Nee, juist op zo'n 'te glad gephotoshopt'-manier. Ik herinner me nog dat ze er op die manier vele kilo's bij getoverd hadden.quote:Op donderdag 6 december 2007 11:55 schreef Puckzzz het volgende:
dit bedoel je?
[ afbeelding ]
met dat effectfilter ziet iedereen er nog acceptabel uit
ow ik reageerde op almere dudequote:Op donderdag 6 december 2007 13:05 schreef female81 het volgende:
[..]
Nee, juist op zo'n 'te glad gephotoshopt'-manier. Ik herinner me nog dat ze er op die manier vele kilo's bij getoverd hadden.
En teveel botox en what not.quote:Op donderdag 6 december 2007 10:04 schreef cinnamongirl het volgende:
Melanie Griffith...en ze was zo mooi! dat komt er nou van als je teveel in de zon bakt.
[afbeelding]
Omg!quote:Op donderdag 6 december 2007 15:55 schreef SEMTEX het volgende:
Amy W. going downhill:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Nou idd, dan zou ze het nog... 3 jaar moeten uithouden?quote:Op donderdag 6 december 2007 16:03 schreef Smash-it het volgende:
Nou, ben benieuwd of ze de 27 haalt. (om bij de club te mogen).
't Is niet overal zo koud als hier.quote:Op donderdag 6 december 2007 12:29 schreef frame-saw het volgende:
Vat dat kind geen kou?
quote:Op donderdag 6 december 2007 16:03 schreef Smash-it het volgende:
Nou, ben benieuwd of ze de 27 haalt. (om bij de club te mogen).
Voelt ze niks van, wanneer ze doorgesnoven is.quote:Op donderdag 6 december 2007 12:29 schreef frame-saw het volgende:
Vat dat kind geen kou?
Tis dat het erbij stond anders had ik Keira niet herkend.... lelijk zegquote:Op woensdag 5 december 2007 23:55 schreef shiNinG_staR het volgende:
Keira Knightley met eng gezicht en ontbrekende tieten (was altijd al zo natuurlijk)
[ afbeelding ]
Damn, dat haar is dood!quote:Op donderdag 6 december 2007 10:29 schreef cinnamongirl het volgende:
Kylie neeee! Dat haar! Doet me denken aan Love Boat, en Ellen Brusse.
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |