abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_54844314
quote:
Op maandag 26 november 2007 11:44 schreef Pritt het volgende:
Dortmund kan gemakkelijk vier a vijf keer zoveel salaris voor die kerel ophoesten als ze willen. Dus ik denk dat de bal bij Dortmund ligt, als zij aangeven Sahin te willen behouden zal die jongen wel daarheen gaan en flink gaan verdienen. Sportief gezien natuurlijk ander verhaal maar ja daar kiezen speler vaak niet voor.
Als je zo veel talent hebt weet je toch wel dat je ooit flink kan cashen. Daarnaast lijkt het me wel een verstandige jongen.

Ik sluit in elk geval niet uit dat hij blijft, hoewel de kans me bijzonder klein lijkt.
As the officer took her away, she recalled that she asked,
"Why do you push us around?"
And she remembered him saying,
"I don't know, but the law's the law, and you're under arrest."
pi_54844390
Die kans sluit ik ook zeker niet uit, al zal t vooral aan hem zelf liggen maar hij is niet voor niets hier heen gekomen... Zeker als we bijv. CL zouden halen. Of iig Europees voetbal dan zie ik m misschien wel blijven.

Al hangt t dan misschien ook weer af van evt. versterkingen. Als die Landzaat bijv. zou komen dan kost t Sahin wellicht zn plek.
pi_54844425
quote:
Op maandag 26 november 2007 11:52 schreef EnactedChaos het volgende:
Die kans sluit ik ook zeker niet uit, al zal t vooral aan hem zelf liggen maar hij is niet voor niets hier heen gekomen... Zeker als we bijv. CL zouden halen. Of iig Europees voetbal dan zie ik m misschien wel blijven.

Al hangt t dan misschien ook weer af van evt. versterkingen. Als die Landzaat bijv. zou komen dan kost t Sahin wellicht zn plek.
Landzaat word dan gewoon bankzitter.
pi_54844531
quote:
Op maandag 26 november 2007 11:54 schreef Dirk-Kuijt het volgende:

[..]

Landzaat word dan gewoon bankzitter.
optyfen met die gast
vorig jaar wilde hij niet, dan nu ook niet
bovendien wordt ie overschat
pi_54844852
quote:
Op maandag 26 november 2007 11:31 schreef ruud_fr het volgende:

[..]

de man die vrij kon doorkoppen op Berg was van Hofland, maar die stond er 3 meter vanaf
bovendien stond Berg zo ook geen buitenspel, neemt niet weg dat Bahia idd slap was

die kale liet het goed zien bij de samenvattingen
Klopt.
Analist. Want kennis is macht, maar kennis delen is kracht.
pi_54844909
quote:
Op maandag 26 november 2007 11:44 schreef Pritt het volgende:
Dortmund kan gemakkelijk vier a vijf keer zoveel salaris voor die kerel ophoesten als ze willen. Dus ik denk dat de bal bij Dortmund ligt, als zij aangeven Sahin te willen behouden zal die jongen wel daarheen gaan en flink gaan verdienen. Sportief gezien natuurlijk ander verhaal maar ja daar kiezen speler vaak niet voor.
Dortmund zat vorig jaar nog dik in de schulden, dus die zullen heus niet zoveel betalen
pi_54844912
quote:
Op maandag 26 november 2007 10:21 schreef EnactedChaos het volgende:

[..]

Hij stond anders weer raar te keepen. Op de grond gaan liggen voordat er werd geschoten enzo...
Die laatste goal schoot Berg gewoon goed hard binnen, en die goal van Nevland kon ie ook vrij weinig aan doen imo. De fouten lagen toch echt in de verdediging deze keer denk ik.
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
pi_54844947
quote:

[..]

de man die vrij kon doorkoppen op Berg was van Hofland, maar die stond er 3 meter vanaf
bovendien stond Berg zo ook geen buitenspel, neemt niet weg dat Bahia idd slap was

Samenvatting heb ik niet gezien.
pi_54845024
quote:

[..]

Klopt Hofland is hoofdDader van de grunngoals!!
pi_54845789
quote:
Op maandag 26 november 2007 12:22 schreef venomsnake het volgende:

[..]

Die laatste goal schoot Berg gewoon goed hard binnen, en die goal van Nevland kon ie ook vrij weinig aan doen imo. De fouten lagen toch echt in de verdediging deze keer denk ik.
Ja, maar goed hard binnen schieten is een stuk lastiger als Timmer gewoon ff blijft staan.
pi_54845816
quote:
Op maandag 26 november 2007 12:01 schreef ruud_fr het volgende:

[..]

optyfen met die gast
Van mij hoeft ie ook niet te komen, maar als ie komt is t wel een conurrent voor Sahin. En persoonlijk denk ik dat Landzaat een belangrijkere speler wordt op dat moment dan Sahin.

Al moet ie lekker daar blijven

Vind dit ook maar een vaag verhaal trouwens, hij kon dan wel doorspelen maar erg optimaal was t niet lijkt me.
quote:
Timmer: "Ik keek zo mijn been in"
Feyenoord-doelman Henk Timmer raakte zondag tegen Groningen geblesseerd aan zijn been. De ervaren sluitpost moest tijdens het duel gehecht worden, toch speelde hij de wedstrijd wel uit.

"Ik keek zo mijn been in", zegt Timmer over zijn blessure tegenover Sportweek. "Dat was niet echt een florissant gezicht. En het voelde ook niet zo prettig. Ik vroeg aan de dokter of ik verder kon en hij zei: 'Dat kan wel.' Het deed wel pijn, maar ik had er niet echt last van met schieten of zo."

Timmer, die direct na de wedstrijd nieuwe hechtingen in zijn been kreeg, bleef op het veld. Hierdoor kon de 18-jarige Erwin Mulder na een warming-up weer gaan zitten. De onervarenheid van de jonge keeper was voor Timmer geen reden om te blijven staan: "Als ik écht niet verder had gekund, was ik eruit gegaan. Erwin Mulder is een geweldige keeper."
pi_54846600
Mulder 2e doelman? Waar is die Egyptenaar dan?
A player does not hope to get lucky; he just hopes others don't get lucky.
Klik dan als je durft
pi_54846609
geblesseerd
pi_54846887
Ekramy speelt toch nog gewoon bij Feyenoord? En zoja: waarom moest niet hij, maar Erwin Mulder warm lopen?
pi_54846906
quote:
Op maandag 26 november 2007 13:50 schreef Suijk het volgende:
Mulder 2e doelman? Waar is die Egyptenaar dan?
Ja, dat dus. Maar FOK! is weer eens langzamer dan Ismael Urzaìz op zijn eerste meters.
pi_54847033
quote:
Op maandag 26 november 2007 12:01 schreef ruud_fr het volgende:

[..]

optyfen met die gast
Zit niet te wachten op nog een verkapte ajacied. Zelfde geldt voor Ooijer
Elite
Feyenoordsupporters gaan naar de hemel, als er in de hel geen plaats meer is
Tegen TTIP
pi_54847939
quote:
Op maandag 26 november 2007 14:05 schreef JanVanHalst het volgende:

[..]

Ja, dat dus. Maar FOK! is weer eens langzamer dan Ismael Urzaìz op zijn eerste meters.
quote:
Op maandag 26 november 2007 13:50 schreef ruud_fr het volgende:
geblesseerd
pi_54849636
quote:
Op maandag 26 november 2007 14:12 schreef Happel het volgende:

[..]

Daar zit niemand op te wachten, maar hebben ze dat wel eens mee laten wegen?

Ik ga er daarom gewoon vanuit dat als de clubs eruit komen en Ooijer wil, hij gewoon komt. Zalfde geldt voor Landzaat trouwens.
pi_54850768
Landzaat? Optyfen met die pauper.
As the officer took her away, she recalled that she asked,
"Why do you push us around?"
And she remembered him saying,
"I don't know, but the law's the law, and you're under arrest."
pi_54852241
quote:
Op maandag 26 november 2007 14:12 schreef Happel het volgende:

[..]

Idd. Zie overigens ook totaal de toegevoegde waarde niet van die Kerel..

Moeten geen paniek aankopen gaan doen, omdat we nog niet top zijn. Feijenoord moet gewoon groeien, struikelen hoort daar ook bij.
"..and in my brain it's going wrong.."
pi_54853833
Van Bommel heeft tegen Hugo Borst gezegt dat als hij terug naar Nederland komt, hij alleen naar Feyenoord wil. Dat meld Hugo Borst op TV Rijnmond.

Contract tot 2009. Dus halen einde van het seizoen.
pi_54853873
quote:
Op maandag 26 november 2007 20:24 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Van Bommel heeft tegen Hugo Borst gezegt dat als hij terug naar Nederland komt, hij alleen naar Feyenoord wil. Dat meld Hugo Borst op TV Rijnmond.

ja, spelers zeggen wel meer
analisten en columnisten ook trouwens
pi_54853969
We zien het dan wel. Hij is wat mij betreft welkom, ook al is het een bloedzuiger.
Elite
Feyenoordsupporters gaan naar de hemel, als er in de hel geen plaats meer is
Tegen TTIP
  maandag 26 november 2007 @ 21:40:27 #74
123545 DatMeenJeNiet
Mike Mampuya till i die O+
pi_54856065
'Chun-Soo Lee kampt met heimwee'

Feyenoord is Chun-Soo Lee vermoedelijk een aantal weken weken kwijt. De aanvaller heeft de clubleiding van de Rotterdamse club te weten gegeven te kampen met heimwee, meldt Radio Rijnmond.
Dinsdag (morgen) neemt Feyenoord een beslissing over de situatie-Lee. De kans is groot dat hij een aantal weken naar Zuid-Korea wordt gestuurd, om zich aldaar mentaal op te laden. Na de korte onderbreking moet hij weer inzetbaar zijn.

Het is niet de eerste keer dat Lee kampt met heimwee bij een buitenlands avontuur. Eerder vertrok hij om deze reden al bij Numancia en Real Sociedad.

pi_54856357
quote:
Op maandag 26 november 2007 20:24 schreef Dirk-Kuijt het volgende:

Mark van Bommel breek je been!!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')