abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_54832916

pi_54832941
quote:
Op zondag 25 november 2007 20:09 schreef EnactedChaos het volgende:
Kut met peren.
Mwah, vond het wel een aardige wedstrijd.
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
pi_54833005
quote:
Op zondag 25 november 2007 20:10 schreef venomsnake het volgende:

[..]

Mwah, vond het wel een aardige wedstrijd.
Op kinderlijke wijze weg gegeven natuurlijk.

Maar wel verdiend.
pi_54833063
Rechtsback is geen prioriteit. Lucius moet gewoon vervangen worden door een ander. Daarnaast moet en de Wolf, Fräser, Heus en van Gobbel als coach worden aangesteld voor de verdedigers.
Elite
Feyenoordsupporters gaan naar de hemel, als er in de hel geen plaats meer is
Tegen TTIP
  zondag 25 november 2007 @ 20:27:31 #6
124630 Sender_
Rotterdam echt wel !!
pi_54833428
Vandaag wel duidelijk geworden dat er toch echt nog wat versterkingen moeten komen.
Je hebt gewoon niets achter de hand op de bank zitten om het team weer scherp te krijgen.

Vandaag toch was Sahin en de Cler toch wel erg goed.

zonde van de puntjes
Gory Gory what a Hell of a way to Die
pi_54833803
Sahin moeten ze echt proberen te strikken
pi_54833916
Kansloze onderneming, kunnen ze niet betalen.
Elite
Tegen TTIP
pi_54833983
quote:
Op zondag 25 november 2007 20:45 schreef Happel het volgende:
Kansloze onderneming, kunnen ze niet betalen.
Mwa. Het lijkt erop dat hij zelf wel graag zou willen blijven. En ik neem aan dat Dortmund echt niet meer als 4/5 mil kan vragen voor een speler met een contract voor een jaar.
  zondag 25 november 2007 @ 20:48:21 #10
53267 TC03
Catch you on the flipside
pi_54833987
De Cler was wel oké, maar verdedigend heb ik hem te weinig gezien. Alle aanvallen van Groningen kwamen over rechts.
Ten percent faster with a sturdier frame
pi_54834031
quote:
Op zondag 25 november 2007 20:48 schreef TC03 het volgende:
De Cler was wel oké, maar verdedigend heb ik hem te weinig gezien. Alle aanvallen van Groningen kwamen over rechts.
Als ik de tegenstander van Feyenoord was had ik ook alles via de kant van Theo laten gaan.
pi_54834093
Word een beetje moe van al die lui die nu opeens gaan roepen dat we Ooijer, Landzaat etc moeten gaan kopen. Volgens mij zijn ze vorig seizoen al weer vergeten. En zijn ze al vergeten wie we allemaal al aangekocht hebben.
Dit jaar hoeven we echt geen kampioen te worden. Het doel is zo lang mogelijk mee doen om de titel. Volgend seizoen moet er geoogst worden.

[ Bericht 0% gewijzigd door Dirk-Kuijt op 25-11-2007 22:45:49 ]
pi_54834328
Hofland had schuld aan 3 tegengoals, Lucius aan een halve.
pi_54834338
Kop op, laat die joden lekker op #1 staan, kunnen ze lekker arrogant doen ,pakken wij kampioenschap! Wij hebben twente psv grun al gehad...
pi_54834511
Tijd dat Lucius op de tribune beland. Desnoods gaat BvM zelf rechtsback lopen...........
pi_54834675
Feyenoord
pi_54834765
quote:
Op zondag 25 november 2007 20:52 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Word een beetje moe van al die lui die nu opeens gaan roepen dat we Ooijer, Landzaat etc moeten gaan kopen. Volgends mij zijn ze vorig seizoen al weer vergeten. En zijn ze al vergeten wie we allemaal al aangekocht hebben.
Dit jaar hoeven we echt geen kampioen te worden. Het doel is zo lang mogelijk mee doen om de titel. Volgend seizoen moet er geoogst worden.

Ik zie ook liever wat jongere spelers komen. Er lopen bij die oostblokclubs zoals Steau, Rapid Boekarest, Dinamo Kiev etc volgens mij genoeg talentvolle spelers rond die best naar Feyenoord te lokken zijn.

Ook hoop ik dat Sahin definitief los te weken is van Dortmund, maar dat zal wel duur worden vrees ik.
  zondag 25 november 2007 @ 21:32:41 #18
53267 TC03
pi_54835224
quote:
Op zondag 25 november 2007 20:49 schreef Dirk-Kuijt het volgende:

[..]

Als ik de tegenstander van Feyenoord was had ik ook alles via de kant van Theo laten gaan.
Ik bedoel dus via de rechterkant van Groningen, de linkerkant voor ons.
pi_54835358
quote:
Op zondag 25 november 2007 21:01 schreef Erasmusch het volgende:
Gelukkig nog iemand die zag dat Hofland aan het schutteren was, vooral die 1e goal, hoe kun je je man zo laten lopen
Sjakie Wolfs 1931-2008
Bobby Haarms 1934-2009
Michael Jackson 1958-2009
  zondag 25 november 2007 @ 21:50:58 #20
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_54835661
quote:
Op zondag 25 november 2007 21:32 schreef TC03 het volgende:

[..]

Ik bedoel dus via de rechterkant van Groningen, de linkerkant voor ons.
Kwam vooral doordat Slory zijn taken niet goed uitvoerde en te vaak balverlies leed. Die kon echt niks goeds doen vandaag.
Elite
Tegen TTIP
  zondag 25 november 2007 @ 23:31:45 #21
157948 Steve_I.
Is niet meer...
pi_54838493
quote:
Op zondag 25 november 2007 20:48 schreef Dirk-Kuijt het volgende:

[..]

En ik neem aan dat Dortmund echt niet meer als 4/5 mil kan vragen voor een speler met een contract voor een jaar.
pi_54838815
quote:
Op zondag 25 november 2007 23:31 schreef Steve_I. het volgende:

[..]

Wat verwacht jij dan? Dat ze er nog 10 miljoen voor kunnen krijgen?
Als Sahin zijn contract niet wil verlengen (wat mij zeer waarschijnlijk lijkt, omdat Dortmund nou niet echt veel vertrouwen uitstraald in Sahin), dan zijn ze wel genoodzaakt om hem te verkopen. Anders loopt hij volgend jaar gratis naar een andere club.

Maar maar jou ga ik geen discussie meer aan Steve_EI.

Groeten vat0s-L0c0s
pi_54839077
quote:
Op zondag 25 november 2007 23:49 schreef Dirk-Kuijt het volgende:

[..]

Wat verwacht jij dan? Dat ze er nog 10 miljoen voor kunnen krijgen?
Als Sahin zijn contract niet wil verlengen (wat mij zeer waarschijnlijk lijkt, omdat Dortmund nou niet echt veel vertrouwen uitstraald in Sahin), dan zijn ze wel genoodzaakt om hem te verkopen. Anders loopt hij volgend jaar gratis naar een andere club.

Maar maar jou ga ik geen discussie meer aan Steve_EI.

Groeten vat0s-L0c0s
En toch heeft hij gelijk. Het is lachwekkend om te denken/verwachten dat Sahin aankomend seizoen ook bij ons speelt.
Elite
Tegen TTIP
  maandag 26 november 2007 @ 00:11:21 #24
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_54839097
Lastig wordt het wel, maar lachwekkend lijkt me een beetje overdreven. Gewoon proberen, hij is echt heel goed (duh).
2000 light years from home
  maandag 26 november 2007 @ 00:14:32 #25
157948 Steve_I.
Is niet meer...
pi_54839139
quote:
Op maandag 26 november 2007 00:11 schreef Merkie het volgende:
Lastig wordt het wel, maar lachwekkend lijkt me een beetje overdreven. Gewoon proberen, hij is echt heel goed (duh).
Zelfs al lukt het, wat niet erg waarschijnlijk is, dan toch zeker niet voor 4 miljoen
Europese topclubs waren jaren geleden al geinteresseerd genoeg om het 4-voudige te bieden
  maandag 26 november 2007 @ 08:23:39 #26
132461 SupaMario
professioneel bierdrinker
pi_54841058
quote:
Op maandag 26 november 2007 00:14 schreef Steve_I. het volgende:

[..]

Zelfs al lukt het, wat niet erg waarschijnlijk is, dan toch zeker niet voor 4 miljoen
Europese topclubs waren jaren geleden al geinteresseerd genoeg om het 4-voudige te bieden
Jaren geleden ja, mazr hij heeft nu nog maar een jaar contract.. dus wie weet...
FEYENOORD FOREVER
Schumi 7 times world champion...
pi_54841081
Misschien ziet 'ie het wel als een mooie opstap. Volgend seizoen speelt Feyenoord ook Europees, bij een topclub zal hij nog geen belangrijke speler zijn, bij jullie wel. Hoe oud is hij eigenlijk?
A player does not hope to get lucky; he just hopes others don't get lucky.
Klik dan als je durft
pi_54841496
quote:
Op zondag 25 november 2007 21:37 schreef denthemen het volgende:

[..]

Gelukkig nog iemand die zag dat Hofland aan het schutteren was, vooral die 1e goal, hoe kun je je man zo laten lopen
Hofland stond idd ook geregeld te pitten. En dat terwijl je het van hem niet verwacht, althans ik niet!! Maar je ziet het Kevin is de weg kwijt en we verliezen Had Greene of Jordy Buijs na die 1-1 erin gezet...........Bertje is te lief!!
pi_54841987
quote:
Op maandag 26 november 2007 08:28 schreef Suijk het volgende:
Misschien ziet 'ie het wel als een mooie opstap. Volgend seizoen speelt Feyenoord ook Europees, bij een topclub zal hij nog geen belangrijke speler zijn, bij jullie wel. Hoe oud is hij eigenlijk?
19 geloof ik
  maandag 26 november 2007 @ 09:50:24 #30
63192 ursel
"Het Is Hier Fantastisch!
pi_54842131
Al de 2e keer dit seizoen dat ik niet de mogelijkheid had te kijken en ze gaan gelijk weer de ballenbak in..
pi_54842197
al de 2e keer dit seizoen dat ik via internet kijk en we verliezen
  maandag 26 november 2007 @ 10:00:28 #32
24807 NJ
Don't mention the war!
pi_54842294
quote:
Precies.
Die bedragen die geboden werden waren ook toen hij nog veelvuldig speelde. Feyenoord heeft hem weggehuurd van de bank van Dortmund.

Hem halen gaat duur en moeilijk worden, maar als hij zelf wil en zijn contract bij Dortmund niet wil verlengenten gunste van Feyenoord, dan is er best een kans.
And now for something completely different, I'm on a horse.
pi_54842371
Waarom werd Timmer niet gewoon gewisseld na zijn blessure? Hij heeft geen bal meer gepakt na die behandeling!
pi_54842386
quote:
Op maandag 26 november 2007 09:09 schreef TJDoornbos het volgende:

[..]

Hofland stond idd ook geregeld te pitten. En dat terwijl je het van hem niet verwacht, althans ik niet!! Maar je ziet het Kevin is de weg kwijt en we verliezen Had Greene of Jordy Buijs na die 1-1 erin gezet...........Bertje is te lief!!
Hofland is dan ook niet een topverdediger, maar een degelijke kracht. Moet nog een betere naast hem komen te staan.
Elite
Tegen TTIP
pi_54842528
quote:
Op maandag 26 november 2007 10:05 schreef Irritatie100 het volgende:
Waarom werd Timmer niet gewoon gewisseld na zijn blessure? Hij heeft geen bal meer gepakt na die behandeling!
Dat is niet de fout van Timmer hoor, maar eerder van Hofland en Bahia.
En natuurlijk de klasse van Berg..
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
pi_54842564
quote:
Op maandag 26 november 2007 10:14 schreef venomsnake het volgende:

[..]

Hmmmm, ik zou hem toch gewisseld hebben denk ik
pi_54842659
quote:
Op maandag 26 november 2007 10:14 schreef venomsnake het volgende:

[..]

Hij stond anders weer raar te keepen. Op de grond gaan liggen voordat er werd geschoten enzo...
  maandag 26 november 2007 @ 10:27:40 #38
157948 Steve_I.
Is niet meer...
pi_54842763
quote:
Op maandag 26 november 2007 08:23 schreef SupaMario het volgende:

[..]

Jaren geleden ja, mazr hij heeft nu nog maar een jaar contract.. dus wie weet...
'Nog maar een jaar' gaat alleen op voor 'redelijke' spelers. Voor echt goede spelers bieden de grotere clubs alsnog wel een paar miljoen extra om te zorgen dat hij/z'n club voor hun kiezen in plaats van een andere geinteresseerde. Dat zou je toch moeten weten...
Het enige wat we mogen hopen is dat hij absoluut nog niet naar een topclub wil omdat hij bang is voor een plaats op de bank (wat opzich best zou kunnen mocht hij straks 'eindelijk' weer bij turkije 1 zitten), of dat de topclubs de laatste tijd ongelooflijk hebben zitten suffen en hem zijn 'vergeten'.
pi_54843316
quote:
Op zondag 25 november 2007 20:27 schreef Sender_ het volgende:
Vandaag wel duidelijk geworden dat er toch echt nog wat versterkingen moeten komen.
Je hebt gewoon niets achter de hand op de bank zitten om het team weer scherp te krijgen.

Vandaag toch was Sahin en de Cler toch wel erg goed.

zonde van de puntjes
Die versterkingen, moeten er wel komen, ben ik met je eens, maar die goals komen uit 3 persoonlijke fouten, omdat ze gewoon slap het duel ingingen, en dat mag gewoon niet, verliezen op inzet!
pi_54843350
quote:
Op zondag 25 november 2007 21:01 schreef Erasmusch het volgende:
2, die laatste goal werd Bahia afgetroefd.
pi_54843445
quote:
Dortmund zelf is echt niet beter dan Feyenoord. Daarnaast kunnen ze daar altijd wel extra geld gebruiken om over die grote balk te smijten die daar ergens ligt.
As the officer took her away, she recalled that she asked,
"Why do you push us around?"
And she remembered him saying,
"I don't know, but the law's the law, and you're under arrest."
pi_54843593
Nog iemand naar Parkzicht Classics in het Maasgebouw geweest? Toch nog een feestje gehad dit weekend
pi_54843596
quote:
Op maandag 26 november 2007 10:00 schreef NJ het volgende:

[..]

Precies.
Die bedragen die geboden werden waren ook toen hij nog veelvuldig speelde. Feyenoord heeft hem weggehuurd van de bank van Dortmund.

Hem halen gaat duur en moeilijk worden, maar als hij zelf wil en zijn contract bij Dortmund niet wil verlengenten gunste van Feyenoord, dan is er best een kans.
Alsof die clubs nu toen geinteresseerd waren hem nu ineens vergeten zijn . Sahin zal vast wel door meer clubs gevolgd worden. Misschien ook wel Ajax, missen nog altijd een 10 .
pi_54843619
quote:
Op maandag 26 november 2007 11:11 schreef BliksemSchigt het volgende:

[..]

Alsof die clubs nu toen geinteresseerd waren hem nu ineens vergeten zijn . Sahin zal vast wel door meer clubs gevolgd worden. Misschien ook wel Ajax, missen nog altijd een 10 .
Sahin is geen 10.
  maandag 26 november 2007 @ 11:14:57 #46
24807 NJ
Don't mention the war!
pi_54843666
quote:
Op maandag 26 november 2007 11:11 schreef BliksemSchigt het volgende:

[..]

Vandaar dat ik ook zeg 'ten gunste van Feyenoord'.
Als hij zelf naar graag naar Feyenoord wil, is er een kans. Als het hem niet uitmaakt naar welke club hij gaat dan is hij gevoeliger voor het grote geld dat Feyenoord niet heeft.
And now for something completely different, I'm on a horse.
pi_54844000
quote:
Op maandag 26 november 2007 10:58 schreef Luni het volgende:

[..]

2, die laatste goal werd Bahia afgetroefd.
de man die vrij kon doorkoppen op Berg was van Hofland, maar die stond er 3 meter vanaf
bovendien stond Berg zo ook geen buitenspel, neemt niet weg dat Bahia idd slap was

die kale liet het goed zien bij de samenvattingen
pi_54844110
quote:
Op maandag 26 november 2007 11:31 schreef ruud_fr het volgende:

[..]

de man die vrij kon doorkoppen op Berg was van Hofland, maar die stond er 3 meter vanaf
bovendien stond Berg zo ook geen buitenspel, neemt niet weg dat Bahia idd slap was

Die kale is sowieso wel okee, overigens geheel tegen mijn verwachting in...
pi_54844197
valt mij ook alles mee, hij heb er wel kijk op
liet het alleen zelf nooit zien
pi_54844225
Dortmund kan gemakkelijk vier a vijf keer zoveel salaris voor die kerel ophoesten als ze willen. Dus ik denk dat de bal bij Dortmund ligt, als zij aangeven Sahin te willen behouden zal die jongen wel daarheen gaan en flink gaan verdienen. Sportief gezien natuurlijk ander verhaal maar ja daar kiezen speler vaak niet voor.
A.F.C. Ajax - Piet de Visser
pi_54844314
quote:
Op maandag 26 november 2007 11:44 schreef Pritt het volgende:
Dortmund kan gemakkelijk vier a vijf keer zoveel salaris voor die kerel ophoesten als ze willen. Dus ik denk dat de bal bij Dortmund ligt, als zij aangeven Sahin te willen behouden zal die jongen wel daarheen gaan en flink gaan verdienen. Sportief gezien natuurlijk ander verhaal maar ja daar kiezen speler vaak niet voor.
Als je zo veel talent hebt weet je toch wel dat je ooit flink kan cashen. Daarnaast lijkt het me wel een verstandige jongen.

Ik sluit in elk geval niet uit dat hij blijft, hoewel de kans me bijzonder klein lijkt.
pi_54844390
Die kans sluit ik ook zeker niet uit, al zal t vooral aan hem zelf liggen maar hij is niet voor niets hier heen gekomen... Zeker als we bijv. CL zouden halen. Of iig Europees voetbal dan zie ik m misschien wel blijven.

Al hangt t dan misschien ook weer af van evt. versterkingen. Als die Landzaat bijv. zou komen dan kost t Sahin wellicht zn plek.
pi_54844425
quote:
Op maandag 26 november 2007 11:52 schreef EnactedChaos het volgende:
Die kans sluit ik ook zeker niet uit, al zal t vooral aan hem zelf liggen maar hij is niet voor niets hier heen gekomen... Zeker als we bijv. CL zouden halen. Of iig Europees voetbal dan zie ik m misschien wel blijven.

Al hangt t dan misschien ook weer af van evt. versterkingen. Als die Landzaat bijv. zou komen dan kost t Sahin wellicht zn plek.
Landzaat word dan gewoon bankzitter.
pi_54844531
quote:
Op maandag 26 november 2007 11:54 schreef Dirk-Kuijt het volgende:

[..]

Landzaat word dan gewoon bankzitter.
optyfen met die gast
vorig jaar wilde hij niet, dan nu ook niet
bovendien wordt ie overschat
pi_54844852
quote:

[..]

Klopt.
Analist. Want kennis is macht, maar kennis delen is kracht.
pi_54844909
quote:
Op maandag 26 november 2007 11:44 schreef Pritt het volgende:
Dortmund zat vorig jaar nog dik in de schulden, dus die zullen heus niet zoveel betalen
pi_54844912
quote:
Op maandag 26 november 2007 10:21 schreef EnactedChaos het volgende:

[..]

Hij stond anders weer raar te keepen. Op de grond gaan liggen voordat er werd geschoten enzo...
Die laatste goal schoot Berg gewoon goed hard binnen, en die goal van Nevland kon ie ook vrij weinig aan doen imo. De fouten lagen toch echt in de verdediging deze keer denk ik.
pi_54844947
quote:

[..]

Samenvatting heb ik niet gezien.
pi_54845024
quote:

[..]

Klopt Hofland is hoofdDader van de grunngoals!!
pi_54845789
quote:
Op maandag 26 november 2007 12:22 schreef venomsnake het volgende:

[..]

Die laatste goal schoot Berg gewoon goed hard binnen, en die goal van Nevland kon ie ook vrij weinig aan doen imo. De fouten lagen toch echt in de verdediging deze keer denk ik.
Ja, maar goed hard binnen schieten is een stuk lastiger als Timmer gewoon ff blijft staan.
pi_54845816
quote:
Op maandag 26 november 2007 12:01 schreef ruud_fr het volgende:

[..]

optyfen met die gast
Van mij hoeft ie ook niet te komen, maar als ie komt is t wel een conurrent voor Sahin. En persoonlijk denk ik dat Landzaat een belangrijkere speler wordt op dat moment dan Sahin.

Al moet ie lekker daar blijven

Vind dit ook maar een vaag verhaal trouwens, hij kon dan wel doorspelen maar erg optimaal was t niet lijkt me.
quote:
Timmer: "Ik keek zo mijn been in"
Feyenoord-doelman Henk Timmer raakte zondag tegen Groningen geblesseerd aan zijn been. De ervaren sluitpost moest tijdens het duel gehecht worden, toch speelde hij de wedstrijd wel uit.

"Ik keek zo mijn been in", zegt Timmer over zijn blessure tegenover Sportweek. "Dat was niet echt een florissant gezicht. En het voelde ook niet zo prettig. Ik vroeg aan de dokter of ik verder kon en hij zei: 'Dat kan wel.' Het deed wel pijn, maar ik had er niet echt last van met schieten of zo."

Timmer, die direct na de wedstrijd nieuwe hechtingen in zijn been kreeg, bleef op het veld. Hierdoor kon de 18-jarige Erwin Mulder na een warming-up weer gaan zitten. De onervarenheid van de jonge keeper was voor Timmer geen reden om te blijven staan: "Als ik écht niet verder had gekund, was ik eruit gegaan. Erwin Mulder is een geweldige keeper."
pi_54846600
Mulder 2e doelman? Waar is die Egyptenaar dan?
A player does not hope to get lucky; he just hopes others don't get lucky.
Klik dan als je durft
pi_54846609
geblesseerd
pi_54846887
Ekramy speelt toch nog gewoon bij Feyenoord? En zoja: waarom moest niet hij, maar Erwin Mulder warm lopen?
pi_54846906
quote:
Op maandag 26 november 2007 13:50 schreef Suijk het volgende:
Mulder 2e doelman? Waar is die Egyptenaar dan?
Ja, dat dus. Maar FOK! is weer eens langzamer dan Ismael Urzaìz op zijn eerste meters.
pi_54847033
quote:
Op maandag 26 november 2007 12:01 schreef ruud_fr het volgende:

[..]

optyfen met die gast
Zit niet te wachten op nog een verkapte ajacied. Zelfde geldt voor Ooijer
Elite
Tegen TTIP
pi_54847939
quote:
Op maandag 26 november 2007 14:05 schreef JanVanHalst het volgende:

[..]

Ja, dat dus. Maar FOK! is weer eens langzamer dan Ismael Urzaìz op zijn eerste meters.
quote:
Op maandag 26 november 2007 13:50 schreef ruud_fr het volgende:
geblesseerd
pi_54849636
quote:
Op maandag 26 november 2007 14:12 schreef Happel het volgende:

[..]

Daar zit niemand op te wachten, maar hebben ze dat wel eens mee laten wegen?

Ik ga er daarom gewoon vanuit dat als de clubs eruit komen en Ooijer wil, hij gewoon komt. Zalfde geldt voor Landzaat trouwens.
pi_54850768
Landzaat? Optyfen met die pauper.
pi_54852241
quote:
Op maandag 26 november 2007 14:12 schreef Happel het volgende:

[..]

Idd. Zie overigens ook totaal de toegevoegde waarde niet van die Kerel..

Moeten geen paniek aankopen gaan doen, omdat we nog niet top zijn. Feijenoord moet gewoon groeien, struikelen hoort daar ook bij.
"..and in my brain it's going wrong.."
pi_54853833
Van Bommel heeft tegen Hugo Borst gezegt dat als hij terug naar Nederland komt, hij alleen naar Feyenoord wil. Dat meld Hugo Borst op TV Rijnmond.

Contract tot 2009. Dus halen einde van het seizoen.
pi_54853873
quote:
Op maandag 26 november 2007 20:24 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Van Bommel heeft tegen Hugo Borst gezegt dat als hij terug naar Nederland komt, hij alleen naar Feyenoord wil. Dat meld Hugo Borst op TV Rijnmond.

ja, spelers zeggen wel meer
analisten en columnisten ook trouwens
pi_54853969
We zien het dan wel. Hij is wat mij betreft welkom, ook al is het een bloedzuiger.
Elite
Tegen TTIP
  maandag 26 november 2007 @ 21:40:27 #74
123545 DatMeenJeNiet
Mike Mampuya till i die O+
pi_54856065
'Chun-Soo Lee kampt met heimwee'

Feyenoord is Chun-Soo Lee vermoedelijk een aantal weken weken kwijt. De aanvaller heeft de clubleiding van de Rotterdamse club te weten gegeven te kampen met heimwee, meldt Radio Rijnmond.
Dinsdag (morgen) neemt Feyenoord een beslissing over de situatie-Lee. De kans is groot dat hij een aantal weken naar Zuid-Korea wordt gestuurd, om zich aldaar mentaal op te laden. Na de korte onderbreking moet hij weer inzetbaar zijn.

Het is niet de eerste keer dat Lee kampt met heimwee bij een buitenlands avontuur. Eerder vertrok hij om deze reden al bij Numancia en Real Sociedad.

pi_54856357
quote:

Mark van Bommel breek je been!!
pi_54856767
quote:
Op maandag 26 november 2007 21:40 schreef DatMeenJeNiet het volgende:

Feyenoord is Chun-Soo Lee vermoedelijk een aantal weken weken kwijt. De aanvaller heeft de clubleiding van de Rotterdamse club te weten gegeven te kampen met heimwee, meldt Radio Rijnmond.
Dinsdag (morgen) neemt Feyenoord een beslissing over de situatie-Lee. De kans is groot dat hij een aantal weken naar Zuid-Korea wordt gestuurd, om zich aldaar mentaal op te laden. Na de korte onderbreking moet hij weer inzetbaar zijn.

Het is niet de eerste keer dat Lee kampt met heimwee bij een buitenlands avontuur. Eerder vertrok hij om deze reden al bij Numancia en Real Sociedad.

Jammer dat dat boek al is uitgebracht, hij had hoge ogen kunnen gooien in de flop 100.

ff serieus, dat zou echt weer iets voor ons zijn zeg
pi_54857109
Zonde van Lee zeg! En natuurlijk triest voor die jongen. Het is natuurlijk ook niet makkelijk voor hem om in een vreemd land terecht te komen zonder Nederlands of Engels te spreken. Maar goed, na mislukte avonturen in Spanje had hij er verstandig aan gedaan om tenminste een beetje Engels te leren, dat had het wat makkelijker gemaakt.

Een paar weken terugsturen om zich mentaal weer op te laden heeft geen zin, als hij dan weer terug is in Nederland dan zal hij binnen no-time weer heimwee hebben. Het verstandigst is om ervoor te zorgen dat die jongen of wat familie meeneemt naar Nederland, of snel op Nederlands of Engelse les gaat, of wanneer mogelijk bij een gastgezin zetten (evt. een Koreens gezin?) waar hij dagelijks onder de mensen is en dus niet alleen. En als dit gedaan wordt dan is het nog maar de vraag of hij het dan wel vol kan houden. Heimwee kan een zwaar verlammende werking hebben op mensen, dat hebben wij 1,5 seizoen geleden helaas wel moeten zijn bij Hirayama.
  maandag 26 november 2007 @ 22:22:03 #78
120113 Tomasso
Lopen te kijken
pi_54857180
quote:

"A true, creative researcher has to have confidence in nonsense"
pi_54858291
Hahaha, we hebben er weer één die vijf psychologen nodig heeft om door de koopgoot te wandelen...

Gewoon kappen met deze onzin, besteed gewoon eens veel aandacht aan de jeugdopleiding. Vele maler effectiever en goedkoper.
  maandag 26 november 2007 @ 22:54:41 #80
53267 TC03
pi_54858371
quote:

pi_54858466
Sta je dan Peter, met je psychologische test
  maandag 26 november 2007 @ 23:00:49 #82
59886 H.M.Murdock
Fly with me to the moon!
pi_54858573
quote:

Dat is dan weer 2 miljoen euro 'wel spend'. Waar is de Koef.
I was thinking, maybe you could write a story about the problems of golfballs, so the world could see us. We must get the worlds attention for our battle and the golfball liberation army is a non-violent group.
  maandag 26 november 2007 @ 23:05:23 #83
22794 Enchanter
Right you are Ken!!!
pi_54858714
quote:

Nu pas
Ik ben inmiddels overleden
pi_54859050
OMG Lee

Daar wat voor een amateur van een psycholoog is die gast dan gestest?
pi_54859206
kutsong
  maandag 26 november 2007 @ 23:22:40 #86
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_54859223
Lee . Zucht. Malle Aziaten ook altijd. Kunnen nooit zonder gemekker voetballen, en als ze het wel kunnen kunnen ze er geen zak van (Song).
  maandag 26 november 2007 @ 23:27:53 #87
63192 ursel
pi_54859402

Een prutser pur sang dus.. Nou, is even gaan turven hoeveel wedstrijden we van hem gaan genieten..
Komt die terug is die natuurlijk weer zijn spelritme kwijt..
pi_54859447
Gio en Emerton zijn ook een beetje Aziaat
pi_54859489
Zoveel betaald krijgen en dan zeuren over heimwee, mijn god.
A.F.C. Ajax - Piet de Visser
pi_54859971
  maandag 26 november 2007 @ 23:49:42 #91
118145 Trancelocator
A.TRANCY.STATE.OF.MIND
pi_54860169
Of zoals een oud Koreaans spreekwoord luidt: Zoals de hond thuis smaakt, smaakt het nergens.
pi_54860360
Feijenoord, zo ken ik je weer.
Elite
Tegen TTIP
  Moderator / Redactie Sport / Weblog dinsdag 27 november 2007 @ 00:20:00 #93
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_54861033
quote:

net zoals hij vanaf het bordes riep dat hij alleen naar PSV terug zou komen?
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_54864151
Lee rot maar op dan, word het echt zat!! Bosz pomp voortaan al die euro's in de jeugd ipv aan kutkoreanen!!

Biseswar trouwens weer eens te laat gisteren aldus AD en Tiendalli 60 min gespeeld!!
pi_54864393
quote:
Op dinsdag 27 november 2007 09:15 schreef TJDoornbos het volgende:
Lee rot maar op dan, word het echt zat!! Bosz pomp voortaan al die euro's in de jeugd ipv aan kutkoreanen!!

Biseswar trouwens weer eens te laat gisteren aldus AD en Tiendalli 60 min gespeeld!!
Ik denk dat ze Biseswar maar eens een schop onder z'n kont moeten geven...

Wat een blunder trouwens als Lee om dezelfde reden bij Numancia en en Real Sociedad is weggegaan, je kunt toch wel voorspellen dat heimwee niet zomaar overgaat. Een onverantwoord groot risico voor 2 miljoen dus...
pi_54864554
Met hem naar huis sturen zullen ze ook weinig bereiken. Gaat niet echt de goede kant op met die knul.
pi_54864655
Biseswar lekker zijn boontjes laten doppen en de laan uit sturen. Wordt niks.
Elite
Tegen TTIP
pi_54864683
Iedereen had dit al voorspeld natuurlijk.

Feyenoord is ook geen club waar spelers zich even thuis voelen, dat heeft t verleden wel bewezen. Hetzelfde geld voor "lastige" jongens, dat werkt vaak ook niet. Kunnen we Norma wel hebben maar die spreekt ook geen Koreaans lijkt me.
pi_54864875
quote:
Op dinsdag 27 november 2007 09:46 schreef EnactedChaos het volgende:
Iedereen had dit al voorspeld natuurlijk.

Feyenoord is ook geen club waar spelers zich even thuis voelen, dat heeft t verleden wel bewezen. Hetzelfde geld voor "lastige" jongens, dat werkt vaak ook niet. Kunnen we Norma wel hebben maar die spreekt ook geen Koreaans lijkt me.
Zag gisteren een interview met Makaay en die zei dat de sfeer goed was, dus dan moet het toch niet zo moeilijk zijn je aan te passen, tis ook een vrij jonge groep
pi_54864903
ja, ligt gewoon aan hemzelf hoor lijkt mij
pi_54865029
quote:
Op maandag 26 november 2007 23:49 schreef Trancelocator het volgende:
Of zoals een oud Koreaans spreekwoord luidt: Zoals de hond thuis smaakt, smaakt het nergens.

Ik snap het ook niet hoor, hoe kan je nou heimwee hebben terwijl je minstes een half miljoen euries per jaar opstrijkt met het uitoefenen van je hobby.
Slappe zak dat het is.
hij kan altijd nog bacardi gaan serveren in het cafe van Lock, Stock and Two Smoking Barrels
pi_54865057
Natuurlijk ligt t aan hem zelf, ik beweer ook niet anders. Feit is alleen wel dat ze t niet voor elkaar krijgen m beter te laten voelen.

Dat ie zich zo voelt, daar kan je an sich niets aan veranderen (je kunt t niet ff uit zn maag halen), maar blijkbaar lukt t ze niet dat gevoel om te draaien.
  dinsdag 27 november 2007 @ 12:18:41 #103
157948 Steve_I.
Is niet meer...
pi_54867458
godskut lee, wat flik je me nou
hij was toch zo anders dan alle andere koreanen? met flair, brutaliteit. En petertje bosz, lekkere psychologische tests laat jij afnemen de tyvus. Heb je hem na maanden eindelijk redelijk fit, kan hij al weer opbokken. Benieuwd of hij de 10 wedstrijden haalt dit seizoen
  dinsdag 27 november 2007 @ 12:24:35 #104
157948 Steve_I.
Is niet meer...
pi_54867559
quote:
Drenthe in winterstop weg bij Real Madrid

Let op: Dit bericht is door te weinig bronnen bevestigd dat het de benaming 'gerucht' krijgt. Lees het dus met een korreltje zout!

Royston Drenthe maakte deze zomer een droomtransfer naar Real Madrid. Die levert hem vooralsnog echter weinig succes op, waardoor de Madrilenen hem deze winter al willen verkopen.
Dat meldt de in Spanje gewaardeerde El Mundo Deportivo, die overigens wel te boek staat alszijnde pro-Barcelona. De krant noemt de matige prestaties van de oud-Feyenoorder en zijn tegenvallende houding als redenen voor het besluit van De Koninklijke.

Het dagblad maakt de vergelijking met de Italiaanse spits Antonio Cassano, die twee seizoenen bij Real Madrid vertoefde, een fortuin kostte, maar vrijwel niets presteerde. Real zou niet dezelfde fout willen maken met Drenthe. Momenteel kampt de Nederlander met een griepje, wat volgens de krant een voorwendsel is van zijn vertrek.

Drenthe maakte afgelopen zomer, net als zijn landgenoten Arjen Robben en Wesley Sneijder, voor een miljoenenbedrag de overstap naar de Spaanse hoo
pi_54867753
quote:
Feyenoord-hooligans komen met rel-dvd

Ter gelegenheid van het 100-jarig bestaan van de Rotterdamse voetbalclub Feyenoord heeft de harde kern van de supporters een 'greatest hits' DVD-box uitgebracht van voetbalrellen. ''In honderd jaar Feyenoord is een hoop gebeurd en niet alleen op het veld'', aldus de initiatiefnemers.

''Ook in de ogen van de volgens veel mensen mindere kant van het voetbal is er veel gebeurd. Voor de liefhebbers is er binnenkort een dvd-box te koop met beelden van ongeregeldheden door de jaren heen.''

Op internet circuleert al een trailer waarin hooligans en ME'ers met elkaar op de vuist gaan. Te zien zijn beelden van massale vechtpartijen binnen en buiten het stadion, van in brand gestoken auto's en rellen met de politie.

Feyenoord is op zijn zachtst gezegd niet blij met de DVD-box. ''Dit heeft niets met Feyenoord te maken. Als je een echte supporter bent, breng je je club niet op deze manier in diskrediet'', zo luidt het officiële commentaar. De directie beraadt zich op eventuele maatregelen. Er zouden verschillende opties zijn om in te grijpen, maar daar wil de club niet op vooruitlopen. Ook de officiële Feyenoord Supportersvereniging is niet blij met de dvd.

Samensteller van de voetbalrellen-box is Gijs van Delft die al sinds 1974 filmopnamen maakt van ongeregeldheden. Hij begrijpt de commotie niet. ''Het gaat om allemaal oude beelden van sfeeracties en van rellen tegen de politie en andere supporters. Iedereen koopt die dingen, de harde kern vindt dat leuk'', aldus Van Delft in De Telegraaf.
Haha die Gijs
  dinsdag 27 november 2007 @ 13:05:31 #106
63192 ursel
pi_54868271
quote:
Op dinsdag 27 november 2007 12:24 schreef Steve_I. het volgende:

[..]

, hoe krijgt die het voor mekaar...
  dinsdag 27 november 2007 @ 13:26:20 #107
124630 Sender_
Rotterdam echt wel !!
pi_54868646
Laten ze die Lee maar gelijk een enkele reis terug geven.
Last van heimwee ongelofelijk dat we weer zo'n koekebakker weten te kopen.
Dat geld hadden we in veel beter in een goede speler in Nederland kunnen investeren.
pi_54868896
quote:
Op dinsdag 27 november 2007 09:15 schreef TJDoornbos het volgende:

Biseswar.
  dinsdag 27 november 2007 @ 14:13:04 #109
34834 MarkNMGN
F E Y E N O O R D
pi_54869460
quote:
Op dinsdag 27 november 2007 12:34 schreef Dirk-Kuijt het volgende:

[..]

Haha die Gijs
Neerlands bekendste hooligan, prachtig dat 'ie de laatste tijd onder het mom van persvrijheid vooraan staat te filmen

En oja, die spleet mag gelijk blijven daar.. pff na het rampverhaal Song krijgt ook dit weer een staartje.
Koreanen
De nacht verandert iedereen,
kankelul.
pi_54871205
quote:
Op dinsdag 27 november 2007 12:24 schreef Steve_I. het volgende:

[..]

Drenthe heeft het aan zichzelf te danken, in straatkleding op de bank gaan zitten doe je niet!!

Over die hoolidvd ff het volgende: Als de politie hem koopt kennen ze misschien iemand identificeren
pi_54871848
quote:
Op dinsdag 27 november 2007 15:45 schreef TJDoornbos het volgende:

[..]

Drenthe heeft het aan zichzelf te danken, in straatkleding op de bank gaan zitten doe je niet!!
quote:
Over die hoolidvd ff het volgende: Als de politie hem koopt kennen ze misschien iemand identificeren
zullen wel onherkenbaar in beeld komen
  dinsdag 27 november 2007 @ 16:45:25 #112
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_54872246
quote:
Op dinsdag 27 november 2007 15:45 schreef TJDoornbos het volgende:Over die hoolidvd ff het volgende: Als de politie hem koopt kennen ze misschien iemand identificeren
Ze kennen iedereen toch wel, dus waarom zouden ze.
Elite
Tegen TTIP
  dinsdag 27 november 2007 @ 17:03:00 #113
120113 Tomasso
Lopen te kijken
pi_54872485
Hooligan DVD, wat een dieptepunt
pi_54872597
quote:
Op dinsdag 27 november 2007 16:16 schreef ruud_fr het volgende:

[..]

Volgens berichten zou die in gewone kledij en met ipod op zn kop in de dug-out op een stoeltje gehangen hebben. Nou sorry hoor dat is geen houding. Of vind jij van wel Ruud??
  dinsdag 27 november 2007 @ 18:09:20 #115
34834 MarkNMGN
F E Y E N O O R D
pi_54873506
quote:
Op dinsdag 27 november 2007 17:03 schreef Tomasso het volgende:
Hooligan DVD, wat een dieptepunt
Is echt niet de eerste keer dat zoiets uitgebracht wordt hoor

En ach, als mensen het vermakelijk vinden om naar te kijken, waarom niet?
De nacht verandert iedereen,
kankelul.
pi_54873653
quote:
Op maandag 26 november 2007 23:22 schreef Merkie het volgende:
Lee . Zucht. Malle Aziaten ook altijd. Kunnen nooit zonder gemekker voetballen, en als ze het wel kunnen kunnen ze er geen zak van (Song).
Ik wel Alleen de wat meer gele Aziaten idd Lee _!
Op woensdag 30 juni 2010 20:32 schreef afcajos het volgende:
Verrassend. Een topic over het regelen van te jonge smatjes en C_N en Lakitu zijn er als de kippen bij.
pi_54873945
quote:
Op dinsdag 27 november 2007 17:10 schreef TJDoornbos het volgende:

[..]

Volgens berichten zou die in gewone kledij en met ipod op zn kop in de dug-out op een stoeltje gehangen hebben. Nou sorry hoor dat is geen houding. Of vind jij van wel Ruud??
geloof er geen zak van
  dinsdag 27 november 2007 @ 19:42:40 #118
53267 TC03
pi_54875387
Volgens VI is het nog maar de vraag of Lee überhaupt ooit nog terugkeert in Rotterdam. Wat een kneus.
pi_54876454
quote:
Op dinsdag 27 november 2007 19:42 schreef TC03 het volgende:
Volgens VI is het nog maar de vraag of Lee überhaupt ooit nog terugkeert in Rotterdam. Wat een kneus.
Mag toch hopen dat Lee zichzelf uitkoopt voor 2,5 miljoen. Zou toch niet normaal zijn als hij zomaar zou kunnen vertrekken bij Feyenoord?
pi_54878276
Wie gaan er maandag trouwens naar Jong 020 - Jong Feyenoord?
Denk dat ik wel ff een kijkje ga nemen in de ArenA.
  dinsdag 27 november 2007 @ 22:27:24 #121
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_54878466
quote:
Op dinsdag 27 november 2007 22:21 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Succes met rennen.
Elite
Tegen TTIP
pi_54878861
quote:
Op dinsdag 27 november 2007 22:21 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Heb wel wat beters te doen.
  dinsdag 27 november 2007 @ 22:43:04 #123
53267 TC03
pi_54878962
quote:
Op dinsdag 27 november 2007 20:24 schreef Dirk-Kuijt het volgende:

[..]

Mag toch hopen dat Lee zichzelf uitkoopt voor 2,5 miljoen. Zou toch niet normaal zijn als hij zomaar zou kunnen vertrekken bij Feyenoord?
Denk eerder dat er dan een regeling getroffen wordt dan zijn oude club hem terugkoopt.
pi_54879160
quote:
Op dinsdag 27 november 2007 22:27 schreef Happel het volgende:

[..]

Succes met rennen.
Zo'n vaart zal het niet lopen. Hoorde dat er wel een redelijke groep Feyenoorders ging.
  woensdag 28 november 2007 @ 00:47:09 #125
157948 Steve_I.
Is niet meer...
pi_54882346
Laten we dat gedoe over Lee nou eerst maar eens afwachten. Lijkt me allemaal zo'n vaart niet te lopen. Tuig van de VI ouwehoert wel vaker wat. Lijkt me ook niet mogelijk dat zo'n speler kan flikken wat ie wil.
  woensdag 28 november 2007 @ 01:46:27 #126
157948 Steve_I.
Is niet meer...
pi_54883166
Cruz WEER gescoord
Die gaat het daar alleen maar beter doen ondanks dat ie op leeftijd begint te raken. Zou hem graag een half jaartje gehuurd zien na de winter Maar dat zal wel onmogelijk zijn. Jammer dat ze 'm afgelopen zomer niet gekocht hebben toen dat gerucht ging.
Volgend jaar hebben we overigens geen plek meer voor hem (hoop ik) aangezien er toch wel een goede jonge speler bij mag (tenzij Slory en Lee (:') ) genoeg blijken) en Cruz niet komt voor de bank.
  woensdag 28 november 2007 @ 01:54:36 #127
157948 Steve_I.
Is niet meer...
pi_54883272
quote:
Feyenoorder Chun-Soo Lee vloog gisteravond voor twee weken naar zijn geboorteland Zuid-Korea. De aanvaller worstelt, niet voor het eerst, met heimwee. Feyenoord heeft alle reden om zich zorgen te maken.

Zijn binnenkomst oogde nog zo veelbelovend, een maand of twee geleden. Chun-Soo Lee betrad de Kuip in een modieus designercolbertje en keek met een zelfbewuste blik de perszaal rond. ,,Hij heeft bravoure,’’ constateerde ook Feyenoord-trainer Bert van Marwijk al snel.

In het heden is Lee alweer terug in Azië, met heimwee. De Koreaan meldde zich vorige week ziek en wilde in de dagen daarna maar niet beter worden. Afgelopen vrijdag spraken Lee en zijn begeleider met technisch manager Peter Bosz.

,,Hij gaf aan ernstige hoofdpijn te hebben,’’ vertelt Bosz. ,,En hij worstelde met aanpassingsproblemen. We hebben het een weekend de tijd gegeven, maar maandag was de situatie niet veranderd.’’ Feyenoord gaf Lee twee weken vrijaf, in de hoop dat hij in zijn vertrouwde omgeving het snelst op krachten komt.

Gisteravond vloog de voetballer naar Seoul. ,,Hem hier laten had geen zin,’’ aldus Bosz. ,,Dan was hij in zijn appartement tegen de muren omhoog gelopen. Als hij over twee weken terugkomt, gaan we er vanuit dat hij zich beter voelt. Zijn retourticket is dan ook al geboekt.’’

Tussen 2003 en 2005 mislukte Lee in Spanje bij Real Sociedad en Numancia. Ook toen had de Koreaan het mentaal en sociaal moeilijk in Europa. ,,Geestelijk was ik nog niet zo ver als dat ik nu ben,’’ zei Lee daar onlangs over. ,,Ik voelde me alleen en eenzaam, maar ik ben inmiddels ouder en wijzer geworden.’’

Die woorden werden onderstreept in de eerste twee maanden na zijn komst. Lee stelde zich open op binnen de spelersgroep, deed zijn best de taal te leren en oogde op zijn gemak. ,,Het ging juist hartstikke goed,’’ aldus Bosz. ,,Hij lachte veel en praatte met iedereen. Binnen de club hebben we bovendien veel aandacht besteed aan zijn begeleiding. Door hem de weg te wijzen naar de Koreaanse gemeenschap in Nederland, maar ook door hem dingen te leren over onze cultuur. Alles leek perfect te gaan, totdat het na de wedstrijd tegen Ajax opeens omsloeg. Dat verbaasde ons enorm.’’

De Rotterdamse clubleiding heeft alle reden zich zorgen te maken. Feyenoord betaalde vlak voor de transferdeadline zo’n twee miljoen euro voor Lee, in de hoop een geschikte opvolger te hebben gevonden voor Royston Drenthe. Sindsdien stond Lee alleen tegen Ajax in de basis.

Het is zeer de vraag of de Koreaan ooit in Nederland zal kunnen aarden. In het recente verleden ging het ook al mis met Chong-gug Song, een landgenoot van Lee die goed begon bij Feyenoord, maar al snel verdwaalde. ,,Uiteraard denken we na over de verschillende scenario’s,’’ aldus Bosz. ,,Maar een conclusie valt nog niet te trekken. We willen eerst zien hoe het de komende tijd gaat.’’

Bosz vindt niet dat Feyenoord een onverantwoord risico nam met de aankoop van Lee. ,,We hebben uitgebreid research gedaan en hoorden alleen maar positieve verhalen. Dick Advocaat en Pim Verbeek (als bondscoach werkzaam in Korea, red.) waren lovend, juist ook over zijn mentaliteit en karakter.

,,Met Song ging het inderdaad mis, maar met Shinji Ono – ook een Aziaat – ging het wél heel goed. Van hem heeft Feyenoord heel veel plezier gehad. En ook Lee heeft nog steeds de ambitie om in het Westen te slagen. Het is te vroeg om hem nu al af te schrijven.’’
pi_54884566
quote:
Op woensdag 28 november 2007 01:54 schreef Steve_I. het volgende:

[..]
Stelletje kneuzen

Gisteren had ik zoiets van ach, kan gebeuren. Maar iedereen zag dit godverdomme aankomen. Hup, 2 miljoen in de sloot geflikkerd, chapeau!

murwgrmbl
  woensdag 28 november 2007 @ 08:46:38 #129
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_54884748
quote:
Op woensdag 28 november 2007 08:29 schreef EnactedChaos het volgende:

[..]

Stelletje kneuzen
Bosz, ja.
Elite
Tegen TTIP
  woensdag 28 november 2007 @ 09:13:25 #130
120113 Tomasso
Lopen te kijken
pi_54885099
Tuuuuurlijk, iedereen zag dit aankomen en iedereen wist het ook al Als hij de sterren van de hemel had gespeeld had zeker ook iedereen het zien aankomen? !

Yeah right, goede grappenmakers hier
pi_54885342
quote:
Op woensdag 28 november 2007 09:13 schreef Tomasso het volgende:
Tuuuuurlijk, iedereen zag dit aankomen en iedereen wist het ook al Als hij de sterren van de hemel had gespeeld had zeker ook iedereen het zien aankomen? !

Nouja, als je zijn voorgeschiedenis bekijkt, dan komt dit niet helemaal vanuit het niets natuurlijk. Misschien is het een (tijdelijk) dipje en komt ie herboren terug, maar ik betwijfel het. Het lijkt alsof ze (weer) te licht over de mentale stabiliteit (of het gebrek aan) hebben gedacht.
pi_54885794
quote:
Op woensdag 28 november 2007 09:13 schreef Tomasso het volgende:

Hij heeft in het verleden dan ook nooit heimwee gehad.........................
pi_54886973
Toen ik hoorde van zn andere avonturen had ik er al een hard hoofd in.........maargoed Peter B. geeft iedereen een 17de kans..........
pi_54887102
quote:
Op woensdag 28 november 2007 08:46 schreef Happel het volgende:

[..]

Bosz, ja.
Die zal t niet in zn eentje beslist hebben lijk me.

Maar dat blijft een lul ja.

En Tomasso, iedereen had hier z'n vraagtekens man Ik wel dacht ik... En als ie goed had gespeeld dan dit en dan dat, ja, maar dat doet ie niet he? Hij gaat jankend terug naar Korea op zn 26ste.
pi_54887765
Kunnen ze niet wat familie van hem hierheen halen. Laten ze die ergens bij een Vietnamees loempiaas rollen, is iedereen tevreden!
  woensdag 28 november 2007 @ 11:37:57 #136
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_54888169
quote:
Op woensdag 28 november 2007 10:53 schreef EnactedChaos het volgende:

[..]

Die zal t niet in zn eentje beslist hebben lijk me.
Hij beslist en is eindverantwoordelijke. Tuurlijk zal hij overleggen, maar hij hakt de knoop door...
Elite
Tegen TTIP
  woensdag 28 november 2007 @ 11:51:37 #137
166650 don-diablo
Hillcroft Spirit
pi_54888537
Nou lekker als ik dit allemaal lees, Lee die 2 weken naar huis wordt gestuurd ivm heimwee... 2 mln down the drain dus.
Love will tear us apart (Joy Division)
pi_54892482
quote:
Op woensdag 28 november 2007 11:51 schreef don-diablo het volgende:
Nou lekker als ik dit allemaal lees, Lee die 2 weken naar huis wordt gestuurd ivm heimwee... 2 mln down the drain dus.
Dacht het niet he. Hij pleegt contractbreuk. Laat hem maar lekker de transfersom ophoesten ofzo.
Maar waar is Bosz nou met zijn psychologische test? Dat was toch zijn stokpaardje?
pi_54894080
Maargoed door dat gefuck van Lee hebben we zondag een probleem aangezien Bruins niet fit blijkt.

Wijnaldum in de basis, Slory naar rechts en Buijs op de bank!!
pi_54895379
quote:
Op maandag 26 november 2007 21:51 schreef TJDoornbos het volgende:

[..]

Mark van Bommel breek je been!!
Ach dat zongen we ook over Michael Mols , en kijk waar hij nu speelt
Ja , Eeeeuhhh Ja toch ?
  woensdag 28 november 2007 @ 16:07:52 #141
63192 ursel
pi_54895639
Feyenoord moet Flamengo 67.000 euro betalen

Gezien het verhaal zo valt dat gelukkig nog mee..
pi_54895665
quote:
RICKY VAN HAAREN TEKENT EERSTE CONTRACT

De zestienjarige Ricky van Haaren heeft woensdag zijn handtekening gezet onder zijn eerste contract bij Feyenoord. Onder toeziend oog van diverse familieleden, zijn zaakwaarnemer en technisch directeur Peter Bosz tekende hij voor drie jaar. Van Haaren kwam twee jaar geleden over van Excelsior. In de afgelopen seizoenen werkte hij zich op van reservespeler op Varkenoord tot jeugdinternational. ‘Ik wist dat ik de kwaliteiten had, maar ik moest het wel bewijzen’, zei Van Haaren. ‘Ik zal de komende jaren hard blijven werken en niet denken dat ik er ben nu ik dit contract heb getekend. Alleen als ik mezelf elke wedstrijd weer blijf bewijzen zal het goed komen. Dit contract is een eerste stap om uiteindelijk in De Kuip te voetballen.’

Peter Bosz legde uit waarom Van Haaren al op zestienjarige leeftijd zijn eerste contract tekent. ‘Daar worden we aan de ene kant toe gedwongen, omdat we willen voorkomen dat hij naar een andere club gaat. Daarbij willen we hem op deze manier belonen, omdat we vinden dat hij al langere tijd goed bezig is bij ons. Vaak zie je op die leeftijd dat spelers wisselende prestaties leveren, maar Ricky heeft vorig jaar een heel constant seizoen gedraaid.’
pi_54895984
quote:
Op woensdag 28 november 2007 16:07 schreef ursel het volgende:
Feyenoord moet Flamengo 67.000 euro betalen

Gezien het verhaal zo valt dat gelukkig nog mee..
CAS

quote:
Op woensdag 28 november 2007 16:08 schreef Dirk-Kuijt het volgende:

[..]
in deze Van Haaren heb ik nu al meer vertrouwen dan de vorige
  woensdag 28 november 2007 @ 18:05:50 #144
166650 don-diablo
Hillcroft Spirit
pi_54898908
quote:
Op woensdag 28 november 2007 15:11 schreef TJDoornbos het volgende:
Maargoed door dat gefuck van Lee hebben we zondag een probleem aangezien Bruins niet fit blijkt.

Wijnaldum in de basis, Slory naar rechts en Buijs op de bank!!
waarom eigenlijk niet lijkt me opzich wel wat
pi_54918606
SV Deurne-Feyenoord wellicht op Het Kasteel"
Geplaatst op: 28-11-07 | Bron: FR4Ever.nl | Auteur: J.FR

-
Het bekerduel SV Deurne-Feyenoord wordt wellicht, althans als het aan Feyenoord ligt, afgewerkt op Het Kasteel in Rotterdam-West. Verschillende media meldde een aantal dagen geleden dat het bekerduel afgewerkt zou worden in het Stadion de Braak van Helmond Sport. Feyenoord ontving hier tot dusver nog geen officiële bevestiging van. Wat de oorzaak hiervan is, is nog onduidelijk.

Feyenoord heeft inmiddels wel een ander voorstel gedaan. Het lijkt Feyenoord beter om het duel SV Deurne-Feyenoord af te werken op Het Kasteel, het stadion van Sparta Rotterdam. Ten eerste is het dan geen risicowedstrijd (in Helmond is het mogelijk een risicowedstrijd) en ten tweede zal SV Deurne meer geld aan het duel verdienen omdat er ruimte is voor veel meer supporters en de belangstelling groter is (onder Feyenoord-supporters).

De Kuip is vanwege het "thuisvoordeel" geen optie.
pi_54918669
Pffff, wat boeit het waar het gespeeld wordt, we winnen toch wel (mag ik hopen)
pi_54918692
quote:
Op donderdag 29 november 2007 13:39 schreef Irritatie100 het volgende:
Pffff, wat boeit het waar het gespeeld wordt, we winnen toch wel (mag ik hopen)
Boeit zeker wel, had een leuk uittrippie naar Helmond geweest.
pi_54918962
Wat een gezeik weer zeg........Gewoon in Helmond!!
  donderdag 29 november 2007 @ 14:11:06 #149
17103 PyTh
The Few, The Proud
pi_54919299
Zou inderdaad jammer zijn als het niet in Helmond gespeeld wordt.
For those involved, No explanation is necessary
For those who are not, No explanation is possible
pi_54919372
quote:
Op donderdag 29 november 2007 13:39 schreef Irritatie100 het volgende:
Pffff, wat boeit het waar het gespeeld wordt
zo'n tripje had wel leuk geweest

wat Luni zegt dus
quote:
we winnen toch wel (mag ik hopen)
amateurclubs, altijd lastig
pi_54921383
Oo Kuip der Kuipen

Oo Stadion van Feyenoord

Oo Kuip der Kuipen

Aan de Maas bij Brienenoord

Oo Kuip der Kuipen

Wie heeft er weer het laatste woord

Oo Kuip der Kuipen

Jouw stem wordt in heel Zuid gehoord

Oo Kuip der Kuipen

Puck van Heel sloeg ooit jouw eerste paal

Oo Kuip de Kuipen

Coen Mourlijn met de bal aan de Haal

Oo Kuip der Kuipen

Rood_en_wit wint keer op keer

Oo Kuip der Kuipen

Rinus en Theo legden ze hier neer

Oo Kuip der Kuipen

Willem met zijn kromme ballen

Oo Kuip der Kuipen

Kindvall kon zo prachtig vallen

Oo Kuip der Kuipen

Trots van Van Zandvliet en Cor Kieboom

Oo Kuip der Kuipen

Wat lijk die Jozsef Kiprich sloom

Oo Kuip der Kuipen

De Goey, De Wolf en Regi Blinker

Oo Kuip der Kuipen

Van den Herik is een rijke stinker

Oo kuip der Kuipen

Burcht van staal, beton en glas

Oo Kuip der Kuipen

Nog groener groeit straks jouw gras

Het is gedaan met onze Kuip

Zo zeggen de pessimisten

Het lijkt voorbij met onze Kuip

Maar Oo, als zij eens wisten

Nog kuiper zal jij worden

Jij, burgt van glas, beton en staal

Onze Kuip der Kuipen, ja

Wordt het Kuipst van allemaal

Oo Kuipste aller Kuipen

Jouw naam houden wij hoog

Oo Kuipste aller Kuipen

Bij regen zitten wij droog

Hand in hand de kameraden

Hand in hand voor Feyenoord 1

Oo Kuipste aller Kuipen

Zoals jij wordt er maar 1.
pi_54921536
gedicht uit 94 blijft geinig!!
pi_54927635
quote:
'Lee op zoek naar nieuwe club in Korea'

Volgens Koreaanse bronnen is Chun-Soo Lee in eigen land inmiddels op zoek naar een club. Hij zou zelf persoonlijk contact hebben gezocht.
pi_54927737
quote:
Op donderdag 29 november 2007 20:09 schreef Dirk-Kuijt het volgende:

[..]
Daar heeft Feyenoord dan ook niet veel plezier van gehad.
El Tanque
  donderdag 29 november 2007 @ 20:13:55 #155
53267 TC03
pi_54927806
Joh.
pi_54927945
quote:
Op donderdag 29 november 2007 20:09 schreef Dirk-Kuijt het volgende:

[..]
Groeten aan Song en maak je nog ff 2,5 miljoen euro MINIMAAL over??
pi_54928137
Die twee miljoen gaat hij, als dat waar is, dus zelf terug betalen aan de club,
Elite
Tegen TTIP
pi_54928241
Precies! Die spleetoog kan elke rooie cent terug betalen.
pi_54928401
laten we nou eerst ff afwachten of het echt waar is...
hij kan altijd nog bacardi gaan serveren in het cafe van Lock, Stock and Two Smoking Barrels
  donderdag 29 november 2007 @ 21:10:19 #160
120113 Tomasso
Lopen te kijken
pi_54929550
quote:
Op donderdag 29 november 2007 20:30 schreef mister_popcorn het volgende:
laten we nou eerst ff afwachten of het echt waar is...
  donderdag 29 november 2007 @ 21:16:47 #161
53267 TC03
pi_54929715
quote:
Op donderdag 29 november 2007 20:23 schreef Happel het volgende:
Die twee miljoen gaat hij, als dat waar is, dus zelf terug betalen aan de club,
Denk je niet eerder dat zijn nieuwe club hem gewoon overneemt van Feyenoord?
pi_54930089
quote:
Op donderdag 29 november 2007 21:16 schreef TC03 het volgende:

[..]

2 miljoen is die never nooit meer waard dus dan moet hij minimaal het verschil bijpassen en zn tekengeld inleveren!!
pi_54930105
quote:
Op donderdag 29 november 2007 21:16 schreef TC03 het volgende:

[..]

Hij gaat er nog eens 2 miljoen extra bovenop doen, koekebakker.
Elite
Tegen TTIP
pi_54934038
quote:
Op donderdag 29 november 2007 21:28 schreef Happel het volgende:

[..]

Hij gaat er nog eens 2 miljoen extra bovenop doen, koekebakker wokker.
pi_54940077
quote:
Op donderdag 29 november 2007 21:28 schreef Happel het volgende:

[..]

Hij gaat er nog eens 2 miljoen extra bovenop doen, koekebakker.
Inderdaad!
pi_54940100
Ik ken de FIFA reegels nou niet echt goed, maar hij kan toch helemaal niet weg in de winterstop, je mag in een seizoen toch maar 1x van club veranderen?
pi_54940133
quote:
Op vrijdag 30 november 2007 10:08 schreef Luni het volgende:
Ik ken de FIFA reegels nou niet echt goed, maar hij kan toch helemaal niet weg in de winterstop, je mag in een seizoen toch maar 1x van club veranderen?
Officieel wel maar men kan in sommige gevallen dispensatie verlenen.
Kijk maar naar Mascherano vorig jaar.
Kwam over van Corinthians naar West Ham, maar in de winterstop ging hij naar Liverpool.
pi_54940213
quote:
Lee wil het nog een keer proberen bij Feyenoord

Chun-Soo Lee laat in de Koreaanse krant Ilgan Sports weten inderdaad terug te hebben willen keren naar Korea. Inmiddels heeft hij besloten het nog een keer te willen proberen in Nederland. "Het klopt dat het moeilijk was voor mij en dat ik wilde terugkeren naar Nederland. Mijn doel was Engeland, daarom was het een teleurstelling om naar Nederland te gaan. Het weer is slecht, op de training wordt geen rekening gehouden met de individuele conditie van spelers, er stond vanaf het begin druk op me op te presteren en ik was eenzaam."

"Toen ik Pohang Steelers de Koreaanse League zag winnen wilde ik het liefst terugkomen, maar nu ben ik er voor mezelf uit dat ik het opnieuw wil proberen bij Feyenoord. Het spijt me als ik met mijn acties mensen heb teleurgesteld."
Hij wil naar Engeland, omdat het weer zo slecht is in Nederland.

Ik weet niet welke hond hij heeft gegeten, maar het is hem wel slecht gevallen.
The best argument against democracy is a five-minute conversation with the average voter ~W. Churchill
pi_54940439
Rot op en keer nooit meer terug!!

Kan iemand dat int koreaans vertalen??
pi_54940500
omg, welke psycholoog heeft die gozer onderzocht?

Volgens mij kunnen ze m beter naar een psychiater sturen, die kunnen m wat voorschrijven tenminste...
pi_54940933
Wat een clown zeg.
The best argument against democracy is a five-minute conversation with the average voter ~W. Churchill
  vrijdag 30 november 2007 @ 10:52:31 #173
63192 ursel
pi_54941031
quote:
Ik nomineer Lee..
pi_54941067
quote:
Op vrijdag 30 november 2007 10:29 schreef EnactedChaos het volgende:
omg, welke psycholoog heeft die gozer onderzocht?

Volgens mij kunnen ze m beter naar een psychiater sturen, die kunnen m wat voorschrijven tenminste...
Die is het boven open zee dumpen niet waard
pi_54942734
'Chun-Soo Lee keert niet meer terug bij Feyenoord'
30/11/2007 10:46

De door Feyenoord met heimwee naar huis gestuurde Chun-Soo Lee keert wellicht niet meer terug naar Rotterdam. De aanvaller zou in zijn vaderland contact hebben met een nieuwe club.

Lee, die eerder al niet kon aarden bij de Spaanse clubs Real Sociedad en Numancia, zou al hebben gesproken met een club in de Zuid-Koreaanse hoofdstad Seoul. Volgens de Engelstalige Korea Times geeft Lee de voorkeur aan FC Seoul, de Suwon BlueWings of Seongnam Chunma. De krant beweert verder dat Lee niet meer terugkeert bij Feyenoord.

Een medewerker van IFA, het bureau dat Lee's belangen behartigt, zegt: 'Het is niet de eerste keer dat Lee liever hier in Zuid-Korea verblijft. Hij heeft ons op de hoogte gebracht van de moeilijkheden die hij bij de aanpassing bij Feyenoord ondervindt.'

Volgens dezelfde medewerker heeft zijn bedrijf de aanvaller voorgehouden op 11 of 12 december hoe dan ook weer naar Nederland te vliegen. Lee zelf houdt zich inmiddels afzijdig. Bij zijn aankomst op Incheon International Airport van Seoul ontweek hij met hulp van zijn vader de massaal uitgerukte Zuid-Koreaanse media.
pi_54942966
Lee the soap......media februari op DVD
pi_54944886
quote:
Op vrijdag 30 november 2007 12:20 schreef TJDoornbos het volgende:
Lee the soap......media februari op DVD
Feyenoord Voor Altijd 01 - Kuyt & Kindvall
Feyenoord Voor Altijd 02 - Spurs '61 & Juventus '97
Feyenoord Voor Altijd 03 - De Koreaan "Lee"

pi_54945507
quote:
Feyenoord zet Mulder (18) mogelijk op doel

Feyenoord zal komende zondag hoogstwaarschijnlijk op een beroep op derde doelman Erwin Mulder (18) moeten doen. Vaste keus Henk Timmer lijkt vanwege een kwetsuur het duel tegen Heracles Almelo niet te halen. Ook reservegoalie Sherif Ekramy is geblesseerd.

“Wat er ook gebeurt, ik heb alle vertrouwen in Mulder”, liet Feyenoord-trainer Bert van Marwijk zich in het Algemeen Dagblad uit. De coach zag dat Timmer nog altijd last heeft van een vleeswond, die hij tegen FC Groningen opliep. Stand-in Ekramy kampt al langer met een schouderblessure.

Ook Patrick Lodewijks wordt mogelijk weer van stal gehaald als Timmer definitief geen groen licht voor het competitieduel krijgt. De 40-jarige Brabanber zat dit seizoen al een keer op de reservebank van de Rotterdammers.

Veel absenten
Van Marwijk was verder op zijn zachtst gezegd niet te spreken over het aantal absenten in zijn selectie. “Ik ben er behoorlijk ziek van. Ga maar na: Mols is geschorst, Lee zit in Zuid-Korea, en dan dan heb je nog de blessures van Hofs, Timmer en Ekramy dus, Vincken, Vlaar en Bruins. Lensky en Tiendalli zijn op de weg terug, maar nog niet ver genoeg.”
  vrijdag 30 november 2007 @ 14:56:54 #179
166650 don-diablo
Hillcroft Spirit
pi_54946842
quote:
Op vrijdag 30 november 2007 13:40 schreef Dirk-Kuijt het volgende:

[..]

Feyenoord Voor Altijd 01 - Kuyt & Kindvall
Feyenoord Voor Altijd 02 - Spurs '61 & Juventus '97
Feyenoord Voor Altijd 03 - De Koreaan "Lee" Wie?

vrijdag 30 november 2007 @ 20:09:33 #180
124630 Sender_
Rotterdam echt wel !!
pi_54953839
Laat die Lee maar lekker in Korea blijven, opzouten met die gast.

Zondag Mulder in het doel, geef de jeugd maar de kans, lijkt me geen probleem tegen Heracles.
pi_54955333
vorig jaar om deze tijd ging het flink mis
pi_54962980
Pffff, tering koreaan...heeft geen bal recht vooruit geschoten en krijgt alle aandacht. Gewoon oprotten met die vent.

Vind het veel mooier dat Mulder op doel staat. Laat hem maar ruiken aan het grote werk.
pi_54962986
quote:
Op vrijdag 30 november 2007 21:05 schreef ruud_fr het volgende:
vorig jaar om deze tijd ging het flink mis
Ja toen werden we afgeslacht door een franse middenmotor met 3-0..of bedoel je dat niet?
pi_54968989
Mulder de waardig vervanger van Timmert
pi_54969366
quote:
Op zaterdag 1 december 2007 15:59 schreef TJDoornbos het volgende:
Mulder de waardig vervanger van Timmert
Mulder woont hemelsbreed nog geen 2 km van mij af.
Stijn Schaars nog geen 1km. Maar dat is een arrogante klootzak.
  zaterdag 1 december 2007 @ 18:10:45 #186
59886 H.M.Murdock
Fly with me to the moon!
pi_54971617
quote:
Op vrijdag 30 november 2007 10:16 schreef Bakf het volgende:

[..]

Hij wil naar Engeland, omdat het weer zo slecht is in Nederland.

Ik weet niet welke hond hij heeft gegeten, maar het is hem wel slecht gevallen.
Lekker gescout weer Feyenoord.
Trap die pepernoot er dan gelijk uit, weer te slecht, geen rekening met individuele conditie spelers.
Alsof het in Engeland altijd 25+ is, ga dan terug naar Spanje.
En hij heeft na zijn 'droom-transfer' naar Feyenoord eerst nog een week of 5 apart of enkelt getraint voordat hij uberhaupt inviel, niet zeuren dus.
I was thinking, maybe you could write a story about the problems of golfballs, so the world could see us. We must get the worlds attention for our battle and the golfball liberation army is a non-violent group.
  zaterdag 1 december 2007 @ 18:55:38 #187
125633 Martijn_fijn
I geni s'incontrano
pi_54972546

Daar zit een jonge, maar goede kop op, zullen we maar zeggen. Ik ben benieuwd hoe hij het zondag doet.
  zaterdag 1 december 2007 @ 18:57:57 #188
123545 DatMeenJeNiet
pi_54972594
quote:
Feyenoord heeft vertrouwen in debutant Erwin Mulder
WIETSE DIJKSTRA ROTTERDAM Eerder dan hij zelf had durven dromen maakt de pas 18-jarige Erwin Mulder morgen tegen Heracles zijn debuut in het doel van Feyenoord. ,,We hebben alle vertrouwen in hem, zegt trainer Bert van Marwijk.
Keeperstrainer Patrick Lodewijks (40), zelf morgen voor de tweede keer dit seizoen als reserve op de bank, maakt zich geen enkele zorgen om zijn pupil, die de geblesseerde Henk Timmer moet vervangen. ,,Vlak na de wedstrijd tegen FC Groningen kwam dit in de spelersgroep al ter sprake,’’ zegt Lodewijks. ,,De toonaangevende jongens zeiden toen meteen ‘Als Henk niet speelt, keept Erwin toch gewoon’ Dat geeft wel aan hoe hij erop staat.’’

Om die reden voelt Van Marwijk zich niet genoodzaakt om risico’s te nemen met zijn eerste doelman. Timmer meldt zich vandaag nog in de Kuip voor een laatste test. De kans dat hij voldoende is hersteld van de vleeswond aan zijn knie die hij in Groningen opliep, lijkt echter nihil. En dus mag de bij het grote publiek onbekende Mulder zijn debuut maken in een volle Kuip. ,,Een mooi moment aan het begin van zijn carrière,’’ aldus Lodewijks. ,,Zo moet je het zien. Hij moet daar vooral van genieten.’’

Mulder mag zondagmiddag aan iedereen vertellen hoe hij de eerste grote wedstrijd uit zijn loopbaan heeft beleefd. Feyenoord schermde hem gisteren nog even af voor de vertegenwoordigers van de pers. Lodewijks: ,,Daar kan ik me wel iets bij voorstellen. Hij is nog jong en er komt toch wel iets van spanning bij kijken. Laat hem zondag al die vragen maar beantwoorden.’’

De 22 jaar oudere Lodewijks verwacht overigens dat de nuchtere Mulder mentaal sterk genoeg is om met de spanning om te gaan. ,,Erwin is er klaar voor. Hij is een gedreven jongen en voor zijn leeftijd heel rustig. Soms is hij nog iets te bescheiden. Maar ik vind hem een talentvolle keeper, die de laatste tijd stappen vooruit heeft gemaakt. Ik heb veel vertrouwen in hem. Of ik zelf had willen keepen? Nee, ik ben alleen een noodoplossing.’’

Erwin Mulder, met zijn 1.93 meter een imponerende verschijning, werd op 3 maart 1989 geboren in het Gelderse Panningen. Feyenoord plukte hem als B1-speler weg bij Vitesse. Sinds dit seizoen maakt hij in Rotterdam deel uit van de A-selectie, waar hij achter Timmer en de Egyptenaar Sherif Ekramy - al een tijdje uitgeschakeld met een schouderblessure - derde doelman is.

,,Hij is het grootste talent dat ik de laatste jaren heb getraind, zegt Carlo l’Ami, de afgelopen vier seizoenen keeperstrainer op Varkenoord en sinds dit seizoen werkzaam bij Ajax. ,,Hij moet nog een paar stappen maken, maar hij heeft absoluut potentie. Dit is voor hem eigenlijk een jaar om te leren. Mooi voor hem dat hij nu deze kans krijgt. Het komt vroeg, maar ik weet zeker dat hij het aankan.’’

Volgens L’Ami heeft de boomlange Mulder fysiek bijna alles mee voor een keeper. ,,Zijn lengte is een groot voordeel. In de jeugd bestreek hij een groot deel van de zestien. Ook zijn reacties en zijn trap zijn prima. Zijn voetenwerk kan nog beter, maar dat is een probleem van de meeste lange keepers. Het belangrijkste is dat de club een carrière voor hem uitstippelt. Als je denkt dat hij Feyenoord 1 kan halen, moet je een goed stappenplan bedenken. Ben je goed genoeg, dan kom je vanzelf bovendrijven.’’

Voorlopig is Van Marwijk blij dat hij morgen over Mulder kan beschikken. Dat betekent immers weer één probleem minder. In de aanloop naar het duel met Heracles Almelo heeft de Feyenoord-trainer genoeg om zich zorgen over te maken. Van Marwijk mist door blessures, schorsingen (Mols) en persoonlijke problemen (Lee) een compleet elftal spelers. Omdat zelfs A-junior Leroy Fer, afgelopen weekeinde uit bittere noodzaak toegevoegd aan de selectie, op het laatste moment met een rugblessure is afgehaakt, heeft hij morgen slechts drie veldspelers op de reservebank.

,,Of ik hier moedeloos van word? Nee, maar ik ben wel een beetje chagrijnig,’’ bekende Van Marwijk, die zich heeft gestoord aan de mentale zwakte van zijn ploeg. ,,Dat is begonnen met de nederlaag tegen FC Groningen en daarna zijn er nog wel wat dingen bij gekomen.’’
pi_54973431
quote:
Op zaterdag 1 december 2007 18:55 schreef Martijn_fijn het volgende:
[ afbeelding ]

Daar zit een jonge, maar goede kop op, zullen we maar zeggen. Ik ben benieuwd hoe hij het zondag doet.
Een van de Sar hoofd
pi_54973504
quote:
Op zaterdag 1 december 2007 18:57 schreef DatMeenJeNiet het volgende:

[..]
Hoe kom jij aan dit bericht? Klopt namelijk niet. Hij komt niet uit Panningen, maar uit Pannerden!
  zaterdag 1 december 2007 @ 20:11:26 #192
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_54974362
quote:
Op zaterdag 1 december 2007 19:36 schreef Dirk-Kuijt het volgende:

[..]

Hoe kom jij aan dit bericht? Klopt namelijk niet. Hij komt niet uit Panningen, maar uit Pannerden!
Allemaal een pot nat daar in Gelderland.
Elite
Tegen TTIP
pi_54974508
quote:
pi_54988184
Wat een KUTweer....Naja we hebben geen keus, zo naar de Kuip
  zondag 2 december 2007 @ 13:39:23 #195
123545 DatMeenJeNiet
pi_54988595
Erwin Mulder

Theo Lucius
Andre Bahia
Kevin Hofland
Tim de Cler

Jonathan De Guzman
Nuri Sahin
Georginio Wijnaldum
Giovanni van Bronckhorst
Andwele Slory

Roy Makaay

Boateng
  zondag 2 december 2007 @ 16:23:30 #196
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_54992801
Mooie overwinning .

Voor de topicstarters: kap eens met dat "Feijenoord", het is al 30 jaar Feyenoord, pff.
  zondag 2 december 2007 @ 16:25:18 #197
103590 dvdfreak
geen dvdfreak maar kc27
pi_54992851
mooie uitslag 6-0
  zondag 2 december 2007 @ 16:30:13 #198
3185 Adelante
To let it go now
pi_54992992
quote:
Op zondag 2 december 2007 16:25 schreef dvdfreak het volgende:
mooie uitslag 6-0
hadden ook dubbele cijfers kunnen zijn...
"We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
  zondag 2 december 2007 @ 16:31:50 #199
123545 DatMeenJeNiet
pi_54993021
Hele slechte en slappe wedstrijd, ook van Feyenoordkant, en toch 6-0 gewonnen.
pi_54993307
Wijnaldum een van de jongste Feyenoord Eredivisie doelpuntenmakers ooit? 17 jaar en 21 dagen ofzo is hij volgens mij vandaag.
  zondag 2 december 2007 @ 16:49:49 #201
53267 TC03
pi_54993440
quote:
Op zondag 2 december 2007 16:31 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Van Feyenoordkant viel wel mee hoor. Ik bedoel, je speelt in bizar slecht weer tegen een degradatiekandidaat, je wint met 6-0 en domineert. Het was geen gallery play, maar heb toch wel wat leuke dingetjes gezien hier en daar.
pi_54993923
FEYENOORD
  zondag 2 december 2007 @ 17:11:43 #203
132993 TJDoornbos
#TeamToekNip
pi_54993977
quote:
Op zondag 2 december 2007 16:45 schreef Fides het volgende:
Wijnaldum een van de jongste Feyenoord Eredivisie doelpuntenmakers ooit? 17 jaar en 21 dagen ofzo is hij volgens mij vandaag.
Klopt.

Slecht weer, slechte wedstrijd maar 6-0 ik zeg de 15de december nog slechter weer en weer zo'n monsterscore

Mulder weinig hoeven doen maar vond dattie goed bij de les was die 5 ballen die die kreeg
  zondag 2 december 2007 @ 17:12:53 #204
59886 H.M.Murdock
Fly with me to the moon!
pi_54994003
Feyenoord goed uitgespeeld, had nog beter uit kunnen vallen.
Vond dat Wijnaldum aanvallend soms te kort kwam, Lucius dan weer in deffensief opzicht.
Mooi gebaar van Slory naar Vak X.
  zondag 2 december 2007 @ 17:35:29 #205
125344 gitaarsnaar
Sterker Door Strijd
pi_54994453
lekkere wedstrijd [vooral in vak x ]
Rene van der Gijp: Als het hele stadion ''Je moeder is een hoer'' scandeert, dan moet er wel een kern van waarheid inzitten.
Feyenoord: RR
  zondag 2 december 2007 @ 18:27:04 #206
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_54995507
quote:
Op zondag 2 december 2007 16:31 schreef DatMeenJeNiet het volgende:

Vond het echt reuze meevallen, heb je wel gekeken? Klavan bleef ook wel redelijk makkelijk staan tegenover Slory.

Begon pas erg te worden toen de wave werd ingezet, stelletje josties.
Elite
Tegen TTIP
pi_54996236
Ondanks het weer zat de sfeer er erg goed in
Lucius drama
Makaay is echt enorm belangrijk voor dit Feyenoord. Verre weg de beste spits die er op de Nederlandse velden rond loopt. Snap niet dat Kuijt, Huntelaar en Koevermans wel in Oranje staan en hij niet.
Waarom brengt van Marwijk eigenlijk Leroy Fer in? Had dan Jordy Buijs minuten laten maken. Die zit al veel langer bij de selectie.
  zondag 2 december 2007 @ 19:00:40 #208
123545 DatMeenJeNiet
pi_54996347
quote:
Op zondag 2 december 2007 18:27 schreef Happel het volgende:

[..]

Vond het echt reuze meevallen, heb je wel gekeken? Klavan bleef ook wel redelijk makkelijk staan tegenover Slory.

De eerst helft was verschrikkelijk, ik zat me echt te ergeren(kwam ook door dat gekloot van Lucius). 3-0 was erg geflatteerd. Tweede helft vond ik wel redelijk overigens. Maar die 6-0 kwam meer omdat Heracles dramatisch was.

Klavan speelde volgens mij niet, dat was Looms.
pi_54998577
vond het wel een aardige wedstrijd
quote:
idd ja
pi_54999350
Maar positief is dat Fer is gedebuteerd! En voor die positie konden we nog wel wat gebruiken. Nu Janotta nog
Misschien moeten we alleen nog maar een spits kopen in de winterstop. En dan gewoon op andere posities de jeugd de kans geven.
pi_55000226
quote:
Op zondag 2 december 2007 18:56 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Zelfs de Heraclieden deden mee met de wave bij een 6-0 achterstand
Wat Theo Lucius betreft : die heeft echt heel veel krediet bij Bert, geeft Greene maar weer eens kans zou ik zeggen.
  zondag 2 december 2007 @ 21:42:14 #212
132993 TJDoornbos
#TeamToekNip
pi_55000696
quote:

Waarom brengt van Marwijk eigenlijk Leroy Fer in? Had dan Jordy Buijs minuten laten maken. Die zit al veel langer bij de selectie.
Waarom Makaay laten staan met risico op blessures gewoon Makaay eraf en Jordy erbij.

Had je beetje zo moeten spelen:

Mulder

Kevin-Jordy-Bahia

Greene-DommeTheo-Danny-Guzman-Fer-De cler

Wijnaldum

Ofzo
pi_55000732
Nou, nou, en Theo had nog wel een mooi Frank de Boertje bij de 2-0
PSV --- Chelsea FC --- Frank Lampard --- Heinz-Harald Frentzen --- Timo Glock
pi_55000788
Iedereen is weer eens negatief over Lucius.

Ik vond dat nadat die werd uitgefloten echt gewoon redelijk speelde. Hij is de enige die lange passes kan geven, zie de goals van Makaay (de 2de) en ik dacht die van Wijnaldum. Verder kwam hij zelf redelijk vaak een man voorbij (hij maakt hem gek, kom op theo ), alleen het is geen verdediger en af en toe is hij niet al te scherp maar ik vond hem echt niet heel slecht spelen, het niveau Heracles kan die gewoon aan

Maar van mij mag Greene ook wel een kans krijgen, al heb ik niet het idee dat die rechtsback wilt spelen.

zondag 2 december 2007 @ 21:48:12 #215
132993 TJDoornbos
#TeamToekNip
pi_55000881
Jordy en Danny kennen ook beide back en desnoods zet je dr een 16 jarige neer. Theo ging pas beetje ballen na de 4-0 ofzo. Okeaj de pass bij 2-0 was mooi maar verder deed die echt VEEL fout de eerste helft.
pi_55003038
3pts altijd lekkkkkeerrrrr
pi_55003154
quote:
Op zondag 2 december 2007 21:42 schreef TJDoornbos het volgende:

[..]

Waarom Makaay laten staan met risico op blessures gewoon Makaay eraf en Jordy erbij.

Had je beetje zo moeten spelen:

Mulder

Kevin-Jordy-Bahia

Greene-DommeTheo-Danny-Guzman-Fer-De cler

Wijnaldum

Ofzo
pi_55003571
quote:
Op zondag 2 december 2007 22:55 schreef PabloLopez het volgende:
3pts altijd lekkkkkeerrrrr ~O>
Zeker als Ajax tegelijkertijd verliest in eigen huis.
pi_55003790
Jongens, wees niet te blij. Zeg nou eens eerlijk, het is maar Heracles. Dat stelt geen drol voor.

Feli anyway.
quote:
Op zondag 2 december 2007 19:00 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Klavan speelde volgens mij niet, dat was Looms.
Klavan speelde inderdaad niet, was geblesseerd.

[ Bericht 47% gewijzigd door Blawh op 02-12-2007 23:39:29 ]
  zondag 2 december 2007 @ 23:29:40 #220
51286 w00h00
Digital man!
pi_55003940
Anders heeft Mulder iets met mijn ex-vriendin
pi_55008360
quote:
Ik denk juist door het slechte weer.
pi_55008380
quote:

Inderdaad, dacht effe dat ik bij oranje zat
pi_55008430
quote:
Op maandag 3 december 2007 09:57 schreef Luni het volgende:

[..]

Ik denk juist door het slechte weer.
Juist, door het slechte weer moesten de lampen aan en dan is het altijd gezellig!! Vandaar dat ik liever ook zaterdagavond wedstrijden heb!!
pi_55008443
Vroeger ging de wave ook vaak zat door t stadion, hoorde je niemand. What's the difference?

Vond t wel humor. Ook omdat die supporters van Heracles mee deden...
pi_55008519
Zie ook het probleem van de wave ansich niet zo. Wel word ik gek als ik teletoeters of meer van dat soort geneuzel in de Kuip opmerk.
  maandag 3 december 2007 @ 10:13:56 #226
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_55008562
quote:
Op maandag 3 december 2007 10:04 schreef EnactedChaos het volgende:
Vroeger ging de wave ook vaak zat door t stadion, hoorde je niemand. What's the difference?

The difference is dat iedereen blamages, zoals vorige week, weer vergeten schijnt te zijn. Ik kan de week erna echt niet vrolijk gaan zitten doen door de wave in te zetten.
Elite
Tegen TTIP
  maandag 3 december 2007 @ 10:32:35 #227
120113 Tomasso
Lopen te kijken
pi_55008841
quote:
Op maandag 3 december 2007 10:13 schreef Happel het volgende:

[..]

The difference is dat iedereen blamages, zoals vorige week, weer vergeten schijnt te zijn. Ik kan de week erna echt niet vrolijk gaan zitten doen door de wave in te zetten.
Dus we mogen alleen maar kankeren en sacherijnig zijn, terwijl we 6-0 winnen en het buttweer is en we ons nog proberen te vermaken? Tof.
  maandag 3 december 2007 @ 10:44:29 #228
196494 JanVanHalst
Weet het wel.
pi_55009018
quote:
Op maandag 3 december 2007 10:32 schreef Tomasso het volgende:

[..]

Dus we mogen alleen maar kankeren en sacherijnig zijn, terwijl we 6-0 winnen en het buttweer is en we ons nog proberen te vermaken? Tof.
Chagrijnig.
  maandag 3 december 2007 @ 10:53:35 #229
120113 Tomasso
Lopen te kijken
pi_55009171
quote:
Op maandag 3 december 2007 10:44 schreef JanVanHalst het volgende:

[..]

Chagrijnig.
1 pot nat.
  maandag 3 december 2007 @ 11:01:33 #230
196494 JanVanHalst
Weet het wel.
pi_55009315
Ik heb Feyenoord niet kunnen zien dit weekend. Was de uitslag volgens jullie terecht, of enigszins geflatteerd? Van Marwijk klonk niet al te enthousiast.
pi_55009341
quote:
Op maandag 3 december 2007 10:13 schreef Happel het volgende:

[..]

Ach, zie de lol er een beetje van in

Wat was t weer trouwens verschrikkelijk zeg, die gozer in X ook Broek uit
pi_55009368
quote:
Op maandag 3 december 2007 11:01 schreef JanVanHalst het volgende:
Ik heb Feyenoord niet kunnen zien dit weekend. Was de uitslag volgens jullie terecht, of enigszins geflatteerd? Van Marwijk klonk niet al te enthousiast.
Was zeker wel terecht.

Maar echt heel goed gevoetbald werd er niet. Heracles was ook gewoon drama. Maar t veld en t weer waren ook kut natuurlijk.
pi_55009959
quote:
Op zondag 2 december 2007 23:29 schreef w00h00 het volgende:
Anders heeft Mulder iets met mijn ex-vriendin
Kom jij ook uit Pannerden dan? Onee, ik weet al wie jij bent. Kevin uit Herwen.

[ Bericht 3% gewijzigd door Dirk-Kuijt op 03-12-2007 15:01:32 ]
pi_55010421
quote:
ÖZÇELIK OPGEROEPEN VOOR TURKIJE ONDER 20

Ömer Özçelik is opgeroepen voor het Turks elftal onder 20 jaar, voor twee vriendschappelijke wedstrijden tegen de leeftijdsgenoten uit Azerbeidjaan. Deze duels worden gespeeld op respectievelijk 6 en 8 december in het Turkse Trabzon. Özçelik maakt deel uit van de selectie van Jong Feyenoord.
Ik wist wel dat hij wat kon, maar hij krijgt de kans gewoon niet. Ze moeten hem samen met Jordy Buijs volgend seizoen uitlenen aan een club als Heracles ofzo. Is het beste voor die jongens.
pi_55010434
quote:
Talent dient zich aan bij Feyenoord

ROTTERDAM - De 17-jarige Georginio Wijnaldum kroonde zich tot de jongste doelpuntenmaker uit de geschiedenis van Feyenoord.

Hofland 'vliegt' in de stromende regen over Daelemans. FOTO PIM RAS
Zijn leeftijdsgenoot Leroy Fer mocht in de slotfase zijn debuut maken. En de 18-jarige Erwin Mulder stond tijdens zijn eerste wedstrijd in de Kuip negentig minuten stoïcijns in het doel. Het bracht de Rotterdamse aanhang gistermiddag tegen Heracles, ondanks het barre weer, in een buitengewoon jolige stemming.

In de striemende regen klaarde ook het humeur van Bert van Marwijk weer enigszins op. De Feyenoord-trainer had zijn selectie de hele week laten merken dat hij doodziek was van de onnodige nederlaag tegen FC Groningen (3-2), maar moest na afloop toegeven dat zijn ploeg hem van de juiste repliek had gediend. ,,Dit is een goed antwoord op vorige week,’’ sprak hij. ,,Onder moeilijke omstandigheden hebben we prima gespeeld. Bij 2-0 was de wedstrijd gespeeld. De spelers verdienen een compliment omdat ze daarna tot het laatste moment geconcentreerd zijn blijven spelen.’’

Waarmee het chagrijn van de winnende coach overigens niet helemaal was weggespoeld. ,,Dat is niet in één keer voorbij,’’ aldus Van Marwijk. ,,Ik was blij met de goede wedstrijd tegen Ajax, maar dat kreeg geen vervolg tegen FC Groningen. Als we toen net zo geconcentreerd waren gebleven als vandaag, hadden we daar niet verloren.’’

Feyenoord zal vooral in dat soort lastige uitwedstrijden moeten laten zien dat het dit seizoen al serieus mee kan doen om de titel. In eigen huis zijn de Rotterdammers sinds de terugkeer van Van Marwijk weer de baas. Alleen tegen Ajax bleef de ploeg op een gelijkspel steken, de overige zes duels werden met gemak - en zonder tegengoals - gewonnen.

Dat Mulder tegen het gehavende Heracles de nul hield wekte, weinig verbazing. De 18-jarige debutant stond bij twee eenvoudige schoten van Ricky van den Bergh op de goede plaats en hoefde zich slechts één keer te strekken toen Igor Gluscevic het van afstand probeerde. Toch kon de alerte Mulder, die in de opbouw vrijwel niets fout deed, terugkijken op een sterk optreden. Van Marwijk: ,,Hij heeft het heel goed gedaan. Erwin maakte een rustige, solide indruk.’’

Meest opvallende speler was echter Wijnaldum, die voor het eerst dit seizoen een basisplaats werd gegund. De Rotterdammer kreeg - op de voor hem ongewone positie van linksbuiten - de voorkeur boven Danny Buijs en liet zien dat hij een talent als Diego Biseswar is voorbijgestreefd.

De vorig seizoen aan Heracles verhuurde aanvaller is weliswaar een echte vleugelspeler, maar dwingt in de Kuip te weinig af. Biseswar kwam vorige week maandag een half uur te laat voor een wedstrijd van de beloftes, waardoor hij net als gisteren negentig minuten op de bank bleef. Wijnaldum, afgelopen jaargang met 16 jaar en 148 dagen de jongste Feyenoord-debutant ooit, is van een ander soort en valt bij Jong Feyenoord dit seizoen juist op door zijn trefzekerheid.

,,Hij is een dynamische middenvelder en bij het tweede is hij al vaak beslissend geweest,’’ aldus Van Marwijk. Hij traint al vanaf het begin mee met de selectie. Ik weet wat hij kan. Georginio is een creatieve jongen die altijd voor de goal komt.’’

En dat zijn kwaliteiten die Van Marwijk nodig heeft nu de meeste spelers die rond aanvalsleider Roy Makaay kunnen opereren (Bruins, Hofs, Mols, Vincken) afwezig zijn. Wijnaldum, naar eigen zeggen rustiger geworden voor de goal dankzij de wijze lessen van Makaay, pakte gisteren zijn kans en bekroonde zijn prima optreden met het scoren van de 6-0, een goal die hij dit keer zelfs letterlijk dankte aan de slimme Feyenoord-spits.

De Rotterdamse aanhang was de kou op dat moment al lang vergeten, liet een wave door het stadion gaan en warmde zich in de slotfase nog maar eens aan een andere belofte. Onder luid applaus kreeg middenvelder Leroy Fer een minuut of tien om zijn kunsten te tonen. ,,Dat kwam nu mooi uit,’’ aldus Van Marwijk. ,,Ook dat was een voordeel van deze wedstrijd.’’
pi_55010501
Godver, gister werd mijn legitimatie geconteroleerd.
Gingen ze opeens dingen opschrijven.
Ik vraag zo: Wat gebeurd er met die gegevens?
Hij: Ja dan kan Feyenoord zien waar hun supporters vandaan komen, en of ze aanwezig zijn.
Ik: Kunnen ze dat niet zien aan de hand van mijn seizoenskaart als ik binnen kom?
Hij: Nee

WTF???
Ik geloof er namelijk niets van.
Iemand die wel weet wat ze met mijn gegevens gaan doen?
pi_55010830
quote:
Royston Drenthe lijkt alsnog bij Chelsea terecht te komen. Chelsea wil de jeugdinternational voor veertien miljoen euro van Real Madrid overnemen. (The Mirror)
Dat zou lekker zijn! Hoeveel procent krijgen wij daarvan
pi_55010981
Drenthe
pi_55011052
quote:
Op maandag 3 december 2007 12:38 schreef ruud_fr het volgende:
Drenthe
Dat hij maar vaak mag veranderen van club. Dan verdienen wij er alleen maar meer op
pi_55011126
quote:
Op maandag 3 december 2007 12:30 schreef Dirk-Kuijt het volgende:

[..]

Dat zou lekker zijn! Hoeveel procent krijgen wij daarvan
quote:
De standaard opleidingsvergoeding bedraagt namelijk vijf procent van de totale transfersom bij een internationale transfer en dat voor de club(s) waar een speler van zijn 12de tot zijn 23ste speelde
http://www.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=28719

7 jaar Feyenoord is dus 7/11 x 5% x 14 miljoen = ruim 400K

-edit-

Heeft ook 2 jaar bij Excelsior gespeeld in de jeugd, dus het wordt iets minder
Xbox Live Gamertag: Harmen84
  maandag 3 december 2007 @ 12:48:40 #241
120113 Tomasso
Lopen te kijken
pi_55011196
quote:
Op maandag 3 december 2007 12:11 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Hij: Ja dan kan Feyenoord zien waar hun supporters vandaan komen, en of ze aanwezig zijn.
Ik: Kunnen ze dat niet zien aan de hand van mijn seizoenskaart als ik binnen kom?

WTF???
Morgen komt er een inval van het arrestatieteam in je huis en word je in een cel gegooid met 3 negers die al 5 jaar lang geen sex meer hebben gehad.
pi_55011295
quote:
Op maandag 3 december 2007 12:41 schreef Dirk-Kuijt het volgende:

[..]

Dat hij maar vaak mag veranderen van club. Dan verdienen wij er alleen maar meer op
zal wel naar de investeerders (talentpool) gaan
pi_55011415
quote:

WTF???
quote:
Beste Feyenoord-supporter.

Er is gisteren bij de ingangen van het stadion zoals gebruikelijk een ID controle (selectief) uitgevoerd. U was mogelijk niet in het bezit van een geldige ID, men heeft uw gegevens (bv vanaf seizoenkaart) genonteerd. Eea conform het via de website aangegeven sanctiebeleid zal dit worden afgehandeld.

Met sportieve groet,

Feyenoord Klantenservice
WTF! Ik was wel in bezit van een geldig legetimatiebewijs. Net als 2 vrienden van me.
  maandag 3 december 2007 @ 13:09:55 #244
51286 w00h00
Digital man!
pi_55011539
quote:
Op maandag 3 december 2007 13:00 schreef Dirk-Kuijt het volgende:

[..]

[..]

WTF! Ik was wel in bezit van een geldig legetimatiebewijs. Net als 2 vrienden van me.
En wat is de sanctie ouwe hooligan?
  maandag 3 december 2007 @ 13:12:42 #245
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_55011582
quote:

WTF???
Kunnen ze in kaart brengen wie er in de Kuip komt. En ben je ook makkelijker op te sporen, wanneer er onverhoopt iets gebeuren. Rellen oid.

Je krijgt trouwens een waarschuwing. Pas bij de derde keer een stadionverbod.
Elite
Tegen TTIP
pi_55011596
quote:
Op maandag 3 december 2007 13:09 schreef w00h00 het volgende:

[..]

En wat is de sanctie ouwe hooligan?
Nog 2 keer en je hebt een stadionverbod
pi_55011626
Maar ik heb net de klantenservice ff gebelt. Die hebben contact met bureau veiligheid opgenomen. De conteroleurs bleken verkeerd ingelicht te zijn. Alleen mensen zonder geldig ID moesten genoteerd worden. Blijkbaar hebben ze iedereen genoteerd.
pi_55011685
quote:
Op maandag 3 december 2007 13:15 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Maar ik heb net de klantenservice ff gebelt. Die hebben contact met bureau veiligheid opgenomen. De conteroleurs bleken verkeerd ingelicht te zijn. Alleen mensen zonder geldig ID moesten genoteerd worden. Blijkbaar hebben ze iedereen genoteerd.
Jesus, wat een pannekoeken!

Ik ben nog nooit gecontroleerd op ID, of besnuffeld door een hond, ben ool altijd pas net voor aanvang van de wedstrijd binnen.
pi_55011804
Zijn er hier nog mensen die vanavond gaan?
pi_55012283
Ik las gister dat ze weer gaan onderzoeken of het mogelijk is om staanplaatsen in te voeren op Vak X en S. Ook willen ze het uitvak gaan verplaatsen.
pi_55013927
quote:
Op maandag 3 december 2007 13:17 schreef Luni het volgende:

[..]

Jesus, wat een pannekoeken!

Ik ben nog nooit gecontroleerd op ID, of besnuffeld door een hond, ben ool altijd pas net voor aanvang van de wedstrijd binnen.
dan heb je waarschijnlijk geen hooligan-kop

zondag werd er ook selectief gefouilleerd
pi_55014072
quote:
Op maandag 3 december 2007 13:46 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Ik las gister dat ze weer gaan onderzoeken of het mogelijk is om staanplaatsen in te voeren op Vak X en S. Ook willen ze het uitvak gaan verplaatsen.
Waarheen?
Secrets never die. Only people.
pi_55014192
quote:
Op maandag 3 december 2007 15:26 schreef PizzaSalami het volgende:

[..]

Waarheen?
Alles naar de 2de ring. Dan hoeven er zoveel van die bufferzones te zijn in risico wedstrijden.
pi_55014224
quote:
Op maandag 3 december 2007 15:33 schreef Dirk-Kuijt het volgende:

[..]

Alles naar de 2de ring. Dan hoeven er zoveel van die bufferzones te zijn in risico wedstrijden.
Groot uitvak zal dat dan worden. 1e ring heeft juist altijd wel wat.
  maandag 3 december 2007 @ 15:37:26 #255
123545 DatMeenJeNiet
pi_55014275

Begon weer als een krant tot hij werd uitgefloten. Vaker doen dus.
  maandag 3 december 2007 @ 15:38:40 #256
198417 Lastpost
Rotterdammert!
pi_55014292
Zometeen maar weer richting onze hoofdstad voor dé beloftenwedstrijd tussen Feyenoord en de plaatstelijke FC.
Kijken of ik er ditmaal wel vandaan kom zonder politiebegeleiding.
pi_55017099
quote:
Op maandag 3 december 2007 15:37 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
[ afbeelding ]

Begon weer als een krant tot hij werd uitgefloten. Vaker doen dus.
Wat een sukkel ist ook zeg.............laat hem vuurpijlen verkopen ipv mijn zondag verneuke!!
pi_55018040
quote:
Bruins blijft kwakkelen met hamstringperikelen
03/12/2007 18:29

Feyenoord moet het nog steeds zien te rooien zonder Luigi Bruins. De jeugdinternational moet ook tegen VVV-Venlo passen.

De hamstringklachten vinden hun oorsprong in de wedstrijd tegen Ajax van twee weken geleden. Steeds weer moest de verwachte rentree worden uitgesteld. Inmiddels heeft Bruins al de wedstrijden tegen Heracles Almelo en FC Groningen moeten missen.

De medische staf van Feyenoord vindt het lastig een nieuwe datum te prikken. Duidelijk is wél dat Bruins ook zondag tegen VVV-Venlo nog zal moeten toekijken.
Maargoed dat het tegen relatief 'kleine' tegenstanders is. Hopen dat die er over 2 weken weer bij is.
I'd rather die like a man than live like a coward
  maandag 3 december 2007 @ 19:07:11 #259
166650 don-diablo
Hillcroft Spirit
pi_55018355
Lekker nieuws dat we hebben gewonnen met 6-0, kwam gister langs het stadion van de neuzen en ik dacht al wat kijken ze depressief

Jammer dat ik de wedstrijd heb gemist. Weet iemand of ik de goals nog terug kan zien van ons?
pi_55018619
quote:
'Jubileumshirt in jaren '70 stijl en zonder reclame'

Volgens diverse bronnen zal het nieuwe jubileumshirt van Feyenoord in het seizoen 2008/2009, wanneer de club 100 jaar bestaat, er nostalgisch uit komen te zien. Het zou ook geen reclame bevatten en lijken op de shirts uit de jaren '70, één van de meest succesvolle periode van de Rotterdamse club.
Dat zou echt super gaaf zijn!
pi_55018695
quote:
Op maandag 3 december 2007 19:23 schreef Dirk-Kuijt het volgende:

[..]

maandag 3 december 2007 @ 19:32:20 #262
166650 don-diablo
Hillcroft Spirit
pi_55018748
quote:
Op maandag 3 december 2007 19:23 schreef Dirk-Kuijt het volgende:

[..]

dat zou idd erg gaaf zijn jah

halen dus dat shirt
pi_55018755
deze dus:

pi_55018757
GODVER
Jong Feyenoord net voor rust een pingel gemist...
  maandag 3 december 2007 @ 19:40:35 #265
23186 FrankyMcG
I'd rather have the scar
pi_55018926
FEYENOORD!
[b]It doesn't take a big man to knock somebody down. Just a little courage to lift him off the ground[/b]
pi_55019325
quote:
'Arnar Førsund in belangstelling van Feyenoord'

Volgens de regionale Noorse krant Gjengangeren staat Arnar Førsund in de belangstelling van Feyenoord en een Spaanse club. Volgens niet bevestigde bronnen zou het gaan om Getafe van de Deen Michael Laudrup. De 21-jarige Noorse verdediger speelt voor Vålerenga en de Noorse nationale elf onder 21.
pi_55019356
GVD 1-0
pi_55019653
quote:
Op maandag 3 december 2007 10:04 schreef EnactedChaos het volgende:

Vroeger werd er ook gelklapt voor joden als Cruijff...

Niet alles was toen beter.
pi_55019855
1-1!!!!!
pi_55019927
quote:
Op maandag 3 december 2007 20:23 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
1-1!!!!!
waar kun je dat volgen en hoe lang is het nog?
pi_55020054
quote:
Op maandag 3 december 2007 20:29 schreef ruud_fr het volgende:

[..]

waar kun je dat volgen en hoe lang is het nog?
Verlenging.

feyenoord.netwerk
  maandag 3 december 2007 @ 20:53:10 #272
123545 DatMeenJeNiet
pi_55020500
Feyenoord-AZ volledig uitverkocht
Het duel tussen Feyenoord en AZ is inmiddels volledig uitverkocht. Het duel zou eigenlijk onderdeel zijn van Super Sunday, maar vanwege het bekerduel dat daar op volgt en de vrijdagwedstrijd tegen Excelsior is Feyenoord-AZ naar de zaterdagavond gehaald. In totaal zullen er zo'n 47.000 toeschouwers aanwezig zijn.

Ik ben er bij. Heerlijk sfeertje wordt dat.
pi_55020642
Volgens VakX is het 1-2
  maandag 3 december 2007 @ 21:12:43 #274
157948 Steve_I.
Is niet meer...
pi_55020889
quote:
Bosz: 'Lee heeft geen last van heimwee'
Verscheidene media melde dat de Feyenoorder Chun-Soo Lee last van heimwee heeft, de technisch directeur van de Rotterdamse club begrijpt daar niks van.

“Dat nieuws kwam als een complete verrassing”, begon Bosz in de Sportweek. Volgens hem is het echter geen heimwee. “Dat heeft hij nooit gehad, óók niet in zijn tijd in Spanje. Toen was het zijn meegekomen moeder die daarmee kampte en zat hij er vooral mee in zijn maag dat hij niet scoorde. In de eerste maanden hier kwam hij op ons over als een extraverte jongen met ambitie. Totdat ineens omsloeg.”

Peter Bosz denkt echter nog wel dat de Zuid-Koreaan kan slagen in De Kuip. “Dat zal voor het grootste deel van hemzelf afhangen, maar ik ben een positief mens en heb hem zeker nog niet afgeschreven.”
and the soap continues
pi_55020979
edit

[ Bericht 82% gewijzigd door PizzaSalami op 03-12-2007 21:22:30 ]
pi_55021035
pi_55021051
Foutje, bron is ge-edit.

5-5 bij pingels nu met hoop missers.
pi_55021126
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
  maandag 3 december 2007 @ 21:23:45 #279
157948 Steve_I.
Is niet meer...
pi_55021129
quote:
PENALTY´S
6-7
Feyenoord mist
ajax raak
Feyenoord raak
ajax mist
Feyenoord mist
ajax mist
Feyenoord raak
ajax raak
Feyenoord raak
ajax raak
Feyenoord raak
ajax raak
Feyenoord raak
ajax raak
Feyenoord mist
ajax mist
Feyenoord raak
ajax raak
Feyenoord raak
Ajax MIST

1-1
JONG AJAX - JONG FEYENOORD
WEDSTRIJD STATUS: PENALTY'S
Aftrap: 18.30
Toeschouwers: 3000 a 4000

Opmerkelijk:
Feyenoord mist vlak voor rust een penalty
De goal van Ajax werd gescoord uit een vrije trap
Ajax moet de laatste minuten met 10 man veder
Ribeiro scoorde de 1-1 in de 89ste minuut
Na 90 minuten spelen is er nog geen winnaar bekend.
In de verlening wisten beiden teams niet te scoren, penalty's moet uitwijzen wie veder bekert

Opstelling Jong Feyenoord
Cummins; Tiendalli, Greene, Buijs, Waijsapij; Davids, Poldervaart, Lensky; Biseswar, Wattamaleo, Ribeiro

Opstelling Jong Ajax
Gentenaar; Colin, Wormgoor, Van der Heijden, Slijngaard; Donald, Martina, Schilder; Tayeb, Krohn Dehli, Mitea
pi_55021153
Nu wel gewonnen volgens mij

langzame kutzooi

[ Bericht 18% gewijzigd door EnactedChaos op 03-12-2007 21:30:56 ]
pi_55021398
quote:
Feyenoord mist
ajax raak
Feyenoord raak
ajax mist
Feyenoord mist
ajax mist
Feyenoord raak
ajax raak
Feyenoord raak
ajax raak
Feyenoord raak
ajax raak
Feyenoord raak
ajax raak
Feyenoord mist
ajax mist

Feyenoord raak
ajax raak
Feyenoord raak
Ajax MIST

de gelijkmaker in de 89e minuut, prachtig
pi_55021421
quote:
Op maandag 3 december 2007 21:23 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
.
pi_55021996
quote:
JONG FEYENOORD VERSLAAT JONG AJAX

Jong Feyenoord heeft de kwartfinale van de KNVB beker voor beloftes bereikt, door na strafschoppen Jong Ajax te verslaan. Na negentig minuten voetbal was de stand 1-1. Toen er in de verlenging niet meer werd gescoord brachten strafschoppen uitkomt. Uiteindelijk moesten de Rotterdammers liefst tien strafschoppen nemen, voordat uiteindelijk het lot beslecht werd.

De eerste helft werd veelvuldig de lange bal gehanteerd door de Rotterdammers. Met de snelheid van Diego Biseswar en Kevin Wattamaleo voorin had het een gevaarlijk wapen kunnen zijn, maar de passes van achteruit misten geregeld precisie. Als de bal al wel eens via het middenveld naar voren werd gebracht, lag het tempo vaak veel te laag.

Het was daarom niet verwonderlijk dat Ajax de beste mogelijkheden kreeg. De thuisploeg combineerde sneller en had meer oog voor de ruimte. Nadat na een kwartier spelen Robbert Schilder de bal in twee pogingen niet binnen kreeg, was Nicolae Mitea een paar minuten voor rust nog dichter bij het openingsdoelpunt. De strakke voorzet hoefde hij alleen nog in een leeg doel te tikken, maar de Roemeen presteerde het om de bal naast te schieten.

Feyenoord kwam aanvankelijk niet veel verder dan enkele afstandschoten en vrije trappen, totdat de sterk spelende Dwight Tiendalli op slag van rust werd gehaakt in het strafschopgebied. De warrig fluitende scheidsrechter Van der Scheer wees resoluut naar de penaltystip, maar het buitenkansje werd met minder overtuiging ingeschoten door Wattamaleo. Een geplaatst schot over de grond was simpel te stoppen door doelman Gentenaar, waardoor er bij rust nog niet was gescoord in de Arena.

De tweede helft veranderde er weinig aan het spelbeeld. Jong Feyenoord beperkte zich in eerste instantie tot tegenhouden, wat door een stabiele defensie ook aardig lukte, en hoopte op een snelle counter. Als een van de spitsen al eens gevonden werd, ontbrak het echter telkens aan de juiste voortzetting.

Jong Ajax daarentegen was meer in balbezit en vertaalde dit ook in kansen. Al binnen een minuut na rust had invaller Stanton Lewis de 1-0 op zijn voet, maar hij raakte de lat. Ruim twintig minuten voor tijd was het wel raak, toen Jan-Arie van der Heijden een vrije trap hard over de muur schoot. Doelman Cummins kon er met zijn handen nog aan, maar wist de inzet niet te keren: 1-0.

Feyenoord mocht in de tijd die restte hoop putten uit het feit dat Donovan Slijngard zijn tweede gele kaart te zien kreeg, waardoor de bezoekers met een man meer kwamen te spelen. Veel effect leverde het in eerste instantie niet op, want afgezien van een mislukt schot van Michel Poldervaart, kwam Feyenoord nauwelijks in de buurt van het vijandige doel.

Dat de Rotterdammers toch nog op gelijke hoogte kwamen, was met name te danken aan de thuisploeg. Het was Michael Krohn-Dehli die opzichtig in de fout ging, waarna Jerson Anes Ribeiro handig kon profiteren en de stand weer gelijk trok.

In de verlenging die logischerwijs volgde waren, afgezien van vrije trappen van Anes Ribeiro en Van der Heijden, maar weinig echte kansen te tellen, waardoor strafschoppen uitkomst moesten bieden.

In de serie van vijf misten beide ploegen tweemaal, waardoor het op enkele strafschoppen aankwam. Bij een stand van 5-5 leek de inzet van Wattameleo Feyenoord fataal te worden, toen hij zijn inzet voor de tweede maal op de avond gestopt zag worden door Gentenaar. Martina miste echter zijn strafschop ook, waardoor de serie vrolijk verder ging.

De beslissing viel pas definitief toen alle spelers van Feyenoord, inclusief de keeper, een strafschop achter hun naam hadden. Op het moment dat Gentenaar zijn strafschop over schoot, kon het Feyenoord-feestje eindelijk beginnen.

Jong Ajax – Jong Feyenoord 1-1 (Jong Feyenoord wns)
68’ 1-0 Van der Heijden
85’ 1-1 Anes Ribeiro

Scheidsrechter:V.d. Scheer
Geel: Biseswar, Wattamaleo, Anes Ribeiro
Rood: Slijngard (2x geel)

Bijzonderheden: Wattamaleo mist strafschop.

Opstelling Jong Feyenoord: Cummins; Tiendalli (94’ Hagary), Greene, J. Buijs (115’ Özçelik), Waisapij; Ribeiro, Davids (72’ Ransteijn), Lensky; Poldervaart, Wattamaleo en Biseswar

Bron: Feyenoord.nl
'De neiging rijke en machtige mensen te bewonderen, zelfs welhaast te aanbidden en mensen van arme of gewone komaf te verachten dan wel te negeren is de belangrijkste en meest universele oorzaak van de corruptie van ons morele besef' Adam Smith
  maandag 3 december 2007 @ 22:41:21 #284
157948 Steve_I.
Is niet meer...
pi_55022886
die vader van Biseswar hem ook vergelijken met van Persie: dan lopen ze straks weer achter hem aan als een groot talent wat ze te vroeg hebben laten gaan !
pi_55022945
quote:
Op maandag 3 december 2007 22:41 schreef Steve_I. het volgende:
die vader van Biseswar hem ook vergelijken met van Persie: dan lopen ze straks weer achter hem aan als een groot talent wat ze te vroeg hebben laten gaan !
??
  maandag 3 december 2007 @ 22:58:32 #286
166650 don-diablo
Hillcroft Spirit
pi_55023288
goed van jong feijenoord
  dinsdag 4 december 2007 @ 00:03:18 #287
157948 Steve_I.
Is niet meer...
pi_55024705
quote:
Op maandag 3 december 2007 22:44 schreef Dirk-Kuijt het volgende:

[..]

??
was net op rijnmond, geloof na de wedstrijd gister, dat Biseswar weer in een kutbui was dat een jong jochie wat eigenlijk middenvelder is (Wijnaldum) wel meespeelt, als buitenspeler, en hij niet.
pi_55024748
quote:
Op dinsdag 4 december 2007 00:03 schreef Steve_I. het volgende:

[..]

was net op rijnmond, geloof na de wedstrijd gister, dat Biseswar weer in een kutbui was dat een jong jochie wat eigenlijk middenvelder is (Wijnaldum) wel meespeelt, als buitenspeler, en hij niet.
Wat een grote bek dan voor zo'n jong ventje.
  dinsdag 4 december 2007 @ 00:11:56 #289
157948 Steve_I.
Is niet meer...
pi_55024836
quote:
Op dinsdag 4 december 2007 00:05 schreef heiden6 het volgende:

[..]

Neeh dat niet, hij wilde zelf niet voor de camera komen.
Zo'n vent, die volgens mij z'n pa moest wezen probeerde het nog, lukte niet, toen impliceerde hij dat Diego er de pest over in had, en dat die zoals 't nu gaat vast na dit seizoen weg gaat. En dan nog een vergelijking met van Persie...
  dinsdag 4 december 2007 @ 04:02:03 #290
198417 Lastpost
Rotterdammert!
pi_55026663
Lekkere pot voetbal, 3 keer op rij gewonnen daar met de beloften.
Wiens jeugd heeft de toekomst?
Ook weer een leuke thuiskomst voorafgaand met de nodige herders, politieagenten en een busrit waar je U tegen zegt.

Maar wát een wedstrijd zeg, was blij dat we gewoon konden juichen ditmaal .. al deden we dat vorige keer ook op t einde van de pot en hadden we ook al politie escorte.
pi_55026876
Man die Jordy Buijs is goed man! Verder veel mazzel gehad natuurlijk..
Sjakie Wolfs 1931-2008
Bobby Haarms 1934-2009
Michael Jackson 1958-2009
  dinsdag 4 december 2007 @ 07:59:35 #292
123545 DatMeenJeNiet
pi_55027060
Feyenoorder Lee had ruzie
door onze Telesportredactie
AMSTERDAM - De problemen rond Chun-soo Lee bij Feyenoord zijn ontstaan door onenigheid met zijn management en tolk. Manager Jae-won Han trad op als vertaler voor Lee, die naast het Koreaans alleen Spaans spreekt. De Feyenoorder kreeg twijfels over de betrouwbaarheid van de vertalingen.
Feyenoorder Lee

Gevoegd bij een flinke buikgriep kreeg Lee van Feyenoord toestemming om terug te keren naar zijn land. Lee wordt op 12 december terugverwacht in Rotterdam.
pi_55027070
quote:
Op dinsdag 4 december 2007 00:05 schreef heiden6 het volgende:

[..]

Ja, was echt bizar, die gaat het echt niet redden hoor met zo'n instelling!
pi_55027078
’Regen was goed voor de saamhorigheid’

Een paraplu had Frank de Kruif (44) zondag niet bij zich toen hij naar De Kuip ging.

Waarom zou hij ook, want op de tweede ring in het Rotterdamse Feyenoordstadion zit je altijd droog. Van alle zitplaatsen is 95 procent overdekt. Niets was deze keer minder waar. Na afloop van de wedstrijd Feyenoord-Heracles (6-0) liep De Kruif zeiknat naar huis. ,,Het was alsof het water van alle kanten kwam. We zijn nog ergens anders gaan zitten, maar dat was het net zo erg. In de stoeltjes lag gewoon een plas water.’’

Het hardnekkige gerucht dat de uit 1994 daterende kap op De Kuip zijn langste tijd heeft gehad, wordt ontkend door stadiondirecteur Jan van Merwijk. Hij wijdt de waterellende aan de ’extreme weersomstandigheden’. Door de wind werd het regenwater onder meer door de ’spleet’ aan de achterkant van De Kuip, tussen het stadion en het dak, geperst. Hierdoor spoot het alle kanten uit. Niemand werd gespaard. ,,Ik had er zelf ook last van.’’

Van Merwijk had liever gezien dat de achterkant van de overkapping volledig dicht was geweest. Maar dat mag niet, vertelt hij. ,,Als je er een gesloten geheel van maakt, wordt de druk op het dak te hoog. Die zou het niet meer houden.’’

Rein Jansma, de architect van de kap, noemt nog een reden waarom de overkapping níet van alle kanten dicht is. ,, Als er vuurwerk wordt afgestoken onder de kap, zou de rook geen kant opkunnen. Daarom moest er van de brandweer een spleet worden aangebracht in de constructie. De kap staat als een kaasstolp over het stadion heen. De kap op het stadion zelf bouwen, was niet mogelijk: het stadion zelf is daarvoor te licht.’’

De overkapping moet ervoor zorgen dat 95 procent van de bezoekers droog zit. Maar dat supporters bij extreem weer nat kunnen worden, was volgens Jansma al bij de bouw ingecalculeerd. ,,Ik had liever gezien dat de overkapping groter was geweest, dat een groter deel van de tribunes was overdekt. Helaas was het budget daar te krap voor. Door het weer van zondag kwam de regen als het ware horizontaal op de supporters af.’’

Voor de volledigheid: de renovatie van De Kuip kostte destijds 115 miljoen gulden, ofwel dik 50 miljoen euro. Overigens leverde de ingrijpende renovering de club destijds weinig ongemak op: de belangrijkste werkzaamheden hadden plaats van half mei tot augstus, precies de periode dat er in de nationale competitie niet wordt gevoetbald.

Ondanks de dure verbouwing van toen wordt her en der beweerd dat De Kuip ’op’ is. Een onderzoek van TNO uit 2005 wijst echter het tegendeel uit: het uit 1936 daterende stadion kan nog minstens vijftig jaar mee, mits er een derde ring op wordt gebouwd. De huidige capaciteit is ruim 51.000. Met een derde ring zou De Kuip plaats bieden aan circa 65.000 mensen.

Jansma: ,,Maar of iedereen met zo’n derde ring helemaal droog zit, is nog maar de vraag. Supporters willen steeds meer comfort en dat is logisch: maar dat neemt niet weg dat ik De Kuip nog verreweg het mooiste stadion van Nederland vind. Het is een hele eer dat ik de kap destijds heb mogen ontwerpen.’’

Volgens Eric van Dorp van de supportersvereniging moet niet iedereen opeens moord en brand gaan schreeuwen nu het een keer slecht weer was bij een thuiswedstrijd van Feyenoord. ,,Dankzij die geweldige uitslag van 6-0 hebben alle fans een fantastische middag gehad. Moet je dan gaan zeuren over een beetje regen? Welnee.’’

Stadiondirecteur Van Merwijk zegt dat situaties als die van zondag een zeldzaamheid zijn. ,,Het is voor het eerst in de 13 jaar dat het nieuwe dak er staat, en we hopen ook voor het laatst.’’

Supporter De Kruif beaamt dat. In de 30 jaar dat hij in De Kuip komt, heeft hij dit ook nooit eerder meegemaakt. ,,Het was extreem, bijna bizar zelfs’’, zegt hij nog steeds verwonderd. Op de stoeltjes lagen plasjes water. ,,Je moest eerst de boel droogvegen met je mouwen of een zakdoekje voordat je kon zitten. Dus erg comfortabel was het niet in De Kuip.’’

Ondanks het hondenweer verliet volgens hem bijna niemand De Kuip. ,,Het leek zelfs wel of het sfeerverhogend werkte. De stemming was opperbest. Het kwam de saamhorigheid ten goede.’’

Volgens supporters ontstond er echt een ’apart sfeertje’ in De Kuip. Met name in de tweede helft. ,,De wave werd ingezet, mensen begonnen te zingen, joelen en springen tegen de kou.’’

De Kruif: ,,Niemand was aan het kanerken. Er was juist een jolige stemming.’’

Van Merwijk: ,,Iedereen heeft het wel moeilijk gehad, maar ik denk dat het spel op het veld veel vergoed heeft.’’

Bron: Algemeen Dagblad
  dinsdag 4 december 2007 @ 08:07:56 #295
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_55027123
Hoezo nieuw stadion. De Kuip kan nog vijftig jaar mee.
Elite
Tegen TTIP
pi_55027401
Jong Feyenoord

Lee

Biseswar Komt gewoon eens op tijd ofzo

Kuippie

Bosz
pi_55027499
quote:
Op dinsdag 4 december 2007 08:01 schreef Luni het volgende:
’Regen was goed voor de saamhorigheid’
Ligt het aan mijn instellingen, ik krijg allemaal cijfertjes en tekentjs als ik copy past? Trouwens ook in andere stukken tekst.
pi_55027646
ik had nergens last van op TT, op een paar druppels na dan
quote:
Op dinsdag 4 december 2007 08:07 schreef Happel het volgende:
Hoezo nieuw stadion. De Kuip kan nog vijftig jaar mee.
ja, laten we die discussie nog een keer voeren
pi_55027898
quote:
Op dinsdag 4 december 2007 07:18 schreef denthemen het volgende:
Man die Jordy Buijs is goed man! Verder veel mazzel gehad natuurlijk..
Jammer dat van Marwijk hem niet durft te brengen in het 1e. Jordy Buijs heeft een dijk van een voorbereiding gespeeld.
  dinsdag 4 december 2007 @ 11:01:07 #300
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_55029387
quote:
Op dinsdag 4 december 2007 09:25 schreef Dirk-Kuijt het volgende:

[..]

Jammer dat van Marwijk hem niet durft te brengen in het 1e. Jordy Buijs heeft een dijk van een voorbereiding gespeeld.
Het is helemaal niet nodig om hem te brengen, heeft niks met het niet durven van van Marwijk te maken.
Elite
Tegen TTIP
  dinsdag 4 december 2007 @ 11:01:21 #301
97934 ASroma
Flamboyant
pi_55029395
quote:
Op maandag 3 december 2007 17:59 schreef TJDoornbos het volgende:

[..]

Wat een sukkel ist ook zeg.............laat hem vuurpijlen verkopen ipv mijn zondag verneuke!!
beetje respect voor die gast, zonder hem waren jullie vorig jaar gedegradeerd
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')