abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 26 november 2007 @ 08:23:39 #26
132461 SupaMario
professioneel bierdrinker
pi_54841058
quote:
Op maandag 26 november 2007 00:14 schreef Steve_I. het volgende:

[..]

Zelfs al lukt het, wat niet erg waarschijnlijk is, dan toch zeker niet voor 4 miljoen
Europese topclubs waren jaren geleden al geinteresseerd genoeg om het 4-voudige te bieden
Jaren geleden ja, mazr hij heeft nu nog maar een jaar contract.. dus wie weet...
FEYENOORD FOREVER
Schumi 7 times world champion...
pi_54841081
Misschien ziet 'ie het wel als een mooie opstap. Volgend seizoen speelt Feyenoord ook Europees, bij een topclub zal hij nog geen belangrijke speler zijn, bij jullie wel. Hoe oud is hij eigenlijk?
A player does not hope to get lucky; he just hopes others don't get lucky.
Klik dan als je durft
pi_54841496
quote:
Op zondag 25 november 2007 21:37 schreef denthemen het volgende:

[..]

Gelukkig nog iemand die zag dat Hofland aan het schutteren was, vooral die 1e goal, hoe kun je je man zo laten lopen
Hofland stond idd ook geregeld te pitten. En dat terwijl je het van hem niet verwacht, althans ik niet!! Maar je ziet het Kevin is de weg kwijt en we verliezen Had Greene of Jordy Buijs na die 1-1 erin gezet...........Bertje is te lief!!
pi_54841987
quote:
Op maandag 26 november 2007 08:28 schreef Suijk het volgende:
Misschien ziet 'ie het wel als een mooie opstap. Volgend seizoen speelt Feyenoord ook Europees, bij een topclub zal hij nog geen belangrijke speler zijn, bij jullie wel. Hoe oud is hij eigenlijk?
19 geloof ik
  maandag 26 november 2007 @ 09:50:24 #30
63192 ursel
"Het Is Hier Fantastisch!
pi_54842131
Al de 2e keer dit seizoen dat ik niet de mogelijkheid had te kijken en ze gaan gelijk weer de ballenbak in..
pi_54842197
al de 2e keer dit seizoen dat ik via internet kijk en we verliezen
  maandag 26 november 2007 @ 10:00:28 #32
24807 NJ
Don't mention the war!
pi_54842294
quote:
Precies.
Die bedragen die geboden werden waren ook toen hij nog veelvuldig speelde. Feyenoord heeft hem weggehuurd van de bank van Dortmund.

Hem halen gaat duur en moeilijk worden, maar als hij zelf wil en zijn contract bij Dortmund niet wil verlengenten gunste van Feyenoord, dan is er best een kans.
And now for something completely different, I'm on a horse.
pi_54842371
Waarom werd Timmer niet gewoon gewisseld na zijn blessure? Hij heeft geen bal meer gepakt na die behandeling!
pi_54842386
quote:
Op maandag 26 november 2007 09:09 schreef TJDoornbos het volgende:

[..]

Hofland stond idd ook geregeld te pitten. En dat terwijl je het van hem niet verwacht, althans ik niet!! Maar je ziet het Kevin is de weg kwijt en we verliezen Had Greene of Jordy Buijs na die 1-1 erin gezet...........Bertje is te lief!!
Hofland is dan ook niet een topverdediger, maar een degelijke kracht. Moet nog een betere naast hem komen te staan.
Elite
Feyenoordsupporters gaan naar de hemel, als er in de hel geen plaats meer is
Tegen TTIP
pi_54842528
quote:
Op maandag 26 november 2007 10:05 schreef Irritatie100 het volgende:
Waarom werd Timmer niet gewoon gewisseld na zijn blessure? Hij heeft geen bal meer gepakt na die behandeling!
Dat is niet de fout van Timmer hoor, maar eerder van Hofland en Bahia.
En natuurlijk de klasse van Berg..
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
pi_54842564
quote:
Op maandag 26 november 2007 10:14 schreef venomsnake het volgende:

[..]

Hmmmm, ik zou hem toch gewisseld hebben denk ik
pi_54842659
quote:
Op maandag 26 november 2007 10:14 schreef venomsnake het volgende:

[..]

Hij stond anders weer raar te keepen. Op de grond gaan liggen voordat er werd geschoten enzo...
  maandag 26 november 2007 @ 10:27:40 #38
157948 Steve_I.
Is niet meer...
pi_54842763
quote:
Op maandag 26 november 2007 08:23 schreef SupaMario het volgende:

[..]

Jaren geleden ja, mazr hij heeft nu nog maar een jaar contract.. dus wie weet...
'Nog maar een jaar' gaat alleen op voor 'redelijke' spelers. Voor echt goede spelers bieden de grotere clubs alsnog wel een paar miljoen extra om te zorgen dat hij/z'n club voor hun kiezen in plaats van een andere geinteresseerde. Dat zou je toch moeten weten...
Het enige wat we mogen hopen is dat hij absoluut nog niet naar een topclub wil omdat hij bang is voor een plaats op de bank (wat opzich best zou kunnen mocht hij straks 'eindelijk' weer bij turkije 1 zitten), of dat de topclubs de laatste tijd ongelooflijk hebben zitten suffen en hem zijn 'vergeten'.
pi_54843316
quote:
Op zondag 25 november 2007 20:27 schreef Sender_ het volgende:
Vandaag wel duidelijk geworden dat er toch echt nog wat versterkingen moeten komen.
Je hebt gewoon niets achter de hand op de bank zitten om het team weer scherp te krijgen.

Vandaag toch was Sahin en de Cler toch wel erg goed.

zonde van de puntjes
Die versterkingen, moeten er wel komen, ben ik met je eens, maar die goals komen uit 3 persoonlijke fouten, omdat ze gewoon slap het duel ingingen, en dat mag gewoon niet, verliezen op inzet!
pi_54843350
quote:
Op zondag 25 november 2007 21:01 schreef Erasmusch het volgende:
Hofland had schuld aan 3 tegengoals, Lucius aan een halve.
2, die laatste goal werd Bahia afgetroefd.
pi_54843445
quote:
Dortmund zelf is echt niet beter dan Feyenoord. Daarnaast kunnen ze daar altijd wel extra geld gebruiken om over die grote balk te smijten die daar ergens ligt.
As the officer took her away, she recalled that she asked,
"Why do you push us around?"
And she remembered him saying,
"I don't know, but the law's the law, and you're under arrest."
pi_54843593
Nog iemand naar Parkzicht Classics in het Maasgebouw geweest? Toch nog een feestje gehad dit weekend
pi_54843596
quote:
Op maandag 26 november 2007 10:00 schreef NJ het volgende:

[..]

Precies.
Die bedragen die geboden werden waren ook toen hij nog veelvuldig speelde. Feyenoord heeft hem weggehuurd van de bank van Dortmund.

Hem halen gaat duur en moeilijk worden, maar als hij zelf wil en zijn contract bij Dortmund niet wil verlengenten gunste van Feyenoord, dan is er best een kans.
Alsof die clubs nu toen geinteresseerd waren hem nu ineens vergeten zijn . Sahin zal vast wel door meer clubs gevolgd worden. Misschien ook wel Ajax, missen nog altijd een 10 .
pi_54843619
quote:
Op maandag 26 november 2007 11:11 schreef BliksemSchigt het volgende:

[..]

Alsof die clubs nu toen geinteresseerd waren hem nu ineens vergeten zijn . Sahin zal vast wel door meer clubs gevolgd worden. Misschien ook wel Ajax, missen nog altijd een 10 .
Sahin is geen 10.
  maandag 26 november 2007 @ 11:14:57 #46
24807 NJ
Don't mention the war!
pi_54843666
quote:
Op maandag 26 november 2007 11:11 schreef BliksemSchigt het volgende:

[..]

Vandaar dat ik ook zeg 'ten gunste van Feyenoord'.
Als hij zelf naar graag naar Feyenoord wil, is er een kans. Als het hem niet uitmaakt naar welke club hij gaat dan is hij gevoeliger voor het grote geld dat Feyenoord niet heeft.
And now for something completely different, I'm on a horse.
pi_54844000
quote:
Op maandag 26 november 2007 10:58 schreef Luni het volgende:

[..]

2, die laatste goal werd Bahia afgetroefd.
de man die vrij kon doorkoppen op Berg was van Hofland, maar die stond er 3 meter vanaf
bovendien stond Berg zo ook geen buitenspel, neemt niet weg dat Bahia idd slap was

die kale liet het goed zien bij de samenvattingen
pi_54844110
quote:
Op maandag 26 november 2007 11:31 schreef ruud_fr het volgende:

[..]

de man die vrij kon doorkoppen op Berg was van Hofland, maar die stond er 3 meter vanaf
bovendien stond Berg zo ook geen buitenspel, neemt niet weg dat Bahia idd slap was

die kale liet het goed zien bij de samenvattingen
Die kale is sowieso wel okee, overigens geheel tegen mijn verwachting in...
As the officer took her away, she recalled that she asked,
"Why do you push us around?"
And she remembered him saying,
"I don't know, but the law's the law, and you're under arrest."
pi_54844197
valt mij ook alles mee, hij heb er wel kijk op
liet het alleen zelf nooit zien
pi_54844225
Dortmund kan gemakkelijk vier a vijf keer zoveel salaris voor die kerel ophoesten als ze willen. Dus ik denk dat de bal bij Dortmund ligt, als zij aangeven Sahin te willen behouden zal die jongen wel daarheen gaan en flink gaan verdienen. Sportief gezien natuurlijk ander verhaal maar ja daar kiezen speler vaak niet voor.
A.F.C. Ajax - Piet de Visser
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')