Ze verwachten daar een bepaald niveau. Jij voldoet hier duidelijk niet aan. Ik vind het nog netjes dat ze een uitgebreide motivatie naar je toemailen en de mogelijkheid tot bezwaar voorleggen.quote:Op maandag 26 november 2007 01:40 schreef kikoooooo het volgende:
Kanker toch een eind op, hoop moraalridders daar
Ow, dus omdat ik het niet eens ben met 40 tweakers die allemaal hetzelfde posten, voldoe ik ineens niet aan het niveau?quote:Op maandag 26 november 2007 01:47 schreef Flashwin het volgende:
[..]
Ze verwachten daar een bepaald niveau. Jij voldoet hier duidelijk niet aan. Ik vind het nog netjes dat ze een uitgebreide motivatie naar je toemailen en de mogelijkheid tot bezwaar voorleggen.
Jij bent duidelijk een vuile kuttokkie die niks op Got heeft te zoeken
Het gaat om je taalgebruik, slome jostiquote:Op maandag 26 november 2007 01:50 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
Ow, dus omdat ik het niet eens ben met 40 tweakers die allemaal hetzelfde posten, voldoe ik ineens niet aan het niveau?Wat een kutmotivatie is dat.
Jawel hoor. Vreselijk he, 'iemand voor zn smoel slaan'.quote:Op maandag 26 november 2007 01:52 schreef Flashwin het volgende:
[..]
Het gaat om je taalgebruik, slome jostiheb je dat nou nog steeds niet door?
Op een normale manier reageren tegen de consensus in ( bv. ik zeg maar iets: "Autistisch? Ik denk niet dat we zo snel conclusies moeten trekken, dit kan net zo goed asociaal gedrag of woede zijn." ) is wel anders dan de discussie binnenvallen met "Sla em gewoon voor zn smoel, onfatsoenlijk figuur dat ie er rondloopt."quote:Op maandag 26 november 2007 01:50 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
Ow, dus omdat ik het niet eens ben met 40 tweakers die allemaal hetzelfde posten, voldoe ik ineens niet aan het niveau?Wat een kutmotivatie is dat.
Waarom? Als dat mijn mening is.quote:Op maandag 26 november 2007 01:57 schreef Secretus het volgende:
[..]
Op een normale manier reageren tegen de consensus in ( bv. ik zeg maar iets: "Autistisch? Ik denk niet dat we zo snel conclusies moeten trekken, dit kan net zo goed asociaal gedrag of woede zijn." ) is wel anders dan de discussie binnenvallen met "Sla em gewoon voor zn smoel, onfatsoenlijk figuur dat ie er rondloopt."
Dat wordt een permanente KLB-ban voor jouquote:Op maandag 26 november 2007 02:06 schreef L.Denninger het volgende:
Ik zou ze gewoon voor hun smoel slaan, asociale autistische bosjosties dat het daar zijn
Is dit echt?quote:Op maandag 26 november 2007 01:40 schreef kikoooooo het volgende:
Mocht je er met mij niet uitkomen, dan kun je je richten tot het doktersteam om een en ander te bespreken/onderhandelen. Let wel, zij nemen alléén zaken aan waar eerst is geprobeerd om er samen met de moderator uit te komen.
zouden ze op FOK! lang mee bezig zijnquote:Op maandag 26 november 2007 08:14 schreef Agiath het volgende:
Iemand bannen en dan echt een hele mail schrijven waarom...
Ze hebben echt hun eigen wereldje gecreëerdquote:
dan hoeven ze niet te stoppenquote:Op maandag 26 november 2007 08:29 schreef bijdehand het volgende:
[..]
zouden ze op FOK! lang mee bezig zijn
Ik denk dat ze zich meer identificeren met een contactgestoorde man die zich de hele dag in zijn somber appartement loopt af te trekken op vieze foto's dan met een assertieve, uitgaande persoon.quote:Op maandag 26 november 2007 02:00 schreef kikoooooo het volgende:
Al die kankertweakers nemen het direct op voor die gestoorde buurman, net als al die kankertweakers het altijd voor de nederlandse overheid opnemen bij een topic over verkeersboetes e.d.
Het is wel een wereldvreemde kaasstulp ja.quote:Op maandag 26 november 2007 09:18 schreef Edwinuss het volgende:
Op tweakers zitten alleen maar nerds
Ze weten ook alles beter, ongeveer hetzelfde als mensen praten over voetbal. Ze weten het ALTIJD beter dan de trainer..quote:Op maandag 26 november 2007 09:35 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Het is wel een wereldvreemde kaasstulp ja.
Ze vinden zichzelf allemaal erg slim en geweldig, maar een vrouw versieren lukt niet.
Deze?quote:Op maandag 26 november 2007 09:45 schreef Ulreazj het volgende:
OMFG. Wat een huilies.
"aanstootgevende smileys " hahahahahahahahaha.
daar gaan we weerquote:Je moderatiemogelijkheden zijn uitgezet omdat jouw moderaties in de afgelopen periode teveel afweken van het gemiddelde. Je kunt je modstatus na 26-12-2007 weer opnieuw activeren.
Moet je doen, en zou je hier ook eens moeten invoeren. Krikt het gemiddeld niveau een hoop op.quote:Op maandag 26 november 2007 10:25 schreef Danny het volgende:
Nette mail, maar als normaal mens kun je je beter niet op GoT begeven. Als je in 3 jaar tijd 3 grapjes maakt (een waarschuwing per jaar wordt gezien als 'nog maar') dan ben je de Sjaak (je mazzelt - gezien de mail - dat je geen permban hebt gekregen). GoT is min of meer een sekte. Voldoe je niet aan de eisen of maak je misstappen dan wordt je verbannen. Beetje zoals bij de Jehova's
En op die manier houden ze het niveau 'hoog'. En de volgelingen pikken dit soort mailtjes en acties ook nog
Moet toch eens vragen hoe ze dat doen want als wij iemand bannen heeft 'ie vier minuten later zestien kloons
Strenger maar ook gematigd. Ik ben in principe alleen actief in ONZ, KLB (en soms in GC, DIG en KAA) maar ik merk dat mods om de haverklap goeie topics (of zelfs potentiele TTTs) gaan lopen sluiten.quote:Op maandag 26 november 2007 10:53 schreef werkeend het volgende:
got is geen fok waar je gewoon dat soort onzin kan spuiten.. "Sla em maar op z'n smoel" ja echt een werkelijk goed doordachte reactie. Helpt de TS ook veel (niet dat de TS nou zo'n helder licht is, maar toch..)
hier op fok zou het ook wel ietjes strenger gemodereerd mogen worden...
Wat hij zegt.quote:Op maandag 26 november 2007 01:47 schreef Flashwin het volgende:
[..]
Ze verwachten daar een bepaald niveau. Jij voldoet hier duidelijk niet aan. Ik vind het nog netjes dat ze een uitgebreide motivatie naar je toemailen en de mogelijkheid tot bezwaar voorleggen.
Jij bent duidelijk een vuile kuttokkie die niks op Got heeft te zoeken
Is zo'n raad van wijze ook niet een idee voor FoK? En dan de meest lompe mensen erin zetten die schijt hebben aan alles en iedereen en die net zo makkelijk een modje/admin/user bij hun enkels afzagen? Deze lompe mensen moeten natuurlijk wel over een bovengemiddeld IQ beschikken...quote:Op maandag 26 november 2007 10:45 schreef Danny het volgende:
[..]
moraal: als je niet gemiddeld bent ben je slecht.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 26 november 2007 10:25 schreef Danny het volgende:
GoT is min of meer een sekte. Voldoe je niet aan de eisen of maak je misstappen dan wordt je verbannen. Beetje zoals bij de Jehova's
Goed idee!quote:Op maandag 26 november 2007 09:26 schreef Sebasser het volgende:
Is een reeks [Post hier je Tweakers.net Ban mail] een idee?
quote:Beste ,
Naar aanleiding van je posting in http://gathering.tweakers(...)ge/26539081#26539081 / "Een topic op tweakers openen lost het probleem ook niet echt op :/"
is besloten je de komende 2 weken uit General Chat te bannen. Deze posting is een duidelijke flaimbait en is ongewenst op het forum.
Je bent in het verleden eerder gewaarschuwd voor je flamerige postings en je bent er zelfs voor geband. Halverwege vorig jaar is je account geunbanned en inmiddels ben je wederom bezig een postgeschiedenis op te bouwen die richting een permban gaat.
Op 28 april heb ik je nog een PM (http://gathering.tweakers.net/forum/pm_discussion/18931/40646) verzonden en ben je op je postgedrag gewezen. Desondanks blijf je doorgaan en is een tempban van 2 weken het logische gevolg. Officiëel hoor je een gehele forumban van 2 weken te ontvangen bij OW-3, omdat je voornamelijk in de GC-subfora de fout in gaat heb ik gekozen voor een GC-ban.
Het is jammer dat het zover heeft moeten komen, maar zoals je hierboven hebt kunnen zien heb je ons geen keuze gelaten. Bedenk je wel dat een volgende overtreding vrijwel onontkoombaar een permban zal inhouden. Of het zover komt ligt in jouw handen.
Mocht je het niet eens zijn met deze belissing, dan mag je mij terug mailen om dit te bespreken. Mocht je er met mij niet uitkomen, dan kun je je richten tot het doktersteam om een en ander te bespreken/onderhandelen. Let wel, zij nemen alléén zaken aan waar eerst is geprobeerd om er samen met mij uit te komen.
Met vriendelijke groet,
SmartDoDo / Peter,
Moderator SG/HK/WI,
Gathering of Tweakers
quote:Ola ,
in je post in "Vuurwerk, wie heeft het al (versie 2)?" link je naar een site waar je kunt lezen hoe je stinkbommen en vuurwerk kunt fabriceren. In de startpost van het topic kun je lezen dat dergelijke links niet gewenst zijn. Ik heb je post aangepast en heb het verzoek daar voortaan wat beter op te letten. In principe is het posten van zulke links OW-waardig en dat is altijd zonde.
Groeten,
SmartDoDo/Peter
Moderator SG/HK/WI
quote:Direct Message SmartDoDo - vrijdag 28 april 2006 19:13 myReact ICQ
Onderwerp: Flame in HK
Hoi ,
Ik heb de onderstaande postings in Waar gaan Tweakers uit? aangepast. Jij schreef daar:
quote:
schreef op donderdag 27 april 2006 @ 01:52:
[...]
Sociaal gestoorde sukkel
quote:
schreef op donderdag 27 april 2006 @ 18:49:
[...]
Ach boeiend. Sorry hoor, iemand die 21 is, en liever achter zn pctje zit op zaterdagavond vind ik een sociaal gestoorde debiel. Ik vrees dat jij ook in die categorie valt
Met die eerste posting maak je een flame, een directe belediging naar een user. Die 2e zit daar ook dicht tegenaan.
Zoals je ongetwijfeld zult weten willen we zulke opmerkingen niet zien op GoT.
quote: http://gathering.tweakers.net/forum/faq/policy#verbaal
Wees een beetje aardig voor elkaar. Wat we in ieder geval niet willen zien is:
* Discriminerende uitspraken.
* Provocerende uitspraken.
* Offensieve uitspraken.
* Dreigende uitspraken.
Beschouw deze PM als een opmerking en een verzoek het bij deze keer te laten. Mocht het vaker voorkomen dan moeten we flauw gaan doen en wellicht met een OW strooien. Ik neem aan dat je daar het nut zelf ook niet van inziet net zoals wij het nut niet inzien van flamen.
Groeten,
SmartDoDo/Peter
Moderator SG/HK/WI
Vast wel. Ik gok dat ze zich helemaal slap lachen over de traagheid van het forum, de nutteloze MySQL upgrades die geen kloot helpen en meer van dat soort lachwekkende zaken die zich hier structureel afspelenquote:Op maandag 26 november 2007 11:37 schreef FredvZ het volgende:
Zouden er op GoT ook topics zijn over Tweakers die klagen over FOK! ?
Of zou je daar niet mogen posten over fora die wél leuk zijn
quote:Beste,
Naar aanleiding van je gedrag in (.....................) is besloten je een week te bannen van Tweakers.net In het topic post je o.a. het volgende:
"Wees trots op nederland dat er wat georganiseerd word. En 1 uur 's nachts is helemaal niet laat. Als er niks te doen is zeiken er mensen, als er 1 x per week, 1 van de 7 dagen!!! iets te doen is zeiken er mensen over een beetje geluid. Dat is het probleem in nederland, er word teveel gezeken."
"Zal ik anders een zeggen hoe ik over jou denk? Gefrustreerde kleuter, hou het bij de discussie, waarom probeer je me af te vallen?
Moet jij niet naar je mama toe voor het dagelijkse jank uurtje?"
"i'm out stelletje dwijlen"
"Daar ben ik toch niet mee begonnen of wel dan? Nerd"
"Ik moet mijn naam als "asciale" natuurlijk wel waar makenEn je moet me nick natuurlijk wel goed typen sukkel
![]()
Mooi stukje vermaak"
Je eerste posting in het topic was al vrij ongenuanceerd, simpelweg een generalisatie die we niet willen zien. Gevolg hiervan en van je replies is dat je het topic om zeep hebt geholpen. Het mag duidelijk zijn dat we van de flames en trolls eveneens niet gediend zijn. Vanwege de manier waarop je je hebt gedragen, het opzettelijk beledigen van users en het daarmee om zeep helpen van een topic, heb ik besloten je een tempban te geven. Deze tempban is gelijk een officiële waarschuwing. Op 30 mei heb ik al een post van je aangepast wegens een troll: (.............) en in het verleden ben je ook al gewezen op trollerige/flamerige postings. Ik raad je daarom aan in het vervolg beter te letten op wat je post of een TR (http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/959658) aan te maken als je problemen hebt met de post van een andere user. Vanaf 25-9-2007 kun je gathering@tweakers.net een mailtje sturen met het verzoek je te laten unbannen, stuur deze mail dan mee ter referentie. Ik hoop dat dit in de toekomst niet meer nodig is. Mocht je het niet eens zijn met deze beslissing, dan mag je mij altijd terug mailen om dit te bespreken. Mocht je er met mij niet uitkomen, dan kun je je richten tot het doktersteam om een en ander te bespreken/onderhandelen. Let wel, zij nemen alléén zaken aan waar eerst is geprobeerd om er samen met de moderator uit te komen.
Met vriendelijke groet,
Moderator
Gathering of Tweakers
quote:Een willekeurige Tweaker schreef:
Verder is GoT geen beginnersforum (wat duidelijk staat aangegeven in de registratievoorwaarden). Als je niveau te laag is, dan stel je je vraag op een van de 'soepelere' fora, zoals Fok!.
Ze zijn ook zo liev voor fokkertjes: http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1171126///fokquote:Het gemiddelde IQ van de vragenstellers ligt op FoK niveau
Nope, permbans bestaan niet op FOK!. Dat staat los van of de user nu wel of geen vriendje is.quote:Op maandag 26 november 2007 11:05 schreef RM-rf het volgende:
Enkel is Fok! daarbij ook nog eens hardstikke inconsequent, worden mensen die ECHT permanent gebanned zouden moeten zijn (jouw eigen terminologie, de 'ECHT permanente ban' als verzwaring op de 'niet ECHT permanente ban') net zo makkelijk weer getollereerd na een weekje, al dan niet als kloon, afhankelijk hoe goed 'bevriend' ze zijn met die-of-die FA of een crewlid.
Moet je 's voor de gein op GoT kijken wat crew daar zoal voor aardigs over FOK! schrijftquote:nee sorry, maar als Fok!-eigenaar mee gaan janken hier over 'hoe onrechtvaardig' GoT zou zijn is wel heel erg laf en slap
Wie zegt dat ze dat niet mogen? Ik geef mijn mening en zover ik weet mag ik die gewoon geven. Zal jouw tweakers mentaliteit wel zijn dat je vindt dat iedereen hun werkwijze geweldig moet vindenquote:waarom zou een andere site dat volgens jou niet mogen via hun criteria?
Die is dan wel weer grappig.quote:Op maandag 26 november 2007 12:53 schreef Catch22- het volgende:
Jullie zouden het topic over de traagheid van Fok! eens moeten lezen
Ctrl+C-Ctrl+V hier eens watquote:Op maandag 26 november 2007 12:53 schreef Catch22- het volgende:
quote:Op maandag 26 november 2007 12:06 schreef Danny het volgende:
[..]
Wie zegt dat ze dat niet mogen? Ik geef mijn mening en zover ik weet mag ik die gewoon geven. Zal jouw tweakers mentaliteit wel zijn dat je vindt dat iedereen hun werkwijze geweldig moet vinden
Doe eens een linkquote:Op maandag 26 november 2007 12:53 schreef Catch22- het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |