stelling over Sinterklaas
Oog eruit is erger!Le métro ferme a une heure du matLe metro ouvre a six h du matMonoprix ouvre a 10hMonoprix ferme a 20hLes enfants partent a 8hLes enfants reviennent a 16hLe repas commence a 20hOn débarrasse a 20h30Un Téléphone à midi seize
  maandag 3 december 2007 @ 21:13:19 #128
104871 remlof
Europees federalist
  maandag 3 december 2007 @ 21:14:07 #129
104871 remlof
Europees federalist
pi_55020922
quote:
Op maandag 3 december 2007 21:11 schreef Blinky het volgende:
Jammer. Daar gáát mijn stelling over Sinterklaas
Pleur em hier maar neer dan.
Yankee go home!
pi_55022504
Sorry mensen.

Maar goed nieuws, we zijn net terug. En alle streams draaien weer
  maandag 3 december 2007 @ 23:22:08 #131
16266 MissHobje
Dat zou ik ook zeggen!
pi_55023911
maak een late uitzending dan
[b]Hobbelicious is back!
[/b]
pi_55026393
of maak een uitzending deze week nog, woensdag ofzo
trotse eigenaar van post nr. 52m
Op zaterdag 22 december 2007 00:29 schreef Alexxxxx het volgende:
Mods met een x zijn tof.
  dinsdag 4 december 2007 @ 09:14:11 #133
1150 SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_55027782
Ja, morgen neen Sint Special
pi_55031473
quote:
Op dinsdag 4 december 2007 02:24 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
of maak een uitzending deze week nog, woensdag ofzo
Ik heb daar al wel over gedacht ja
  dinsdag 4 december 2007 @ 12:44:45 #135
78498 classpc
I don't like change
pi_55031675
quote:
Op dinsdag 4 december 2007 12:36 schreef FOKradio het volgende:

[..]

Ik heb daar al wel over gedacht ja
Moet je dan niet met je familie sinterklaas vieren ofzo?
Op zoek naar een nieuwe printer? Kies voor een Brother laser printer. Uiterst betrouwbaar en economisch!
pi_55049142
Ikga dan bellen en een sinterklaasnummer zingen
trotse eigenaar van post nr. 52m
Op zaterdag 22 december 2007 00:29 schreef Alexxxxx het volgende:
Mods met een x zijn tof.
pi_55051391
quote:
Op woensdag 5 december 2007 01:48 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
Ikga dan bellen en een sinterklaasnummer zingen
Zet je Skype maar vast klaar dan
pi_55053097
quote:
ik luister !!!!!!!!
Werewolf
Papa 15/11/1950 - 29/08/2025
Fring is mijn allerliefste knuffelkont
Been haunted by a million screams
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')