quote:Op woensdag 5 december 2007 12:27 schreef cinnamongirl het volgende:
Michelle Pfeiffer:
[ afbeelding ]
Whahaha...quote:Op dinsdag 4 december 2007 22:42 schreef Smash-it het volgende:
Kate Hudson:
[ afbeelding ]
doet me denken aan:
[ afbeelding ]
Ouder geworden.quote:
Michelle Pfeiffer, Amerikaanse filmactrice, geboren op 29 april 1958quote:
quote:Op woensdag 5 december 2007 14:51 schreef Jane het volgende:
Als je alleen afgaat op de foto's, zou Michelle Pfeiffer nog makkelijk de dochter van Amy Winehouse kunnen zijn.
quote:Op woensdag 5 december 2007 14:51 schreef Jane het volgende:
Als je alleen afgaat op de foto's, zou Michelle Pfeiffer nog makkelijk de dochter van Amy Winehouse kunnen zijn.
Het lijkt TOTAAL nietquote:Op woensdag 5 december 2007 11:20 schreef cinnamongirl het volgende:
[..]
off-topic
Over 3 jaar voegt ze zich bij de '27 club'.
Jimi Hendrix, Janis Joplin, Brian Jones, Jim Morrisson en later Kurt Kobain.
[..]
/offtopic
Heel Erg On-topic
LeAnn Rimes
[ afbeelding ]
Gelukkig is het een wassenbeeld
/Heel Erg On-topic
Ja, dat past wel. Die kan zelfs een koprol doen in een tl-buis...quote:Op donderdag 6 december 2007 06:39 schreef mommychaos het volgende:
Amy was dr sleutels kwijt en ging onder het hek door...![]()
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 6 december 2007 06:39 schreef mommychaos het volgende:
Amy was dr sleutels kwijt en ging onder het hek door...![]()
[ afbeelding ]
Nee, juist op zo'n 'te glad gephotoshopt'-manier. Ik herinner me nog dat ze er op die manier vele kilo's bij getoverd hadden.quote:Op donderdag 6 december 2007 11:55 schreef Puckzzz het volgende:
dit bedoel je?
[ afbeelding ]
met dat effectfilter ziet iedereen er nog acceptabel uit
ow ik reageerde op almere dudequote:Op donderdag 6 december 2007 13:05 schreef female81 het volgende:
[..]
Nee, juist op zo'n 'te glad gephotoshopt'-manier. Ik herinner me nog dat ze er op die manier vele kilo's bij getoverd hadden.
En teveel botox en what not.quote:Op donderdag 6 december 2007 10:04 schreef cinnamongirl het volgende:
Melanie Griffith...en ze was zo mooi! dat komt er nou van als je teveel in de zon bakt.
[afbeelding]
Omg!quote:Op donderdag 6 december 2007 15:55 schreef SEMTEX het volgende:
Amy W. going downhill:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Nou idd, dan zou ze het nog... 3 jaar moeten uithouden?quote:Op donderdag 6 december 2007 16:03 schreef Smash-it het volgende:
Nou, ben benieuwd of ze de 27 haalt. (om bij de club te mogen).
't Is niet overal zo koud als hier.quote:Op donderdag 6 december 2007 12:29 schreef frame-saw het volgende:
Vat dat kind geen kou?
quote:Op donderdag 6 december 2007 16:03 schreef Smash-it het volgende:
Nou, ben benieuwd of ze de 27 haalt. (om bij de club te mogen).
Voelt ze niks van, wanneer ze doorgesnoven is.quote:Op donderdag 6 december 2007 12:29 schreef frame-saw het volgende:
Vat dat kind geen kou?
Tis dat het erbij stond anders had ik Keira niet herkend.... lelijk zegquote:Op woensdag 5 december 2007 23:55 schreef shiNinG_staR het volgende:
Keira Knightley met eng gezicht en ontbrekende tieten (was altijd al zo natuurlijk)
[ afbeelding ]
Damn, dat haar is dood!quote:Op donderdag 6 december 2007 10:29 schreef cinnamongirl het volgende:
Kylie neeee! Dat haar! Doet me denken aan Love Boat, en Ellen Brusse.
[ afbeelding ]
Geen photoshop?quote:Op donderdag 6 december 2007 21:31 schreef J.A.N.A. het volgende:
Zit er nu nog coke in haar neus?
De terugkeer van het Purdy-kapsel!quote:Op donderdag 6 december 2007 10:29 schreef cinnamongirl het volgende:
Kylie neeee! Dat haar! Doet me denken aan Love Boat, en Ellen Brusse.
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 6 december 2007 22:24 schreef Tinkepink het volgende:
Ik vind dat kapsel juist leuk! Was zelf van plan om het zo te laten knippen.
ja dat is 'm!! ik googlede denk ik verkeerdquote:Op vrijdag 7 december 2007 11:04 schreef Ephemera het volgende:
Via Google vind ik deze foto. Ik weet niet of het precies de foto is die je zoekt.. maar leuk is ie wel in elk geval
[ afbeelding ]
Ik had exact zulk haar toen ik een jaar of 2/3 was. Bloempotkapsel galorequote:Op donderdag 6 december 2007 22:20 schreef Jane het volgende:
[..]
De terugkeer van het Purdy-kapsel!
[ afbeelding ]
ik ook, een page-kopje werd het genoemdquote:Op vrijdag 7 december 2007 11:15 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Ik had exact zulk haar toen ik een jaar of 2/3 was. Bloempotkapsel galore
Ze lijkt op Anoukquote:Op vrijdag 7 december 2007 11:08 schreef nummer_zoveel het volgende:
[ afbeelding ]
Faye Dunaway...
Maar ze lijkt er eigenlijk totaal niet meer op.
Ik dacht dat der haren ook nog paars waren maar dat is het licht gelukkig.quote:Op vrijdag 7 december 2007 18:52 schreef cinnamongirl het volgende:
Renee, ik begrijp dat kapsel niet.
[ afbeelding ]
Dat is Priscilla's dochter, Lisa Marie. Priscilla ziet er beter uit, al is zij totaal verbouwd.quote:Op vrijdag 7 december 2007 19:49 schreef SEMTEX het volgende:
Priscilla Presley ziet er wel heel erg verrot uit:
[
Het is nu écht net een vent!!quote:Op vrijdag 7 december 2007 19:59 schreef SEMTEX het volgende:
Rumer Willis in haar pyjama:
[ afbeelding ]
Klopt, je hebt helemaal gelijk en het domme is dat ik dat wist ookquote:Op vrijdag 7 december 2007 20:21 schreef cinnamongirl het volgende:
[..]
Dat is Priscilla's dochter, Lisa Marie. Priscilla ziet er beter uit, al is zij totaal verbouwd.
Vergeet de gebakken peanut butter & banana sandwiches niet!quote:Op zaterdag 8 december 2007 00:37 schreef milagro het volgende:
Jezus, Lisa Marie, dik met wazige blik, hamburgers en pillen dieet net als pa?
Ze kwam toch uit Engeland? Of treedt ze op in warme landen?quote:Op donderdag 6 december 2007 19:28 schreef Lllaura het volgende:
[..]
't Is niet overal zo koud als hier.![]()
En die vind ik in haar laatste clip weer erg veel weg hebben van Courtney Love. (Ik had natuurlijk een foto kunnen posten...)quote:
Ik vind dit voor Rumers doen juist wel weer een flatteuze foto.quote:
dat is ook weer overdrevenquote:Op vrijdag 7 december 2007 20:21 schreef cinnamongirl het volgende:
[..]
Dat is Priscilla's dochter, Lisa Marie. Priscilla ziet er beter uit, al is zij totaal verbouwd.
Ik vind haar wel een sympathiek hoofd hebbenquote:Op zondag 9 december 2007 12:16 schreef Swetsenegger het volgende:
Rumor Willes heeft echt van beide ouders de slechtste genen geerfd
Haha work itquote:Op zondag 9 december 2007 12:35 schreef cinnamongirl het volgende:
Dit is Weston, de zoon van Nicolas Cage.
[afbeelding]
Haha, ja! Die foto had ik ook gevonden, wist niet of ie hier kon. Maar hij is wel een beetje behoorlijkquote:Op zondag 9 december 2007 12:35 schreef cinnamongirl het volgende:
[ afbeelding ]
Hij kan ook wel in het lelijke outfitjes-topic.quote:Op zondag 9 december 2007 12:37 schreef Smash-it het volgende:
[..]
Haha, ja! Die foto had ik ook gevonden, wist niet of ie hier kon. Maar hij is wel een beetje behoorlijk
quote:Op zondag 9 december 2007 12:35 schreef cinnamongirl het volgende:
[ afbeelding ]
vrouwelijk gezicht, en nee, niet vanwege de make upquote:Op zondag 9 december 2007 12:35 schreef cinnamongirl het volgende:
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |