Ushi says Hai!quote:
Wat een prachtige broel en schoenen! Waar zou ze die vandaan hebbenquote:Op vrijdag 30 november 2007 12:07 schreef Kings het volgende:
Ik weet dat velen van jullie britney moe zijn, maar moest deze toch even posten:
[ afbeelding ]
Dat JE achter spuit kan je rustig weg laten.quote:Op vrijdag 30 november 2007 19:33 schreef rena het volgende:
Hij heeft volgens mij wel eens toegegeven dat hij af en toe een spuitje botox neemt.
Deze?quote:Op vrijdag 30 november 2007 22:06 schreef Haunter het volgende:
Doet me denken aan 1 van die dames uit Kill Bill
Heeft Brendan een haartransplantatie ondergaan, kan me herinneren dat hier in dit topic ooit een foto stond waar hij al erg aan het uitdunnen was bovenop zijn hoofd.quote:Op maandag 26 november 2007 22:07 schreef Smirnov het volgende:
[ afbeelding ]
Brendan Fraser & Maria Bello
quote:Op zaterdag 1 december 2007 21:15 schreef KinkyGiraf het volgende:
Is geen tattoo, dat is een sticker die ze over een litteken draagt heb ik ooit vernomen
quote:Op zondag 2 december 2007 12:41 schreef Kings het volgende:
[ afbeelding ]
Paris heeft dr lipjes laten doen!
waar wel 33 keer de kop van de romp is afgetrokken en om ze weer goed vast te krijgn gebruik ik gemaakt van kaarsvet uit waxinelichtjesquote:Op zondag 2 december 2007 00:39 schreef MUUS het volgende:
Het zijn net Barbie en Ken.
quote:Op zondag 2 december 2007 00:33 schreef Harajuku. het volgende:
Hij heeft zo een Ridge hoofd.
drugs are bad mkayquote:Op zondag 2 december 2007 19:08 schreef poohy het volgende:
[ afbeelding ]
Er staat een grotere foto bij telegraaf/privé
Maar heeft ze echt geen ondertanden meer![]()
ze heeft nog een grotere kont als J.LOquote:Op zondag 2 december 2007 15:01 schreef Kings het volgende:
[ afbeelding ]
Beyonce doet de marilyn monroe!
quote:
Niks mis mee hoorquote:Op vrijdag 30 november 2007 01:23 schreef Vandaag... het volgende:
[..]
Sorry![]()
Jeniffer Love Hewitt:
[ afbeelding ]
Mwoah, ze ziet er wel erg slonzig uit. Leuk voor op de bank, maar zelfs ik ga zo de deur nog niet uitquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |