Had Armani hem zelf gebreidquote:Op zondag 25 november 2007 16:18 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
M'n duurste aankoop ooit, een trui van 480 euro. Ik durfde hem niet te dragen, heb hem weggegeven aan een Roemeen (was voor hem destijds drie keer een maandsalaris)
Geen idee, Mijn fout is dat ik altijd naar mooi en lekker kijk en maar zelden naar prijzen. Bij de kassa kwam er achter. Natuurlijk net doen of er niets aan de hand was en stoïcijns dokken.....Maar het was leerzaam...quote:
Het is geen serieus testje, dus wat maakt het uit of ie verneukt kan worden?quote:Op zondag 25 november 2007 16:17 schreef ppi het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit 100 Euro aan een kledingstuk uitgegeven.....
Maar ik had al naar gelang mijn bui ook wel 50% of meer kunnen scoren ipv de 25 of 26 die ik nu had..
Sommige onderzoeken vragen erom om verneukt te worden, of ze nu les-ho he of bi zijn.
En wat heeft die Roemeen ermee gedaan?quote:Op zondag 25 november 2007 16:18 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
M'n duurste aankoop ooit, een trui van 480 euro. Ik durfde hem niet te dragen, heb hem weggegeven aan een Roemeen (was voor hem destijds drie keer een maandsalaris)
Trots als een pauw.....pronken!quote:Op zondag 25 november 2007 16:28 schreef Talitha het volgende:
[..]
En wat heeft die Roemeen ermee gedaan?
quote:Op zondag 25 november 2007 16:29 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Trots als een pauw.....pronken!
En je scoort nu lekker bij de testquote:Op zondag 25 november 2007 16:25 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Geen idee, Mijn fout is dat ik altijd naar mooi en lekker kijk en maar zelden naar prijzen. Bij de kassa kwam er achter. Natuurlijk net doen of er niets aan de hand was en stoïcijns dokken.....Maar het was leerzaam...
quote:
Gevoelsmatig zeg ik ja..quote:Op zondag 25 november 2007 16:26 schreef Talitha het volgende:
[..]
Het is geen serieus testje, dus wat maakt het uit of ie verneukt kan worden?
Ik ook....quote:Op zondag 25 november 2007 16:32 schreef Talitha het volgende:
[..]
Ik vond je vorige sig trouwens leuker.
nz nieuwe usericon voor je gemaakt? of loop ik gewoon achter?quote:Op zondag 25 november 2007 16:48 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Alsof het zo moest zijn....
Dat heet "verknipt zijn" met als gevolg een identiteitscrisis.....quote:Op zondag 25 november 2007 16:52 schreef debuurvrouw het volgende:
ik ben een girly girl met een mannelijk brein?!![]()
hoe cool is dá?! [/tijnmodus]
Je loopt achter....maar 't is niet erg.....quote:Op zondag 25 november 2007 16:53 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
nz nieuwe usericon voor je gemaakt? of loop ik gewoon achter?
Tja, dan zijn we weer terug bij voorbeschikking of vrije keusquote:Op zondag 25 november 2007 16:48 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Alsof het zo moest zijn....
En wat denk jij?quote:Op zondag 25 november 2007 16:56 schreef ppi het volgende:
[..]
Tja, dan zijn we weer terug bij voorbeschikking of vrije keus
Hetzelfde als een tijdje geleden ongeveer toen we het er ook over hadden.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |