samen sterk enzo!quote:
Nope, weet jij of je een beeldscherm van een laptop kan laten vervangen of kan ik beter een nieuwe kopen?quote:Op zondag 25 november 2007 19:51 schreef APK het volgende:
[..]
Hebben ze bij jou in het dorp een Internetcafe
Heb je 'm kapodt gemaakt?quote:Op zondag 25 november 2007 19:53 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Nope, weet jij of je een beeldscherm van een laptop kan laten vervangen of kan ik beter een nieuwe kopen?
Ben niet thuis, heb mijn lap vrijdag laten stuiteren....quote:Op zondag 25 november 2007 19:53 schreef beroepslurker het volgende:
[..]
Waarom? Blijf nou gezellig een poosje
Kan, kost je euro 250 plus verzendkosten. Zijn bedrijven voorquote:Op zondag 25 november 2007 19:53 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Nope, weet jij of je een beeldscherm van een laptop kan laten vervangen of kan ik beter een nieuwe kopen?
Jemig, wat zonde, zal eens vragen aan een vriendje van me, die zit in die handel, zal hem eens bellen.quote:Op zondag 25 november 2007 19:55 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Ben niet thuis, heb mijn lap vrijdag laten stuiteren....![]()
Weet je zeker dat het beeldscherm kapot isquote:Op zondag 25 november 2007 19:53 schreef Lobasca het volgende:
Dus we hebben "echte mannen" in de SC?quote:Op zondag 25 november 2007 19:41 schreef Soury het volgende:
[..]
Die hebben ook geklikt hoor, geven het alleen niet toe
Echt wel.quote:Op zondag 25 november 2007 19:57 schreef APK het volgende:
[..]
Weet je zeker dat het beeldscherm kapot is
Of zit er een grote barst in.
Koop gewoon een desktop PC, kun je ook niet mee van de trap af flikkeren.
Probeer dat die mannen maar eens uit te leggen.quote:Op zondag 25 november 2007 19:42 schreef PH52 het volgende:
[..]
Nee hoor, het is een kukeltest. De uitkomst staat vast, allemaal minnen
Nee joh, dan haal ik net zo lief morgen een nieuwe, ik mis me you-tubejes, loop nu zelf de hele dag te zingen..quote:Op zondag 25 november 2007 19:57 schreef beroepslurker het volgende:
[..]
Jemig, wat zonde, zal eens vragen aan een vriendje van me, die zit in die handel, zal hem eens bellen.
Ja.quote:Op zondag 25 november 2007 20:00 schreef APK het volgende:
[..]
Dan moet je wel héél erg dronken zijn.
Klopt, weet ook niet meer hoe het gebeurde, wel dat jij er getuige van was...quote:Op zondag 25 november 2007 20:00 schreef APK het volgende:
[..]
Dan moet je wel héél erg dronken zijn.
Tnx darling...quote:Op zondag 25 november 2007 20:00 schreef beroepslurker het volgende:
Heb het gevraagd Lobasca, hij had het over 400 euro, dus peperduur. PH 52 weet dus een goedkopere.
Youtube is toch down.quote:Op zondag 25 november 2007 20:00 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Nee joh, dan haal ik net zo lief morgen een nieuwe, ik mis me you-tubejes, loop nu zelf de hele dag te zingen..
quote:Op zondag 25 november 2007 20:01 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Klopt, weet ook niet meer hoe het gebeurde, wel dat jij er getuige van was...
Ja, met 900 leerlingen en een zooi laptopkarren heb je die jongens wel eens nodig. Maar alleen voor de hele nieuwe, met een afschrijvingstermijn van 3 jaar loont het al gauw niet meer.quote:Op zondag 25 november 2007 20:00 schreef beroepslurker het volgende:
Heb het gevraagd Lobasca, hij had het over 400 euro, dus peperduur. PH 52 weet dus een goedkopere.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |