Kan het niet echt zien. Zou zomaar ook gewoon een zakdoekje kunnen zijn die ze langs haar neus haalt. Maar aan de andere kant, het is Amy, dus niet onwaarschijnlijk dat ze een kleine bump nam.quote:Op zondag 25 november 2007 11:03 schreef Lllaura het volgende:
Ook niet echt flatteus: Amy Winehouse die tijdens d'r concert een nakje neemt...
![]()
Of ze stopt, als een oud omaatje, haar zakdoekje in d'r mouw. Valt er minder snel uit dan een snuifbuisje.quote:Op zondag 25 november 2007 11:12 schreef Lllaura het volgende:
Ze heeft ook niet echt plek voor een zakdoekje. Volgens mij verstopt ze het in haar mouw en staat ze daarom met d'r handen achter d'r hoofd.
Ben ik nou blond of weet ik niet wie het is?quote:Op zondag 25 november 2007 10:52 schreef Kings het volgende:
[ afbeelding ]
Ze lijkt wel donald duck met dat oranje mondje!!
Tevens TVP
Tis Lindsay, maar ze lijkt idd wel een klein beetje op Brooke (die 10x groter is dan Fergie)quote:Op zondag 25 november 2007 13:15 schreef Empathologica het volgende:
[..]
Ben ik nou blond of weet ik niet wie het is?
Dacht eerst aan Lindsay en toen aan die Brooke Hogan
Omg, wat een foto ook weer. 2 engerds op 1 foto, goed getroffenquote:Op zondag 25 november 2007 13:17 schreef Smash-it het volgende:
[..]
Tis Lindsay, maar ze lijkt idd wel een klein beetje op Brooke (die 10x groter is dan Fergie)
[ afbeelding ]
God, die make upquote:Op zondag 25 november 2007 20:37 schreef lucky_birdie het volgende:
Brooke lijkt ook oud op die foto!
[afbeelding]
amy weer,,
als dat die dochter van hulk is, dan is ze erg langquote:Op maandag 26 november 2007 11:33 schreef SEMTEX het volgende:
Ik google net ff wat op de lengte van Fergie. Die is 1.63m.
Dus Brooke Hogan moet óf hoge hakken aanhebben of die is echt 1.88 oid
joepie daar issie weerquote:Op maandag 26 november 2007 17:50 schreef Smash-it het volgende:
Naast groot is ze ook oranje. En d'r moeder is gewoon eng
[ afbeelding ]
Als je al lang bent (rond de 175 cm) en dan ook nog is zúlke hakken draagt, toren je boven iedereen uit ja.quote:Op maandag 26 november 2007 17:50 schreef Smash-it het volgende:
Naast groot is ze ook oranje. En d'r moeder is gewoon eng
[ afbeelding ]
En Paris zuigt op onzichtbare lolly's
[ afbeelding ]
Wat een onzin. Je bent gewoon jaloers. Kijk eens wat een prachtvrouw!quote:Op maandag 26 november 2007 19:42 schreef Kings het volgende:
Vandaag bij Oprah kijken viel het me ook al op: die Oprah heeft echt gigantische wallen.
En nou proberen ze het wel te verbloemen met lichtere make-up enzo, maar alsnog blijf je ze zien hangen!
Is het nou ouderdom? Of is ze echt toe aan een sabbatical year?
[ afbeelding ]
De kniekousen van Philip mogen er anders ook zijn!quote:Op maandag 26 november 2007 18:31 schreef deedeetee het volgende:
Die kop van Elizabeth....
[ afbeelding ]
Zit ze nou onder de zwarte vlekken?quote:Op maandag 26 november 2007 22:07 schreef Smirnov het volgende:
[ afbeelding ]
Brendan Fraser & Maria Bello
Zo jammer, want ze heeft echt een leuke kop.quote:Op maandag 26 november 2007 19:47 schreef Kings het volgende:
[ afbeelding ]
Toch volgende keer de zelfbruining óók op je armen smeren
quote:Op dinsdag 27 november 2007 00:43 schreef SEMTEX het volgende:
Amy W. en haar tampontouwtje
[ afbeelding ]
OMGquote:Op dinsdag 27 november 2007 09:04 schreef mommychaos het volgende:
Nog een clos upje van soon-to-be ex mrs Hogan
[ afbeelding ]
idd, bitch get helpquote:Op dinsdag 27 november 2007 13:18 schreef _Arual_ het volgende:
Amy is zo mager, ik kan me niet voorstellen dat ze nog menstrueert.
't is ook geen tampontouwtje volgens mij.quote:Op dinsdag 27 november 2007 13:59 schreef Dudette1985 het volgende:
Ik heb nog nooit een tampontouwtje zo gerafeld gezien, tis gewoon d'r jurk die uit elkaar valt.
Nee, het is ook geen tampontouwtje......het is... het is...... EEN SPECIALE COCAINE HOUDER DIE VAGINAAL INGEBRACHT KAN WORDEN!!!....ofzo......quote:Op dinsdag 27 november 2007 14:10 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
't is ook geen tampontouwtje volgens mij.
Traci Lords welquote:Op dinsdag 27 november 2007 17:41 schreef Tristessa het volgende:
Mja, ik vind die foto's waarop mensen eten altijd een beetje flauw. De meeste mensen zien er nou eenmaal niet op hun best uit als ze net iets in hun mond stoppen.
Brrrrrquote:Op dinsdag 27 november 2007 09:04 schreef mommychaos het volgende:
Nog een clos upje van soon-to-be ex mrs Hogan
[ afbeelding ]
Ja dat kun je van alle foto's wel zeggen. Feit is dat ze onflatteus zijn tochquote:Op dinsdag 27 november 2007 17:41 schreef Tristessa het volgende:
Mja, ik vind die foto's waarop mensen eten altijd een beetje flauw. De meeste mensen zien er nou eenmaal niet op hun best uit als ze net iets in hun mond stoppen.
Best schattig.quote:Op dinsdag 27 november 2007 15:56 schreef Smash-it het volgende:
Foto's mensen! Foto's willen we zien!
Hier charming Rihanna: al pleit het voor haar dat ze gewoon lekker friet aan het wegstouwen is.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Vind ik ook, natural beautyquote:
Jézus. Wat een lijk.quote:Op woensdag 28 november 2007 00:48 schreef rena het volgende:
[ afbeelding ]
Ze wordt steeds enger lijkt het welZo wit en botox-achtig.
Zo ontzettend zonde.quote:Op woensdag 28 november 2007 00:48 schreef rena het volgende:
[afbeelding]
Ze wordt steeds enger lijkt het wel [afbeelding] Zo wit en botox-achtig.
Parisquote:Op woensdag 28 november 2007 10:55 schreef Smash-it het volgende:
Paris shopt in d'r lingerie.. Als je toch weet dat je de hele dag gefotografeerd wordt, why??
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik zie niks..... of je moet een rood kruisje bedoelen...quote:Op woensdag 28 november 2007 20:25 schreef Kings het volgende:
Jennifer Love Hewitt
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
I know what you mean. Ik kan iedere foto van Britney wel blijven posten hier..quote:Op woensdag 28 november 2007 20:50 schreef Elounda het volgende:
[ afbeelding ]
Ik kan er niets aan doen...
Begint bijna een obsessie voor me te worden.
Inderdaad.quote:Op maandag 26 november 2007 18:03 schreef Sapstengel het volgende:
Ik zou LiLo wel doen, zoals ze eruit ziet op die picca bovenaan.
tvp
Ik vind haar er hier best gezond uitzien. Ze trekt alleen een gek gezicht, dat dan wel weer.quote:Op woensdag 28 november 2007 22:21 schreef Smash-it het volgende:
[..]
I know what you mean. Ik kan iedere foto van Britney wel blijven posten hier..
[ afbeelding ]
Het is toch ook onflatteus op de kiek, niet ongezond op de kiekquote:Op donderdag 29 november 2007 09:11 schreef arneaux het volgende:
Ik vind haar er hier best gezond uitzien. Ze trekt alleen een gek gezicht, dat dan wel weer.
Love don't cost a thing.quote:Op donderdag 29 november 2007 11:47 schreef Copycat het volgende:
Die bovenste is toch JLO uit die clip 'Jenny from the block'?
Oh ja. Vandaar natuurlijk de verwarring met Jeniffer Love Hewitt..quote:
Google is toch helaas niet feilloos.quote:Op donderdag 29 november 2007 11:54 schreef Copycat het volgende:
[..]
Oh ja. Vandaar natuurlijk de verwarring met Jeniffer Love Hewitt..
Ja ik zeg toch ook niet dattie hier verkeerd staat of wel. Doe maar gewoon rustig hoor.quote:Op donderdag 29 november 2007 10:56 schreef Smash-it het volgende:
[..]
Het is toch ook onflatteus op de kiek, niet ongezond op de kiek
Jennifer Love Hewit, gekke kop en zij was toch altijd onwijs dun??
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Nee, dat mag niet echt zijn.quote:Op donderdag 29 november 2007 10:56 schreef Smash-it het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ushi says Hai!quote:
Wat een prachtige broel en schoenen! Waar zou ze die vandaan hebbenquote:Op vrijdag 30 november 2007 12:07 schreef Kings het volgende:
Ik weet dat velen van jullie britney moe zijn, maar moest deze toch even posten:
[ afbeelding ]
Dat JE achter spuit kan je rustig weg laten.quote:Op vrijdag 30 november 2007 19:33 schreef rena het volgende:
Hij heeft volgens mij wel eens toegegeven dat hij af en toe een spuitje botox neemt.
Deze?quote:Op vrijdag 30 november 2007 22:06 schreef Haunter het volgende:
Doet me denken aan 1 van die dames uit Kill Bill
Heeft Brendan een haartransplantatie ondergaan, kan me herinneren dat hier in dit topic ooit een foto stond waar hij al erg aan het uitdunnen was bovenop zijn hoofd.quote:Op maandag 26 november 2007 22:07 schreef Smirnov het volgende:
[ afbeelding ]
Brendan Fraser & Maria Bello
quote:Op zaterdag 1 december 2007 21:15 schreef KinkyGiraf het volgende:
Is geen tattoo, dat is een sticker die ze over een litteken draagt heb ik ooit vernomen
quote:Op zondag 2 december 2007 12:41 schreef Kings het volgende:
[ afbeelding ]
Paris heeft dr lipjes laten doen!
waar wel 33 keer de kop van de romp is afgetrokken en om ze weer goed vast te krijgn gebruik ik gemaakt van kaarsvet uit waxinelichtjesquote:Op zondag 2 december 2007 00:39 schreef MUUS het volgende:
Het zijn net Barbie en Ken.
quote:Op zondag 2 december 2007 00:33 schreef Harajuku. het volgende:
Hij heeft zo een Ridge hoofd.
drugs are bad mkayquote:Op zondag 2 december 2007 19:08 schreef poohy het volgende:
[ afbeelding ]
Er staat een grotere foto bij telegraaf/privé
Maar heeft ze echt geen ondertanden meer![]()
ze heeft nog een grotere kont als J.LOquote:Op zondag 2 december 2007 15:01 schreef Kings het volgende:
[ afbeelding ]
Beyonce doet de marilyn monroe!
quote:
Niks mis mee hoorquote:Op vrijdag 30 november 2007 01:23 schreef Vandaag... het volgende:
[..]
Sorry![]()
Jeniffer Love Hewitt:
[ afbeelding ]
Mwoah, ze ziet er wel erg slonzig uit. Leuk voor op de bank, maar zelfs ik ga zo de deur nog niet uitquote:
Ik zie dat kosten noch moeite gespaard zijn om een mooie taart te makenquote:
--------------------------------------------------quote:Op donderdag 29 november 2007 10:56 schreef Smash-it het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 3 december 2007 15:44 schreef Cokate het volgende:
Als je naar beneden scrolled zodat je haar hoofd niet ziet is het wel te doen.
quote:Op maandag 3 december 2007 15:34 schreef Little_Acorn het volgende:
En Amy nog maar een keer, gespot op straat om 4.45
[ afbeelding ]
Moet je wel de tattoo's wegdenken.quote:Op maandag 3 december 2007 15:44 schreef Cokate het volgende:
Als je naar beneden scrolled zodat je haar hoofd niet ziet is het wel te doen.
Inderdaadquote:Op maandag 3 december 2007 18:12 schreef freecell het volgende:
[..]
Och, de eerste reactie bij mij is: "arm kind"
quote:She better pray that baby comes out looking just like her and doesn't pick up even one Skeletor gene. Well, maybe the "talent" gene, because the baby's not gonna get that from her.
Deze uit dezelfde reeks is nog erger:quote:Op maandag 3 december 2007 15:34 schreef Little_Acorn het volgende:
En Amy nog maar een keer, gespot op straat om 4.45
[ afbeelding ]
ja idd, die straalt echt wanhoop uit...quote:Op maandag 3 december 2007 18:12 schreef freecell het volgende:
[..]
Och, de eerste reactie bij mij is: "arm kind"
Zo, net een heroinehoertje.quote:Op dinsdag 4 december 2007 06:56 schreef female81 het volgende:
[..]
Deze uit dezelfde reeks is nog erger:
[ afbeelding ]
Precies. Krijg echt neiging om haar een half jaar in Drenthe neer te zetten met mensen die lief zijn om der heen :/quote:Op dinsdag 4 december 2007 07:24 schreef DarkElf het volgende:
[..]
ja idd, die straalt echt wanhoop uit...
Denk niet dat ze er komt met alleen lief doen.quote:Op dinsdag 4 december 2007 13:18 schreef freecell het volgende:
[..]
Precies. Krijg echt neiging om haar een half jaar in Drenthe neer te zetten met mensen die lief zijn om der heen :/
Waarschijnlijk niet neequote:Op dinsdag 4 december 2007 13:20 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Denk niet dat ze er komt met alleen lief doen..
Ja? Je gunt het haar dat ze verschrikkelijk ongezond bezig is? Ik vind het triest als je het zo ver laat komen.quote:Op woensdag 5 december 2007 00:33 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Dat is precies hoe Aretha hoort te zijn, en niet anders
Och hemel, ga Dr.Phil kijken of zo.quote:Op woensdag 5 december 2007 00:39 schreef rena het volgende:
[..]
Ja? Je gunt het haar dat ze verschrikkelijk ongezond bezig is? Ik vind het triest als je het zo ver laat komen.
Walgelijk programma.quote:Op woensdag 5 december 2007 00:41 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Och hemel, ga Dr.Phil kijken of zo.
OMG is ze al 27 ?quote:Op dinsdag 4 december 2007 06:56 schreef female81 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
misselijkmakend dat zo'n fotograaf haar geen koffie aanbied en jas omdoet.quote:Op dinsdag 4 december 2007 06:56 schreef female81 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
de compositie is idd buitengewoon.quote:Op woensdag 5 december 2007 01:30 schreef Laton het volgende:
[..]
mijn principes even terzijde. ik vind het een hele indrukwekkende foto.
Paparazzi-fotograven zouden sowieso de doodstraf moeten krijgen. Uitschot is het.quote:Op woensdag 5 december 2007 01:30 schreef Laton het volgende:
[..]
misselijkmakend dat zo'n fotograaf haar geen koffie aanbied en jas omdoet.
Kate.quote:Op dinsdag 4 december 2007 22:42 schreef Smash-it het volgende:
Kate Hudson:
[afbeelding]
doet me denken aan:
[afbeelding]
ah OK, ja dan ga ik ook altijd in mijn Bh-tje ff huilend de straat op. je weet maar nooit wat er aan de hand is he?quote:Op woensdag 5 december 2007 08:21 schreef Harajuku. het volgende:
Er waren twee verhalen. Een was na een feest en ze brabbelde wat niemand verstnod as in die is niet helemaal zuiver en de andere was dat ze lawaai hoorde en even ging kijken
27 Is de magische leeftijd waarop 'rocklegendes' plachten te sterven. Denk aan Jim Morrison, Janis Joplin, Kurt Cobain ...quote:Op woensdag 5 december 2007 09:28 schreef TornadoDK het volgende:
Op die foto's ziet ze eruit als een 40 jarige.
En ze is 24.quote:Op woensdag 5 december 2007 09:28 schreef TornadoDK het volgende:
[..]
Op die foto's ziet ze eruit als een 40 jarige.
off-topicquote:
/offtopicquote:The 27 Club, also occasionally known as the Forever 27 Club, is a popular culture name for a group of influential rock and blues musicians who all died at the age of 27, sometimes under mysterious circumstances.
quote:Op woensdag 5 december 2007 12:27 schreef cinnamongirl het volgende:
Michelle Pfeiffer:
[ afbeelding ]
Whahaha...quote:Op dinsdag 4 december 2007 22:42 schreef Smash-it het volgende:
Kate Hudson:
[ afbeelding ]
doet me denken aan:
[ afbeelding ]
Ouder geworden.quote:
Michelle Pfeiffer, Amerikaanse filmactrice, geboren op 29 april 1958quote:
quote:Op woensdag 5 december 2007 14:51 schreef Jane het volgende:
Als je alleen afgaat op de foto's, zou Michelle Pfeiffer nog makkelijk de dochter van Amy Winehouse kunnen zijn.
quote:Op woensdag 5 december 2007 14:51 schreef Jane het volgende:
Als je alleen afgaat op de foto's, zou Michelle Pfeiffer nog makkelijk de dochter van Amy Winehouse kunnen zijn.
Het lijkt TOTAAL nietquote:Op woensdag 5 december 2007 11:20 schreef cinnamongirl het volgende:
[..]
off-topic
Over 3 jaar voegt ze zich bij de '27 club'.
Jimi Hendrix, Janis Joplin, Brian Jones, Jim Morrisson en later Kurt Kobain.
[..]
/offtopic
Heel Erg On-topic
LeAnn Rimes
[ afbeelding ]
Gelukkig is het een wassenbeeld
/Heel Erg On-topic
Ja, dat past wel. Die kan zelfs een koprol doen in een tl-buis...quote:Op donderdag 6 december 2007 06:39 schreef mommychaos het volgende:
Amy was dr sleutels kwijt en ging onder het hek door...![]()
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 6 december 2007 06:39 schreef mommychaos het volgende:
Amy was dr sleutels kwijt en ging onder het hek door...![]()
[ afbeelding ]
Nee, juist op zo'n 'te glad gephotoshopt'-manier. Ik herinner me nog dat ze er op die manier vele kilo's bij getoverd hadden.quote:Op donderdag 6 december 2007 11:55 schreef Puckzzz het volgende:
dit bedoel je?
[ afbeelding ]
met dat effectfilter ziet iedereen er nog acceptabel uit
ow ik reageerde op almere dudequote:Op donderdag 6 december 2007 13:05 schreef female81 het volgende:
[..]
Nee, juist op zo'n 'te glad gephotoshopt'-manier. Ik herinner me nog dat ze er op die manier vele kilo's bij getoverd hadden.
En teveel botox en what not.quote:Op donderdag 6 december 2007 10:04 schreef cinnamongirl het volgende:
Melanie Griffith...en ze was zo mooi! dat komt er nou van als je teveel in de zon bakt.
[afbeelding]
Omg!quote:Op donderdag 6 december 2007 15:55 schreef SEMTEX het volgende:
Amy W. going downhill:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Nou idd, dan zou ze het nog... 3 jaar moeten uithouden?quote:Op donderdag 6 december 2007 16:03 schreef Smash-it het volgende:
Nou, ben benieuwd of ze de 27 haalt. (om bij de club te mogen).
't Is niet overal zo koud als hier.quote:Op donderdag 6 december 2007 12:29 schreef frame-saw het volgende:
Vat dat kind geen kou?
quote:Op donderdag 6 december 2007 16:03 schreef Smash-it het volgende:
Nou, ben benieuwd of ze de 27 haalt. (om bij de club te mogen).
Voelt ze niks van, wanneer ze doorgesnoven is.quote:Op donderdag 6 december 2007 12:29 schreef frame-saw het volgende:
Vat dat kind geen kou?
Tis dat het erbij stond anders had ik Keira niet herkend.... lelijk zegquote:Op woensdag 5 december 2007 23:55 schreef shiNinG_staR het volgende:
Keira Knightley met eng gezicht en ontbrekende tieten (was altijd al zo natuurlijk)
[ afbeelding ]
Damn, dat haar is dood!quote:Op donderdag 6 december 2007 10:29 schreef cinnamongirl het volgende:
Kylie neeee! Dat haar! Doet me denken aan Love Boat, en Ellen Brusse.
[ afbeelding ]
Geen photoshop?quote:Op donderdag 6 december 2007 21:31 schreef J.A.N.A. het volgende:
Zit er nu nog coke in haar neus?
De terugkeer van het Purdy-kapsel!quote:Op donderdag 6 december 2007 10:29 schreef cinnamongirl het volgende:
Kylie neeee! Dat haar! Doet me denken aan Love Boat, en Ellen Brusse.
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 6 december 2007 22:24 schreef Tinkepink het volgende:
Ik vind dat kapsel juist leuk! Was zelf van plan om het zo te laten knippen.
ja dat is 'm!! ik googlede denk ik verkeerdquote:Op vrijdag 7 december 2007 11:04 schreef Ephemera het volgende:
Via Google vind ik deze foto. Ik weet niet of het precies de foto is die je zoekt.. maar leuk is ie wel in elk geval
[ afbeelding ]
Ik had exact zulk haar toen ik een jaar of 2/3 was. Bloempotkapsel galorequote:Op donderdag 6 december 2007 22:20 schreef Jane het volgende:
[..]
De terugkeer van het Purdy-kapsel!
[ afbeelding ]
ik ook, een page-kopje werd het genoemdquote:Op vrijdag 7 december 2007 11:15 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Ik had exact zulk haar toen ik een jaar of 2/3 was. Bloempotkapsel galore
Ze lijkt op Anoukquote:Op vrijdag 7 december 2007 11:08 schreef nummer_zoveel het volgende:
[ afbeelding ]
Faye Dunaway...
Maar ze lijkt er eigenlijk totaal niet meer op.
Ik dacht dat der haren ook nog paars waren maar dat is het licht gelukkig.quote:Op vrijdag 7 december 2007 18:52 schreef cinnamongirl het volgende:
Renee, ik begrijp dat kapsel niet.
[ afbeelding ]
Dat is Priscilla's dochter, Lisa Marie. Priscilla ziet er beter uit, al is zij totaal verbouwd.quote:Op vrijdag 7 december 2007 19:49 schreef SEMTEX het volgende:
Priscilla Presley ziet er wel heel erg verrot uit:
[
Het is nu écht net een vent!!quote:Op vrijdag 7 december 2007 19:59 schreef SEMTEX het volgende:
Rumer Willis in haar pyjama:
[ afbeelding ]
Klopt, je hebt helemaal gelijk en het domme is dat ik dat wist ookquote:Op vrijdag 7 december 2007 20:21 schreef cinnamongirl het volgende:
[..]
Dat is Priscilla's dochter, Lisa Marie. Priscilla ziet er beter uit, al is zij totaal verbouwd.
Vergeet de gebakken peanut butter & banana sandwiches niet!quote:Op zaterdag 8 december 2007 00:37 schreef milagro het volgende:
Jezus, Lisa Marie, dik met wazige blik, hamburgers en pillen dieet net als pa?
Ze kwam toch uit Engeland? Of treedt ze op in warme landen?quote:Op donderdag 6 december 2007 19:28 schreef Lllaura het volgende:
[..]
't Is niet overal zo koud als hier.![]()
En die vind ik in haar laatste clip weer erg veel weg hebben van Courtney Love. (Ik had natuurlijk een foto kunnen posten...)quote:
Ik vind dit voor Rumers doen juist wel weer een flatteuze foto.quote:
dat is ook weer overdrevenquote:Op vrijdag 7 december 2007 20:21 schreef cinnamongirl het volgende:
[..]
Dat is Priscilla's dochter, Lisa Marie. Priscilla ziet er beter uit, al is zij totaal verbouwd.
Ik vind haar wel een sympathiek hoofd hebbenquote:Op zondag 9 december 2007 12:16 schreef Swetsenegger het volgende:
Rumor Willes heeft echt van beide ouders de slechtste genen geerfd
Haha work itquote:Op zondag 9 december 2007 12:35 schreef cinnamongirl het volgende:
Dit is Weston, de zoon van Nicolas Cage.
[afbeelding]
Haha, ja! Die foto had ik ook gevonden, wist niet of ie hier kon. Maar hij is wel een beetje behoorlijkquote:Op zondag 9 december 2007 12:35 schreef cinnamongirl het volgende:
[ afbeelding ]
Hij kan ook wel in het lelijke outfitjes-topic.quote:Op zondag 9 december 2007 12:37 schreef Smash-it het volgende:
[..]
Haha, ja! Die foto had ik ook gevonden, wist niet of ie hier kon. Maar hij is wel een beetje behoorlijk
quote:Op zondag 9 december 2007 12:35 schreef cinnamongirl het volgende:
[ afbeelding ]
vrouwelijk gezicht, en nee, niet vanwege de make upquote:Op zondag 9 december 2007 12:35 schreef cinnamongirl het volgende:
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |