quote:Op maandag 3 december 2007 20:17 schreef paultjuhhh het volgende:
Ik verveel me mijn ritmewat doen jullie
Pleur em hier maar neer dan.quote:Op maandag 3 december 2007 21:11 schreef Blinky het volgende:
Jammer. Daar gáát mijn stelling over Sinterklaas
Ik heb daar al wel over gedacht jaquote:Op dinsdag 4 december 2007 02:24 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
of maak een uitzending deze week nog, woensdag ofzo
Moet je dan niet met je familie sinterklaas vieren ofzo?quote:Op dinsdag 4 december 2007 12:36 schreef FOKradio het volgende:
[..]
Ik heb daar al wel over gedacht ja
Zet je Skype maar vast klaar danquote:Op woensdag 5 december 2007 01:48 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
Ikga dan bellen en een sinterklaasnummer zingen
ik luister !!!!!!!!quote:Op woensdag 5 december 2007 10:40 schreef FOKradio het volgende:
[FOK!radio] 'Echte mannen bestaan niet meer!'
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |