Als je zo veel talent hebt weet je toch wel dat je ooit flink kan cashen. Daarnaast lijkt het me wel een verstandige jongen.quote:Op maandag 26 november 2007 11:44 schreef Pritt het volgende:
Dortmund kan gemakkelijk vier a vijf keer zoveel salaris voor die kerel ophoesten als ze willen. Dus ik denk dat de bal bij Dortmund ligt, als zij aangeven Sahin te willen behouden zal die jongen wel daarheen gaan en flink gaan verdienen. Sportief gezien natuurlijk ander verhaal maar ja daar kiezen speler vaak niet voor.
Landzaat word dan gewoon bankzitter.quote:Op maandag 26 november 2007 11:52 schreef EnactedChaos het volgende:
Die kans sluit ik ook zeker niet uit, al zal t vooral aan hem zelf liggen maar hij is niet voor niets hier heen gekomen... Zeker als we bijv. CL zouden halen. Of iig Europees voetbal dan zie ik m misschien wel blijven.
Al hangt t dan misschien ook weer af van evt. versterkingen. Als die Landzaat bijv. zou komen dan kost t Sahin wellicht zn plek.
optyfen met die gastquote:Op maandag 26 november 2007 11:54 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Landzaat word dan gewoon bankzitter.
Klopt.quote:Op maandag 26 november 2007 11:31 schreef ruud_fr het volgende:
[..]
de man die vrij kon doorkoppen op Berg was van Hofland, maar die stond er 3 meter vanaf
bovendien stond Berg zo ook geen buitenspel, neemt niet weg dat Bahia idd slap was
die kale liet het goed zien bij de samenvattingen
Dortmund zat vorig jaar nog dik in de schulden, dus die zullen heus niet zoveel betalenquote:Op maandag 26 november 2007 11:44 schreef Pritt het volgende:
Dortmund kan gemakkelijk vier a vijf keer zoveel salaris voor die kerel ophoesten als ze willen. Dus ik denk dat de bal bij Dortmund ligt, als zij aangeven Sahin te willen behouden zal die jongen wel daarheen gaan en flink gaan verdienen. Sportief gezien natuurlijk ander verhaal maar ja daar kiezen speler vaak niet voor.
Die laatste goal schoot Berg gewoon goed hard binnen, en die goal van Nevland kon ie ook vrij weinig aan doen imo. De fouten lagen toch echt in de verdediging deze keer denk ik.quote:Op maandag 26 november 2007 10:21 schreef EnactedChaos het volgende:
[..]
Hij stond anders weer raar te keepen. Op de grond gaan liggen voordat er werd geschoten enzo...
Samenvatting heb ik niet gezien.quote:Op maandag 26 november 2007 11:31 schreef ruud_fr het volgende:
[..]
de man die vrij kon doorkoppen op Berg was van Hofland, maar die stond er 3 meter vanaf
bovendien stond Berg zo ook geen buitenspel, neemt niet weg dat Bahia idd slap was
Klopt Hofland is hoofdDader van de grunngoals!!quote:Op maandag 26 november 2007 11:31 schreef ruud_fr het volgende:
[..]
Ja, maar goed hard binnen schieten is een stuk lastiger als Timmer gewoon ff blijft staan.quote:Op maandag 26 november 2007 12:22 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Die laatste goal schoot Berg gewoon goed hard binnen, en die goal van Nevland kon ie ook vrij weinig aan doen imo. De fouten lagen toch echt in de verdediging deze keer denk ik.
Van mij hoeft ie ook niet te komen, maar als ie komt is t wel een conurrent voor Sahin. En persoonlijk denk ik dat Landzaat een belangrijkere speler wordt op dat moment dan Sahin.quote:Op maandag 26 november 2007 12:01 schreef ruud_fr het volgende:
[..]
optyfen met die gast
vorig jaar wilde hij niet, dan nu ook niet
bovendien wordt ie overschat
quote:Timmer: "Ik keek zo mijn been in"
Feyenoord-doelman Henk Timmer raakte zondag tegen Groningen geblesseerd aan zijn been. De ervaren sluitpost moest tijdens het duel gehecht worden, toch speelde hij de wedstrijd wel uit.
"Ik keek zo mijn been in", zegt Timmer over zijn blessure tegenover Sportweek. "Dat was niet echt een florissant gezicht. En het voelde ook niet zo prettig. Ik vroeg aan de dokter of ik verder kon en hij zei: 'Dat kan wel.' Het deed wel pijn, maar ik had er niet echt last van met schieten of zo."
Timmer, die direct na de wedstrijd nieuwe hechtingen in zijn been kreeg, bleef op het veld. Hierdoor kon de 18-jarige Erwin Mulder na een warming-up weer gaan zitten. De onervarenheid van de jonge keeper was voor Timmer geen reden om te blijven staan: "Als ik écht niet verder had gekund, was ik eruit gegaan. Erwin Mulder is een geweldige keeper."
Ja, dat dus. Maar FOK! is weer eens langzamer dan Ismael Urzaìz op zijn eerste meters.quote:Op maandag 26 november 2007 13:50 schreef Suijk het volgende:
Mulder 2e doelman? Waar is die Egyptenaar dan?
Zit niet te wachten op nog een verkapte ajacied. Zelfde geldt voor Ooijerquote:Op maandag 26 november 2007 12:01 schreef ruud_fr het volgende:
[..]
optyfen met die gast
vorig jaar wilde hij niet, dan nu ook niet
bovendien wordt ie overschat
quote:Op maandag 26 november 2007 14:05 schreef JanVanHalst het volgende:
[..]
Ja, dat dus. Maar FOK! is weer eens langzamer dan Ismael Urzaìz op zijn eerste meters.
quote:Op maandag 26 november 2007 13:50 schreef ruud_fr het volgende:
geblesseerd
Daar zit niemand op te wachten, maar hebben ze dat wel eens mee laten wegen?quote:Op maandag 26 november 2007 14:12 schreef Happel het volgende:
[..]
Zit niet te wachten op nog een verkapte ajacied. Zelfde geldt voor Ooijer
Idd. Zie overigens ook totaal de toegevoegde waarde niet van die Kerel..quote:Op maandag 26 november 2007 14:12 schreef Happel het volgende:
[..]
Zit niet te wachten op nog een verkapte ajacied. Zelfde geldt voor Ooijer
ja, spelers zeggen wel meerquote:Op maandag 26 november 2007 20:24 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Van Bommel heeft tegen Hugo Borst gezegt dat als hij terug naar Nederland komt, hij alleen naar Feyenoord wil. Dat meld Hugo Borst op TV Rijnmond.
Contract tot 2009. Dus halen einde van het seizoen.
Mark van Bommel breek je been!!quote:Op maandag 26 november 2007 20:24 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Van Bommel heeft tegen Hugo Borst gezegt dat als hij terug naar Nederland komt, hij alleen naar Feyenoord wil. Dat meld Hugo Borst op TV Rijnmond.
Contract tot 2009. Dus halen einde van het seizoen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |