Van Feyenoordkant viel wel mee hoor. Ik bedoel, je speelt in bizar slecht weer tegen een degradatiekandidaat, je wint met 6-0 en domineert. Het was geen gallery play, maar heb toch wel wat leuke dingetjes gezien hier en daar.quote:Op zondag 2 december 2007 16:31 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Hele slechte en slappe wedstrijd, ook van Feyenoordkant, en toch 6-0 gewonnen.
Klopt.quote:Op zondag 2 december 2007 16:45 schreef Fides het volgende:
Wijnaldum een van de jongste Feyenoord Eredivisie doelpuntenmakers ooit? 17 jaar en 21 dagen ofzo is hij volgens mij vandaag.
quote:Op zondag 2 december 2007 16:31 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Hele slechte en slappe wedstrijd, ook van Feyenoordkant, en toch 6-0 gewonnen.
De eerst helft was verschrikkelijk, ik zat me echt te ergeren(kwam ook door dat gekloot van Lucius). 3-0 was erg geflatteerd. Tweede helft vond ik wel redelijk overigens. Maar die 6-0 kwam meer omdat Heracles dramatisch was.quote:Op zondag 2 december 2007 18:27 schreef Happel het volgende:
[..]
Vond het echt reuze meevallen, heb je wel gekeken? Klavan bleef ook wel redelijk makkelijk staan tegenover Slory.
Begon pas erg te worden toen de wave werd ingezet, stelletje josties.
idd jaquote:Op zondag 2 december 2007 18:27 schreef Happel het volgende:
Zelfs de Heraclieden deden mee met de wave bij een 6-0 achterstandquote:Op zondag 2 december 2007 18:56 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Ondanks het weer zat de sfeer er erg goed in![]()
Waarom Makaay laten staan met risico op blessures gewoon Makaay eraf en Jordy erbij.quote:Op zondag 2 december 2007 18:56 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Waarom brengt van Marwijk eigenlijk Leroy Fer in? Had dan Jordy Buijs minuten laten maken. Die zit al veel langer bij de selectie.
quote:Op zondag 2 december 2007 21:42 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
Waarom Makaay laten staan met risico op blessures gewoon Makaay eraf en Jordy erbij.
Had je beetje zo moeten spelen:
Mulder
Kevin-Jordy-Bahia
Greene-DommeTheo-Danny-Guzman-Fer-De cler
Wijnaldum
Ofzo
Zeker als Ajax tegelijkertijd verliest in eigen huis.quote:Op zondag 2 december 2007 22:55 schreef PabloLopez het volgende:
3pts altijd lekkkkkeerrrrr ~O>
Klavan speelde inderdaad niet, was geblesseerd.quote:Op zondag 2 december 2007 19:00 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Klavan speelde volgens mij niet, dat was Looms.
Ik denk juist door het slechte weer.quote:Op zondag 2 december 2007 18:56 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Ondanks het weer zat de sfeer er erg goed in![]()
Inderdaad, dacht effe dat ik bij oranje zatquote:Op zondag 2 december 2007 18:27 schreef Happel het volgende:
Juist, door het slechte weer moesten de lampen aan en dan is het altijd gezellig!! Vandaar dat ik liever ook zaterdagavond wedstrijden heb!!quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |