abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_54840057
Vieze kliek moraalridders daar. Topic over een gast en zn buurman, paar probleempjes, maar zodra ie aanklopt bij die buurman opent ie wel de deur, maar zegt ie vervolgens niets om daarna de deur dicht te tiefen.

Iedereen op got hing weer de moraalridder uit, 'misschien is die man wel autistisch' en het zou het probleem van TS zijn, kwam er dus op neer dat het TS zn schuld was...

Kom ik net thuis, zie ik dat ik weer gebanned ben

Beste ,

Naar aanleiding van het topic "Nieuwe autitische onderbuurman. Probleem" (zie http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1259775) is besloten je uit General Chat te bannen.

In dat topic roep je op een grove wijze op tot geweld ("Sla em gewoon voor zn smoel, onfatsoenlijk figuur dat ie er rondloopt."), generaliseer je en plaatst niet constructieve reacties en aanstootgevende smileys ("betekent gewoon dat t een ronduit asociale loser is" en "dát is inderdaad een normale reactie :')" ), reageer je offtopic ("Loop jij hier ook al j?

Het is slechts een jaar geleden dat je je derde waarschuwing hebt gekregen en daarbij een tijdelijke GC ban. Daarnaast ben je zowel in augustus en in november nog gewaarschuwd voor je postgedrag.

Normaal gesproken had dit je een permban opgeleverd voor GoT als geheel. Omdat je ongewenste gedrag zich lijkt te beperken tot GC is besloten om je voortaan je alleen de toegang tot de General Chat fora te ontzeggen.

Het spijt me dat dit zover heeft moeten komen.

Mocht je het niet eens zijn met deze beslissing, dan mag je mij altijd terug mailen om dit te bespreken. Mocht je er met mij niet uitkomen, dan kun je je richten tot het doktersteam om een en ander te bespreken/onderhandelen. Let wel, zij nemen alléén zaken aan waar eerst is geprobeerd om er samen met de moderator uit te komen.

Met vriendelijke groet,

Rukapul / Paul,
Moderator WI/SG,
Gathering of Tweakers.net

Kanker toch een eind op, hoop moraalridders daar
pi_54840079

Fokkers op Tweakers blijft grappig
Zoiets als water en olie mengen niet samen.
  Donald Duck held maandag 26 november 2007 @ 01:43:26 #3
46149 __Saviour__
Superstapelsmoor op Kristel
pi_54840084
allemaal fags daar. dat hele forum is gewoon een uit z'n krachten gegroeide slechte kopie van DIG.
❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
❤ Kristel, ik hou van jou! ❤
  maandag 26 november 2007 @ 01:44:44 #4
21410 Fliepke
Serieuze waarheid
pi_54840094
"Het is slechts een jaar geleden dat je je derde waarschuwing hebt gekregen" <-
pi_54840111
quote:
Op maandag 26 november 2007 01:40 schreef kikoooooo het volgende:
Kanker toch een eind op, hoop moraalridders daar
Ze verwachten daar een bepaald niveau. Jij voldoet hier duidelijk niet aan. Ik vind het nog netjes dat ze een uitgebreide motivatie naar je toemailen en de mogelijkheid tot bezwaar voorleggen.

Jij bent duidelijk een vuile kuttokkie die niks op Got heeft te zoeken
Op donderdag 22 juli 2010 01:22 schreef xmamacitax het volgende:
mijn nederlands is 1000 x beter dan de joune
pi_54840131
mijn "FIPO" opmerking werd ook al niet getolereerd daar
pi_54840135
quote:
Op maandag 26 november 2007 01:47 schreef Flashwin het volgende:

[..]

Ze verwachten daar een bepaald niveau. Jij voldoet hier duidelijk niet aan. Ik vind het nog netjes dat ze een uitgebreide motivatie naar je toemailen en de mogelijkheid tot bezwaar voorleggen.

Ow, dus omdat ik het niet eens ben met 40 tweakers die allemaal hetzelfde posten, voldoe ik ineens niet aan het niveau? Wat een kutmotivatie is dat.
pi_54840151
quote:
Op maandag 26 november 2007 01:50 schreef kikoooooo het volgende:

[..]

Ow, dus omdat ik het niet eens ben met 40 tweakers die allemaal hetzelfde posten, voldoe ik ineens niet aan het niveau? Wat een kutmotivatie is dat.
Het gaat om je taalgebruik, slome josti heb je dat nou nog steeds niet door?
Op donderdag 22 juli 2010 01:22 schreef xmamacitax het volgende:
mijn nederlands is 1000 x beter dan de joune
pi_54840163
quote:
Op maandag 26 november 2007 01:52 schreef Flashwin het volgende:

[..]

Het gaat om je taalgebruik, slome josti heb je dat nou nog steeds niet door?
Jawel hoor. Vreselijk he, 'iemand voor zn smoel slaan'.

pi_54840166
eens met klikoooo
pi_54840179
quote:
Op maandag 26 november 2007 01:50 schreef kikoooooo het volgende:

[..]

Op een normale manier reageren tegen de consensus in ( bv. ik zeg maar iets: "Autistisch? Ik denk niet dat we zo snel conclusies moeten trekken, dit kan net zo goed asociaal gedrag of woede zijn." ) is wel anders dan de discussie binnenvallen met "Sla em gewoon voor zn smoel, onfatsoenlijk figuur dat ie er rondloopt."
pi_54840194
quote:
Op maandag 26 november 2007 01:57 schreef Secretus het volgende:

[..]

Op een normale manier reageren tegen de consensus in ( bv. ik zeg maar iets: "Autistisch? Ik denk niet dat we zo snel conclusies moeten trekken, dit kan net zo goed asociaal gedrag of woede zijn." ) is wel anders dan de discussie binnenvallen met "Sla em gewoon voor zn smoel, onfatsoenlijk figuur dat ie er rondloopt."
Waarom? Als dat mijn mening is.

Al die kankertweakers nemen het direct op voor die gestoorde buurman, net als al die kankertweakers het altijd voor de nederlandse overheid opnemen bij een topic over verkeersboetes e.d.

Ik ga gewoon even tegen de stroom in en geef een mening, NET als alle andere reply's in dat topic. Er vanuit gaan dat die debiel autistisch is is ook een mening geven.
  maandag 26 november 2007 @ 02:06:27 #13
31101 _Led_
Visje aaien niemand zeggen
pi_54840230
Ik zou ze gewoon voor hun smoel slaan, asociale autistische bosjosties dat het daar zijn
zzz
  Spellchecker maandag 26 november 2007 @ 03:40:31 #14
41063 crew  NoBody122
Taalnationalist
pi_54840570
quote:
Op maandag 26 november 2007 02:06 schreef L.Denninger het volgende:
Ik zou ze gewoon voor hun smoel slaan, asociale autistische bosjosties dat het daar zijn
Dat wordt een permanente KLB-ban voor jou
Tevens -purist.
  maandag 26 november 2007 @ 04:23:20 #15
132185 Biogarde
Neef van Bassie.
pi_54840605
"Het is slechts een jaar geleden dat je je derde waarschuwing hebt gekregen"

Bio is baas. Ik ben niet meer op straat. Ik rij alleen langs om te kijken hoe het gaat.
pi_54840611
Hij heet niet voor niks 'Rukkah' Paul
  maandag 26 november 2007 @ 08:04:26 #17
177848 Ravii
Niks is Compleet
pi_54840948
R u serious?
wtf is dit voor geneuk ?
pi_54841015
Iemand bannen en dan echt een hele mail schrijven waarom...

Buy it, use it, break it, fix it,
Trash it, change it, mail - upgrade it,
Charge it, point it, zoom it, press it,
Snap it, work it, quick - erase it,
  maandag 26 november 2007 @ 08:22:42 #19
152953 Sanderrrr
De r bleef hangen
pi_54841053
quote:
Op maandag 26 november 2007 01:40 schreef kikoooooo het volgende:
Mocht je er met mij niet uitkomen, dan kun je je richten tot het doktersteam om een en ander te bespreken/onderhandelen. Let wel, zij nemen alléén zaken aan waar eerst is geprobeerd om er samen met de moderator uit te komen.
Is dit echt?
pi_54841089
quote:
Op maandag 26 november 2007 08:14 schreef Agiath het volgende:
Iemand bannen en dan echt een hele mail schrijven waarom...

zouden ze op FOK! lang mee bezig zijn
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
pi_54841125
quote:
Op maandag 26 november 2007 08:22 schreef Sanderrrr het volgende:

[..]

Is dit echt?
Ze hebben echt hun eigen wereldje gecreëerd
Op woensdag 21 maart 2012 19:42 schreef Drassss het volgende:
Ben ik de enige die steeds Sideboobie leest ipv van Sideshowbobbie
  maandag 26 november 2007 @ 08:38:19 #22
194233 Friday12
Originele kloon
pi_54841160
quote:
Op maandag 26 november 2007 08:29 schreef bijdehand het volgende:

[..]

zouden ze op FOK! lang mee bezig zijn
dan hoeven ze niet te stoppen
pi_54841199
quote:
Op maandag 26 november 2007 02:00 schreef kikoooooo het volgende:
Al die kankertweakers nemen het direct op voor die gestoorde buurman, net als al die kankertweakers het altijd voor de nederlandse overheid opnemen bij een topic over verkeersboetes e.d.
Ik denk dat ze zich meer identificeren met een contactgestoorde man die zich de hele dag in zijn somber appartement loopt af te trekken op vieze foto's dan met een assertieve, uitgaande persoon.

[ Bericht 0% gewijzigd door Strolie75 op 26-11-2007 09:10:20 ]
"Ik heb geen tijd voor leuk,... ik maak alleen tijd voor episch! - Chocobo
  maandag 26 november 2007 @ 09:08:43 #24
74548 Jo0Lz
Lick the box!
pi_54841483
Hehe, dat krijg je hè, als je dingen daar gaat roepen, zoals je dat op Fok! zou doen .
Yes we can! | I didn't fail, it's just postponed success.
pi_54841632
Op tweakers zitten alleen maar nerds
  † In Memoriam † maandag 26 november 2007 @ 09:25:53 #26
138647 Sebasser
Sugar coated sweetness.
pi_54841761
Leuke mail
  † In Memoriam † maandag 26 november 2007 @ 09:26:30 #27
138647 Sebasser
Sugar coated sweetness.
pi_54841771
Is een reeks [Post hier je Tweakers.net Ban mail] een idee?
pi_54841794
Mail terug dat je het er niet mee eens bent, en verzin 20 non-argumenten die je meestuurt. Liefst in een bijlage, in een word bestandje ofzo .
pi_54841909
quote:
Op maandag 26 november 2007 09:18 schreef Edwinuss het volgende:
Op tweakers zitten alleen maar nerds
Het is wel een wereldvreemde kaasstulp ja.
Ze vinden zichzelf allemaal erg slim en geweldig, maar een vrouw versieren lukt niet.
pi_54841931
Whaha, die mail
pi_54842052
OMFG. Wat een huilies.

"aanstootgevende smileys " hahahahahahahahaha.
pi_54842095
quote:
Op maandag 26 november 2007 09:35 schreef Strolie75 het volgende:

[..]

Het is wel een wereldvreemde kaasstulp ja.
Ze vinden zichzelf allemaal erg slim en geweldig, maar een vrouw versieren lukt niet.
Ze weten ook alles beter, ongeveer hetzelfde als mensen praten over voetbal. Ze weten het ALTIJD beter dan de trainer..
Vind het prachtig om te lezen waar mensen zich druk over kunnen maken.
pi_54842120
Het enige waar GoT handig voor is als je iets op elektronicagebied wilt kopen, en je wilt weten wat de consensus is voor het beste merk/type.
pi_54842163
Tweakers .
Aan dit bericht kunnen geen rechten worden ontleend.
pi_54842257
Op FOK! zou je eerder iets verwachten als:

"Beste Xebrozius, het is slechts een jaar geleden dat je je 3e permban hebt gekregen..."
People should not be afraid of their governments. Governments should be afraid of their people.
pi_54842272
Je moet je FOK-mode ook niet op GOT-forum toepassen. Is nie goed he.
  maandag 26 november 2007 @ 10:21:12 #37
100191 PirE
Geaux Tigers
pi_54842655
quote:
Op maandag 26 november 2007 09:45 schreef Ulreazj het volgende:
OMFG. Wat een huilies.

"aanstootgevende smileys " hahahahahahahahaha.
Deze?

“Never assume you will win, never feel safe, never feel confident, never send a "We got this!" text, never take anything for granted, never pose for a picture late in the game, always expect the worst while rooting for the best.”
  Admin maandag 26 november 2007 @ 10:25:39 #38
1 crew  Danny
always and nevermore
pi_54842727
Nette mail, maar als normaal mens kun je je beter niet op GoT begeven. Als je in 3 jaar tijd 3 grapjes maakt (een waarschuwing per jaar wordt gezien als 'nog maar') dan ben je de Sjaak (je mazzelt - gezien de mail - dat je geen permban hebt gekregen). GoT is min of meer een sekte. Voldoe je niet aan de eisen of maak je misstappen dan wordt je verbannen. Beetje zoals bij de Jehova's
En op die manier houden ze het niveau 'hoog'. En de volgelingen pikken dit soort mailtjes en acties ook nog
Moet toch eens vragen hoe ze dat doen want als wij iemand bannen heeft 'ie vier minuten later zestien kloons
Zie wat ik kijk: trakt.tv
pi_54842936
quote:
Je moderatiemogelijkheden zijn uitgezet omdat jouw moderaties in de afgelopen periode teveel afweken van het gemiddelde. Je kunt je modstatus na 26-12-2007 weer opnieuw activeren.
daar gaan we weer
pi_54843020
dat is echt belachelijk
  maandag 26 november 2007 @ 10:43:49 #41
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_54843064
GoT werkt heel simpel. En omdat ze daar wel regels hanteren is en blijft het een groote computertechnisch-gerelateerd forum.

De regels zijn simpel en als je je er aan houdt is er niets aan de hand, weet je zelf ook wel kikooooooo.
Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
pi_54843090
quote:
Op maandag 26 november 2007 10:36 schreef thedude0 het volgende:

[..]

daar gaan we weer [afbeelding]
Ik modereer daar ook keivaak omdat ik vind dat dat systeem er echt tof uitziet.
  Admin maandag 26 november 2007 @ 10:45:50 #43
1 crew  Danny
always and nevermore
pi_54843097
quote:
Op maandag 26 november 2007 10:36 schreef thedude0 het volgende:

[..]

daar gaan we weer
moraal: als je niet gemiddeld bent ben je slecht.
pi_54843225
quote:
Op maandag 26 november 2007 10:25 schreef Danny het volgende:
Nette mail, maar als normaal mens kun je je beter niet op GoT begeven. Als je in 3 jaar tijd 3 grapjes maakt (een waarschuwing per jaar wordt gezien als 'nog maar') dan ben je de Sjaak (je mazzelt - gezien de mail - dat je geen permban hebt gekregen). GoT is min of meer een sekte. Voldoe je niet aan de eisen of maak je misstappen dan wordt je verbannen. Beetje zoals bij de Jehova's
En op die manier houden ze het niveau 'hoog'. En de volgelingen pikken dit soort mailtjes en acties ook nog
Moet toch eens vragen hoe ze dat doen want als wij iemand bannen heeft 'ie vier minuten later zestien kloons
Moet je doen, en zou je hier ook eens moeten invoeren. Krikt het gemiddeld niveau een hoop op.

Het enigste waar je op Fok! volgens mij een (temp)ban voor kan krijgen als je uitspraken van palletsorteerders gaat lopen roepen, mateloze fipo's gaat maken op de frontpage of als je kiddypr0n gaat lopen posten.
  maandag 26 november 2007 @ 10:53:48 #45
10616 werkeend
is een lief konijntje
pi_54843251
got is geen fok waar je gewoon dat soort onzin kan spuiten.. "Sla em maar op z'n smoel" ja echt een werkelijk goed doordachte reactie. Helpt de TS ook veel (niet dat de TS nou zo'n helder licht is, maar toch..)

hier op fok zou het ook wel ietjes strenger gemodereerd mogen worden...
#things i do to people i love shouldn't be allowed#
pi_54843310
quote:
Op maandag 26 november 2007 10:53 schreef werkeend het volgende:
got is geen fok waar je gewoon dat soort onzin kan spuiten.. &quot;Sla em maar op z'n smoel&quot; ja echt een werkelijk goed doordachte reactie. Helpt de TS ook veel (niet dat de TS nou zo'n helder licht is, maar toch..)

hier op fok zou het ook wel ietjes strenger gemodereerd mogen worden...
Strenger maar ook gematigd. Ik ben in principe alleen actief in ONZ, KLB (en soms in GC, DIG en KAA) maar ik merk dat mods om de haverklap goeie topics (of zelfs potentiele TTTs) gaan lopen sluiten.

Boehoe.
  maandag 26 november 2007 @ 10:57:54 #47
17137 Sander
Nerds do it rarely
pi_54843334
Het is op zich niet zo heel gek dat ze het zo aanpakken.
pi_54843356
quote:
Op maandag 26 november 2007 01:47 schreef Flashwin het volgende:

[..]

Wat hij zegt.
All you know about me is what I've sold you, dumb fuck
  maandag 26 november 2007 @ 11:01:43 #49
56387 Bob-B
In Bob we trust
pi_54843400
quote:
Op maandag 26 november 2007 10:45 schreef Danny het volgende:

[..]

moraal: als je niet gemiddeld bent ben je slecht.
Is zo'n raad van wijze ook niet een idee voor FoK? En dan de meest lompe mensen erin zetten die schijt hebben aan alles en iedereen en die net zo makkelijk een modje/admin/user bij hun enkels afzagen? Deze lompe mensen moeten natuurlijk wel over een bovengemiddeld IQ beschikken...
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  Forum Admin / Grootste Aanwinst 2022 maandag 26 november 2007 @ 11:05:34 #50
8731 crew  Netsplitter
#jesuisMasi
pi_54843451
Het is niet voor niks dat de oude garde van GoT 'm al een tijdje geleden gepeerd zijn..
OxygeneFRL-vrijdag 8 mei 2020 @ 08:52:59: Ik had een pleuris hekel aan je maar nu ik weet dat je tegen een vuurwerkverbod ben, hou ik van je.
pi_54843454
quote:
Op maandag 26 november 2007 10:25 schreef Danny het volgende:

GoT is min of meer een sekte. Voldoe je niet aan de eisen of maak je misstappen dan wordt je verbannen. Beetje zoals bij de Jehova's
wat een gelul, voor iemand die zelf net zo goed zo heel af-en-toe heel moraliserend in een openbaar 'mededelingen-ban-topic' loopt te melden dat ze op Fok! dat precies ook doen.
Enkel is Fok! daarbij ook nog eens hardstikke inconsequent, worden mensen die ECHT permanent gebanned zouden moeten zijn (jouw eigen terminologie, de 'ECHT permanente ban' als verzwaring op de 'niet ECHT permanente ban') net zo makkelijk weer getollereerd na een weekje, al dan niet als kloon, afhankelijk hoe goed 'bevriend' ze zijn met die-of-die FA of een crewlid.

nee sorry, maar als Fok!-eigenaar mee gaan janken hier over 'hoe onrechtvaardig' GoT zou zijn is wel heel erg laf en slap ... zeker omdat je zelf je óók baseert op bepaalde uitgangspunten als dat jij als eigenaar van de site een beleid opstelt en mensen die zich daar niet aan houden eraf wilt kunnen knikkeren...

waarom zou een andere site dat volgens jou niet mogen via hun criteria?
"Whatever you feel like: Life’s not one color, nor are you my only reader" - Ausonius, Epigrammata 25
pi_54843646
quote:
Op maandag 26 november 2007 09:26 schreef Sebasser het volgende:
Is een reeks [Post hier je Tweakers.net Ban mail] een idee?
Goed idee!
quote:
Beste ,

Naar aanleiding van je posting in http://gathering.tweakers(...)ge/26539081#26539081 / "Een topic op tweakers openen lost het probleem ook niet echt op :/

"

is besloten je de komende 2 weken uit General Chat te bannen. Deze posting is een duidelijke flaimbait en is ongewenst op het forum.

Je bent in het verleden eerder gewaarschuwd voor je flamerige postings en je bent er zelfs voor geband. Halverwege vorig jaar is je account geunbanned en inmiddels ben je wederom bezig een postgeschiedenis op te bouwen die richting een permban gaat.

Op 28 april heb ik je nog een PM (http://gathering.tweakers.net/forum/pm_discussion/18931/40646) verzonden en ben je op je postgedrag gewezen. Desondanks blijf je doorgaan en is een tempban van 2 weken het logische gevolg. Officiëel hoor je een gehele forumban van 2 weken te ontvangen bij OW-3, omdat je voornamelijk in de GC-subfora de fout in gaat heb ik gekozen voor een GC-ban.

Het is jammer dat het zover heeft moeten komen, maar zoals je hierboven hebt kunnen zien heb je ons geen keuze gelaten. Bedenk je wel dat een volgende overtreding vrijwel onontkoombaar een permban zal inhouden. Of het zover komt ligt in jouw handen.

Mocht je het niet eens zijn met deze belissing, dan mag je mij terug mailen om dit te bespreken. Mocht je er met mij niet uitkomen, dan kun je je richten tot het doktersteam om een en ander te bespreken/onderhandelen. Let wel, zij nemen alléén zaken aan waar eerst is geprobeerd om er samen met mij uit te komen.

Met vriendelijke groet,

SmartDoDo / Peter,
Moderator SG/HK/WI,
Gathering of Tweakers
quote:
Ola ,

in je post in "Vuurwerk, wie heeft het al (versie 2)?" link je naar een site waar je kunt lezen hoe je stinkbommen en vuurwerk kunt fabriceren. In de startpost van het topic kun je lezen dat dergelijke links niet gewenst zijn. Ik heb je post aangepast en heb het verzoek daar voortaan wat beter op te letten. In principe is het posten van zulke links OW-waardig en dat is altijd zonde.

Groeten,

SmartDoDo/Peter
Moderator SG/HK/WI
pi_54843665
Dit is nog de mooiste:
quote:
Direct Message SmartDoDo - vrijdag 28 april 2006 19:13 myReact ICQ

Onderwerp: Flame in HK
Hoi ,

Ik heb de onderstaande postings in Waar gaan Tweakers uit? aangepast. Jij schreef daar:

quote:
schreef op donderdag 27 april 2006 @ 01:52:
[...]

Sociaal gestoorde sukkel

quote:
schreef op donderdag 27 april 2006 @ 18:49:
[...]

Ach boeiend. Sorry hoor, iemand die 21 is, en liever achter zn pctje zit op zaterdagavond vind ik een sociaal gestoorde debiel. Ik vrees dat jij ook in die categorie valt

Met die eerste posting maak je een flame, een directe belediging naar een user. Die 2e zit daar ook dicht tegenaan.

Zoals je ongetwijfeld zult weten willen we zulke opmerkingen niet zien op GoT.

quote: http://gathering.tweakers.net/forum/faq/policy#verbaal
Wees een beetje aardig voor elkaar. Wat we in ieder geval niet willen zien is:

* Discriminerende uitspraken.
* Provocerende uitspraken.
* Offensieve uitspraken.
* Dreigende uitspraken.

Beschouw deze PM als een opmerking en een verzoek het bij deze keer te laten. Mocht het vaker voorkomen dan moeten we flauw gaan doen en wellicht met een OW strooien. Ik neem aan dat je daar het nut zelf ook niet van inziet net zoals wij het nut niet inzien van flamen.

Groeten,

SmartDoDo/Peter
Moderator SG/HK/WI
  maandag 26 november 2007 @ 11:18:33 #54
56387 Bob-B
In Bob we trust
pi_54843734
De confronterende waarheid is gewoon hard voor sommige mensen!
  maandag 26 november 2007 @ 11:26:20 #55
109065 sungaMsunitraM
Fancybox is not a function
pi_54843898
Geniaal
Op donderdag 28 augustus 2008 14:34 schreef Breathtaking het volgende:
:9~
pi_54843911
Ze nemen de internetwereld veel te serieus.
  maandag 26 november 2007 @ 11:27:22 #57
4283 nietzman
Geen zin meer.
pi_54843922
Ik kreeg er nog eens een pusmessage omdat ik zónder moeilijke boze woorden en aanstootgevende smilies suggereerde dat iemand die op stijldansen wou om indruk te maken iemand beter gewoon meteen uit de kast zou kunnen komen.

En al die nerds daarna ook mij bespringen omdat het zo goed was voor de sociale contacten en dat mijn enige beweging zou bestaan uit rondjes in een Quake-map. .
Ik ga naar huis.
  maandag 26 november 2007 @ 11:28:30 #58
9001 Gunner
#teamkroegenlos
pi_54843944
<knip>

why do i bother
Where law ends, tyrrany begins.
  maandag 26 november 2007 @ 11:37:13 #59
20849 Fred
Beroepschagrijn
pi_54844091
Zouden er op GoT ook topics zijn over Tweakers die klagen over FOK! ?

Of zou je daar niet mogen posten over fora die wél leuk zijn
So we just called him Fred
pi_54844175
Ik heb daar ook echt al zoveel waarschuwingen en bans gehad. Je mag gewoon inderdaad geen andere mening hebben. Je moet het met het meerendeel eens zijn anders word je gebanned ik word ook helemaal gek van "search google". Het forum zou eigenlijk nietmeer bestaan want alles staat wel ergens op dat forum. DUs waarom sluiten ze het niet, kan iedereen vervolgens de search of google gebruiken. kk paupers daar
Op zondag 13 januari 2008 23:38 schreef remlof het volgende:
Je blijft me verbazen deepart, wat slik je in godsnaam?
Op maandag 27 december 2010 00:52[/url] schreef remlof het volgende:
Diepzinnige deepart.
  maandag 26 november 2007 @ 11:44:02 #61
9001 Gunner
#teamkroegenlos
pi_54844220
quote:
Op maandag 26 november 2007 11:37 schreef FredvZ het volgende:
Zouden er op GoT ook topics zijn over Tweakers die klagen over FOK! ?

Of zou je daar niet mogen posten over fora die wél leuk zijn
Vast wel. Ik gok dat ze zich helemaal slap lachen over de traagheid van het forum, de nutteloze MySQL upgrades die geen kloot helpen en meer van dat soort lachwekkende zaken die zich hier structureel afspelen
Where law ends, tyrrany begins.
pi_54844370
Hier heb je er trouwens eentje:
quote:
Beste,
Naar aanleiding van je gedrag in (.....................) is besloten je een week te bannen van Tweakers.net In het topic post je o.a. het volgende:

"Wees trots op nederland dat er wat georganiseerd word. En 1 uur 's nachts is helemaal niet laat. Als er niks te doen is zeiken er mensen, als er 1 x per week, 1 van de 7 dagen!!! iets te doen is zeiken er mensen over een beetje geluid. Dat is het probleem in nederland, er word teveel gezeken."

"Zal ik anders een zeggen hoe ik over jou denk? Gefrustreerde kleuter, hou het bij de discussie, waarom probeer je me af te vallen?

Moet jij niet naar je mama toe voor het dagelijkse jank uurtje?"

"i'm out stelletje dwijlen "

"Daar ben ik toch niet mee begonnen of wel dan? Nerd "

"Ik moet mijn naam als "asciale" natuurlijk wel waar maken En je moet me nick natuurlijk wel goed typen sukkel

Mooi stukje vermaak "

Je eerste posting in het topic was al vrij ongenuanceerd, simpelweg een generalisatie die we niet willen zien. Gevolg hiervan en van je replies is dat je het topic om zeep hebt geholpen. Het mag duidelijk zijn dat we van de flames en trolls eveneens niet gediend zijn. Vanwege de manier waarop je je hebt gedragen, het opzettelijk beledigen van users en het daarmee om zeep helpen van een topic, heb ik besloten je een tempban te geven. Deze tempban is gelijk een officiële waarschuwing. Op 30 mei heb ik al een post van je aangepast wegens een troll: (.............) en in het verleden ben je ook al gewezen op trollerige/flamerige postings. Ik raad je daarom aan in het vervolg beter te letten op wat je post of een TR (http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/959658) aan te maken als je problemen hebt met de post van een andere user. Vanaf 25-9-2007 kun je gathering@tweakers.net een mailtje sturen met het verzoek je te laten unbannen, stuur deze mail dan mee ter referentie. Ik hoop dat dit in de toekomst niet meer nodig is. Mocht je het niet eens zijn met deze beslissing, dan mag je mij altijd terug mailen om dit te bespreken. Mocht je er met mij niet uitkomen, dan kun je je richten tot het doktersteam om een en ander te bespreken/onderhandelen. Let wel, zij nemen alléén zaken aan waar eerst is geprobeerd om er samen met de moderator uit te komen.

Met vriendelijke groet,
Moderator
Gathering of Tweakers
Op zondag 13 januari 2008 23:38 schreef remlof het volgende:
Je blijft me verbazen deepart, wat slik je in godsnaam?
Op maandag 27 december 2010 00:52[/url] schreef remlof het volgende:
Diepzinnige deepart.
  maandag 26 november 2007 @ 11:55:22 #63
174758 Quock
Queck Queck
pi_54844435
quote:
Een willekeurige Tweaker schreef:
Verder is GoT geen beginnersforum (wat duidelijk staat aangegeven in de registratievoorwaarden). Als je niveau te laag is, dan stel je je vraag op een van de 'soepelere' fora, zoals Fok!.
quote:
Het gemiddelde IQ van de vragenstellers ligt op FoK niveau
Ze zijn ook zo liev voor fokkertjes: http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1171126///fok
http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1164711///fok
Met Quock is het eerst Queck Queck
en dan Quick Quick naar de Quack Quack
  maandag 26 november 2007 @ 11:57:35 #64
174758 Quock
Queck Queck
pi_54844470
Toch wel grappig dat ze daar als crew dermate intelligent zijn dat ze blijkbaar een standaard mail hebben om mensen mede te delen dat ze gebanned zijn

En altijd handig dat ze even uitleggen wat je nou precies gepost hebben
Met Quock is het eerst Queck Queck
en dan Quick Quick naar de Quack Quack
  Admin maandag 26 november 2007 @ 12:06:21 #65
1 crew  Danny
always and nevermore
pi_54844588
quote:
Op maandag 26 november 2007 11:05 schreef RM-rf het volgende:

Enkel is Fok! daarbij ook nog eens hardstikke inconsequent, worden mensen die ECHT permanent gebanned zouden moeten zijn (jouw eigen terminologie, de 'ECHT permanente ban' als verzwaring op de 'niet ECHT permanente ban') net zo makkelijk weer getollereerd na een weekje, al dan niet als kloon, afhankelijk hoe goed 'bevriend' ze zijn met die-of-die FA of een crewlid.
Nope, permbans bestaan niet op FOK!. Dat staat los van of de user nu wel of geen vriendje is.
quote:
nee sorry, maar als Fok!-eigenaar mee gaan janken hier over 'hoe onrechtvaardig' GoT zou zijn is wel heel erg laf en slap
Moet je 's voor de gein op GoT kijken wat crew daar zoal voor aardigs over FOK! schrijft
quote:
waarom zou een andere site dat volgens jou niet mogen via hun criteria?
Wie zegt dat ze dat niet mogen? Ik geef mijn mening en zover ik weet mag ik die gewoon geven. Zal jouw tweakers mentaliteit wel zijn dat je vindt dat iedereen hun werkwijze geweldig moet vinden
  maandag 26 november 2007 @ 12:10:57 #66
17137 Sander
Nerds do it rarely
pi_54844680
pi_54845478
Jongen, volgens mij als je een scheet laat word je al geband daar
  maandag 26 november 2007 @ 12:53:54 #68
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_54845559
Jullie zouden het topic over de traagheid van Fok! eens moeten lezen
Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
pi_54845607
quote:
Op maandag 26 november 2007 12:53 schreef Catch22- het volgende:
Die is dan wel weer grappig.
  maandag 26 november 2007 @ 12:58:09 #70
109065 sungaMsunitraM
Fancybox is not a function
pi_54845618
quote:
Ctrl+C-Ctrl+V hier eens wat
Op donderdag 28 augustus 2008 14:34 schreef Breathtaking het volgende:
:9~
pi_54845871
quote:
Op maandag 26 november 2007 12:06 schreef Danny het volgende:

[..]

Wie zegt dat ze dat niet mogen? Ik geef mijn mening en zover ik weet mag ik die gewoon geven. Zal jouw tweakers mentaliteit wel zijn dat je vindt dat iedereen hun werkwijze geweldig moet vinden
  Donald Duck held maandag 26 november 2007 @ 13:16:43 #72
46149 __Saviour__
Superstapelsmoor op Kristel
pi_54845935
quote:
Doe eens een link
❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
❤ Kristel, ik hou van jou! ❤
pi_54846088
Kan niks beters dan ":')" bedenken als reactie op die mail. Slechts een jaar Genoeg mensen hier die meerdere malen per dag een waarschuwing ontvangen.
"Een acteur is iemand die glazig voor zich uit kijkt wanneer het gesprek niet meer over hem gaat."
pi_54846201
GoT is idd een lamme bende. Alleen maar serieuze dingen en als je een topic opent met een vraag die iemand toevallig 3 jaar geleden ook heeft gesteld wordt je topic gesloten met de mededeling: "Gebruik de search!". En je moet een motivatie schrijven om in de huiskamer te komen, hoe sad .
pi_54846205
quote:
Op maandag 26 november 2007 12:10 schreef Slarioux het volgende:
[ afbeelding ]
!
It says on your chart that you're fucked up. You talk like a fag, and your shit's all retarded.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')