close enoughquote:Op zondag 25 november 2007 17:37 schreef beroepslurker het volgende:
agashed....ik dacht verbijsterd
Ik dacht ook iets in de zin van "geschokt".quote:Op zondag 25 november 2007 17:37 schreef beroepslurker het volgende:
agashed....ik dacht verbijsterd
quote:
Ok. voor jou ook eentje danquote:
Die 83 was een run voor de max score..quote:Op zondag 25 november 2007 17:38 schreef Talitha het volgende:
[..]
Je kunt het niet loslaten hè?Ga nu eens voor de 100%...?
Een bestaand woord heeft meestal meer dan 39 hits op google.quote:Op zondag 25 november 2007 17:41 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Ik dacht dat het van "gash" af zou komen.......
Een blauwe kikkerquote:Op zondag 25 november 2007 17:42 schreef Jappie het volgende:
Mag het ook een blauwe zijn ?
[ afbeelding ]
Het is een oranje-gele hoor.quote:Op zondag 25 november 2007 17:42 schreef Jappie het volgende:
Mag het ook een blauwe zijn ?
[ afbeelding ]
Ja, helemaal waar......en?quote:Op zondag 25 november 2007 17:42 schreef Gert het volgende:
[..]
Een bestaand woord heeft meestal meer dan 39 hits op google.
Ditto...20/20quote:Op zondag 25 november 2007 17:44 schreef beroepslurker het volgende:
..de laatste opgave van die test vond ik zo moeilijk, met al die stukjes die bij elkaar aan moeten sluiten, en daar scoorde ik het hoogste mee, ik was agashed ...
en wat?quote:Op zondag 25 november 2007 17:45 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ja, helemaal waar......en?
Doet ie het wel in miniatuur ?quote:Op zondag 25 november 2007 17:43 schreef Gert het volgende:
[..]
Het is een oranje-gele hoor.![]()
Die fucking kut kikker.
Whehehe...waren het er maar 12 ?quote:Op zondag 25 november 2007 17:47 schreef beroepslurker het volgende:
[..]
Zó...wat goed, ik had 10 van de twaalf.
Ik scoorde op die ogentest ook veel beter dan ik gedacht had. Alleen die allerlaatste ging me niet goed af: noem dingen die grijs zijn.quote:Op zondag 25 november 2007 17:44 schreef beroepslurker het volgende:
..de laatste opgave van die test vond ik zo moeilijk, met al die stukjes die bij elkaar aan moeten sluiten, en daar scoorde ik het hoogste mee, ik was agashed ...
Dacht dat er achter die boodschap/contatering iets van diepzinnigheid zou zitten.....vandaar....quote:
Ikke 12/12.quote:Op zondag 25 november 2007 17:47 schreef beroepslurker het volgende:
[..]
Zó...wat goed, ik had 10 van de twaalf.
Ja, daar had ik er ook maar 5, wilde grijze plaag invullen, maar wist niet of ze dat begrip in Engeland ook kennenquote:Op zondag 25 november 2007 17:47 schreef Talitha het volgende:
[..]
Ik scoorde op die ogentest ook veel beter dan ik gedacht had. Alleen die allerlaatste ging me niet goed af: noem dingen die grijs zijn.
Ogen 50/50. Het vinden van woorden in het engels ging mij slecht af. Voor grijs 5, voor geel 12.quote:Op zondag 25 november 2007 17:47 schreef Talitha het volgende:
[..]
Ik scoorde op die ogentest ook veel beter dan ik gedacht had. Alleen die allerlaatste ging me niet goed af: noem dingen die grijs zijn.
Het komt wel uit die serie inderdaad, al is er op het plaatje niet zo'n lelijk kwijlerig gedrocht te zien.quote:
quote:Op zondag 25 november 2007 17:49 schreef Talitha het volgende:
[..]
Ikke 12/12.
Shit, ik ben al bijna m'n lul aan het meten.![]()
![]()
Die serie is na Bart de Graaf nooit meer geweest wat die was..quote:Op zondag 25 november 2007 17:50 schreef Gert het volgende:
[..]
Het komt wel uit die serie inderdaad, al is er op het plaatje niet zo'n lelijk kwijlerig gedrocht te zien.
....dus dat betekent dat Ian -10 staatquote:Op zondag 25 november 2007 17:54 schreef Jappie het volgende:
Anyway...alle mannen mogen zonder mankeren 20% van hun score aan de mannelijke kant in mindering brengen.
Ik was altijd al een mietje...quote:Op zondag 25 november 2007 17:54 schreef Jappie het volgende:
Anyway...alle mannen mogen zonder mankeren 20% van hun score aan de mannelijke kant in mindering brengen.
quote:Op zondag 25 november 2007 17:49 schreef beroepslurker het volgende:
[..]
Ja, daar had ik er ook maar 5, wilde grijze plaag invullen, maar wist niet of ze dat begrip in Engeland ook kennen
urm nee...zo bedoelde ik het dus net niet....quote:Op zondag 25 november 2007 17:55 schreef beroepslurker het volgende:
[..]
....dus dat betekent dat Ian -10 staat
Bij de ogen kon je maximaal 10/10 scoren dacht ik?quote:Op zondag 25 november 2007 17:50 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ogen 50/50. Het vinden van woorden in het engels ging mij slecht af. Voor grijs 5, voor geel 12.
Die komt geheid vertellen dat de keus "bessenjenever" ontbreekt...quote:Op zondag 25 november 2007 17:53 schreef beroepslurker het volgende:
[..]
![]()
Hoop dat Lobasca zometeen ook komt, ben heel benieuwd naar haar score
Jep....quote:Op zondag 25 november 2007 17:57 schreef Talitha het volgende:
[..]
Bij de ogen kon je maximaal 10/10 scoren dacht ik?
Waarom?quote:Op zondag 25 november 2007 17:54 schreef Jappie het volgende:
Dat was de andere test geloof ik..quote:Op zondag 25 november 2007 17:55 schreef beroepslurker het volgende:
[..]
....dus dat betekent dat Ian -10 staat
Is redelijk stoer toch...quote:Op zondag 25 november 2007 17:58 schreef beroepslurker het volgende:
Welnee joh, trek het je niet aan, ik, moet nog even aan het idee wennen dat ik 36% gay ben
O, jij bedoelt die andere test, sorry Ianquote:Op zondag 25 november 2007 17:56 schreef Jappie het volgende:
[..]
urm nee...zo bedoelde ik het dus net niet....
Ik adviseer alle dames hier om eens een vrouw te proberen, mij bevalt het (tot op zeker hoogte) uitstekend...quote:Op zondag 25 november 2007 17:58 schreef beroepslurker het volgende:
Welnee joh, trek het je niet aan, ik, moet nog even aan het idee wennen dat ik 36% gay ben
quote:Op zondag 25 november 2007 18:00 schreef beroepslurker het volgende:
[..]
O, jij bedoelt die andere test, sorry Ian
omdat ik schreef dat Ian dan -10 stond, dacht dat je het over de gay-test hadquote:
Definieer "echte mannen"...?quote:Op zondag 25 november 2007 17:59 schreef Jappie het volgende:
[..]
Jij gelooft werkelijk dat "echte mannen" meedoen aan dit soort testjes?
Ik heb het over beide tests en over testjes in het algemeen en bedoelde dat je als man zijnde jezelf zo 20% meer in de vrouwelijke richting zou mogen opschuiven daar "echte mannen" deze tests simpelweg nooit zouden invullen.quote:Op zondag 25 november 2007 18:04 schreef beroepslurker het volgende:
[..]
omdat ik schreef dat Ian dan -10 stond, dacht dat je het over de gay-test had
Mannen die zich nooit zullen lenen voor dit soort testjes daar dit hun onzekerheid betreffende hun eigen mannelijkheid zou kunnen bevestigen en tevens "zij" die in hun zelfgemaakte blokhutten niet de beschikking hebben over electriciteit.quote:
Ja, ik begrijp wat je bedoelt nu, denk ikquote:Op zondag 25 november 2007 18:09 schreef Jappie het volgende:
[..]
Ik heb het over beide tests en over testjes in het algemeen en bedoelde dat je als man zijnde jezelf zo 20% meer in de vrouwelijke richting zou mogen opschuiven daar "echte mannen" deze tests simpelweg nooit zouden invullen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |