Ze verwachten daar een bepaald niveau. Jij voldoet hier duidelijk niet aan. Ik vind het nog netjes dat ze een uitgebreide motivatie naar je toemailen en de mogelijkheid tot bezwaar voorleggen.quote:Op maandag 26 november 2007 01:40 schreef kikoooooo het volgende:
Kanker toch een eind op, hoop moraalridders daar
Ow, dus omdat ik het niet eens ben met 40 tweakers die allemaal hetzelfde posten, voldoe ik ineens niet aan het niveau?quote:Op maandag 26 november 2007 01:47 schreef Flashwin het volgende:
[..]
Ze verwachten daar een bepaald niveau. Jij voldoet hier duidelijk niet aan. Ik vind het nog netjes dat ze een uitgebreide motivatie naar je toemailen en de mogelijkheid tot bezwaar voorleggen.
Jij bent duidelijk een vuile kuttokkie die niks op Got heeft te zoeken
Het gaat om je taalgebruik, slome jostiquote:Op maandag 26 november 2007 01:50 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
Ow, dus omdat ik het niet eens ben met 40 tweakers die allemaal hetzelfde posten, voldoe ik ineens niet aan het niveau?Wat een kutmotivatie is dat.
Jawel hoor. Vreselijk he, 'iemand voor zn smoel slaan'.quote:Op maandag 26 november 2007 01:52 schreef Flashwin het volgende:
[..]
Het gaat om je taalgebruik, slome jostiheb je dat nou nog steeds niet door?
Op een normale manier reageren tegen de consensus in ( bv. ik zeg maar iets: "Autistisch? Ik denk niet dat we zo snel conclusies moeten trekken, dit kan net zo goed asociaal gedrag of woede zijn." ) is wel anders dan de discussie binnenvallen met "Sla em gewoon voor zn smoel, onfatsoenlijk figuur dat ie er rondloopt."quote:Op maandag 26 november 2007 01:50 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
Ow, dus omdat ik het niet eens ben met 40 tweakers die allemaal hetzelfde posten, voldoe ik ineens niet aan het niveau?Wat een kutmotivatie is dat.
Waarom? Als dat mijn mening is.quote:Op maandag 26 november 2007 01:57 schreef Secretus het volgende:
[..]
Op een normale manier reageren tegen de consensus in ( bv. ik zeg maar iets: "Autistisch? Ik denk niet dat we zo snel conclusies moeten trekken, dit kan net zo goed asociaal gedrag of woede zijn." ) is wel anders dan de discussie binnenvallen met "Sla em gewoon voor zn smoel, onfatsoenlijk figuur dat ie er rondloopt."
Dat wordt een permanente KLB-ban voor jouquote:Op maandag 26 november 2007 02:06 schreef L.Denninger het volgende:
Ik zou ze gewoon voor hun smoel slaan, asociale autistische bosjosties dat het daar zijn
Is dit echt?quote:Op maandag 26 november 2007 01:40 schreef kikoooooo het volgende:
Mocht je er met mij niet uitkomen, dan kun je je richten tot het doktersteam om een en ander te bespreken/onderhandelen. Let wel, zij nemen alléén zaken aan waar eerst is geprobeerd om er samen met de moderator uit te komen.
zouden ze op FOK! lang mee bezig zijnquote:Op maandag 26 november 2007 08:14 schreef Agiath het volgende:
Iemand bannen en dan echt een hele mail schrijven waarom...
Ze hebben echt hun eigen wereldje gecreëerdquote:
dan hoeven ze niet te stoppenquote:Op maandag 26 november 2007 08:29 schreef bijdehand het volgende:
[..]
zouden ze op FOK! lang mee bezig zijn
Ik denk dat ze zich meer identificeren met een contactgestoorde man die zich de hele dag in zijn somber appartement loopt af te trekken op vieze foto's dan met een assertieve, uitgaande persoon.quote:Op maandag 26 november 2007 02:00 schreef kikoooooo het volgende:
Al die kankertweakers nemen het direct op voor die gestoorde buurman, net als al die kankertweakers het altijd voor de nederlandse overheid opnemen bij een topic over verkeersboetes e.d.
Het is wel een wereldvreemde kaasstulp ja.quote:Op maandag 26 november 2007 09:18 schreef Edwinuss het volgende:
Op tweakers zitten alleen maar nerds
Ze weten ook alles beter, ongeveer hetzelfde als mensen praten over voetbal. Ze weten het ALTIJD beter dan de trainer..quote:Op maandag 26 november 2007 09:35 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Het is wel een wereldvreemde kaasstulp ja.
Ze vinden zichzelf allemaal erg slim en geweldig, maar een vrouw versieren lukt niet.
Deze?quote:Op maandag 26 november 2007 09:45 schreef Ulreazj het volgende:
OMFG. Wat een huilies.
"aanstootgevende smileys " hahahahahahahahaha.
daar gaan we weerquote:Je moderatiemogelijkheden zijn uitgezet omdat jouw moderaties in de afgelopen periode teveel afweken van het gemiddelde. Je kunt je modstatus na 26-12-2007 weer opnieuw activeren.
Moet je doen, en zou je hier ook eens moeten invoeren. Krikt het gemiddeld niveau een hoop op.quote:Op maandag 26 november 2007 10:25 schreef Danny het volgende:
Nette mail, maar als normaal mens kun je je beter niet op GoT begeven. Als je in 3 jaar tijd 3 grapjes maakt (een waarschuwing per jaar wordt gezien als 'nog maar') dan ben je de Sjaak (je mazzelt - gezien de mail - dat je geen permban hebt gekregen). GoT is min of meer een sekte. Voldoe je niet aan de eisen of maak je misstappen dan wordt je verbannen. Beetje zoals bij de Jehova's
En op die manier houden ze het niveau 'hoog'. En de volgelingen pikken dit soort mailtjes en acties ook nog
Moet toch eens vragen hoe ze dat doen want als wij iemand bannen heeft 'ie vier minuten later zestien kloons
Strenger maar ook gematigd. Ik ben in principe alleen actief in ONZ, KLB (en soms in GC, DIG en KAA) maar ik merk dat mods om de haverklap goeie topics (of zelfs potentiele TTTs) gaan lopen sluiten.quote:Op maandag 26 november 2007 10:53 schreef werkeend het volgende:
got is geen fok waar je gewoon dat soort onzin kan spuiten.. "Sla em maar op z'n smoel" ja echt een werkelijk goed doordachte reactie. Helpt de TS ook veel (niet dat de TS nou zo'n helder licht is, maar toch..)
hier op fok zou het ook wel ietjes strenger gemodereerd mogen worden...
Wat hij zegt.quote:Op maandag 26 november 2007 01:47 schreef Flashwin het volgende:
[..]
Ze verwachten daar een bepaald niveau. Jij voldoet hier duidelijk niet aan. Ik vind het nog netjes dat ze een uitgebreide motivatie naar je toemailen en de mogelijkheid tot bezwaar voorleggen.
Jij bent duidelijk een vuile kuttokkie die niks op Got heeft te zoeken
Is zo'n raad van wijze ook niet een idee voor FoK? En dan de meest lompe mensen erin zetten die schijt hebben aan alles en iedereen en die net zo makkelijk een modje/admin/user bij hun enkels afzagen? Deze lompe mensen moeten natuurlijk wel over een bovengemiddeld IQ beschikken...quote:Op maandag 26 november 2007 10:45 schreef Danny het volgende:
[..]
moraal: als je niet gemiddeld bent ben je slecht.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 26 november 2007 10:25 schreef Danny het volgende:
GoT is min of meer een sekte. Voldoe je niet aan de eisen of maak je misstappen dan wordt je verbannen. Beetje zoals bij de Jehova's
Goed idee!quote:Op maandag 26 november 2007 09:26 schreef Sebasser het volgende:
Is een reeks [Post hier je Tweakers.net Ban mail] een idee?
quote:Beste ,
Naar aanleiding van je posting in http://gathering.tweakers(...)ge/26539081#26539081 / "Een topic op tweakers openen lost het probleem ook niet echt op :/"
is besloten je de komende 2 weken uit General Chat te bannen. Deze posting is een duidelijke flaimbait en is ongewenst op het forum.
Je bent in het verleden eerder gewaarschuwd voor je flamerige postings en je bent er zelfs voor geband. Halverwege vorig jaar is je account geunbanned en inmiddels ben je wederom bezig een postgeschiedenis op te bouwen die richting een permban gaat.
Op 28 april heb ik je nog een PM (http://gathering.tweakers.net/forum/pm_discussion/18931/40646) verzonden en ben je op je postgedrag gewezen. Desondanks blijf je doorgaan en is een tempban van 2 weken het logische gevolg. Officiëel hoor je een gehele forumban van 2 weken te ontvangen bij OW-3, omdat je voornamelijk in de GC-subfora de fout in gaat heb ik gekozen voor een GC-ban.
Het is jammer dat het zover heeft moeten komen, maar zoals je hierboven hebt kunnen zien heb je ons geen keuze gelaten. Bedenk je wel dat een volgende overtreding vrijwel onontkoombaar een permban zal inhouden. Of het zover komt ligt in jouw handen.
Mocht je het niet eens zijn met deze belissing, dan mag je mij terug mailen om dit te bespreken. Mocht je er met mij niet uitkomen, dan kun je je richten tot het doktersteam om een en ander te bespreken/onderhandelen. Let wel, zij nemen alléén zaken aan waar eerst is geprobeerd om er samen met mij uit te komen.
Met vriendelijke groet,
SmartDoDo / Peter,
Moderator SG/HK/WI,
Gathering of Tweakers
quote:Ola ,
in je post in "Vuurwerk, wie heeft het al (versie 2)?" link je naar een site waar je kunt lezen hoe je stinkbommen en vuurwerk kunt fabriceren. In de startpost van het topic kun je lezen dat dergelijke links niet gewenst zijn. Ik heb je post aangepast en heb het verzoek daar voortaan wat beter op te letten. In principe is het posten van zulke links OW-waardig en dat is altijd zonde.
Groeten,
SmartDoDo/Peter
Moderator SG/HK/WI
quote:Direct Message SmartDoDo - vrijdag 28 april 2006 19:13 myReact ICQ
Onderwerp: Flame in HK
Hoi ,
Ik heb de onderstaande postings in Waar gaan Tweakers uit? aangepast. Jij schreef daar:
quote:
schreef op donderdag 27 april 2006 @ 01:52:
[...]
Sociaal gestoorde sukkel
quote:
schreef op donderdag 27 april 2006 @ 18:49:
[...]
Ach boeiend. Sorry hoor, iemand die 21 is, en liever achter zn pctje zit op zaterdagavond vind ik een sociaal gestoorde debiel. Ik vrees dat jij ook in die categorie valt
Met die eerste posting maak je een flame, een directe belediging naar een user. Die 2e zit daar ook dicht tegenaan.
Zoals je ongetwijfeld zult weten willen we zulke opmerkingen niet zien op GoT.
quote: http://gathering.tweakers.net/forum/faq/policy#verbaal
Wees een beetje aardig voor elkaar. Wat we in ieder geval niet willen zien is:
* Discriminerende uitspraken.
* Provocerende uitspraken.
* Offensieve uitspraken.
* Dreigende uitspraken.
Beschouw deze PM als een opmerking en een verzoek het bij deze keer te laten. Mocht het vaker voorkomen dan moeten we flauw gaan doen en wellicht met een OW strooien. Ik neem aan dat je daar het nut zelf ook niet van inziet net zoals wij het nut niet inzien van flamen.
Groeten,
SmartDoDo/Peter
Moderator SG/HK/WI
Vast wel. Ik gok dat ze zich helemaal slap lachen over de traagheid van het forum, de nutteloze MySQL upgrades die geen kloot helpen en meer van dat soort lachwekkende zaken die zich hier structureel afspelenquote:Op maandag 26 november 2007 11:37 schreef FredvZ het volgende:
Zouden er op GoT ook topics zijn over Tweakers die klagen over FOK! ?
Of zou je daar niet mogen posten over fora die wél leuk zijn
quote:Beste,
Naar aanleiding van je gedrag in (.....................) is besloten je een week te bannen van Tweakers.net In het topic post je o.a. het volgende:
"Wees trots op nederland dat er wat georganiseerd word. En 1 uur 's nachts is helemaal niet laat. Als er niks te doen is zeiken er mensen, als er 1 x per week, 1 van de 7 dagen!!! iets te doen is zeiken er mensen over een beetje geluid. Dat is het probleem in nederland, er word teveel gezeken."
"Zal ik anders een zeggen hoe ik over jou denk? Gefrustreerde kleuter, hou het bij de discussie, waarom probeer je me af te vallen?
Moet jij niet naar je mama toe voor het dagelijkse jank uurtje?"
"i'm out stelletje dwijlen"
"Daar ben ik toch niet mee begonnen of wel dan? Nerd"
"Ik moet mijn naam als "asciale" natuurlijk wel waar makenEn je moet me nick natuurlijk wel goed typen sukkel
![]()
Mooi stukje vermaak"
Je eerste posting in het topic was al vrij ongenuanceerd, simpelweg een generalisatie die we niet willen zien. Gevolg hiervan en van je replies is dat je het topic om zeep hebt geholpen. Het mag duidelijk zijn dat we van de flames en trolls eveneens niet gediend zijn. Vanwege de manier waarop je je hebt gedragen, het opzettelijk beledigen van users en het daarmee om zeep helpen van een topic, heb ik besloten je een tempban te geven. Deze tempban is gelijk een officiële waarschuwing. Op 30 mei heb ik al een post van je aangepast wegens een troll: (.............) en in het verleden ben je ook al gewezen op trollerige/flamerige postings. Ik raad je daarom aan in het vervolg beter te letten op wat je post of een TR (http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/959658) aan te maken als je problemen hebt met de post van een andere user. Vanaf 25-9-2007 kun je gathering@tweakers.net een mailtje sturen met het verzoek je te laten unbannen, stuur deze mail dan mee ter referentie. Ik hoop dat dit in de toekomst niet meer nodig is. Mocht je het niet eens zijn met deze beslissing, dan mag je mij altijd terug mailen om dit te bespreken. Mocht je er met mij niet uitkomen, dan kun je je richten tot het doktersteam om een en ander te bespreken/onderhandelen. Let wel, zij nemen alléén zaken aan waar eerst is geprobeerd om er samen met de moderator uit te komen.
Met vriendelijke groet,
Moderator
Gathering of Tweakers
quote:Een willekeurige Tweaker schreef:
Verder is GoT geen beginnersforum (wat duidelijk staat aangegeven in de registratievoorwaarden). Als je niveau te laag is, dan stel je je vraag op een van de 'soepelere' fora, zoals Fok!.
Ze zijn ook zo liev voor fokkertjes: http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1171126///fokquote:Het gemiddelde IQ van de vragenstellers ligt op FoK niveau
Nope, permbans bestaan niet op FOK!. Dat staat los van of de user nu wel of geen vriendje is.quote:Op maandag 26 november 2007 11:05 schreef RM-rf het volgende:
Enkel is Fok! daarbij ook nog eens hardstikke inconsequent, worden mensen die ECHT permanent gebanned zouden moeten zijn (jouw eigen terminologie, de 'ECHT permanente ban' als verzwaring op de 'niet ECHT permanente ban') net zo makkelijk weer getollereerd na een weekje, al dan niet als kloon, afhankelijk hoe goed 'bevriend' ze zijn met die-of-die FA of een crewlid.
Moet je 's voor de gein op GoT kijken wat crew daar zoal voor aardigs over FOK! schrijftquote:nee sorry, maar als Fok!-eigenaar mee gaan janken hier over 'hoe onrechtvaardig' GoT zou zijn is wel heel erg laf en slap
Wie zegt dat ze dat niet mogen? Ik geef mijn mening en zover ik weet mag ik die gewoon geven. Zal jouw tweakers mentaliteit wel zijn dat je vindt dat iedereen hun werkwijze geweldig moet vindenquote:waarom zou een andere site dat volgens jou niet mogen via hun criteria?
Die is dan wel weer grappig.quote:Op maandag 26 november 2007 12:53 schreef Catch22- het volgende:
Jullie zouden het topic over de traagheid van Fok! eens moeten lezen
Ctrl+C-Ctrl+V hier eens watquote:Op maandag 26 november 2007 12:53 schreef Catch22- het volgende:
quote:Op maandag 26 november 2007 12:06 schreef Danny het volgende:
[..]
Wie zegt dat ze dat niet mogen? Ik geef mijn mening en zover ik weet mag ik die gewoon geven. Zal jouw tweakers mentaliteit wel zijn dat je vindt dat iedereen hun werkwijze geweldig moet vinden
Doe eens een linkquote:Op maandag 26 november 2007 12:53 schreef Catch22- het volgende:
quote:
flamen, trollen etc is niet toegestaan op GoT, dus ik gok dat er slechts behulpzame posts staanquote:Op maandag 26 november 2007 12:53 schreef Catch22- het volgende:
Ja, prachtig is dat altijd, er staan wel altijd 50 mensen klaar om te zeggen dat die vraag al eens gesteld is, maar niet eentje kan dan even de oplossing posten...quote:Op maandag 26 november 2007 13:29 schreef Sapstengel het volgende:
GoT is idd een lamme bende. Alleen maar serieuze dingen en als je een topic opent met een vraag die iemand toevallig 3 jaar geleden ook heeft gesteld wordt je topic gesloten met de mededeling: "Gebruik de search!". En je moet een motivatie schrijven om in de huiskamer te komen, hoe sad.
Oi!quote:
True, maar het kan zoveel losser. Die paar n00bs per week die een topic openen. Help die mensen. Ze zijn zich van geen kwaad bewust, maar worden in een 'hoek' gedreven met linkjes naar een FAQ en de melding dat ie de search maar moet gebruiken. Kijk, iemand die er al jaren zit mag je bitchslappen, maar help die n00b even op gang. Ik zie dat zo verschrikkelijk vaak gebeuren. Maar goed, dat schijnt jullie policy te zijn.quote:Op maandag 26 november 2007 13:48 schreef LuNaTiC het volgende:
[..]
Oi!
overigens vind ik het zelf nogal een loze discussie. Als je een plek om welke reden dan ook niet aanstaat, dan ga je er toch niet heen. Of dat nou door de sfeer, de mensen, het personeel of de regels komt... IRL mijd ik bepaalde uitgaansgelegenheden ook als de pest, op internet is het al niet veel anders.
Krijg je nu eenmaal met communities. Elke community heeft zijn eigen 'cultuur'. Daar pas je binnen of niet. Het vergt enig aanpassingsvermogen maar het is best mogelijk om je te vermaken op beide sites.
Als je het beleid niet rechtlijnig houdt is het niet te handhavenquote:Op maandag 26 november 2007 13:53 schreef Biogarde het volgende:
[..]
True, maar het kan zoveel losser. Die paar n00bs per week die een topic openen. Help die mensen. Ze zijn zich van geen kwaad bewust, maar worden in een 'hoek' gedreven met linkjes naar een FAQ en de melding dat ie de search maar moet gebruiken. Kijk, iemand die er al jaren zit mag je bitchslappen, maar help die n00b even op gang. Ik zie dat zo verschrikkelijk vaak gebeuren. Maar goed, dat schijnt jullie policy te zijn.
Haha, je kan ook slecht praten zonder te flamen en trollen..quote:Op maandag 26 november 2007 13:38 schreef Danny het volgende:
flamen, trollen etc is niet toegestaan op GoT, dus ik gok dat er slechts behulpzame posts staan
Je wilde een geile PM, je krijgt een geile PM!quote:
Ik zou hier best op in willen gaan, alleen weet ik niet of het enig nut gaat hebben (het is niet dat ik er te beroerd voor ben of dat ik er geen antwoord op heb, het is alleen zo dat ik het al zo vaak heb moeten verdedigen. Meestal draait het op niets uit).quote:Op maandag 26 november 2007 13:53 schreef Biogarde het volgende:
[..]
True, maar het kan zoveel losser. Die paar n00bs per week die een topic openen. Help die mensen. Ze zijn zich van geen kwaad bewust, maar worden in een 'hoek' gedreven met linkjes naar een FAQ en de melding dat ie de search maar moet gebruiken. Kijk, iemand die er al jaren zit mag je bitchslappen, maar help die n00b even op gang. Ik zie dat zo verschrikkelijk vaak gebeuren. Maar goed, dat schijnt jullie policy te zijn.
En wat betreft je cultuur. FOK! is naturlich keibreed. Daar past iedereen tussen. Zelfs de allergrootste neon/scooter/C1000/roflkabouterEINZ!11111-josti past op FOK!
Maar da's niet jullie doelgroep. Maar zelfs jullie huiskamer is veel te streng. Je mag er geen flikker.
Ik postte een keer een post in een topic zonder te editten. Modbreak: Ik was asociaal![]()
Waarom dacht ik gelijk aan Maikuuul?quote:Op maandag 26 november 2007 13:53 schreef Biogarde het volgende:
[..]
...
En wat betreft je cultuur. FOK! is naturlich keibreed. Daar past iedereen tussen. Zelfs de allergrootste neon/scooter/C1000/roflkabouterEINZ!11111-josti past op FOK!
Maar da's niet jullie doelgroep. Maar zelfs jullie huiskamer is veel te streng. Je mag er geen flikker.
Ik postte een keer een post in een topic zonder te editten. Modbreak: Ik was asociaal![]()
ehm... zit je nu zo op je pik getrapt te doen vanwege dat topic dat in het verder besloten ABO forum loopt over de traagheid van Fok! ...?quote:Op maandag 26 november 2007 12:06 schreef Danny het volgende:
Moet je 's voor de gein op GoT kijken wat crew daar zoal voor aardigs over FOK! schrijft![]()
Mjah, zegt evenveel over fok als over tweakers lijkt me... Tweakers is gewoon serieus (soms te serieus) en fok is 90% rotzooi en bagger. Het niveau van fok is vaak om te huilen maar wel leuk en lollig. Tweakers is gewoon prima als je echt iets wil vinden en weten (elektronica/computergerelateerd dan)...quote:Op maandag 26 november 2007 13:24 schreef Syheriat het volgende:
Kan niks beters dan ":')" bedenken als reactie op die mail. Slechts een jaarGenoeg mensen hier die meerdere malen per dag een waarschuwing ontvangen.
Ow, wacht. Als het in een besloten forum is is het goed. Nee, dan snap ik het weerquote:Op maandag 26 november 2007 14:32 schreef RM-rf het volgende:
ehm... zit je nu zo op je pik getrapt te doen vanwege dat topic dat in het verder besloten ABO forum loopt over de traagheid van Fok! ...?
Och, als mijn oom een kutje had gehad was het mijn tante geweest. En als de regels op GoT niet zo incrowd-stimulerend en 'wij zijn beter dan iedereen' zouden zijn dan bestond dit topic hier niet.quote:Wat mij betreft bevat dat topic in ABO over de traagheid van Fok! misschien idd wel een aantal voorbarige of onjuiste meningen, zoals veel postings op een forum vaak meningen zijn.[/quoite]
zoals dit hele topic en alle posts erin bedoel je?
[quote]Met alle respect, maar als jullie dat beheer wél voor elkaar zouden hebben, bestond dat topic daar niet...
et vice versa wat betreft regels. Met het bepalen van het nieuwe beleid hier heb ik goed gekeken naar het beleid op GoT om te zien hoe ik het beslist NIET wil hebben.quote:echter nu loopt het omdat het voor een deel van de tweakers ook wel degelijk een interssante showcase is van wat er mis kan gaan met serverbeheer ..
Mening, jeweets. Jij de jouwe, ik de mijne, jantje die van jantje enz.quote:Wat ik bashen en trollen noem is eerder met een nogal dubbelzinnig argumentatie een site gaan betitelen als 'jehova's' op basis van een beleid dat in essentie precies hetzelfde is als dat van jou, nl. de eigenaar zet stelt de manier waarop mensen zich te gedragen hebben, en mensen die niet normaal dat unnen doen, kunnen oprotten..
Och, zoek eens op FOK! binnen GoT en je vindt in honderden topics duizenden flames en trolls over de INHOUD van FOK!, de REGELS van FOK! (of eigenlijk het gebrek eraan) etc. Daar doet iedereen (inclusief crew) vrolijk aan mee. Maar wee de gebeente als er hier een topic komt - waar notabene slechts een stukje BELEID wordt bekritiseerd - over GoT. Dan springen alle 'wij zijn beter dan iedereen' piepoltjes (zoals jij, want jij weet ook altijd alles beter het beste) meteen uit hun vel. Net als in een sekte moet er meteen worden afgerekend met dit soort afwijkende meningen. O ja, dit is slechts mijn MENINGquote:In dat ABO-topic kan ik niemand lezen die zo kortzichtig fok! veroordeeld
Waarom nou weer die steek onder water? Jij lokt toch een reactie uit? Die krijg je, en dan beuk je d'r nog ff overheen. Blijf bij je ding menquote:Op maandag 26 november 2007 15:00 schreef RM-rf het volgende:
vreemd dat je hier je zo over opwind, Danny
ik zou denken dat je tijd wel beter kon besteden en andere dingen hebt om je mee bezig te houden.
Dus je bent uitgeluld? En je komt ermee aanzetten dat hij met andere dingen bezig moet houden.quote:Op maandag 26 november 2007 15:00 schreef RM-rf het volgende:
ik zou denken dat je tijd wel beter kon besteden en andere dingen hebt om je mee bezig te houden.
Waar wind ik me over op dan? Ik reageer, en het lijkt me dat dat gewoon magquote:Op maandag 26 november 2007 15:00 schreef RM-rf het volgende:
Heb in de afgelopen vier dagen een kleine 80 uur gedevved. Lijkt me dat ik dan wel even pauze mag nemen. Of werk jij ook 7 dagen per week elk vrij minuutje? Want dan heb je recht van spreken. Zo niet dan ben je gewoon een luie donder natuurlijkquote:ik zou denken dat je tijd wel beter kon besteden en andere dingen hebt om je mee bezig te houden.
Je moet iets overhebben voor een omzet van 210k.quote:Op maandag 26 november 2007 15:06 schreef Danny het volgende:
[..]
Waar wind ik me over op dan? Ik reageer, en het lijkt me dat dat gewoon mag [afbeelding]
[..]
Heb in de afgelopen vier dagen een kleine 80 uur gedevved. Lijkt me dat ik dan wel even pauze mag nemen. Of werk jij ook 7 dagen per week elk vrij minuutje? Want dan heb je recht van spreken. Zo niet dan ben je gewoon een luie donder natuurlijk [afbeelding]
natuurlijk mag je reageren..quote:Op maandag 26 november 2007 15:06 schreef Danny het volgende:
Waar wind ik me over op dan? Ik reageer, en het lijkt me dat dat gewoon mag
Misschien over het niveau en het gedrag van je gebruikers, maar ik kan me niet herinneren dat er ooit iets onconstructiefs over jou of je beleid is gezegd. Op deze manier zoals je nu doet ranten over een toko waar je voor een groot deel aan te danken hebt dat je site nog draait (wat natuurlijk ook wel wederzijds is overigens; GoT dankt een deel van haar userbase aan Fok en andersom) vind ik respectloos en gewoon grof.quote:Op maandag 26 november 2007 12:06 schreef Danny het volgende:
Moet je 's voor de gein op GoT kijken wat crew daar zoal voor aardigs over FOK! schrijft
quote:Mocht je het niet eens zijn met deze beslissing, dan mag je mij altijd terug mailen om dit te bespreken. Mocht je er met mij niet uitkomen, dan kun je je richten tot het doktersteam om een en ander te bespreken/onderhandelen.
quote:Het is slechts een jaar geleden dat je je derde waarschuwing hebt gekregen en daarbij een tijdelijke GC ban.
/Got mode Daarvoor heb je edit knop. /Got modequote:Op maandag 26 november 2007 15:11 schreef Danny het volgende:
80 uur moet 50 uur zijn uiteraard. zat er een nummertje naast (of boven eigenlijk)
Zou Danny dat weten?quote:Op maandag 26 november 2007 15:49 schreef Ulreazj het volgende:
[..]
/Got mode Daarvoor heb je edit knop. /Got mode
Tnxquote:
Neuh, hier is het een werkelijk beleid, waar iedereen min of meer mag zeggen wat hij wil. Bij GoT is het zo dat je het met de meerderheid eens moet zijn, anders kun je opbokken. Op GoT kan elk topic gesloten worden met 'http://www.google.com/'. Maar goed, je zou 'je bent het met ons eens of je bokt op' ook een beleid kunnen noemen natuurlijk. Doen ze in China ookquote:ik wijs je er enkel op dat precies datgene wat je 'jehova-gedrag' op GoT noemde.... namelijk dat mensen die zich niet aan het beleid houden, op een gegeven moment gebanned worden, ook je eigen beleid is....
Zelden zal dat op FOK! een ban opleveren en als het dat al doet dan is dat pas na je tigste keer ofzo. Als we een jaar geleden iemand een waarschuwing hebben gegeven en hij gaat na een jaar weer eens een keer te ver dan telt die waarschuwing van een jaar geleden allang niet meer mee hoor. Ga het FOK! beleid en dat van GoT nou niet vergelijken want die matchen werkelijk op geen enkel puntquote:Iemand in een verder serieus topic gaan uitschelden voor "Sociaal gestoorde sukkel" (wat de TS dus gedaan heeft, en grond was voor een van de moderatie-mailtjes die hij postte) kan je op Fok! ook op ingreep en mogelijk een ban kosten.
Neuh, jouw vergelijking is kromquote:Dan is het wel degelijk erg slap om net te gaan doen alsof dat op een andere site dan de jouw opeens een teken van 'Jehova-gedrag' is.
Die 80 moest 50 zijn en het heeft geen kont met planning te maken. DIe uren maak ik al 8 jaar. Maar vertel. Enlighten me, oh wise one; wat zou ik volgens jou aan het doen moeten zijn? En heb jij zelf niets nuttigers te doen dan hier reageren? Je trekt je bek wel altijd open, maar meestal komt er alleen maar stront uit natuurlijkquote:Overigens, het maakt op mij eigenlijk geen indruk om te melden dat je 'in 4 dagen 80 uur gedeved' hebt...
imho is dat eerder een teken van slechte planning en een erg slechte werkgewoonte, ik weet niet waarom je dat als 'argument' geeft.
Daarvan zijn er tientallen. Zie niet in wat het met GoT te maken heeft, maar dat terzijdequote:Op maandag 26 november 2007 16:13 schreef hoerezooi het volgende:
mag er nog 1 normaal forum op niveau bestaan?
We hebben hier plek voor je hoorquote:Op maandag 26 november 2007 16:21 schreef Darklight het volgende:
Topic is nog open, zal ik het voor je opnemen, dat ik het er niet mee eens ben etc
NADAT 30 mensen mij voorgingen die zeiden: 'beste TS het is jouw schuld' 'je buurman is vast autistisch, ik ben ook autistisch en ik ken de symptomen' (quote:Op maandag 26 november 2007 17:01 schreef Roquefort het volgende:
Ik vind het an sich vrij normaal dat je niet iemand adviseert om um op zijn smoel te slaan, wat dat betreft vind ik TS maar een Tokkie.
Maar aangezien ik uren per dag of fok lurk en een beetje post, en zelden of nooit op GoT prefereer ik schijnbaar toch die fokking extremistische kankercultuur hier op fok.
HALLO, Waar ben ik eigenlijk mee bezig?!?![]()
Ik moet hoognodig weer eens boeken en kranten gaan lezen, eigenlijk zuigen alle fora.
Ach het zijn toch een stel preutse hypocrieten. Dan heb je zo'n babetopic, en post iemand een hele rits met plaatjes van 1 chick. De plaatjes die aanstootgevend (lees: tepel, cameltoequote:Op maandag 26 november 2007 17:09 schreef Saekerhett het volgende:
Vroegâh toen ik daar nog postte ben ik een keer geband omdat ik een plaatje van een laptop met een hoopje kots erop had gepost, dat was in de huiskamer ofzo...
En stel dat je ook maar een fractie van een tepel zag, dan was je meteen een week weg...
Ik kom daar nu al lang niet meer, maar het zou me niks verbazen als die dictatuur daar alleen maar erger is geworden.
Wat ze daar missen aan sociaal contact, wordt op die manier afgereageerd.quote:Op maandag 26 november 2007 17:07 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Lijkt mij toch een hel voor die mods daarIedere keer maar weer zo'n debiel mailtje sturen
Snap niet dat je daar lol aan kunt hebben
Dit is eigenlijk te triest om serieus te nemen. Als het echt zo is dan heb ik er nu even geen woorden voor.quote:Op maandag 26 november 2007 17:16 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
Ach het zijn toch een stel preutse hypocrieten. Dan heb je zo'n babetopic, en post iemand een hele rits met plaatjes van 1 chick. De plaatjes die aanstootgevend (lees: tepel, cameltoe) moeten door de poster worden weggehaald (ZELFS VAN DE HOST!) want er zijn echt mensen die gaan nummeren op de host.
Bv: 1.jpg, 2.jpg 4.jpg 6.jpg
Op 3 en 5 zou een tepel te zien zijn... als je die niet post op GoT maar 3 en 5.jpg staan wel op de host krijg je ook een waarschuwing
Ik zie de reactie en het probleem niet.quote:Op maandag 26 november 2007 17:52 schreef hello_moto1992 het volgende:
Ach, soms is het wel geinig om wat te lezen op tweakers.net. Ik had ook al een een "" geplaatst in een ongelofelijk kuttopic: http://gathering.tweakers(...)ge/26817597#26817597 . Krijg ik ook een reactie, lekker boeiend
.
De een na laatste reactiequote:Op maandag 26 november 2007 17:53 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Ik zie de reactie en het probleem niet.
quote:Op maandag 26 november 2007 18:02 schreef hello_moto1992 het volgende:
Ook als je posthistories ziet van moderators:
Voorbeeld: http://gathering.tweakers.net/forum/find/poster/56926/topics
Ze zullen hetzelfde hebben als wij. Notes dus. Daar staan aantekeningen in. Zowel positief als negatief. Incl. datum etc etc. Ook hier is alles terug te halen.quote:Op maandag 26 november 2007 18:22 schreef gebrokenglas het volgende:
Acht, Got en Tweakers enzo.... niet meer op ingaan.
Trouwens, wat een administratie om alles bij te houden van tempbans. permbans en gestuurde waarschuwingen. Ongetwijfeld een volle dagtaak.....
Bij jou natuurlijk dat jouw geboortedatum in je naam zit, zodat we je gelijk uit kunnen lachen zonder in je profiel te kijkenquote:
quote:Op maandag 26 november 2007 18:02 schreef hello_moto1992 het volgende:
Ook als je posthistories ziet van moderators:
Voorbeeld: http://gathering.tweakers.net/forum/find/poster/56926/topics
Dan hebben ze wel gelijkquote:Op maandag 26 november 2007 19:08 schreef Karina het volgende:
Die mods op GoT zijn ontzettende zeurpieten. Als je het al durft een vraag te stellen, zorg er dan voor dat je minstens een uur hebt Gegoogled en ALLE 1000 topics over dat ene onderwerp hebt doorgelezen, anders beginnen ze te zeiken dat je niet zelf gezocht hebt.
Jezus, die neemt zichzelf wel érg serieus zegquote:Op maandag 26 november 2007 18:59 schreef Reki het volgende:
[..]
![]()
![]()
hier nog eentje http://gathering.tweakers.net/forum/find/poster/12038/topics
sad![]()
Inderdaad, dat is dus precies de toon die ik bedoel, zo sneu, die zit gewoon een half uur te bedenken wat voor vlijmscherpe opmerking hij kan maken om weer een topic te sluitn.quote:Op maandag 26 november 2007 19:20 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Jezus, die neemt zichzelf wel érg serieus zeg
Wat voor een leven moet je dan hebben?
Viel me ook op. Beetje zonde, je modereert zo'n forum bijna dood, en voor nieuwkomers is het ook niet echt interessant meer.quote:Op maandag 26 november 2007 19:13 schreef Danny het volgende:
Ok, als ik de sluitposts op GoT zo eens doorlees (lach ik m'n lul uit m'n broek) valt me op dat er bij GoT vooral wordt gezocht naar redenen om topics te sluiten, waar wij hier proberen te zoeken naar redenen en mogelijkheden een topic OPEN te laten. Ik denk dat dát het grootste verschil is.
Het persoonlijk bashen op afzonderlijke mods vind ik ook niet echt nodig. Ze doen niets anders dan het beleid volgen dat voor ze is uitgestippeld door het management. Dat er dan ontzettend kinderachtige en totaal overbodige slotjes vallen met sluitposts waar de minderwaardigheid vanaf druipt moet je niet de modjes aanrekenen. Verder is het natuurlijk zinloos er hier een discussie over te voeren, aangezien hier niet de mods van GoT aanspreekbaar zijn als mod van GoT (hier ben je namelijk gewoon user). Het is hier KLB en daar staat het vrij te klagen. Soms gebeurt dat onderbouwd en genuanceerd, soms in botte one-liners.quote:Op maandag 26 november 2007 19:25 schreef LuNaTiC het volgende:
Wel jammer dat ergens dit topic toch nog wel enigszins een discussie op gang werd gebracht (nadat er begonnen werd om puur te bashen).... nu zijn we volgens mij weer terug aan het bashen, terwijl voor elke 'trieste' gotter op zijn minst een trieste fokker is aan te wijzen.
_dat_ vind ik nou dus weer zielig, maarja. Ik dacht dat er nog eens tijd was dat dit soort topics (klagen over andere fora, vooral bans/slotjes, mailtjes openbaar maken etc) nog wel op slot gingen, maar daar is dus inmiddels weer vanaf gestapt (voor de goede orde, als er nou nog iets van discussie was...).
Sorry...?quote:Tenslotte doen wij Tweakers elkaar altijd de groeten, dus een "Jonas" onderaan je posts is nergens voor nodig. Wil je per se wel zoiets doen? Gebruik dan je sig, daar is hij voor...
dat is inderdaad een groot nadeel van slotjes. Heb ik ook al met grote regelmaat gehad. Tegenwoordig zoek ik daarom meestal gewoon op google of ga ik naar een wat minder elite forum (een van de vele tweakers clones). Daar durf ik ook veel sneller gewoon een vraag te stellen zonder het risico voor lul gezet te worden als lui varken omdat je OP niet minimaal een half A4-tje bestrijkt of blijkt dat op pagina 118 van de google zoekresultaten een oplossing voor je probleem staatquote:Op maandag 26 november 2007 19:42 schreef MaLo het volgende:
Ik heb ooit geprobeerd iets te vinden op GoT, iets met een foutmelding die ik kreeg (ik weet zo niet meer wat, doet ook niet terzake)
Dus ik een zoekterm ingegeven en zoeken maar. Het begon veelbelovend, in het bovenste topic stond mijn vraag.
Het antwoord: hier zijn al meer topics over geweest, gebruik de search.
Idem voor het tweede en derde topic dat ik aanklikte.
Toen heb ik het maar opgegeven
Dat was mijn eerste en enige bezoek aan GoT.
Ik moest lachenquote:Op maandag 26 november 2007 19:55 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
Sorry...?
edit: http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1260131/ uit dit topic...
What the fuck gaat het over...! iemand mag niet zn naam er onderzetten?
ow sorry dat was ik vergeten...quote:
och, 30% van die gast z'n topics zijn op slot gegooid (3 van de 10). die heeft binnenkort toch een permbanquote:Op maandag 26 november 2007 19:55 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
Sorry...?
edit: http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1260131/ uit dit topic...
k weet niet, als je gaat kijken naar hoe sommige mods daar de topics sluiten dan is het echt om te lachen...quote:Op maandag 26 november 2007 20:01 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Ik moest lachen![]()
Toch hoop ik dat dit incidenten zijn
met zulke redenen kun je volgens mij als mod hier op fok ook wel 50 % van de topics sluitenquote:Op maandag 26 november 2007 20:01 schreef Danny het volgende:
[..]
och, 30% van die gast z'n topics zijn op slot gegooid (3 van de 10). die heeft binnenkort toch een permban
zou trouwens wel lullig zijn voor Verbal. Die houdt 't daar nog geen half uur uit
Oef.quote:Op maandag 26 november 2007 18:27 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Ze zullen hetzelfde hebben als wij. Notes dus. Daar staan aantekeningen in. Zowel positief als negatief. Incl. datum etc etc. Ook hier is alles terug te halen.
Ja maar jij bent Danny. Dat scheelt natuurlijk stukken.quote:Op maandag 26 november 2007 19:57 schreef Danny het volgende:
edit: of ik vraag het gewoon hier in DIG, dat werkt ook
neuh, ik ga er zonder meer vanuit dat onze mods niet dergelijke rare capriolen uithalenquote:Op maandag 26 november 2007 20:27 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ja maar jij bent Danny. Dat scheelt natuurlijk stukken.
Het spreekt me wel aan dat je je erover opwindtquote:Op maandag 26 november 2007 20:37 schreef Danny het volgende:
[..]
neuh, ik ga er zonder meer vanuit dat onze mods niet dergelijke rare capriolen uithalen
ik wind me helemaal niet op. RM-rf zei dat ook al. Waar halen jullie het vandaan dat ik me er druk over maak?quote:Op maandag 26 november 2007 20:46 schreef Bob-B het volgende:
[..]
Het spreekt me wel aan dat je je erover opwindt
anders konden ze zeker geen stramme plasser krijgenquote:Op maandag 26 november 2007 20:51 schreef admiraal_anaal het volgende:GOT
Ik moest minimaal een half uur eerst alle specs zoeken en google gebruiken voor ik een V&A topic mocht aanmaken om iets te verkopenwas tot 2 x toe verwijderd omdat er niet genoeg info in stond
quote:Op maandag 26 november 2007 20:54 schreef Agiath het volgende:
Bij DIG hier krijg je tenminste direct een goed antwoord ja
quote:Op maandag 26 november 2007 20:54 schreef PeZu het volgende:
[..]
anders konden ze zeker geen stramme plasser krijgen [afbeelding] _!
ook niet toen je zei dat het allemaal wel erg strak in het spleetje pasttequote:Op maandag 26 november 2007 21:03 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Het ging nog wel om 200 euro kostende geheugen reepjes en niemand kreeg een harde plasser
Groetjes,quote:Op maandag 26 november 2007 21:12 schreef Seneca het volgende:
Volgens mij zijn hier al meer topics over geweest. Gebruik de search.
quote:Op maandag 26 november 2007 21:05 schreef PeZu het volgende:
[..]
ook niet toen je zei dat het allemaal wel erg strak in het spleetje pastte
quote:Op maandag 26 november 2007 21:05 schreef PeZu het volgende:
[..]
ook niet toen je zei dat het allemaal wel erg strak in het spleetje pastte
Exact. Effe snel wat opzoeken als je een probleem hebt en niet zo gauw weet hoe je dat moet oplossen.quote:Op maandag 26 november 2007 20:51 schreef boskameel het volgende:
GoT is alleen maar handig om er soms wat informatie op te zoeken. Verder is het net Duitsland van 60 jaar geleden.
Je hebt een aanstootgevend usericon. Vergeet niet dat je in 2003 ook al eens te ver ging in een post. Als je binnen nu en vijf jaar nog eens de fout in gaat kun je rekenen op een perm-ban.quote:Op maandag 26 november 2007 21:40 schreef Saekerhett het volgende:
Wat gebeurt er dan met een OW, komt er dan een postbode met een aangetekende brief bij je langs waarin een heel kutverhaal zit waarom je toch die tepel geplaatst hebt?
quote:Op maandag 26 november 2007 21:55 schreef Danny het volgende:
[..]
Je hebt een aanstootgevend usericon. Vergeet niet dat je in 2003 ook al eens te ver ging in een post. Als je binnen nu en vijf jaar nog eens de fout in gaat kun je rekenen op een perm-ban.
Het begint hier steeds meer op GoT te lijken,quote:Op maandag 26 november 2007 21:55 schreef Danny het volgende:
[..]
Je hebt een aanstootgevend usericon. Vergeet niet dat je in 2003 ook al eens te ver ging in een post. Als je binnen nu en vijf jaar nog eens de fout in gaat kun je rekenen op een perm-ban.
quote:Op maandag 26 november 2007 21:55 schreef Danny het volgende:
[..]
Idd, en dat krijg je dus als het moderatiebeleid bepaald word door een kliekje autistisch nerdjes.quote:Op maandag 26 november 2007 19:13 schreef Danny het volgende:
Ok, als ik de sluitposts op GoT zo eens doorlees (lach ik m'n lul uit m'n broek) valt me op dat er bij GoT vooral wordt gezocht naar redenen om topics te sluiten, waar wij hier proberen te zoeken naar redenen en mogelijkheden een topic OPEN te laten. Ik denk dat dát het grootste verschil is.
dat zie je verkeerd, aangezien ik wat mensen van tweakers ken. Dat zijn eigenlijk helemaal geen nerdjes. Ze hebben wel gekozen voor een bepaalde richting die - voor hun - succesvol is gebleken.quote:Op maandag 26 november 2007 22:21 schreef devvertje het volgende:
[..]
Idd, en dat krijg je dus als het moderatiebeleid bepaald word door een kliekje autistisch nerdjes.
Zielig tentje daar.
Heuj, niet generaliseren heejquote:Op maandag 26 november 2007 22:21 schreef devvertje het volgende:
[..]
Idd, en dat krijg je dus als het moderatiebeleid bepaald word door een kliekje autistisch nerdjes.
Zielig tentje daar.
"Het syndroom van Asperger, of aspergersyndroom, is een pervasieve ontwikkelingsstoornis die doorgaans ook tot het autismespectrum wordt gerekend. Het belangrijkste verschil met een autistische stoornis is de taalontwikkeling."quote:Op maandag 26 november 2007 19:23 schreef Karina het volgende:
[..]
Inderdaad, dat is dus precies de toon die ik bedoel, zo sneu, die zit gewoon een half uur te bedenken wat voor vlijmscherpe opmerking hij kan maken om weer een topic te sluitn.
Gozer wtf dat wou ik net posten toen ik dat zagquote:Op maandag 26 november 2007 19:55 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
Sorry...?
geef die dion de pil van drionquote:Op maandag 26 november 2007 22:43 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Gozer wtf dat wou ik net posten toen ik dat zag
Dat gaat echt nergens over inderdaad. Vind het een beetje een homotent daar. Iedereen kent elkaar en neukt elkaar maar als er iemand nieuw tussen zit word hij afgezeken.quote:Op maandag 26 november 2007 19:55 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
Sorry...?
Geweldigquote:Op maandag 26 november 2007 19:55 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
Sorry...?
mwah, zo bedoelde ik het niet, doelde meer op het feit dat je ziet dat dingen ook anders kunnen en je gewoon je eigen ding doet...kort gezegd.quote:Op maandag 26 november 2007 20:49 schreef Danny het volgende:
[..]
ik wind me helemaal niet op. RM-rf zei dat ook al. Waar halen jullie het vandaan dat ik me er druk over maak?
Nou wat een politiek incorrecte foto's zegquote:Op maandag 26 november 2007 23:04 schreef Emimich het volgende:
De site van die dion_b met spannende foto's:
Note that many of the pictures are rather politically incorrect...![]()
http://www.dionb.eu/
Zaten ook wel een aantal mooie meiden tussen.quote:Op maandag 26 november 2007 23:22 schreef Juup© het volgende:
[..]
Nou wat een politiek incorrecte foto's zeg![]()
Er staan aardig wat mensen op die in de maatschappij met hun uiterlijk omschreven worden als "NERD"
quote:Op maandag 26 november 2007 23:33 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Zaten ook wel een aantal mooie meiden tussen.
wow man, wat heb jij een gweldige mod skilz, jij bent echt teh 1337quote:Op maandag 26 november 2007 23:42 schreef dion_b het volgende:
[..]
En het waren inderdaad geen nerds - althans, geen computernerds (geschiedenisstudenten... >:O )
Alleen daar reageren ze als een normaal mensquote:Op maandag 26 november 2007 20:47 schreef hello_moto1992 het volgende:
DIG. Zit net zoveel "kennis" als op Tweakers.
OMG dat mailtjequote:Op maandag 26 november 2007 01:40 schreef kikoooooo het volgende:
Vieze kliek moraalridders daar. Topic over een gast en zn buurman, paar probleempjes, maar zodra ie aanklopt bij die buurman opent ie wel de deur, maar zegt ie vervolgens niets om daarna de deur dicht te tiefen.
Iedereen op got hing weer de moraalridder uit, 'misschien is die man wel autistisch' en het zou het probleem van TS zijn, kwam er dus op neer dat het TS zn schuld was...
Kom ik net thuis, zie ik dat ik weer gebanned ben![]()
Beste ,
Naar aanleiding van het topic "Nieuwe autitische onderbuurman. Probleem" (zie http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1259775) is besloten je uit General Chat te bannen.
In dat topic roep je op een grove wijze op tot geweld ("Sla em gewoon voor zn smoel, onfatsoenlijk figuur dat ie er rondloopt."), generaliseer je en plaatst niet constructieve reacties en aanstootgevende smileys ("betekent gewoon dat t een ronduit asociale loser is" en "dát is inderdaad een normale reactie :')" ), reageer je offtopic ("Loop jij hier ook al j?
Het is slechts een jaar geleden dat je je derde waarschuwing hebt gekregen en daarbij een tijdelijke GC ban. Daarnaast ben je zowel in augustus en in november nog gewaarschuwd voor je postgedrag.
Normaal gesproken had dit je een permban opgeleverd voor GoT als geheel. Omdat je ongewenste gedrag zich lijkt te beperken tot GC is besloten om je voortaan je alleen de toegang tot de General Chat fora te ontzeggen.
Het spijt me dat dit zover heeft moeten komen.
Mocht je het niet eens zijn met deze beslissing, dan mag je mij altijd terug mailen om dit te bespreken. Mocht je er met mij niet uitkomen, dan kun je je richten tot het doktersteam om een en ander te bespreken/onderhandelen. Let wel, zij nemen alléén zaken aan waar eerst is geprobeerd om er samen met de moderator uit te komen.
Met vriendelijke groet,
Rukapul / Paul,
Moderator WI/SG,
Gathering of Tweakers.net
Kanker toch een eind op, hoop moraalridders daar
Maarja, "GoT is dan ook geen helpdesk, dus het liefst hebben we dat je de godganse dag alleen maar discussieert over de meest nietszeggende dingen die je maar kan bedenken. We willen ook niet dat je makkelijke vragen gaat stellen, want wij willen natuurlijk wel een uitdagende dag hebben."quote:Op maandag 26 november 2007 23:58 schreef McKillem het volgende:
[..]
OMG dat mailtje
HEt lijkt wel of tweakers een subdevisie is van de belastingdienst.
OT:
Dat belijd van tweakers gaat al tijden nergens over.
Vraag: PCkapot (maar dan op een manier dat er een boek van te schrijven valt)
Antwoord: Search, *slotje*
*Search*
*ziet 200 topics met zelfde vraag en antwoord*
*vraag opnieuw* *zeggen search gebruikt hebben*
*ze zeggen dat je liegt of scheel bent, gooien met een nietszeggende linkje*
*slotje*
*elk ander willekeurig forum*
*vraag*
*probleem opgelost*
Wat moet jij bij een homotentquote:Op maandag 26 november 2007 22:46 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Dat gaat echt nergens over inderdaad. Vind het een beetje een homotent daar. Iedereen kent elkaar en neukt elkaar maar als er iemand nieuw tussen zit word hij afgezeken.
ik dus ook![]()
da's wel een treffende samenvatting idd.quote:Op maandag 26 november 2007 23:58 schreef McKillem het volgende:
[..]
OMG dat mailtje
HEt lijkt wel of tweakers een subdevisie is van de belastingdienst.
OT:
Dat belijd van tweakers gaat al tijden nergens over.
Vraag: PCkapot (maar dan op een manier dat er een boek van te schrijven valt)
Antwoord: Search, *slotje*
*Search*
*ziet 200 topics met zelfde vraag en antwoord*
*vraag opnieuw* *zeggen search gebruikt hebben*
*ze zeggen dat je liegt of scheel bent, gooien met een nietszeggende linkje*
*slotje*
*elk ander willekeurig forum*
*vraag*
*probleem opgelost*
T.net bevat mensen die veel weten van waar ze over lullen, toegegeven.quote:Op maandag 26 november 2007 16:13 schreef hoerezooi het volgende:
mag er nog 1 normaal forum op niveau bestaan? Voor lollige onzin en rellen ga je toch naar fok?
Iddquote:Op dinsdag 27 november 2007 00:12 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Maarja, "GoT is dan ook geen helpdesk, dus het liefst hebben we dat je de godganse dag alleen maar discussieert over de meest nietszeggende dingen die je maar kan bedenken. We willen ook niet dat je makkelijke vragen gaat stellen, want wij willen natuurlijk wel een uitdagende dag hebben."
Ben je er zelf recentelijk nog eens langsgeweest en heb je daarbij ook echt gekeken naar wat er nou wel en niet op slot gaat? Ik kan niet voor andere forumonderdelen praten, maar in "mijn" Devschuur is het beleid nog steeds dat alle topics van nieuwe leden sowieso in de eerste instantie openblijven als daar nog wat van te maken is met wat meer info. Het enige wat we vragen is een beetje eigen inzet; even vertellen wat je al gedaan hebt om zelf tot een oplossing te komen zodat we ook sneller de vraag beantwoord krijgen.quote:Op maandag 26 november 2007 19:34 schreef Danny het volgende:
De discussie is al tig keer gevoerd en het enige dat gebeurt is is dat de regels op GoT er alleen maar strikter en strenger op zijn geworden.
Daar is een simpele oplossing voor. Als je zoekt kun je aangeven dat je gesloten topics weg wil laten uit de resultaten. Levert je al een veel bruikbaardere lijst met topics op.quote:Op maandag 26 november 2007 19:42 schreef MaLo het volgende:
Dus ik een zoekterm ingegeven en zoeken maar. Het begon veelbelovend, in het bovenste topic stond mijn vraag.
Het antwoord: hier zijn al meer topics over geweest, gebruik de search.
Idem voor het tweede en derde topic dat ik aanklikte.
Weet je, er is een NOG simpelere oplossing: gewoon antwoord geven.quote:Op dinsdag 27 november 2007 00:51 schreef NMe84 het volgende:
Daar is een simpele oplossing voor. Als je zoekt kun je aangeven dat je gesloten topics weg wil laten uit de resultaten. Levert je al een veel bruikbaardere lijst met topics op.
quote:Op dinsdag 27 november 2007 00:56 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Weet je, er is een NOG simpelere oplossing: gewoon antwoord geven.
Ten eerste ben ik het eens met de meeste mensen die zeggen dat GoT een compleet ander soort forum is waar ze het graag een beetje serieuzer aanpakken. Zo'n rare actie is het dus niet.quote:Op maandag 26 november 2007 10:25 schreef Danny het volgende:
Nette mail, maar als normaal mens kun je je beter niet op GoT begeven. Als je in 3 jaar tijd 3 grapjes maakt (een waarschuwing per jaar wordt gezien als 'nog maar') dan ben je de Sjaak (je mazzelt - gezien de mail - dat je geen permban hebt gekregen). GoT is min of meer een sekte. Voldoe je niet aan de eisen of maak je misstappen dan wordt je verbannen. Beetje zoals bij de Jehova's
En op die manier houden ze het niveau 'hoog'. En de volgelingen pikken dit soort mailtjes en acties ook nog
Moet toch eens vragen hoe ze dat doen want als wij iemand bannen heeft 'ie vier minuten later zestien kloons
Correctie: T.net bevat mensen die denken dat ze veel weten van waar ze over lullen...quote:Op dinsdag 27 november 2007 00:25 schreef McKillem het volgende:
[..]
T.net bevat mensen die veel weten van waar ze over lullen, toegegeven.
Misschien ook mijn latere posts lezen? Ik heb het niet over de MENSEN, maar over het BELEID. Ik sta totaal niet achter de 'autisten' opmerkingen die hier geplaatst worden. Het beleid is niet het mijne en komt op me over als het beleid dat ook bij bv Jehova's (en Scientology e.d.) gevoerd wordt. Dat zegt enkel wat over het beleid, niet over de mensen erachter.quote:Op dinsdag 27 november 2007 03:21 schreef Bloody_Hell het volgende:
Ten tweede vind ik het jammer dat jij zo'n mening hebt over mensen waaronder er veel zijn die jou gesteund/geholpen hebben. Veel fokkers zijn ook tweakers en vice versa, maar willen liever niet dat iemand daar achter komt.
Wat hebben moderatiebeleid en snelheid met elkaar te maken?quote:Ten derde, waarom zeik jij over een ander forum als je zelf niet eens de mogelijkheden ziet of gebruikt om je eigen forum op zijn minst een beetje draaglijk snel te houden? Zoals GoT bijvoorbeeld?
Dat zegt toch echt meer over die stagiaires dan over Tweakersquote:Op dinsdag 27 november 2007 08:32 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Correctie: T.net bevat mensen die denken dat ze veel weten van waar ze over lullen...
Mijn ervaring is dat de tweakertjes alle grip op de realiteit verloren hebben. Ben wel eens wat stagiaires tegengekomen die meenden dat Tweakers áltijd gelijk had, ga je ze eens vragen waarom je het dan zo zou doen en niet op de manier waarop ons bedrijf dat al jaaaaaaaaaren deed (met succes) dan hebben ze geen antwoord. Maar op Tweakers hebben ze gelezen dat het beter is...
Fok is Fok, GoT is GoT.quote:dat zie je verkeerd, aangezien ik wat mensen van tweakers ken. Dat zijn eigenlijk helemaal geen nerdjes. Ze hebben wel gekozen voor een bepaalde richting die - voor hun - succesvol is gebleken.
Dat is ook het eerste wat ik dachtquote:Op maandag 26 november 2007 08:14 schreef Agiath het volgende:
Iemand bannen en dan echt een hele mail schrijven waarom...
Meen je dat?quote:Op dinsdag 27 november 2007 11:34 schreef jpjedi het volgende:
Heb zelf ook al een ban achter de rug en een heel verhaal waarom ik niet via de PM menen naar het iphone topic op fok! had mogen verwijzen. Dit had ik gedaan om te vermijden dat het op GoT besproken zou worden. Ze lezen zelfs je PM daar.![]()
Nee kreeg mailtje dat ze de PMs ook kunnen meelezen en dat ik gewaarschuwd was. kan zo het mailtje niet terugvinden.quote:Op dinsdag 27 november 2007 11:43 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
Meen je dat?Of heeft die lutserige nerd je aangegeven die de geadresseerde van de PM was daar?
quote:Aangezien je zelf post dat mensen je een DM moeten sturen, omdat je de informatie niet op het forum mag posten, weet je best dat het informatie volgens het beleid niet is toegestaan. Dat je deze informatie via DM verstuurt in plaats van op het forum, maakt voor het beleid niet uit.
> Maar ik ben geen mod en zal me neerleggen bij jouw interpretatie van de policy en zal verder alles per e-mail afhandelen met de vele > aanvragen die ik ontvang via GoT. Denk in dit geval eens aan het
> drugsbeleid in Amsterdam. Als je de junkies en dealers van de
> zeedijk afjaagd is het niet verdwenen maar gewoon uit het zicht en
> vervalt je ethisch standpunt maar ben je aan het 'spotcleanen'. Als
> je het centraal houdt kun je het volgen en beheersen.
Het beleid is dat we het bespreken van simlocks simpelweg niet toestaan. Het zaait alleen maar verwarring, als we dit via DM wel zouden toestaan. DM is een dienst die we op goed vertrouwen ter beschikking stellen en waarvoor dezelfde regels als voor GoT. Het reden waarom deze regels gelden, is om te voorkomen dat GoT uitgroeit tot een uitwisselbord voor van alles en nog wat. Ik hoop dat ik hiermee het een en ander heb kunnen verduidelijken.
Met vriendelijke groet,
Daedalus / Martin
Moderator APLGathering of Tweakers
+2 Uitmuntende inhoudquote:Op dinsdag 27 november 2007 10:59 schreef dion_b het volgende:
[..]
Dat zegt toch echt meer over die stagiaires dan over Tweakers
De waarheid heeft niemand in pacht. Ik ben het heel erg met Danny eens als hij dit zegt:
[..]
Fok is Fok, GoT is GoT.
Beide zijn zonder meer succesvol (iirc de twee grootste NL-talige webfora, iig twee van de grootste). En beide zijn dat juist *door* de eigen stijl en het eigen beleid. Het zou je reinste waanzin zijn om Got-beleid of moderatie op Fok te willen toepassen, even goed als dat GoT door Fok-beleid om zeep geholpen zou worden. Wat veel Fokkers niet snappen over GoT is dat het een plek is om IT-gerelateerde dingen te bespreken onder geinteresseerden, niet een helpdesk om IT-problemen van niet-geinteresseerden op te lossen. Omgekeerd snappen veel GoTters niet dat er op Fok wel degelijk meer dan genoeg diepgang aanwezig is - maar dan op andere vlakken dan de computerzaken.
Ik snap al die problemen tussen Fokkers en GoTters eerlijk gezegd niet zo. Als je in Rome bent, gedraag je als de Romeinen. Als je op GoT wilt rondhangen, pas je aan aan de cultuur daar. Als je op Fok wilt rondhangen, pas je aan aan de cultuur hier. Kun je je totaal niet met een van de twee verenigen? Prima, blijf dan weg van de plek waar je problemen mee hebt. Zo moeilijk is dat toch niet?
-1 Overbodigquote:
Triest dat ze PERSOONLIJKE berichten meelezen. Het heet toch niet voor niks een PM? VInd dat nogal inbreuk maken op privacy.quote:Op dinsdag 27 november 2007 12:00 schreef jpjedi het volgende:
[..]
Nee kreeg mailtje dat ze de PMs ook kunnen meelezen en dat ik gewaarschuwd was. kan zo het mailtje niet terugvinden.
edit: gevonden:
[..]
Daarom noemen ze het ook DM..quote:Op dinsdag 27 november 2007 13:32 schreef deepart het volgende:
[..]
Triest dat ze PERSOONLIJKE berichten meelezen. Het heet toch niet voor niks een PM? VInd dat nogal inbreuk maken op privacy.
of juist niet.quote:Op dinsdag 27 november 2007 00:51 schreef NMe84 het volgende:
Daar is een simpele oplossing voor. Als je zoekt kun je aangeven dat je gesloten topics weg wil laten uit de resultaten. Levert je al een veel bruikbaardere lijst met topics op.
Zeker wel waar.. ik heb nog mailwisseling met die kerel gehad en daar staat letterlijk in dat moderators de DM`s ook kunnen lezen. Of de moderators hebben ongeoorloofd toegang of je verhaal is niet waar.quote:Op dinsdag 27 november 2007 13:47 schreef RM-rf het volgende:
die moderator kan die DM niet lezen... op GoT geldt eenzelfde beleid, nl. dat men niet in DMs zal lezen tenzij er klachten ontstaan, in dat geval kunnen een beoperkt aantal admins wel toegang krijgen tot de DM..
wel geldt er gewoon eenzelfde beleid en zijn dezelfde dingen niet toegestaan, enkel wordt het niet gecontroleerd.
datzelfde beleid wat betreft PMs/DMs en er niet actief in modereren, maar wel voorbehouden dat je 'kunt' ingrijpen, geldt exact zo op Fok!
dat is hier een beetje het dubbele en daarom vind ik het bv zo vreemd hoe plaatsvervangend opgewonden Danny gaat zitten te doen hier ... het beleid van Fok! is juist in veel situaties geheel hetzelfde, hooguit de manier van presenteren en het imago verschilt duidelijk...
(overigens, het aantal bans op Fok! is bij mijn weten zo'n 5 maal groter dan op GoT, op got worden per week zo'n 5 tot 7 gebruikers gebanned, een aantal dat en op Fok! veelal dagelijks haalt, kom dus niet aan met dat op fok! alles zou 'mogen')
Een foto van kots op een toestenbord leuk gaan posten in een verder ontopic en serieuze discussie, wordt in DIG óók niet op prijs gesteld...
Dat het misschien in ONZ wel leuk gevonden wordt, of in KLB klopt, dat soort fora heeft men op GoT idd gewoonweg niet meer.. Het tweakers-over-tweakers-onzinforum, dat vroeger meer posts haalde dan het 'zusje' op Fok! heeft men in 2001 afgeschaft, toendertijd was GoT absoluut 'de grote broer' van Fok! dat zelfs opgestart is na een oproep op GoT...
Nadien heeft Fok! een veel grotere groei in aantallen bezoekers en post meegemaakt, o.m. ook dankzij dat men op tweakers niet wilde concureren met 'offtopic forum-gepost' en bv ook zoiets als de HK in de marge gehouden werd, maar dat was domweg een keuze van de beheerder van GoT, om niet te gaan voor 'grote aantallen', maar zich toe te leggen op een speciale doelgroep en specialistische discussies. (waarbij ik ook niet zou beweren dat dat 'hoog niveau' heeft, per definitie is een groot publiek forum nooit in staat daadwerkelijk een 'niveau' te garanderen, op iedere grote forumsite lopen genoeg dommerikken rond, op fok net zoveel als op got) .
Ik ben zelf admin daar en kan je bevestigen dat een zeer select groepje van (hoofdgroep/server)admins en het MT toegang tot DM's heeft.quote:Op dinsdag 27 november 2007 13:52 schreef jpjedi het volgende:
[..]
Zeker wel waar.. ik heb nog mailwisseling met die kerel gehad en daar staat letterlijk in dat moderators de DM`s ook kunnen lezen. Of de moderators hebben ongeoorloofd toegang of je verhaal is niet waar.
Onee, dan is het okquote:Op dinsdag 27 november 2007 14:02 schreef LuNaTiC het volgende:
[..]
Ik ben zelf admin daar en kan je bevestigen dat een zeer select groepje van (hoofdgroep/server)admins en het MT toegang tot DM's heeft.
post dan eens exact wat die moderator geschreven heeft, ik durf te wedden dat die mod zal melden dat de DMs onder het normale beleid vallen en dat je daar niks mag melden wat niet op GoT mag én dat in geval van overtredingen er gekeken kan worden...quote:Op dinsdag 27 november 2007 13:52 schreef jpjedi het volgende:
[..]
Zeker wel waar.. ik heb nog mailwisseling met die kerel gehad en daar staat letterlijk in dat moderators de DM`s ook kunnen lezen. Of de moderators hebben ongeoorloofd toegang of je verhaal is niet waar.
Dus? Dan is het ineens geen inbreuk maken op je privacy?quote:Op dinsdag 27 november 2007 14:02 schreef LuNaTiC het volgende:
[..]
Ik ben zelf admin daar en kan je bevestigen dat een zeer select groepje van (hoofdgroep/server)admins en het MT toegang tot DM's heeft.
Zelfde onderwerp: http://forum.fok.nl/rde/search_lite?q=mobiel+unlocken&member=&order=relevance&fora%5B%5D=16&sid=e808b821e48ef9118e7c8eed70979b2dquote:Op dinsdag 27 november 2007 14:08 schreef RM-rf het volgende:
[..]
post dan eens exact wat die moderator geschreven heeft, ik durf te wedden dat die mod zal melden dat de DMs onder het normale beleid vallen en dat je daar niks mag melden wat niet op GoT mag én dat in geval van overtredingen er gekeken kan worden...
dat neemt niet weg dat er opgetreden is omdat je in een topic op GoT erover begon 'dat je dat wel eventjes per DM wilde bespreken omdat dat niet mocht in het topic zélf' ... dààrom is dr ingegrepen, net zoals ze dat ook doen als je had gezegd 'dat ze daarvoor eventjes een mailtje moesten sturen'... waarbij het niks uitmaakt of die mod jouw mail kan lezen .
sorry hoor, maar je bent toch ook een beetje dom als je denkt dat als je in een topic gaat melden 'dat je dat in een DM moet schrijven, omdat het niet mag in het topic zélf... dacht je daadwerkelijk dat ze dat opeens wél prima vinden?
nee ze treden op tegen bepaalde dingen die ze niet toestaan op hun site (of je het daarmee eens bent of niet is verder jouw zaak, enkel moet je niet denken dat je wél gebruik kunt blijven maken van hun site als je je niet aan hun regels houd... wil je dat niet doen, moet je lekker naar een andere site gaan waar dat wél mag)
Ik ben trouwens benieuwd of zulke zaken in bv DIG wél zouden mogen, daar is bv uitwisseling van warez ook niet toegestaan en of ze het dan wél prima vinden als je mensen gaat oproepen in DIG-topics eventjes een PM te sturen. opzichtige uitwisseling van warez via de Fok!-PMs zal, zo vermoed ik ook daar niet getollereerd worden.
Precies hetzelfde beleid omtrend dePms geldt ook op FOK!quote:Op dinsdag 27 november 2007 14:11 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Dus? Dan is het ineens geen inbreuk maken op je privacy?
Dat zou hetzelfde zijn als ik op de wc zit te schijten en dat er een camera hangt, maar alleen een zeer select groepje van de regering van Nederland daarmeee kan meekijken.
Ik bekijk geen DM's tenzij er serieuze redenen zijn om daar naar te kijken. Denk aan dat als ik een mailtje krijg van een user die maar lastig blijft worden gevallen door een andere user. Dus bij misbruik van DM's in strijd met de policy die we hanteren op GoT....quote:Op dinsdag 27 november 2007 14:11 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Dus? Dan is het ineens geen inbreuk maken op je privacy?
Dat zou hetzelfde zijn als ik op de wc zit te schijten en dat er een camera hangt, maar alleen een zeer select groepje van de regering van Nederland daarmeee kan meekijken.
Oh ik meende een aantal malen uit de posts van Fok admins gelezen te hebben dat de PM's zodanig in de database versleuteld zitten dat het niet fatsoenlijk eruit te halen is.quote:Op dinsdag 27 november 2007 14:16 schreef RM-rf het volgende:
[..]
Precies hetzelfde beleid omtrend dePms geldt ook op FOK!
Letterlijk in de Fok!-PM-policy vermeld is dat administratoren het recht voorbehouden de verstuurde PMs in te zien als daartoe noodzaak zou zijn.
quote:Op dinsdag 27 november 2007 14:42 schreef Gunner het volgende:
[..]
Oh ik meende een aantal malen uit de posts van Fok admins gelezen te hebben dat de PM's zodanig in de database versleuteld zitten dat het niet fatsoenlijk eruit te halen is.
Zie bv deze post, en nog wel meerdere in dat topic; [DEV] Private Messaging komt naar u toe na de zomer
Imho een beetje vreemde en paradoxale wending van de uitleg... eerst beweren 'dat er geen direkte toegang tot de berichten is' en vooral dat 'ze niet kunnen meelezen via de database'quote:Administrators hebben geen direct toegang tot andermans berichten. Zij kunnen niet via de database meelezen. Zij kunnen ook geen zoekacties uitvoeren op berichten.
Misbruik van het systeem wordt echter niet getolereerd.
Op basis van klachten kan FOK! besluiten je de toegang tot het systeem te ontzeggen.
In dit geval hebben de administrators de mogelijkheid om berichten te decoderen en alsnog in te zien.
quote:Privacy statement
FOK! zal geen mailadressen, telefoonnummers of andere niet door jezelf publiekelijk gemaakte informatie doorgeven aan derden, tenzij dit door een rechter wordt geëist. Wel kunnen we besluiten je provider op de hoogte te stellen als je je grof misdraagt.
quote:Op dinsdag 27 november 2007 15:36 schreef Danny het volgende:
Ow, en we hebben geen DIRECTE toegang via de database. Lezen van berichten betekent dat we de gecodeerde versie uit de database moeten halen en er vervolgens een los decoderingsscript op los moeten laten. Die zaken hebben we bewust niet aan elkaar gekoppeld.
Dat ontkennen we toch ook nergens? Als je nou probeert de boel op te jutten, doe dat dan wel op een manier waarbij je geen zaken uit je duim hoeft te zuigen.quote:Op dinsdag 27 november 2007 16:29 schreef RM-rf het volgende:zolang je dr zelf maar in gelooft, dat dat wat zou uitmaken...
en kennelijk een hele hoop mensen niet hardop durven te zeggen dat dat eigenlijk nauwelijks uitmaakt, aangezien je dus wél die berichten kunt lezen...
Wat een onzin. Als ik jou password opnieuw instel en deze gecodeerd aan je doorgeef ga je dus niet janken? Dit omdat je gewoon toegang hebt tot je password. Je moet 'm alleen eerst decoderen.quote:persoonlijke vind ik het woordspelerij, direkte toegang tot de berichten in de database heb je in mijn ogen wél, zelfs al gebruik je dan een extern tooltje om die berichten te decoderen.
Bij mijn weten niet. Ook niet MET toestemming trouwens. Er is één keer een aanvraag geweest van een user die lastig gevallen werd en die hebben we aangeraden de user eenvoudigweg te blokkeren. We hadden geen tijd en zin om de berichten op te sporen en decoderen. Geen idee wat je ermee wil aantonen trouwens, maar het zal wel.quote:overigens vraagje, heb jij of een andere admin wel eens een bericht van een gebruiker ingekeken zonder zijn toestemming?
Ah, wacht, daar zijn je ongefundeerde aannames weer die - indien niet weerlegd - door lezers al snel als waarheid worden aangenomen. Je leeft een beetje in je eigen fantasiewereldje begrijp ikquote:en zoja, is het dan niet veel erger dat je kenelijk zelf wél een schijn ophoudt dat die dingen 'privé' zouden zijn terwijl je eigenlijk tegelijkertijd deze wel kunt inzien.. zelfs al zijn daarvoor wel een hele copy-paste handeling voor nodig?
Die vervolgens compleet uit verband rukt en er je eigen paranoïde conclusies aan hangtquote:overigens, ik stel geen aanname als 'feit'.. behalve dat ik je eigen policy post
Ja dus? Er staat dat we ze in KUNNEN kijken. Wat klopt er dan niet? Je kletst en je weet het. Je moet even iets beter zoeken tot je echt iets hebt om tegen te schoppen voordat je gaat schoppen, want nu zet je jezelf voor gek.quote:waar je dus kennelijk al zelf voorbehouden maakt dat je wél die 'privé berichten kunt inkijken ... dat ik daarbij stel dat daarin een paradox zit, is mijn mening ja.
Ow, ok. Ik moet antwoord geven op jouw vragen, maar jij kunt de mijne gewoon negeren als ze je niet uitkomen. Dan weten we dat ook weerquote:verder, een lopende discussie die we zouden hebben zie ik niet, ik heb een aantal vragen gesteld bij jouw aanmerking dat 'men op got jehova's zou zijn' en vooral dat het beleid om topics op slot te zetten en mensen te bannen bij misbruik, ook jouw eigen beleid is... over de exacte invulling kun je van mening verschillen, maar dat is zaak van de site-beheerder, iets dat Danny zelf ook meestal stelt als hij minder populaire dingen beslist.
Als het antwoord je niet aanstaat is het 'ge-rant'. Ook weer duidelijkquote:vervolgens heb ik van jouw enkel gerant erover teruggelezen 'dat men op tweakers.net ook kritiek op fok.nl zou posten' of verder niet ter zaken doende argumenten over hoelang je werkt.
Wij bannen omdat mensen zelfs ONZE policy overschrijden. Leuke vergelijking vanuit een pro-tweakers standpunt natuurlijk, maar je ziet zelf ook wel dat je vergelijking kant noch wal raakt. Alleen is het veel stoerder om dwars te liggen en maak je op tweakers veel meer vriendjes als je ze verdedigt, tegen beter weten in. Moet je zelf weten natuurlijk.quote:ik mis de onderbouwing, waarom het kennelijk op Fok! wél goed is dat men mensen af-en-toe bant (overigens, op fok! worden stukken meer bans gezet, dan op GoT, naar ik meen ongeveer een factor 5 meer), en topics op slot plaats, maar dat bij GoT opeens hardstikke fout en 'jehova-achtig' zou zijn
RM-rf weet daar vast en zeker antwoord opquote:Op dinsdag 27 november 2007 16:35 schreef jpjedi het volgende:
Dergelijk topic op GoT had al lang gesloten geweest dunkt me.
duhquote:Op dinsdag 27 november 2007 17:24 schreef Edwinuss het volgende:
maar FOK! blijft tha bomb!
En wat is je punt?quote:Op dinsdag 27 november 2007 22:58 schreef SolidArt het volgende:
GOT : Geregistreerd op 14 augustus 2000
FOK : Geregistreerd op: maandag 4 maart 2002
LOL, hij heeft al die tijd hier ook niet meer gepost.quote:Op dinsdag 27 november 2007 17:05 schreef Danny het volgende:
Ik wacht met smart op je volgende ongefundeerde aannames
GoT Index » Error™quote:Op vrijdag 30 november 2007 15:14 schreef leolinedance het volgende:
Hier weer zo'n topichttp://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1260958/1
TS heeft een laptop besteld, een dag later is die 100 euro goedkoper![]()
Zijn er mensen die zeggen dat ie niet moet zeuren, dat ie een krent is enzoWat een nerds..
quote:Op vrijdag 30 november 2007 15:34 schreef roburt het volgende:
je moet dan eerst een opstel + cv inleveren.
Grappig.quote:Op dinsdag 27 november 2007 15:36 schreef Danny het volgende:
Ow, en we hebben geen DIRECTE toegang via de database. Lezen van berichten betekent dat we de gecodeerde versie uit de database moeten halen en er vervolgens een los decoderingsscript op los moeten laten. Die zaken hebben we bewust niet aan elkaar gekoppeld.
Verder noemen wij ze, itt tweakers, wél prívéberichten en DUS hebben we er vanwege het privékarakter van die berichten voor gekozen ze niet eenvoudig inzichtelijk te maken. Er zijn dus geen tooltjes e.d. om ze even makkelijk en snel te kunnen lezen. Ook niet voor admins.
Ik dacht eerst 'een word bestandje? Ben je levensmoe of zo?'. Een echte tweaker gooit zoiets weg, of doet iets magisch als 'strings < word.doc | nroff | grep | argh | reutel & flep -P printert '.quote:Op maandag 26 november 2007 09:27 schreef veldmuis het volgende:
Mail terug dat je het er niet mee eens bent, en verzin 20 non-argumenten die je meestuurt. Liefst in een bijlage, in een word bestandje ofzo.
quote:Op vrijdag 30 november 2007 21:34 schreef gronk het volgende:
[..]
Serieus: tweakers.net is het beste bewijs dat je mensen zoals ik geen internetverbinding moet geven.
Jammer alleen dat je poging tot humor niet verder komt dan dat. En dat het als kut op dirk slaat, want ik kom nauwelijks op tweakers.net, onder andere omdat 't niet te harden is.quote:Op vrijdag 30 november 2007 21:41 schreef Juup© het volgende:
Juup denkt ook leuk te zijn door er dit van te maken:
Serieus: tweakers.net is het beste bewijs dat je mensen zoals ik geen internetverbinding moet geven.
quote:Op vrijdag 30 november 2007 21:34 schreef gronk het volgende:
Serieus: tweakers.net is het beste bewijs dat je autisten geen internetverbinding moet geven.
Ik snap alleen niet wat Autisme met Tweakers te maken zou hebben? Alsof elke nerd een autist isquote:Op vrijdag 30 november 2007 21:48 schreef gronk het volgende:
[..]
Jammer alleen dat je poging tot humor niet verder komt dan dat. En dat het als kut op dirk slaat, want ik kom nauwelijks op tweakers.net, onder andere omdat 't niet te harden is.
Kijk, autistisch zijn is een, maar dan ook nog eens geen gevoel hebben voor logica: dan ben je *en* contactgestoord, *en* dom. Gefeliciteerd.
Open d'r een topic over. Bij voorkeur op tweakers.net.quote:Op vrijdag 30 november 2007 21:53 schreef Juup© het volgende:
[..]
Ik snap alleen niet wat Autisme met Tweakers te maken zou hebben? Alsof elke nerd een autist isDan zou je ook kunnen zeggen dat elke roker kanker heeft of iedereen die alcohol drinkt alcoholist is.
Nee bedankt, dat overleef in nog geen 5 minuten denk ikquote:Op vrijdag 30 november 2007 22:04 schreef gronk het volgende:
[..]
Open d'r een topic over. Bij voorkeur op tweakers.net.
ik doe mee!quote:Op vrijdag 30 november 2007 22:22 schreef gronk het volgende:
Ik moet zeggen dat ik eigenlijk wel benieuwd ben wat er gebeurt als half ONZ besluit om een forum op tweakers.net te adopteren. 'n beetje analoog aan wat er tussen alt.tasteless en rec.pets.cats gebeurde
Ik ook .quote:Op vrijdag 30 november 2007 22:22 schreef gronk het volgende:
Ik moet zeggen dat ik eigenlijk wel benieuwd ben wat er gebeurt als half ONZ besluit om een forum op tweakers.net te adopteren. 'n beetje analoog aan wat er tussen alt.tasteless en rec.pets.cats gebeurde
quote:Op zaterdag 1 december 2007 00:34 schreef Saekerhett het volgende:
Dit ook bijvoorbeeld:
http://gathering.tweakers(...)ge/29183234#29183234
Wat zijn dat voor kontlik sukkeltjes?
Die hopen ooit zo groot en machtig te worden als de alwetende moderators daar.
quote:
heb je weer zo'n voetbal nerdquote:Op zaterdag 1 december 2007 17:28 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Van die sukkeltjes die petjes, vlaggen en sjaaltjes hebben van ATI ofzo
Beter een voetbal nerd dan een dodo nerd.quote:Op zaterdag 1 december 2007 17:30 schreef roburt het volgende:
[..]
heb je weer zo'n voetbal nerd
[ afbeelding ]
AJAX fanboy alert! BAN!!11!!quote:Op zaterdag 1 december 2007 17:28 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Van die sukkeltjes die petjes, vlaggen en sjaaltjes hebben van ATI ofzo
quote:
Deze vraag is al gesteld. Met een beetje zoeken had je het antwoord hierop waarschijnlijk zelf ook gevonden. Gebruik de searchquote:
Niet zo schijnheilig, die functie heeft FOK! ook:quote:Op zaterdag 1 december 2007 22:20 schreef classpc het volgende:
[..]
*topic doorgeeft aan moderators d.m.v. de meld functie*
Echt hoor; "Ja, ik wil dit anoniem doen."quote:Dit formulier kan je gebruiken om de crew op topics of posts te wijzen die de policy overschrijden. Na het opsturen is je bericht zichtbaar voor moderators, forum admins en administrators. Als je wilt, kan je dit anoniem doen.
Voor moderators is dan niet meer te zien door wie het topicreport gestuurd werd. Alléén administrators zijn dan nog steeds in staat je gebruikersnaam te achterhalen maar zullen dit alleen doen in geval van misbruik.
Je bericht:
Anoniem? Ja, ik wil dit anoniem doen.
Schijnheilig? Hoe kom je erbij?quote:Op zaterdag 1 december 2007 22:40 schreef slindenau het volgende:
[..]
Niet zo schijnheilig, die functie heeft FOK! ook:
[ link | afbeelding ]
[..]
Maar je doet wel alsof GoT triest is om die reden, en FOK! is natuurlijk coolquote:Ik heb nooit beweerd dat FOK! die functie niet heeft.
De aloude "jij bent het niet met me eens dus ben je een <insert random sociale groep met negatieve associatie> omdat je je er druk over maakt"-drogredenquote:Op maandag 26 november 2007 20:49 schreef Danny het volgende:
[..]
ik wind me helemaal niet op. RM-rf zei dat ook al. Waar halen jullie het vandaan dat ik me er druk over maak?
Cursus Nederlandse taal kun jij wel gebruiken.quote:Op zaterdag 1 december 2007 23:00 schreef harrypiel het volgende:
[..]
De aloude "jij bent het niet met me eens dus ben je een <insert random sociale groep met negatieve associatie> omdat je je er druk over maakt" -drogreden. Op fora zeer populair bij met name de kortzichitge en popiejopie kliekjes.
Nee hoor, meerdere fora beschikken over die knop.quote:Op zaterdag 1 december 2007 22:42 schreef slindenau het volgende:
Skate the Great
[..]
Maar je doet wel alsof GoT triest is om die reden, en FOK! is natuurlijk cool.
Hmm ok, i get your pointquote:Op zaterdag 1 december 2007 23:45 schreef classpc het volgende:
[..]
Nee hoor, meerdere fora beschikken over die knop.
Ik gaf alleen een voorbeeld van hoe de gemiddelde T.net gebruiker reageert in een newbietopic.
Lord behold, I made a typoquote:Op zaterdag 1 december 2007 23:27 schreef Juup© het volgende:
[..]
Cursus Nederlandse taal kun jij wel gebruiken.
Beste harrypiel,quote:Op zaterdag 1 december 2007 23:00 schreef harrypiel het volgende:
[..]
De aloude "jij bent het niet met me eens dus ben je een <insert random sociale groep met negatieve associatie> omdat je je er druk over maakt"-drogreden. Op fora zeer populair bij met name de kortzichtige en popiejopie kliekjes.
Dit is gewoon engquote:Ons advies is dat je z.s.m. contact opneemt met ons doktersteam. Zij kunnen je verder helpen met je integratie bij deze community. Ook adviseren wij je een nederlandse taalcursus aan.
Dat is dan het einde van beide foraquote:Op zondag 2 december 2007 01:06 schreef gronk het volgende:
Eigenlijk wel een goede voor 1 april: de mods van fok! en tweakers uitwisselen.
quote:Op zondag 2 december 2007 01:14 schreef Juup© het volgende:
[..]
Dat is dan het einde van beide forade wereld.
dat word mn doodquote:Op zondag 2 december 2007 01:06 schreef gronk het volgende:
Eigenlijk wel een goede voor 1 april: de mods van fok! en tweakers uitwisselen.
En dat van Tweakers. FOK! zal overleven. FB zal gezellig zijn die dagquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |