quote:Op zondag 25 november 2007 15:43 schreef Talitha het volgende:
Heidi, ik geloof dat je nu een beetje doorslaat.
In het kader van balans complementeren wij elkaar. Daar om eet ik bijvoorbeeld ook een dubbele portie vlees.....quote:Op zondag 25 november 2007 15:41 schreef Talitha het volgende:
[..]
Vreemd? Mijn mannelijke hersenen vinden racesport niet echt interessant? En jouw vrouwelijke hersenen wel?
Zal ik anders gewoon eens ¤100,- aan een t-shirt uitgevenquote:Op zondag 25 november 2007 15:43 schreef Talitha het volgende:
[..]
Heidi, ik geloof dat je nu een beetje doorslaat.
Dan stijg je meteen 10 %quote:Op zondag 25 november 2007 15:50 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Zal ik anders gewoon eens ¤100,- aan een t-shirt uitgeven
Ik ben blijkbaar zo simpel dat dat me niet uitmaakt.quote:Op zondag 25 november 2007 13:26 schreef Gert het volgende:
[..]
Waarmee je eigenlijk net zo simpel bent als de figuren die er op blijven happen.
Rebelquote:Op zondag 25 november 2007 16:09 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Ik ben blijkbaar zo simpel dat dat me niet uitmaakt.
En als ik behoefte heb de COS een bepaalde richting op te laten drijven, en ik blijf binnen de policy kan niemand er wat tegen doen.
Handlanger meldt zichquote:Op zondag 25 november 2007 16:09 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Ik ben blijkbaar zo simpel dat dat me niet uitmaakt.
En als ik behoefte heb de COS een bepaalde richting op te laten drijven, en ik blijf binnen de policy kan niemand er wat tegen doen.
Mooie taakverdeling.quote:Op zondag 25 november 2007 15:46 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
In het kader van balans complementeren wij elkaar. Daar om eet ik bijvoorbeeld ook een dubbele portie vlees.....
Ik adviseer dreft, kuist ook zo lekker in the meantime....quote:Op zondag 25 november 2007 16:10 schreef ppi het volgende:
En dan verander je die glijmiddel vraag nog even.
Dan zit je al richting 60 % denk ik..
Ik heb nog nooit zo'n duur t-shirt gekocht?quote:Op zondag 25 november 2007 15:50 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Zal ik anders gewoon eens ¤100,- aan een t-shirt uitgeven
Dreft als glijmiddel ??quote:Op zondag 25 november 2007 16:12 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ik adviseer dreft, kuist ook zo lekker in the meantime....
Zou het helpen als ik invul dat ik sex heb met mannen?quote:Op zondag 25 november 2007 16:10 schreef ppi het volgende:
En dan verander je die glijmiddel vraag nog even.
Dan zit je al richting 60 % denk ik..
Ik heb nog nooit 100 Euro aan een kledingstuk uitgegeven.....quote:Op zondag 25 november 2007 16:13 schreef Talitha het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit zo'n duur t-shirt gekocht?Vandaar die 53% dus.
Jij houdt niet van bellen blazenquote:Op zondag 25 november 2007 16:13 schreef ppi het volgende:
[..]
Dreft als glijmiddel ??
Wij gaan geen sex hebben NMNS !!
M'n duurste aankoop ooit, een trui van 480 euro. Ik durfde hem niet te dragen, heb hem weggegeven aan een Roemeen (was voor hem destijds drie keer een maandsalaris)quote:Op zondag 25 november 2007 16:17 schreef ppi het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit 100 Euro aan een kledingstuk uitgegeven.....
Vast ook wel.quote:Op zondag 25 november 2007 16:14 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Zou het helpen als ik invul dat ik sex heb met mannen?
Niet tijdens sex..quote:Op zondag 25 november 2007 16:17 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Jij houdt niet van bellen blazen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |