Ze verwachten daar een bepaald niveau. Jij voldoet hier duidelijk niet aan. Ik vind het nog netjes dat ze een uitgebreide motivatie naar je toemailen en de mogelijkheid tot bezwaar voorleggen.quote:Op maandag 26 november 2007 01:40 schreef kikoooooo het volgende:
Kanker toch een eind op, hoop moraalridders daar
Ow, dus omdat ik het niet eens ben met 40 tweakers die allemaal hetzelfde posten, voldoe ik ineens niet aan het niveau?quote:Op maandag 26 november 2007 01:47 schreef Flashwin het volgende:
[..]
Ze verwachten daar een bepaald niveau. Jij voldoet hier duidelijk niet aan. Ik vind het nog netjes dat ze een uitgebreide motivatie naar je toemailen en de mogelijkheid tot bezwaar voorleggen.
Jij bent duidelijk een vuile kuttokkie die niks op Got heeft te zoeken
Het gaat om je taalgebruik, slome jostiquote:Op maandag 26 november 2007 01:50 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
Ow, dus omdat ik het niet eens ben met 40 tweakers die allemaal hetzelfde posten, voldoe ik ineens niet aan het niveau?Wat een kutmotivatie is dat.
Jawel hoor. Vreselijk he, 'iemand voor zn smoel slaan'.quote:Op maandag 26 november 2007 01:52 schreef Flashwin het volgende:
[..]
Het gaat om je taalgebruik, slome jostiheb je dat nou nog steeds niet door?
Op een normale manier reageren tegen de consensus in ( bv. ik zeg maar iets: "Autistisch? Ik denk niet dat we zo snel conclusies moeten trekken, dit kan net zo goed asociaal gedrag of woede zijn." ) is wel anders dan de discussie binnenvallen met "Sla em gewoon voor zn smoel, onfatsoenlijk figuur dat ie er rondloopt."quote:Op maandag 26 november 2007 01:50 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
Ow, dus omdat ik het niet eens ben met 40 tweakers die allemaal hetzelfde posten, voldoe ik ineens niet aan het niveau?Wat een kutmotivatie is dat.
Waarom? Als dat mijn mening is.quote:Op maandag 26 november 2007 01:57 schreef Secretus het volgende:
[..]
Op een normale manier reageren tegen de consensus in ( bv. ik zeg maar iets: "Autistisch? Ik denk niet dat we zo snel conclusies moeten trekken, dit kan net zo goed asociaal gedrag of woede zijn." ) is wel anders dan de discussie binnenvallen met "Sla em gewoon voor zn smoel, onfatsoenlijk figuur dat ie er rondloopt."
Dat wordt een permanente KLB-ban voor jouquote:Op maandag 26 november 2007 02:06 schreef L.Denninger het volgende:
Ik zou ze gewoon voor hun smoel slaan, asociale autistische bosjosties dat het daar zijn
Is dit echt?quote:Op maandag 26 november 2007 01:40 schreef kikoooooo het volgende:
Mocht je er met mij niet uitkomen, dan kun je je richten tot het doktersteam om een en ander te bespreken/onderhandelen. Let wel, zij nemen alléén zaken aan waar eerst is geprobeerd om er samen met de moderator uit te komen.
zouden ze op FOK! lang mee bezig zijnquote:Op maandag 26 november 2007 08:14 schreef Agiath het volgende:
Iemand bannen en dan echt een hele mail schrijven waarom...
Ze hebben echt hun eigen wereldje gecreëerdquote:
dan hoeven ze niet te stoppenquote:Op maandag 26 november 2007 08:29 schreef bijdehand het volgende:
[..]
zouden ze op FOK! lang mee bezig zijn
Ik denk dat ze zich meer identificeren met een contactgestoorde man die zich de hele dag in zijn somber appartement loopt af te trekken op vieze foto's dan met een assertieve, uitgaande persoon.quote:Op maandag 26 november 2007 02:00 schreef kikoooooo het volgende:
Al die kankertweakers nemen het direct op voor die gestoorde buurman, net als al die kankertweakers het altijd voor de nederlandse overheid opnemen bij een topic over verkeersboetes e.d.
Het is wel een wereldvreemde kaasstulp ja.quote:Op maandag 26 november 2007 09:18 schreef Edwinuss het volgende:
Op tweakers zitten alleen maar nerds
Ze weten ook alles beter, ongeveer hetzelfde als mensen praten over voetbal. Ze weten het ALTIJD beter dan de trainer..quote:Op maandag 26 november 2007 09:35 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Het is wel een wereldvreemde kaasstulp ja.
Ze vinden zichzelf allemaal erg slim en geweldig, maar een vrouw versieren lukt niet.
Deze?quote:Op maandag 26 november 2007 09:45 schreef Ulreazj het volgende:
OMFG. Wat een huilies.
"aanstootgevende smileys " hahahahahahahahaha.
daar gaan we weerquote:Je moderatiemogelijkheden zijn uitgezet omdat jouw moderaties in de afgelopen periode teveel afweken van het gemiddelde. Je kunt je modstatus na 26-12-2007 weer opnieuw activeren.
Moet je doen, en zou je hier ook eens moeten invoeren. Krikt het gemiddeld niveau een hoop op.quote:Op maandag 26 november 2007 10:25 schreef Danny het volgende:
Nette mail, maar als normaal mens kun je je beter niet op GoT begeven. Als je in 3 jaar tijd 3 grapjes maakt (een waarschuwing per jaar wordt gezien als 'nog maar') dan ben je de Sjaak (je mazzelt - gezien de mail - dat je geen permban hebt gekregen). GoT is min of meer een sekte. Voldoe je niet aan de eisen of maak je misstappen dan wordt je verbannen. Beetje zoals bij de Jehova's
En op die manier houden ze het niveau 'hoog'. En de volgelingen pikken dit soort mailtjes en acties ook nog
Moet toch eens vragen hoe ze dat doen want als wij iemand bannen heeft 'ie vier minuten later zestien kloons
Strenger maar ook gematigd. Ik ben in principe alleen actief in ONZ, KLB (en soms in GC, DIG en KAA) maar ik merk dat mods om de haverklap goeie topics (of zelfs potentiele TTTs) gaan lopen sluiten.quote:Op maandag 26 november 2007 10:53 schreef werkeend het volgende:
got is geen fok waar je gewoon dat soort onzin kan spuiten.. "Sla em maar op z'n smoel" ja echt een werkelijk goed doordachte reactie. Helpt de TS ook veel (niet dat de TS nou zo'n helder licht is, maar toch..)
hier op fok zou het ook wel ietjes strenger gemodereerd mogen worden...
Wat hij zegt.quote:Op maandag 26 november 2007 01:47 schreef Flashwin het volgende:
[..]
Ze verwachten daar een bepaald niveau. Jij voldoet hier duidelijk niet aan. Ik vind het nog netjes dat ze een uitgebreide motivatie naar je toemailen en de mogelijkheid tot bezwaar voorleggen.
Jij bent duidelijk een vuile kuttokkie die niks op Got heeft te zoeken
Is zo'n raad van wijze ook niet een idee voor FoK? En dan de meest lompe mensen erin zetten die schijt hebben aan alles en iedereen en die net zo makkelijk een modje/admin/user bij hun enkels afzagen? Deze lompe mensen moeten natuurlijk wel over een bovengemiddeld IQ beschikken...quote:Op maandag 26 november 2007 10:45 schreef Danny het volgende:
[..]
moraal: als je niet gemiddeld bent ben je slecht.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |