Lafaards en bosbewoners dus?quote:Op zondag 25 november 2007 18:12 schreef Jappie het volgende:
[..]
Mannen die zich nooit zullen lenen voor dit soort testjes daar dit hun onzekerheid betreffende hun eigen mannelijkheid zou kunnen bevestigen en tevens "zij" die in hun zelfgemaakte blokhutten niet de beschikking hebben over electriciteit.
Die vlieger gaat niet op. Mijn hersenen zijn mannelijk.quote:Op zondag 25 november 2007 18:21 schreef Jappie het volgende:
[..]
Typisch vrouwelijk weer.....de onbedwingbare behoefte tot hokjesplaatsen.
quote:Op zondag 25 november 2007 18:24 schreef Talitha het volgende:
[..]
Die vlieger gaat niet op. Mijn hersenen zijn mannelijk.
Jij gaat af op restultaten van tests die bewezen (zie uitleg boven)quote:Op zondag 25 november 2007 18:24 schreef Talitha het volgende:
[..]
Die vlieger gaat niet op. Mijn hersenen zijn mannelijk.
quote:Op zondag 25 november 2007 18:30 schreef Ian_Nick het volgende:
Hadden ze niet even van tevoren kunnen melden dat ik een lineaal nodig ga hebben voor die fucking test?
Nou moet ik me de blubber zoeken.
Ik heb geen "zie uitleg boven" gevonden.quote:Op zondag 25 november 2007 18:28 schreef Jappie het volgende:
[..]
Jij gaat af op restultaten van tests die bewezen (zie uitleg boven)van generlei waarde zijn terwijl al jouw handelen..(zoals daar ook is deze opstandige eigenwijsheid) getuigd van het tegendeel.....tsja ...ik weet het niet hoor.
Ik heb geloof ik een beetje valsgespeeld daarnetquote:Op zondag 25 november 2007 18:31 schreef Jappie het volgende:
[..]
![]()
*kuch* ik heb het gewoon op het oog ingeschat
Http/1.1 Service Unavailablequote:Op zondag 25 november 2007 18:28 schreef beroepslurker het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=aZcm4ZJgpkw
"Echte mannen" doen dat op het oog.quote:Op zondag 25 november 2007 18:30 schreef Ian_Nick het volgende:
Hadden ze niet even van tevoren kunnen melden dat ik een lineaal nodig ga hebben voor die fucking test?
Nou moet ik me de blubber zoeken.
Wat waren jouw scores eigenlijk?quote:Op zondag 25 november 2007 18:31 schreef Jappie het volgende:
[..]
![]()
*kuch* ik heb het gewoon op het oog ingeschat
En hoe lang schat je je vinger?quote:Op zondag 25 november 2007 18:43 schreef Ian_Nick het volgende:
Ik heb geloof ik een beetje valsgespeeld daarnet
Bedankt Hidi, zal het nog een keer proberen denk dat Gert deze heeft tegengehouden om mij een lesje te lerenquote:
Meer heb ik er niet gedaan lurkster, maar er staan er heel veel online.quote:Op zondag 25 november 2007 18:36 schreef beroepslurker het volgende:
Érg leuk die testjes Talitha, zou er nog wel 1 willen doen
Ik ben als enig "mannelijk" lid opgegroeid in een gezin met 4 zusters/jes en moeders zelf....ik heb dus een geldig excuus.quote:Op zondag 25 november 2007 18:41 schreef Talitha het volgende:
En mijn opstandige eigenwijsheid toont aan dat ik een vrouw ben? Dat lijkt op hokjesdenken Jappert.
1e 23%quote:
Ja, ligt eruitquote:Op zondag 25 november 2007 18:51 schreef HiDiHo het volgende:
Ligt heel youtube er nou uit of ligt het aan mij
Bedankt Talitha, heb hem toegevoegdquote:Op zondag 25 november 2007 18:49 schreef Talitha het volgende:
[..]
Meer heb ik er niet gedaan lurkster, maar er staan er heel veel online.
Hier staan er nog een aantal van de BBC:
http://www.bbc.co.uk/science/humanbody/mind/index_surveys.shtml
Dáár heb ik gewoon mijn meetlat voor gebruikt.quote:
Had je ze alle 12 goed?quote:Op zondag 25 november 2007 18:57 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Dáár heb ik gewoon mijn meetlat voor gebruikt.
Ik heb er ongeveer 16![]()
Ik scoorde trouwens pwnend hoog op dat laatste onderdeel.
Mijn ruimtelijk inzicht is te keck voor woorden.
Dát had je nou niet moeten zeggen Veulen....quote:Op zondag 25 november 2007 19:01 schreef Veulen het volgende:
http://www.testheaven.nl/tests/ftest/ftest.html
Ik adviseer om niet te klikken![]()
Samenvattend: Jij bent geen echte man en ik ben geen echte vrouw. En we zijn beiden hokjesdenkers, doordat we opgegroeid zijn tussen enkel vrouwen.quote:Op zondag 25 november 2007 18:50 schreef Jappie het volgende:
[..]
Ik ben als enig "mannelijk" lid opgegroeid in een gezin met 4 zusters/jes en moeders zelf....ik heb dus een geldig excuus.
Als je in die test goed scoort ben je knapquote:Op zondag 25 november 2007 19:01 schreef beroepslurker het volgende:
Dát had je nou niet moeten zeggen Veulen....
gloeiende gloeiendequote:Op zondag 25 november 2007 19:01 schreef Veulen het volgende:
Ik zei toch niet klikkenquote:Op zondag 25 november 2007 19:05 schreef beroepslurker het volgende:
gloeiende gloeiende ~O>
quote:Op zondag 25 november 2007 19:01 schreef Veulen het volgende:
Als je GVD nog wat weetquote:Op zondag 25 november 2007 19:08 schreef Veulen het volgende:
Okee welke 3 sukkels zitten er nu te klikken?
quote:Op zondag 25 november 2007 19:08 schreef Veulen het volgende:
Okee welke 3 sukkels zitten er nu te klikken?
Dit is eigenlijk meer een welke sukkel klikt er testquote:
Dit vind ik dan wel weer zo'n mooie conclusie dat ik het mezelf niet veroorloof om hier nog langer tegen in te gaan.quote:Op zondag 25 november 2007 19:04 schreef Talitha het volgende:
[..]
Samenvattend: Jij bent geen echte man en ik ben geen echte vrouw. En we zijn beiden hokjesdenkers, doordat we opgegroeid zijn tussen enkel vrouwen.![]()
Hoog! Ik had 10 van de 12 bij die shapes, snapte er geen bal van en toch nog zo veel goed, was erg verbaasd!quote:Op zondag 25 november 2007 19:11 schreef Ian_Nick het volgende:
Your score: 86%
Average score for men: 39%
Average score for women: 46%
Daar rekende ik een beetje op.quote:Op zondag 25 november 2007 19:11 schreef Jappie het volgende:
[..]
Dit vind ik dan wel weer zo'n mooie conclusie dat ik het mezelf niet veroorloof om hier nog langer tegen in te gaan.![]()
Goedzo, doe mij maar een kliootje kogelbiefstuk.quote:Op zondag 25 november 2007 19:15 schreef beroepslurker het volgende:
[..]
Hoog! Ik had 10 van de 12 bij die shapes, snapte er geen bal van en toch nog zo veel goed, was erg verbaasd!
Zo, ga nu even een paard, of liever gezegd een Veulen vermoorden
Wat nou sukkel? Ik lag in een deuk.quote:Op zondag 25 november 2007 19:11 schreef Veulen het volgende:
[..]
Dit is eigenlijk meer een welke sukkel klikt er test
Typisch vrouwenhumor dan zekerquote:Op zondag 25 november 2007 19:25 schreef Talitha het volgende:
[..]
Wat nou sukkel? Ik lag in een deuk.En lachen is gezond.
Die vragen over het werk...hilarischquote:Op zondag 25 november 2007 19:25 schreef Talitha het volgende:
[..]
Wat nou sukkel? Ik lag in een deuk.En lachen is gezond.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |