Ik wist hetquote:Op zondag 25 november 2007 14:30 schreef Talitha het volgende:
Nope, helaas.APK heeft je al overtroffen.
![]()
Ik ook, wat een grappige test, en dan die uitslag van APK, zo'n beetje de stoerste vent hierquote:Op zondag 25 november 2007 14:37 schreef Talitha het volgende:
[..]
Ik begin hem steeds leuker te vinden.![]()
Mike is 40% gay!quote:Op zondag 25 november 2007 14:30 schreef Leandra het volgende:
Testing 1,2,3....
Als je wilt weten hoe hetero of gay je bent, is deze gayometer een leuke test.
En als je wilt weten of je mannelijke of vrouwelijke hersenen hebt, dan moet je deze Sex I.D. test ff doen.
Geen idee.... dan zou je de COS ff moeten nalezen, maar de updates melden een vertrek van Dennis iig niet... en dat zou vast wel gebeurd zijn als Dennis weg was.... zelfs na de downtimequote:Op zondag 25 november 2007 14:46 schreef kirsten. het volgende:
Is dennis er trouwens uit? want ik dacht dat ik hem gister zag lopen met een of andere langharige blonde griet
quote:Op zondag 25 november 2007 14:41 schreef beroepslurker het volgende:
[..]
Ik ook, wat een grappige test, en dan die uitslag van APK, zo'n beetje de stoerste vent hier![]()
Ik bedoelde APK, niet de test.quote:Op zondag 25 november 2007 14:41 schreef beroepslurker het volgende:
[..]
Ik ook, wat een grappige test, en dan die uitslag van APK, zo'n beetje de stoerste vent hier![]()
Volgens de test was ik helaas gewoon een gezonde hetero.quote:Op zondag 25 november 2007 14:41 schreef beroepslurker het volgende:
...ga je lekker winkelen met APKquote:Op zondag 25 november 2007 14:57 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Uit alle tests mag blijken dat ik meer vrouw ben dan man....![]()
morgen maar eens wat lingerie aanschaffen
quote:Op zondag 25 november 2007 14:59 schreef beroepslurker het volgende:
[..]
...ga je lekker winkelen met APK
Maak je een paar mooie foto's voor ons?quote:Op zondag 25 november 2007 14:57 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Uit alle tests mag blijken dat ik meer vrouw ben dan man....![]()
morgen maar eens wat lingerie aanschaffen
Middag...quote:Op zondag 25 november 2007 15:05 schreef HiDiHo het volgende:
Goede middag![]()
33% geloof dat ik iets losser moet worden
quote:Op zondag 25 november 2007 15:05 schreef HiDiHo het volgende:
Goede middag![]()
33% geloof dat ik iets losser moet worden
Roze Gerbera's graag.quote:Op zondag 25 november 2007 15:18 schreef HiDiHo het volgende:
Ok, welke man wilt van mij een bloemetje
AJB, ik heb er wat rozen bij gedaanquote:
Prachtig en die slaapplaats er onder vind ik ook zo lief van je.quote:Op zondag 25 november 2007 15:24 schreef HiDiHo het volgende:
AJB, ik heb er wat rozen bij gedaan![]()
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 25 november 2007 15:26 schreef APK het volgende:
[..]
Prachtig en die slaapplaats er onder vind ik ook zo lief van je.
Kom niet meer bij hierquote:Op zondag 25 november 2007 15:26 schreef APK het volgende:
[..]
"Zeg het met bloemen"quote:Op zondag 25 november 2007 15:26 schreef APK het volgende:
[..]
A1GP ?quote:Op zondag 25 november 2007 15:31 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Mag ik u RTL7 aanbevelen?
Het lijkt meer stabiel.....quote:Op zondag 25 november 2007 15:32 schreef HiDiHo het volgende:
Is fok nu sneller ?
Vreemd? Mijn mannelijke hersenen vinden racesport niet echt interessant? En jouw vrouwelijke hersenen wel?quote:
33%, dus ik mag hetquote:Op zondag 25 november 2007 15:41 schreef Talitha het volgende:
[..]
Vreemd? Mijn mannelijke hersenen vinden racesport niet echt interessant? En jouw vrouwelijke hersenen wel?
quote:Op zondag 25 november 2007 15:43 schreef Talitha het volgende:
Heidi, ik geloof dat je nu een beetje doorslaat.
In het kader van balans complementeren wij elkaar. Daar om eet ik bijvoorbeeld ook een dubbele portie vlees.....quote:Op zondag 25 november 2007 15:41 schreef Talitha het volgende:
[..]
Vreemd? Mijn mannelijke hersenen vinden racesport niet echt interessant? En jouw vrouwelijke hersenen wel?
Zal ik anders gewoon eens ¤100,- aan een t-shirt uitgevenquote:Op zondag 25 november 2007 15:43 schreef Talitha het volgende:
[..]
Heidi, ik geloof dat je nu een beetje doorslaat.
Dan stijg je meteen 10 %quote:Op zondag 25 november 2007 15:50 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Zal ik anders gewoon eens ¤100,- aan een t-shirt uitgeven
Ik ben blijkbaar zo simpel dat dat me niet uitmaakt.quote:Op zondag 25 november 2007 13:26 schreef Gert het volgende:
[..]
Waarmee je eigenlijk net zo simpel bent als de figuren die er op blijven happen.
Rebelquote:Op zondag 25 november 2007 16:09 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Ik ben blijkbaar zo simpel dat dat me niet uitmaakt.
En als ik behoefte heb de COS een bepaalde richting op te laten drijven, en ik blijf binnen de policy kan niemand er wat tegen doen.
Handlanger meldt zichquote:Op zondag 25 november 2007 16:09 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
En als ik behoefte heb de COS een bepaalde richting op te laten drijven, en ik blijf binnen de policy kan niemand er wat tegen doen.
Mooie taakverdeling.quote:Op zondag 25 november 2007 15:46 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
In het kader van balans complementeren wij elkaar. Daar om eet ik bijvoorbeeld ook een dubbele portie vlees.....
Ik adviseer dreft, kuist ook zo lekker in the meantime....quote:Op zondag 25 november 2007 16:10 schreef ppi het volgende:
En dan verander je die glijmiddel vraag nog even.
Dan zit je al richting 60 % denk ik..
Ik heb nog nooit zo'n duur t-shirt gekocht?quote:Op zondag 25 november 2007 15:50 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Zal ik anders gewoon eens ¤100,- aan een t-shirt uitgeven
Dreft als glijmiddel ??quote:Op zondag 25 november 2007 16:12 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ik adviseer dreft, kuist ook zo lekker in the meantime....
Zou het helpen als ik invul dat ik sex heb met mannen?quote:Op zondag 25 november 2007 16:10 schreef ppi het volgende:
En dan verander je die glijmiddel vraag nog even.
Dan zit je al richting 60 % denk ik..
Ik heb nog nooit 100 Euro aan een kledingstuk uitgegeven.....quote:Op zondag 25 november 2007 16:13 schreef Talitha het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit zo'n duur t-shirt gekocht?Vandaar die 53% dus.
Jij houdt niet van bellen blazenquote:Op zondag 25 november 2007 16:13 schreef ppi het volgende:
[..]
Dreft als glijmiddel ??
Wij gaan geen sex hebben NMNS !!
M'n duurste aankoop ooit, een trui van 480 euro. Ik durfde hem niet te dragen, heb hem weggegeven aan een Roemeen (was voor hem destijds drie keer een maandsalaris)quote:Op zondag 25 november 2007 16:17 schreef ppi het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit 100 Euro aan een kledingstuk uitgegeven.....
Vast ook wel.quote:Op zondag 25 november 2007 16:14 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Zou het helpen als ik invul dat ik sex heb met mannen?
Niet tijdens sex..quote:Op zondag 25 november 2007 16:17 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Jij houdt niet van bellen blazen
Had Armani hem zelf gebreidquote:Op zondag 25 november 2007 16:18 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
M'n duurste aankoop ooit, een trui van 480 euro. Ik durfde hem niet te dragen, heb hem weggegeven aan een Roemeen (was voor hem destijds drie keer een maandsalaris)
Geen idee, Mijn fout is dat ik altijd naar mooi en lekker kijk en maar zelden naar prijzen. Bij de kassa kwam er achter. Natuurlijk net doen of er niets aan de hand was en stoïcijns dokken.....Maar het was leerzaam...quote:
Het is geen serieus testje, dus wat maakt het uit of ie verneukt kan worden?quote:Op zondag 25 november 2007 16:17 schreef ppi het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit 100 Euro aan een kledingstuk uitgegeven.....
Maar ik had al naar gelang mijn bui ook wel 50% of meer kunnen scoren ipv de 25 of 26 die ik nu had..
Sommige onderzoeken vragen erom om verneukt te worden, of ze nu les-ho he of bi zijn.
En wat heeft die Roemeen ermee gedaan?quote:Op zondag 25 november 2007 16:18 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
M'n duurste aankoop ooit, een trui van 480 euro. Ik durfde hem niet te dragen, heb hem weggegeven aan een Roemeen (was voor hem destijds drie keer een maandsalaris)
Trots als een pauw.....pronken!quote:Op zondag 25 november 2007 16:28 schreef Talitha het volgende:
[..]
En wat heeft die Roemeen ermee gedaan?
quote:Op zondag 25 november 2007 16:29 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Trots als een pauw.....pronken!
En je scoort nu lekker bij de testquote:Op zondag 25 november 2007 16:25 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Geen idee, Mijn fout is dat ik altijd naar mooi en lekker kijk en maar zelden naar prijzen. Bij de kassa kwam er achter. Natuurlijk net doen of er niets aan de hand was en stoïcijns dokken.....Maar het was leerzaam...
quote:
Gevoelsmatig zeg ik ja..quote:Op zondag 25 november 2007 16:26 schreef Talitha het volgende:
[..]
Het is geen serieus testje, dus wat maakt het uit of ie verneukt kan worden?
Ik ook....quote:Op zondag 25 november 2007 16:32 schreef Talitha het volgende:
[..]
Ik vond je vorige sig trouwens leuker.
nz nieuwe usericon voor je gemaakt? of loop ik gewoon achter?quote:Op zondag 25 november 2007 16:48 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Alsof het zo moest zijn....
Dat heet "verknipt zijn" met als gevolg een identiteitscrisis.....quote:Op zondag 25 november 2007 16:52 schreef debuurvrouw het volgende:
ik ben een girly girl met een mannelijk brein?!![]()
hoe cool is dá?! [/tijnmodus]
Je loopt achter....maar 't is niet erg.....quote:Op zondag 25 november 2007 16:53 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
nz nieuwe usericon voor je gemaakt? of loop ik gewoon achter?
Tja, dan zijn we weer terug bij voorbeschikking of vrije keusquote:Op zondag 25 november 2007 16:48 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Alsof het zo moest zijn....
En wat denk jij?quote:Op zondag 25 november 2007 16:56 schreef ppi het volgende:
[..]
Tja, dan zijn we weer terug bij voorbeschikking of vrije keus
Hetzelfde als een tijdje geleden ongeveer toen we het er ook over hadden.quote:
Goeie vraag, ik weet het ook niet exact maar ik vermoed iets van "open"quote:Op zondag 25 november 2007 17:16 schreef Jappie het volgende:
WTF betekent "agashed" ?
Oiquote:Op zondag 25 november 2007 17:26 schreef Ian_Nick het volgende:
Goeiemorgen.
Mjah kijk...dat scheelt mij toch al snel 8 goeie antwoordenquote:Op zondag 25 november 2007 17:27 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Goeie vraag, ik weet het ook niet exact maar ik vermoed iets van "open"
Want? Dan haal je de policy-politie er bij, en die zegt dan "foei!" tegen FOK?quote:Op zondag 25 november 2007 16:09 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Heb je die hele Heroes serie in 1 ruk uitgekekenquote:Op zondag 25 november 2007 17:26 schreef Ian_Nick het volgende:
Goeiemorgen.
"Open" staan voor iemand, wellicht?quote:Op zondag 25 november 2007 17:27 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Goeie vraag, ik weet het ook niet exact maar ik vermoed iets van "open"
Wat? Wil jij ook Roze Gerbera'squote:
quote:Op zondag 25 november 2007 17:36 schreef ppi het volgende:
[..]
Gewoon nog een keer proberen, ik had eerst iets van 25 %.
En nu al ruim 80..
Je kunt het niet loslaten hè?quote:Op zondag 25 november 2007 17:24 schreef ppi het volgende:
Ik heb hem nog een keer gedaan...
[ afbeelding ]
Nee lol..ik heb het net opgezocht en eik is de goeie schrijfwijze "agazed" wat zou veel als "verbaasd" betekent.quote:
close enoughquote:Op zondag 25 november 2007 17:37 schreef beroepslurker het volgende:
agashed....ik dacht verbijsterd
Ik dacht ook iets in de zin van "geschokt".quote:Op zondag 25 november 2007 17:37 schreef beroepslurker het volgende:
agashed....ik dacht verbijsterd
Ok. voor jou ook eentje danquote:
Die 83 was een run voor de max score..quote:Op zondag 25 november 2007 17:38 schreef Talitha het volgende:
[..]
Je kunt het niet loslaten hè?Ga nu eens voor de 100%...?
Een bestaand woord heeft meestal meer dan 39 hits op google.quote:Op zondag 25 november 2007 17:41 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Ik dacht dat het van "gash" af zou komen.......
Een blauwe kikkerquote:Op zondag 25 november 2007 17:42 schreef Jappie het volgende:
Mag het ook een blauwe zijn ?
[ afbeelding ]
Het is een oranje-gele hoor.quote:Op zondag 25 november 2007 17:42 schreef Jappie het volgende:
Mag het ook een blauwe zijn ?
[ afbeelding ]
Ja, helemaal waar......en?quote:Op zondag 25 november 2007 17:42 schreef Gert het volgende:
[..]
Een bestaand woord heeft meestal meer dan 39 hits op google.
Ditto...20/20quote:Op zondag 25 november 2007 17:44 schreef beroepslurker het volgende:
..de laatste opgave van die test vond ik zo moeilijk, met al die stukjes die bij elkaar aan moeten sluiten, en daar scoorde ik het hoogste mee, ik was agashed ...
en wat?quote:Op zondag 25 november 2007 17:45 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ja, helemaal waar......en?
Doet ie het wel in miniatuur ?quote:Op zondag 25 november 2007 17:43 schreef Gert het volgende:
[..]
Het is een oranje-gele hoor.![]()
Die fucking kut kikker.
Whehehe...waren het er maar 12 ?quote:Op zondag 25 november 2007 17:47 schreef beroepslurker het volgende:
[..]
Zó...wat goed, ik had 10 van de twaalf.
Ik scoorde op die ogentest ook veel beter dan ik gedacht had. Alleen die allerlaatste ging me niet goed af: noem dingen die grijs zijn.quote:Op zondag 25 november 2007 17:44 schreef beroepslurker het volgende:
..de laatste opgave van die test vond ik zo moeilijk, met al die stukjes die bij elkaar aan moeten sluiten, en daar scoorde ik het hoogste mee, ik was agashed ...
Dacht dat er achter die boodschap/contatering iets van diepzinnigheid zou zitten.....vandaar....quote:
Ikke 12/12.quote:Op zondag 25 november 2007 17:47 schreef beroepslurker het volgende:
[..]
Zó...wat goed, ik had 10 van de twaalf.
Ja, daar had ik er ook maar 5, wilde grijze plaag invullen, maar wist niet of ze dat begrip in Engeland ook kennenquote:Op zondag 25 november 2007 17:47 schreef Talitha het volgende:
[..]
Ik scoorde op die ogentest ook veel beter dan ik gedacht had. Alleen die allerlaatste ging me niet goed af: noem dingen die grijs zijn.
Ogen 50/50. Het vinden van woorden in het engels ging mij slecht af. Voor grijs 5, voor geel 12.quote:Op zondag 25 november 2007 17:47 schreef Talitha het volgende:
[..]
Ik scoorde op die ogentest ook veel beter dan ik gedacht had. Alleen die allerlaatste ging me niet goed af: noem dingen die grijs zijn.
Het komt wel uit die serie inderdaad, al is er op het plaatje niet zo'n lelijk kwijlerig gedrocht te zien.quote:
quote:Op zondag 25 november 2007 17:49 schreef Talitha het volgende:
[..]
Ikke 12/12.
Shit, ik ben al bijna m'n lul aan het meten.![]()
![]()
Die serie is na Bart de Graaf nooit meer geweest wat die was..quote:Op zondag 25 november 2007 17:50 schreef Gert het volgende:
[..]
Het komt wel uit die serie inderdaad, al is er op het plaatje niet zo'n lelijk kwijlerig gedrocht te zien.
....dus dat betekent dat Ian -10 staatquote:Op zondag 25 november 2007 17:54 schreef Jappie het volgende:
Anyway...alle mannen mogen zonder mankeren 20% van hun score aan de mannelijke kant in mindering brengen.
Ik was altijd al een mietje...quote:Op zondag 25 november 2007 17:54 schreef Jappie het volgende:
Anyway...alle mannen mogen zonder mankeren 20% van hun score aan de mannelijke kant in mindering brengen.
quote:Op zondag 25 november 2007 17:49 schreef beroepslurker het volgende:
[..]
Ja, daar had ik er ook maar 5, wilde grijze plaag invullen, maar wist niet of ze dat begrip in Engeland ook kennen
urm nee...zo bedoelde ik het dus net niet....quote:Op zondag 25 november 2007 17:55 schreef beroepslurker het volgende:
[..]
....dus dat betekent dat Ian -10 staat
Bij de ogen kon je maximaal 10/10 scoren dacht ik?quote:Op zondag 25 november 2007 17:50 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ogen 50/50. Het vinden van woorden in het engels ging mij slecht af. Voor grijs 5, voor geel 12.
Die komt geheid vertellen dat de keus "bessenjenever" ontbreekt...quote:Op zondag 25 november 2007 17:53 schreef beroepslurker het volgende:
[..]
![]()
Hoop dat Lobasca zometeen ook komt, ben heel benieuwd naar haar score
Jep....quote:Op zondag 25 november 2007 17:57 schreef Talitha het volgende:
[..]
Bij de ogen kon je maximaal 10/10 scoren dacht ik?
Waarom?quote:Op zondag 25 november 2007 17:54 schreef Jappie het volgende:
Dat was de andere test geloof ik..quote:Op zondag 25 november 2007 17:55 schreef beroepslurker het volgende:
[..]
....dus dat betekent dat Ian -10 staat
Is redelijk stoer toch...quote:Op zondag 25 november 2007 17:58 schreef beroepslurker het volgende:
Welnee joh, trek het je niet aan, ik, moet nog even aan het idee wennen dat ik 36% gay ben
O, jij bedoelt die andere test, sorry Ianquote:Op zondag 25 november 2007 17:56 schreef Jappie het volgende:
[..]
urm nee...zo bedoelde ik het dus net niet....
Ik adviseer alle dames hier om eens een vrouw te proberen, mij bevalt het (tot op zeker hoogte) uitstekend...quote:Op zondag 25 november 2007 17:58 schreef beroepslurker het volgende:
Welnee joh, trek het je niet aan, ik, moet nog even aan het idee wennen dat ik 36% gay ben
quote:Op zondag 25 november 2007 18:00 schreef beroepslurker het volgende:
[..]
O, jij bedoelt die andere test, sorry Ian
omdat ik schreef dat Ian dan -10 stond, dacht dat je het over de gay-test hadquote:
Definieer "echte mannen"...?quote:Op zondag 25 november 2007 17:59 schreef Jappie het volgende:
[..]
Jij gelooft werkelijk dat "echte mannen" meedoen aan dit soort testjes?
Ik heb het over beide tests en over testjes in het algemeen en bedoelde dat je als man zijnde jezelf zo 20% meer in de vrouwelijke richting zou mogen opschuiven daar "echte mannen" deze tests simpelweg nooit zouden invullen.quote:Op zondag 25 november 2007 18:04 schreef beroepslurker het volgende:
[..]
omdat ik schreef dat Ian dan -10 stond, dacht dat je het over de gay-test had
Mannen die zich nooit zullen lenen voor dit soort testjes daar dit hun onzekerheid betreffende hun eigen mannelijkheid zou kunnen bevestigen en tevens "zij" die in hun zelfgemaakte blokhutten niet de beschikking hebben over electriciteit.quote:
Ja, ik begrijp wat je bedoelt nu, denk ikquote:Op zondag 25 november 2007 18:09 schreef Jappie het volgende:
[..]
Ik heb het over beide tests en over testjes in het algemeen en bedoelde dat je als man zijnde jezelf zo 20% meer in de vrouwelijke richting zou mogen opschuiven daar "echte mannen" deze tests simpelweg nooit zouden invullen.
Lafaards en bosbewoners dus?quote:Op zondag 25 november 2007 18:12 schreef Jappie het volgende:
[..]
Mannen die zich nooit zullen lenen voor dit soort testjes daar dit hun onzekerheid betreffende hun eigen mannelijkheid zou kunnen bevestigen en tevens "zij" die in hun zelfgemaakte blokhutten niet de beschikking hebben over electriciteit.
Die vlieger gaat niet op. Mijn hersenen zijn mannelijk.quote:Op zondag 25 november 2007 18:21 schreef Jappie het volgende:
[..]
Typisch vrouwelijk weer.....de onbedwingbare behoefte tot hokjesplaatsen.
quote:Op zondag 25 november 2007 18:24 schreef Talitha het volgende:
[..]
Die vlieger gaat niet op. Mijn hersenen zijn mannelijk.
Jij gaat af op restultaten van tests die bewezen (zie uitleg boven)quote:Op zondag 25 november 2007 18:24 schreef Talitha het volgende:
[..]
Die vlieger gaat niet op. Mijn hersenen zijn mannelijk.
quote:Op zondag 25 november 2007 18:30 schreef Ian_Nick het volgende:
Hadden ze niet even van tevoren kunnen melden dat ik een lineaal nodig ga hebben voor die fucking test?
Nou moet ik me de blubber zoeken.
Ik heb geen "zie uitleg boven" gevonden.quote:Op zondag 25 november 2007 18:28 schreef Jappie het volgende:
[..]
Jij gaat af op restultaten van tests die bewezen (zie uitleg boven)van generlei waarde zijn terwijl al jouw handelen..(zoals daar ook is deze opstandige eigenwijsheid) getuigd van het tegendeel.....tsja ...ik weet het niet hoor.
Ik heb geloof ik een beetje valsgespeeld daarnetquote:Op zondag 25 november 2007 18:31 schreef Jappie het volgende:
[..]
![]()
*kuch* ik heb het gewoon op het oog ingeschat
Http/1.1 Service Unavailablequote:Op zondag 25 november 2007 18:28 schreef beroepslurker het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=aZcm4ZJgpkw
"Echte mannen" doen dat op het oog.quote:Op zondag 25 november 2007 18:30 schreef Ian_Nick het volgende:
Hadden ze niet even van tevoren kunnen melden dat ik een lineaal nodig ga hebben voor die fucking test?
Nou moet ik me de blubber zoeken.
Wat waren jouw scores eigenlijk?quote:Op zondag 25 november 2007 18:31 schreef Jappie het volgende:
[..]
![]()
*kuch* ik heb het gewoon op het oog ingeschat
En hoe lang schat je je vinger?quote:Op zondag 25 november 2007 18:43 schreef Ian_Nick het volgende:
Ik heb geloof ik een beetje valsgespeeld daarnet
Bedankt Hidi, zal het nog een keer proberen denk dat Gert deze heeft tegengehouden om mij een lesje te lerenquote:
Meer heb ik er niet gedaan lurkster, maar er staan er heel veel online.quote:Op zondag 25 november 2007 18:36 schreef beroepslurker het volgende:
Érg leuk die testjes Talitha, zou er nog wel 1 willen doen
Ik ben als enig "mannelijk" lid opgegroeid in een gezin met 4 zusters/jes en moeders zelf....ik heb dus een geldig excuus.quote:Op zondag 25 november 2007 18:41 schreef Talitha het volgende:
En mijn opstandige eigenwijsheid toont aan dat ik een vrouw ben? Dat lijkt op hokjesdenken Jappert.
1e 23%quote:
Ja, ligt eruitquote:Op zondag 25 november 2007 18:51 schreef HiDiHo het volgende:
Ligt heel youtube er nou uit of ligt het aan mij
Bedankt Talitha, heb hem toegevoegdquote:Op zondag 25 november 2007 18:49 schreef Talitha het volgende:
[..]
Meer heb ik er niet gedaan lurkster, maar er staan er heel veel online.
Hier staan er nog een aantal van de BBC:
http://www.bbc.co.uk/science/humanbody/mind/index_surveys.shtml
Dáár heb ik gewoon mijn meetlat voor gebruikt.quote:
Had je ze alle 12 goed?quote:Op zondag 25 november 2007 18:57 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Dáár heb ik gewoon mijn meetlat voor gebruikt.
Ik heb er ongeveer 16![]()
Ik scoorde trouwens pwnend hoog op dat laatste onderdeel.
Mijn ruimtelijk inzicht is te keck voor woorden.
Dát had je nou niet moeten zeggen Veulen....quote:Op zondag 25 november 2007 19:01 schreef Veulen het volgende:
http://www.testheaven.nl/tests/ftest/ftest.html
Ik adviseer om niet te klikken![]()
Samenvattend: Jij bent geen echte man en ik ben geen echte vrouw. En we zijn beiden hokjesdenkers, doordat we opgegroeid zijn tussen enkel vrouwen.quote:Op zondag 25 november 2007 18:50 schreef Jappie het volgende:
[..]
Ik ben als enig "mannelijk" lid opgegroeid in een gezin met 4 zusters/jes en moeders zelf....ik heb dus een geldig excuus.
Als je in die test goed scoort ben je knapquote:Op zondag 25 november 2007 19:01 schreef beroepslurker het volgende:
Dát had je nou niet moeten zeggen Veulen....
gloeiende gloeiendequote:Op zondag 25 november 2007 19:01 schreef Veulen het volgende:
Ik zei toch niet klikkenquote:Op zondag 25 november 2007 19:05 schreef beroepslurker het volgende:
gloeiende gloeiende ~O>
quote:Op zondag 25 november 2007 19:01 schreef Veulen het volgende:
Als je GVD nog wat weetquote:Op zondag 25 november 2007 19:08 schreef Veulen het volgende:
Okee welke 3 sukkels zitten er nu te klikken?
quote:Op zondag 25 november 2007 19:08 schreef Veulen het volgende:
Okee welke 3 sukkels zitten er nu te klikken?
Dit is eigenlijk meer een welke sukkel klikt er testquote:
Dit vind ik dan wel weer zo'n mooie conclusie dat ik het mezelf niet veroorloof om hier nog langer tegen in te gaan.quote:Op zondag 25 november 2007 19:04 schreef Talitha het volgende:
[..]
Samenvattend: Jij bent geen echte man en ik ben geen echte vrouw. En we zijn beiden hokjesdenkers, doordat we opgegroeid zijn tussen enkel vrouwen.![]()
Hoog! Ik had 10 van de 12 bij die shapes, snapte er geen bal van en toch nog zo veel goed, was erg verbaasd!quote:Op zondag 25 november 2007 19:11 schreef Ian_Nick het volgende:
Your score: 86%
Average score for men: 39%
Average score for women: 46%
Daar rekende ik een beetje op.quote:Op zondag 25 november 2007 19:11 schreef Jappie het volgende:
[..]
Dit vind ik dan wel weer zo'n mooie conclusie dat ik het mezelf niet veroorloof om hier nog langer tegen in te gaan.![]()
Goedzo, doe mij maar een kliootje kogelbiefstuk.quote:Op zondag 25 november 2007 19:15 schreef beroepslurker het volgende:
[..]
Hoog! Ik had 10 van de 12 bij die shapes, snapte er geen bal van en toch nog zo veel goed, was erg verbaasd!
Zo, ga nu even een paard, of liever gezegd een Veulen vermoorden
Wat nou sukkel? Ik lag in een deuk.quote:Op zondag 25 november 2007 19:11 schreef Veulen het volgende:
[..]
Dit is eigenlijk meer een welke sukkel klikt er test
Typisch vrouwenhumor dan zekerquote:Op zondag 25 november 2007 19:25 schreef Talitha het volgende:
[..]
Wat nou sukkel? Ik lag in een deuk.En lachen is gezond.
Die vragen over het werk...hilarischquote:Op zondag 25 november 2007 19:25 schreef Talitha het volgende:
[..]
Wat nou sukkel? Ik lag in een deuk.En lachen is gezond.
damn, ik was al trots op 11 van 12..quote:Op zondag 25 november 2007 17:49 schreef Talitha het volgende:
[..]
Ikke 12/12.
Shit, ik ben al bijna m'n lul aan het meten.![]()
![]()
Niks, gewoon een iq-testquote:Op zondag 25 november 2007 19:29 schreef Ian_Nick het volgende:
Euh, wat was er dan met die link?
Niet kwaad hoor, maar wel verdrietigquote:Op zondag 25 november 2007 19:33 schreef Ian_Nick het volgende:
Waarom is iedereen kwaad op Veulerst?
Haha die Souryquote:Op zondag 25 november 2007 19:35 schreef Soury het volgende:
Sukkel nr. 4 heeft ook geklikt![]()
![]()
En gekilled
Afgaande op de vragen die gesteld worden, lijkt me dit testje meer voor mannen bedoeld.quote:
Wil je een beetje testosteron van me hebben?quote:Op zondag 25 november 2007 19:30 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
damn, ik was al trots op 11 van 12..
Die hebben ook geklikt hoor, geven het alleen niet toequote:Op zondag 25 november 2007 19:38 schreef Talitha het volgende:
[..]
Afgaande op de vragen die gesteld worden, lijkt me dit testje meer voor mannen bedoeld.
Nee hoor, het is een kukeltest. De uitkomst staat vast, allemaal minnenquote:Op zondag 25 november 2007 19:38 schreef Talitha het volgende:
[..]
Afgaande op de vragen die gesteld worden, lijkt me dit testje meer voor mannen bedoeld.
Tuurlijk, het was hier een poosje heel stil, dus.....quote:Op zondag 25 november 2007 19:41 schreef Soury het volgende:
[..]
Die hebben ook geklikt hoor, geven het alleen niet toe
hehehe.. zou ook een vraag in de test moeten zijnquote:Op zondag 25 november 2007 19:43 schreef beroepslurker het volgende:
[..]
Tuurlijk, het was hier een poosje heel stil, dus.....
Hier als in het forum oke, maar hier als in de huiskamer was het ff heel lawaaiig.quote:Op zondag 25 november 2007 19:43 schreef beroepslurker het volgende:
[..]
Tuurlijk, het was hier een poosje heel stil, dus.....
gaat dat ten koste van mijn girly girl 36% gay score?quote:Op zondag 25 november 2007 19:41 schreef Talitha het volgende:
[..]
Wil je een beetje testosteron van me hebben?
Doe nou maar gewoon wel..aan het eind van de tunnel is er heus licht.quote:Op zondag 25 november 2007 19:48 schreef debuurvrouw het volgende:
ik wor toch wel heul nieuwsgierig.![]()
Maar IK KLIK NIET!
Hallo Lobasca, zat al naar je komst uit te kijkenquote:Op zondag 25 november 2007 19:47 schreef Lobasca het volgende:
Ola!
Heb ik dus ookquote:Op zondag 25 november 2007 19:48 schreef debuurvrouw het volgende:
Maar IK KLIK NIET!
Hebben ze bij jou in het dorp een Internetcafequote:
Stérk blijven schatjequote:Op zondag 25 november 2007 19:48 schreef debuurvrouw het volgende:
Maar IK KLIK NIET!
quote:Op zondag 25 november 2007 19:50 schreef beroepslurker het volgende:
[..]
Hallo Lobasca, zat al naar je komst uit te kijken
samen sterk enzo!quote:
Nope, weet jij of je een beeldscherm van een laptop kan laten vervangen of kan ik beter een nieuwe kopen?quote:Op zondag 25 november 2007 19:51 schreef APK het volgende:
[..]
Hebben ze bij jou in het dorp een Internetcafe
Heb je 'm kapodt gemaakt?quote:Op zondag 25 november 2007 19:53 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Nope, weet jij of je een beeldscherm van een laptop kan laten vervangen of kan ik beter een nieuwe kopen?
Ben niet thuis, heb mijn lap vrijdag laten stuiteren....quote:Op zondag 25 november 2007 19:53 schreef beroepslurker het volgende:
[..]
Waarom? Blijf nou gezellig een poosje
Kan, kost je euro 250 plus verzendkosten. Zijn bedrijven voorquote:Op zondag 25 november 2007 19:53 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Nope, weet jij of je een beeldscherm van een laptop kan laten vervangen of kan ik beter een nieuwe kopen?
Jemig, wat zonde, zal eens vragen aan een vriendje van me, die zit in die handel, zal hem eens bellen.quote:Op zondag 25 november 2007 19:55 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Ben niet thuis, heb mijn lap vrijdag laten stuiteren....![]()
Weet je zeker dat het beeldscherm kapot isquote:Op zondag 25 november 2007 19:53 schreef Lobasca het volgende:
Dus we hebben "echte mannen" in de SC?quote:Op zondag 25 november 2007 19:41 schreef Soury het volgende:
[..]
Die hebben ook geklikt hoor, geven het alleen niet toe
Echt wel.quote:Op zondag 25 november 2007 19:57 schreef APK het volgende:
[..]
Weet je zeker dat het beeldscherm kapot is
Of zit er een grote barst in.
Koop gewoon een desktop PC, kun je ook niet mee van de trap af flikkeren.
Probeer dat die mannen maar eens uit te leggen.quote:Op zondag 25 november 2007 19:42 schreef PH52 het volgende:
[..]
Nee hoor, het is een kukeltest. De uitkomst staat vast, allemaal minnen
Nee joh, dan haal ik net zo lief morgen een nieuwe, ik mis me you-tubejes, loop nu zelf de hele dag te zingen..quote:Op zondag 25 november 2007 19:57 schreef beroepslurker het volgende:
[..]
Jemig, wat zonde, zal eens vragen aan een vriendje van me, die zit in die handel, zal hem eens bellen.
Ja.quote:Op zondag 25 november 2007 20:00 schreef APK het volgende:
[..]
Dan moet je wel héél erg dronken zijn.
Klopt, weet ook niet meer hoe het gebeurde, wel dat jij er getuige van was...quote:Op zondag 25 november 2007 20:00 schreef APK het volgende:
[..]
Dan moet je wel héél erg dronken zijn.
Tnx darling...quote:Op zondag 25 november 2007 20:00 schreef beroepslurker het volgende:
Heb het gevraagd Lobasca, hij had het over 400 euro, dus peperduur. PH 52 weet dus een goedkopere.
Youtube is toch down.quote:Op zondag 25 november 2007 20:00 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Nee joh, dan haal ik net zo lief morgen een nieuwe, ik mis me you-tubejes, loop nu zelf de hele dag te zingen..
quote:Op zondag 25 november 2007 20:01 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Klopt, weet ook niet meer hoe het gebeurde, wel dat jij er getuige van was...
Ja, met 900 leerlingen en een zooi laptopkarren heb je die jongens wel eens nodig. Maar alleen voor de hele nieuwe, met een afschrijvingstermijn van 3 jaar loont het al gauw niet meer.quote:Op zondag 25 november 2007 20:00 schreef beroepslurker het volgende:
Heb het gevraagd Lobasca, hij had het over 400 euro, dus peperduur. PH 52 weet dus een goedkopere.
Ja, dat zei hij ook al, alleen de hele nieuwequote:Op zondag 25 november 2007 20:03 schreef PH52 het volgende:
[..]
Ja, met 900 leerlingen en een zooi laptopkarren heb je die jongens wel eens nodig. Maar alleen voor de hele nieuwe, met een afschrijvingstermijn van 3 jaar loont het al gauw niet meer.
quote:Op zondag 25 november 2007 20:03 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Waarschijnlijk ook van de trap gepleurd.
Wat waren jullie aan het doen dan op die trap? Als ik vragen mag?quote:Op zondag 25 november 2007 20:01 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Klopt, weet ook niet meer hoe het gebeurde, wel dat jij er getuige van was...
Ik heb 'm nog geen 3 maanden....quote:Op zondag 25 november 2007 20:04 schreef beroepslurker het volgende:
[..]
Ja, dat zei hij ook al, alleen de hele nieuwe
Nee, je laptop.quote:Op zondag 25 november 2007 20:05 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Ik was niet van de trap gevallen, maak het nu niet spannender dan het was...
Nee alleen je laptopquote:Op zondag 25 november 2007 20:05 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Ik was niet van de trap gevallen, maak het nu niet spannender dan het was...
Uh wiequote:Op zondag 25 november 2007 20:08 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Die stakker is in zijn korte leventje nooit de trap op gegaan...
Die ouwe stink BMWquote:Op zondag 25 november 2007 20:06 schreef Jappie het volgende:
Hmmzz...moet ik nog meer verbeteren ?..ik was tevreden met het huidige model...
Die arme laptop?quote:Op zondag 25 november 2007 20:08 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Die stakker is in zijn korte leventje nooit de trap op gegaan...
Vanmorgen pas...quote:Op zondag 25 november 2007 20:12 schreef Lobasca het volgende:
Maarre...hoe laat was FOK weer on-line?
Ben je nou stiekem nog meer testjes aan het doen?quote:Op zondag 25 november 2007 20:06 schreef Jappie het volgende:
Eigendunk uitslag
U hebt veel van uw aangeboren talenten ontdekt en er iets mee gedaan. U bent dus actief én succesvol. Maar óók in u wil zich nog het een en ander manifesteren. IJver en succes vormen immers niet het complete alfabet van het leven. De volgende stap is wijsheid, kalmte, zelfbeheersing, een goede uitstraling en een voorbeeld zijn voor anderen. Velen die, wellicht zoals u, het in het maatschappelijk leven hebben gemaakt, vinden hierin vreugde en tevredenheid... én nieuwe uitdagingen.
Hmmzz...moet ik nog meer verbeteren ?..ik was tevreden met het huidige model...
Vertelquote:Op zondag 25 november 2007 20:17 schreef Veulen het volgende:
[..]
Vanmorgen pas...
Mare gekke is ik ga zonder fok nog later slapen dan met fok
Oud nieuwsquote:
quote:
Type 7 - De hedonist
Ernstige zaken kunnen niet begrepen worden zonder lachwekkende zaken, zoals ook tegengestelden niet zonder tegengestelden begrepen kunnen worden
PLATO
Een hedonist is een onverbeterlijke optimist en ziet overal het goede en het mooie van in. Het hele leven ziet hij als een groot sprookje en straalt dat zo sterk uit dat iedereen om de hedonist heen het ook zo gaat zien. Hij heeft zich tot taak gesteld alle plezier uit het leven te halen dat erin zit en is voortdurend bereid zich te laten prikkelen door nieuwe, leuke gebeurtenissen. De minder prettige kanten van het leven wil hij niet zien en pijn wil hij niet voelen. Deze zaken worden ui het leven van een hedonist gebannen, ze worden gewoonweg toegedekt. Voor fantastische plannen is hij makkelijk enthousiast te maken en kan hij anderen er eveneens enthousiast voor maken. Daarentegen is hij geneigd dingen die minder leuk zijn om te doen gewoon niet te doen, spontaan te vergeten of pas helemaal op het laatst te doen. Ziet een hedonist zich toch gedwongen iets te doen wat hij niet leuk vindt, zal hij trachten de nare zaken te verlichten. Dat kan bijvoorbeeld door iets leuks in het vooruitzicht te stellen: lekker uit eten gaan, naar de film gaan, vrienden uitnodigen of een nieuw boek of kledingstuk kopen. Hedonisten doen alles om maar geen pijn te hoeven voelen zowel in het nu als in de toekomst of uit het verleden. Ze wensen geleden pijn zo snel mogelijk te vergeten. Doordat ze sterk verlangen naar bezig blijven met aangename dingen, vinden ze het moeilijk zich op iets vast te leggen. Ze hollen liever van de ene schitterende ervaring naar de volgende geweldige gebeurtenis om toch niks van het goede dat hen af moet leiden van de realiteit te moeten missen.
Mocht je willen kaalkopquote:Op zondag 25 november 2007 20:17 schreef Lobasca het volgende:
Iedereen weg? Mooi, ik ook!
Linkjequote:Op zondag 25 november 2007 20:19 schreef Jappie het volgende:
Oud nieuws![]()
Ik was al bezig met de volgende test![]()
[..]
quote:Op zondag 25 november 2007 20:17 schreef Talitha het volgende:
[..]
Ben je nou stiekem nog meer testjes aan het doen?Doe eens een linkje?
quote:
Nee, daar trap ik niet in.quote:Op zondag 25 november 2007 20:21 schreef Jappie het volgende:
[..]
![]()
Gewoon deze--> http://www.testheaven.nl/tests/ftest/ftest.html
Ja daaag... Dat was mijn linkje alquote:Op zondag 25 november 2007 20:21 schreef Jappie het volgende:
![]()
Gewoon deze--> http://www.testheaven.nl/tests/ftest/ftest.html
Jappert doet snugger. Hij zit vast wel op die site, maar dan bij andere testjes.quote:
http://www.sex-iqtest.nl/quote:Op zondag 25 november 2007 20:21 schreef beroepslurker het volgende:
Een test over sex zou wel leuk zijn, de topic heet tenslotte: Sex your brain...dus
Whahaha.. die laatste is coolquote:Op zondag 25 november 2007 20:23 schreef Disana het volgende:
Soury! Ik had nog een paar leuke linkjes voor je:
origineel: http://www.youtube.com/watch?v=z3U0udLH974&feature=related
eerste versie: http://www.youtube.com/watch?v=1JynBEX_kg8
tweede versie: http://www.youtube.com/watch?v=IUZxW9Rqoog&feature=related
quote:
quote:
Zo kom je er ook ja...quote:Op zondag 25 november 2007 20:27 schreef Talitha het volgende:
[..]
Jappert doet snugger. Hij zit vast wel op die site, maar dan bij andere testjes.![]()
http://www.testheaven.nl/
Ik vind ze allebei leuk. Zet je je lieve poesjes op YouTube, gaan mensen er zo mee aan de haalquote:
Welke is dan de vraag, er staan er nogal watquote:Op zondag 25 november 2007 20:27 schreef Talitha het volgende:
Jappert doet snugger. Hij zit vast wel op die site, maar dan bij andere testjes.![]()
http://www.testheaven.nl/
Dat wist ik wel, maar geen idee welke je zit te maken.quote:Op zondag 25 november 2007 20:28 schreef Jappie het volgende:![]()
![]()
![]()
Lol......jullie zijn beiden niet echt volhouders he ?![]()
Zo waar als ik Jappie heet...aan het eind van de tunnel is er gewoon een site met allerlei leuke testjes.
Alle drie wel. Vraag me af waar die van mij het over hebbenquote:Op zondag 25 november 2007 20:29 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik vind ze allebei leuk. Zet je je lieve poesjes op YouTube, gaan mensen er zo mee aan de haal
Maakt het echt wat uit ?quote:Op zondag 25 november 2007 20:31 schreef Veulen het volgende:
[..]
Dat wist ik wel, maar geen idee welke je zit te maken.
Over jou natuurlijkquote:Op zondag 25 november 2007 20:33 schreef Soury het volgende:
[..]
Alle drie wel. Vraag me af waar die van mij het over hebben
Als dat maar niet op youtube komtquote:
Prikbord? Waar?quote:Op zondag 25 november 2007 20:37 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Allemaal leuk en aardig, al die testjes. Maar gezien de losbandigheid op het prikbord adviseer ik sommigen een HIV test.....
Kan dat onlinequote:Op zondag 25 november 2007 20:37 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Allemaal leuk en aardig, al die testjes. Maar gezien de losbandigheid op het prikbord adviseer ik sommigen een HIV test..... >:)
Nu had je aan het begin van de avond nog wel zo'n goede indruk gemaaktquote:Op zondag 25 november 2007 20:35 schreef Talitha het volgende:
[..]
Hoe zegt Ian dat ook alweer? Pwned!![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |