http://youtube.com/watch?v=zc7d5XxXRe4quote:
ja hier leggen ze ook altijd het loodje omdat er te weinig zonlicht binnenkomtquote:Op vrijdag 23 november 2007 21:06 schreef wonderer het volgende:
Planten zijn altijd ondankbaar.
dat vind ik dan weer helemaal niks, als het niet met echte planten kan dan maar nietsquote:Op vrijdag 23 november 2007 21:31 schreef wonderer het volgende:
Er hangen hier een paar plastic planten maar ik denk dat die over een tijdje ook wel doodgaan
Ga dan toch ook voor een hyperminimalistische inrichting! Supermakkelijk schoon te houden, geen planten te onderhouden ( zet een kronkelige dode boom in de hoek in een bak grind, een kei/abstract beeldje/glazen bal o.i.d. op de tafels/planken) en je gasten zijn altijd onder de indruk van je ''goede smaak'' ! Ik vind het in ieder geval ideaal voor mijn kamersquote:Op vrijdag 23 november 2007 21:31 schreef wonderer het volgende:
Er hangen hier een paar plastic planten maar ik denk dat die over een tijdje ook wel doodgaan
Ik heb inderdaad weinig decoratiedingen, maar wel veel zooiquote:Op vrijdag 23 november 2007 21:43 schreef Zakje het volgende:
[..]
Ga dan toch ook voor een hyperminimalistische inrichting! Supermakkelijk schoon te houden, geen planten te onderhouden ( zet een kronkelige dode boom in de hoek in een bak grind, een kei/abstract beeldje/glazen bal o.i.d. op de tafels/planken) en je gasten zijn altijd onder de indruk van je ''goede smaak'' ! Ik vind het in ieder geval ideaal voor mijn kamers.
Oh nee ik zo iets zou ik mij dus echt niet thuis voelen of op mijn gemakquote:Op vrijdag 23 november 2007 22:00 schreef Zakje het volgende:
Ik hoop later zo'n huiskamer als in het Farnsworth house te hebben, echt prachtig.![]()
[ afbeelding ]
Oh ik zie me al zitten in die stoel met een goed boek, lekker die haard aan, kopje espresso erbij, het lijkt me juist heerlijk om dan zo af en toe eens rond te kijken en toe te zien hoe ,,orderlijk en strak'' alles is ( daarna natuurlijk wel het boek weer in de kast en het kopje in de vaatwasser, want als je ook maar het kleinste ding laat slingeren is het ''totaalplaatje'' verpest, het enige nadeel aan zo'n inrichtingquote:Op vrijdag 23 november 2007 22:07 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Oh nee ik zo iets zou ik mij dus echt niet thuis voelen of op mijn gemak
veel te bang dat ik het gedesignde plaatje verstoor
Ik zou daar b.v. echt niet languit op de bank durven te gaan liggen en mezelf begraven onder zaterdagskranten zoals nu thuis
inderdaad ik ben niet zo'n orderlijk type![]()
nee ik zou ook gillend gek worden in een huis dat het meeste op een levend museum, of op een uitdragerij lijktquote:Op vrijdag 23 november 2007 22:14 schreef Zakje het volgende:
[..]
Oh ik zie me al zitten in die stoel met een goed boek, lekker die haard aan, kopje espresso erbij, het lijkt me juist heerlijk om dan zo af en toe eens rond te kijken en toe te zien hoe ,,orderlijk en strak'' alles is ( daarna natuurlijk wel het boek weer in de kast en het kopje in de vaatwasser, want als je ook maar het kleinste ding laat slingeren is het ''totaalplaatje'' verpest, het enige nadeel aan zo'n inrichting).
In een huis met allemaal schmuck en ''ornamentjes'' zou ik me juist niet fijn voelen, al die tuttige rotzooi en chaos overal, hoppa weg ermee.
Oh bah inderdaad, dat doet me denken aan het huis van mijn oma, een pand uit 1900 aan de haven in Dordrecht. Overal staat antiek, van die drukke Louis Seize-rommel. Je kunt je kont niet keren of je stoot weer één of ander tafeltje op frêle krulpootjes om,volbeladen met beeldjes en andere zooi, met alle gevolgen van dienquote:Op vrijdag 23 november 2007 22:18 schreef Stroekie het volgende:
[..]
nee ik zou ook gillend gek worden in een huis dat het meeste op een levend museum, of op een uitdragerij lijkt
maar gewoon een inrichting die gewoon gezellig, levendig aandoet en waar je inderdaad niet direct op hoeft te vliegen om spullen weer op te ruimen omdat anders het totaalconcept verpest is
daarvoor ben ik dus te lui en gaat gemak bij mij boven schoonheid
in zo'n strak design ben ik ook veel te bang dat ik weer eens iets omstoot, of dat er per ongeluk toch ergens wat gaat lekken of een vlek achterblijftquote:Op vrijdag 23 november 2007 22:29 schreef wonderer het volgende:
Zo wordt het bij ons nooit in ieder gevalMaar echt netjes zal het ook wel niet worden
Er is niks om om te stoten... das dan wel weer een voordeel...quote:Op vrijdag 23 november 2007 22:40 schreef Stroekie het volgende:
[..]
in zo'n strak design ben ik ook veel te bang dat ik weer eens iets omstoot, of dat er per ongeluk toch ergens wat gaat lekken of een vlek achterblijft
Je hebt eerder een fauteuil teruggeschoven dan een gebroken ding opgeruimdquote:Op vrijdag 23 november 2007 22:46 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Er is niks om om te stoten... das dan wel weer een voordeel...
maar stel je voor dat je de fauteuil perongelijk een centimeter verschuift :|
zeg moet jij niet naar Roisin gaan luisterenquote:Op vrijdag 23 november 2007 22:51 schreef Ang3l het volgende:
Design. Mooi, maar niet fijn.
als je het jezelf kan veroorloven om zulk design te kopen dan kan het geld voor een interieurverzorger ook nog wel afquote:Op vrijdag 23 november 2007 22:58 schreef Zakje het volgende:
[..]
Je hebt eerder een fauteuil teruggeschoven dan een gebroken ding opgeruimd. Daarbij lijkt het me dat een woonkamer zoals op de foto heeeeeel makkelijk schoongemaakt is, rechttoe rechtaan met de stofzuiger/dweil en over die paar dingen haal je even een plumeau heen en klaar, dan heb je tijd over voor andere zaken.
![]()
Tja, je kunt het zo duur maken als je wilt hé ? Alhoewel ik toegeef dat ik een hartgrondige hekel aan IKEA-meuk heb. Ik weiger pertinent om een meubelstuk met een naam als ,,sven'' in huis te halen. Heel veel mensen hebben het ding wat jij koopt dan ook, en weten precies waar het vandaan komt wat het gekost heeftquote:Op vrijdag 23 november 2007 23:00 schreef Stroekie het volgende:
[..]
als je het jezelf kan veroorloven om zulk design te kopen dan kan het geld voor een interieurverzorger ook nog wel af![]()
Mja. Lang verhaal. Maar nee dus.quote:Op vrijdag 23 november 2007 22:58 schreef Stroekie het volgende:
[..]
zeg moet jij niet naar Roisin gaan luisteren
die kwam toch tussen 22.00 en 23.00 uur ?
Je huis inrichten met wat anderen daar van vinden als uitgangspunt.quote:Op vrijdag 23 november 2007 23:04 schreef Zakje het volgende:
[..]
Tja, je kunt het zo duur maken als je wilt hé ? Alhoewel ik toegeef dat ik een hartgrondige hekel aan IKEA-meuk heb. Ik weiger pertinent om een meubelstuk met een naam als ,,sven'' in huis te halen. Heel veel mensen hebben het ding wat jij koopt dan ook, en weten precies waar het vandaan komt wat het gekost heeft. Dan is de lol voor mij er al af, ik wil graag iets wat niet iedereen heeft
.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.God created gays so fat chicks could have friends.
Daar heb ik dan weer geen last van, want er komt toch nooit iemand op bezoekquote:Op vrijdag 23 november 2007 23:12 schreef Les_Grandes_Esperances het volgende:
[..]
Je huis inrichten met wat anderen daar van vinden als uitgangspunt..
Is ,, iets hebben/bedenken wat vele anderen niet hebben/bedenken'' niet de essentie van ''origineel'' in de zin van inrichting ?quote:Op vrijdag 23 november 2007 23:12 schreef Les_Grandes_Esperances het volgende:
[..]
Je huis inrichten met wat anderen daar van vinden als uitgangspunt..
De helft van de mensen die inkopen doet in de PCH doet dat om gezien te worden in de PCH.quote:Op vrijdag 23 november 2007 23:43 schreef Zakje het volgende:
Eigenlijk is het maar raar. Heel veel mensen ( incluis ondergetekende ) maken zich veels te druk om wat anderen denken als het om kleding,auto's en meer van zulks soort zaken gaat. Hoe komt dat toch?Wanneer is het begonnen en waarom, ik zou het niet weten
.
Vanavond was het nog op Boulevard. De tasjes van Louis Vuitton en consorten komen uit China, hier in Europa maken ze dan nog 1 stiksel en plakken er een kaartje aan ,,made in Europe''. Toch tellen we klauwen met geld ervoor neer, terwijl je dus betaald voor ''lucht'' want de kosten om het tasje te maken zijn een fractie van wat je ervoor betaald, eigenlijk heel raar.
Misschien moet ik me er maar geen druk om maken.
Maar dat is ergens heel menselijk toch? Ik zou ook wel iedere dag inkopen willen doen in de PCH , terwijl ik diep vanbinnen weet dat het de grootste onzin is om zo je geld te verkwisten.quote:Op vrijdag 23 november 2007 23:46 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
De helft van de mensen die inkopen doet in de PCH doet dat om gezien te worden in de PCH.
Dan zou ik de kleding wel bij de bron halen en het niet overlaten aan een vestiging in een willekeurige stad.quote:Op vrijdag 23 november 2007 23:50 schreef Zakje het volgende:
[..]
Maar dat is ergens heel menselijk toch? Ik zou ook wel iedere dag inkopen willen doen in de PCH , terwijl ik diep vanbinnen weet dat het de grootste onzin is om zo je geld te verkwisten.
Ik vind het ook wel leuk om te patsen, om indruk te maken, maar dat is nooit de hoofdreden om iets te doen of te kopen. Het is alleen een leuke bijkomstigheid bij dingen die ik toch al wilde hebben.quote:Op vrijdag 23 november 2007 23:50 schreef Zakje het volgende:
[..]
Maar dat is ergens heel menselijk toch? Ik zou ook wel iedere dag inkopen willen doen in de PCH , terwijl ik diep vanbinnen weet dat het de grootste onzin is om zo je geld te verkwisten.
kennelijkquote:Op zaterdag 24 november 2007 00:34 schreef Vlarp het volgende:
Zal ik het nog zeggen!?
Nee heh, jullie weten al in wat voor staat ik verkeer
Alwéér?quote:Op zaterdag 24 november 2007 00:34 schreef Vlarp het volgende:
Zal ik het nog zeggen!?
Nee, vertelquote:Op zaterdag 24 november 2007 00:34 schreef Vlarp het volgende:
Zal ik het nog zeggen!?
quote:Op zaterdag 24 november 2007 04:04 schreef Nuno_G het volgende:
18 jaar is legaal ?
wat doe het weer, goedemorgen trouwens ik ben te vroeg wakker op zondagquote:
In Nederland wel...quote:Op zaterdag 24 november 2007 04:04 schreef Nuno_G het volgende:
18 jaar is legaal ?
In Noorwegen ook hoop ikquote:
en your point is ? leuke jongens maar een beetje jong hequote:Op zondag 25 november 2007 11:56 schreef samjustme het volgende:
http://www.gay.nl/-Rich
http://www.gay.nl/Kriempie
http://www.gay.nl/utrecht-19
hallo trouwens
quote:Op zondag 25 november 2007 12:08 schreef samjustme het volgende:
Valt toch wel mee ze zijn 18 jaar en ouder.
Deze jongen is beter dan de 3 jongens bijelkaar
http://www.gay.nl/grn_moes
zie ik hem ook vaak tijdens uitgaan, durf ik alleen nooit aan te spreken way out my league. Turks en hot is ie.
Is dat niet iets wat je op voorhand had moeten weten?quote:
hee hallo heb hem ontmoet in een club waar de min leeftijd 21 is dus hoe kan ik dan weten dat hij 18 isquote:Op zondag 25 november 2007 12:19 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Is dat niet iets wat je op voorhand had moeten weten?
Als iemand te jong uitziet zou ik toch maar van tevoren vragen hoe oud diegene is.quote:Op zondag 25 november 2007 12:20 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
hee hallo heb hem ontmoet in een club waar de min leeftijd 21 is dus hoe kan ik dan weten dat hij 18 is
Ik ben wel realistisch als ik hem nu zou aanspreken zou ik alleen voor schut staan hij is te lekker.quote:Op zondag 25 november 2007 12:17 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
waarom out of your league, ziet er leuk uit maar niks bijzonders
ik vond hem er wel minimaal 21 uitzien, eiegnlijk schatte ik hem 23quote:Op zondag 25 november 2007 12:25 schreef samjustme het volgende:
[..]
Als iemand te jong uitziet zou ik toch maar van tevoren vragen hoe oud diegene is.
[..]
Ik ben wel realistisch als ik hem nu zou aanspreken zou ik alleen voor schut staan hij is te lekker.
Het is je vergevenquote:Op zondag 25 november 2007 12:28 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
ik vond hem er wel minimaal 21 uitzien, eiegnlijk schatte ik hem 23
ik wel, vrijdag en zaterdag en vanmiddag weer aaaaahhhh de rest van de week blijf ik in bedquote:Op zondag 25 november 2007 12:33 schreef samjustme het volgende:
[..]
Het is je vergeven'. Ik ben dit weekend niet uigeweest, niet eens op vrijdag
.
Ik ga vanavond toch uitquote:Op zondag 25 november 2007 12:45 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
ik wel, vrijdag en zaterdag en vanmiddag weer aaaaahhhh de rest van de week blijf ik in bed
Erg cool!quote:Op zondag 25 november 2007 16:17 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[ afbeelding ]
Nieuw haar en eindelijk een ringetje in m'n lip.
Kost dat?quote:Op zondag 25 november 2007 16:22 schreef Ang3l het volgende:
[ afbeelding ]
Ik vind dit ZO'N vet schilderij! Zag het hangen in de design outlet.
Blijkt van Hypnotei te zijn, genaamd Animal Coversation.
Hebbuh hebbuh hebbuh!!
Ja ben er zelf ook errug tevree mee.quote:Op zondag 25 november 2007 16:24 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Erg cool!
Die look staat je goed en maakt je zelf nog volwassener.
Ben ik het helemaal mee eens, zeg het voort tegen alle homo's daar.quote:Op zondag 25 november 2007 16:33 schreef Zakje het volgende:
Ik ben net terug van een weekendje bij mijn vriendinnen in Amsterdam, was an sich wel leuk, met z'n allen uitgegaan, was zeer geslaagd, leuke mensen ontmoet, en een mijn telefoonnummer uitgedeeld
.
Wat ook wel grappig was, ik ging even naar het toilet in de Exit, om me eventjes op te frissen, kom ik terug langs de garderobe ,zie ik twee van die rasechte nichten, eentje wees naar mij en zei ,, kijk, dat is vast een hele erge bitch '', waarop ik hem trakteerde op een ijsblauwe arrogante blik. Ik vat het maar positief op
.
Maar al met al, er gaat niets boven Rotterdam.
Eensch.quote:Op zondag 25 november 2007 16:39 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Ben ik het helemaal mee eens, zeg het voort tegen alle homo's daar.
Ga je'm mij kado geven?quote:Op zondag 25 november 2007 16:53 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Pak maar in zal ik zeggen.
origineel, dat is niet veel voor een origineel.quote:
Je hebt wel het goede weer uitgekozen.quote:Op zondag 25 november 2007 17:01 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
origineel, dat is niet veel voor een origineel. zijn er al foto's van je nieuwe kapsel?
Ik heb vandaag 6 liter snert gemaakt, iedereen is welkom
vorige week kippensoep die erg geslaagd was, dus ik dacht laat ik eens een stapje verder gaan, ik had nog nooit erwtensoep gemaakt, maar ik ben erg tevredenquote:Op zondag 25 november 2007 17:03 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Je hebt wel het goede weer uitgekozen.
Nee. Alleen van de kleur, maar daar zit mijn haar stomquote:Op zondag 25 november 2007 17:01 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
origineel, dat is niet veel voor een origineel.![]()
zijn er al foto's van je nieuwe kapsel?
Dat vind ik wel ZO smerig. En de naam past er helemaal bij.quote:Ik heb vandaag 6 liter snert gemaakt, iedereen is welkom
maar jij hebt ook een veel verfijndere smaak hequote:Op zondag 25 november 2007 17:11 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nee. Alleen van de kleur, maar daar zit mijn haar stom
[..]
Dat vind ik wel ZO smerig. En de naam past er helemaal bij.
SNERT. Zo klinkt 't, zo ruikt 't, zo ziet het er uit en zo smaakt 't. SNERT.
Ziet er uit alsof het tweedehands soep is.
Ik vind het ook vies, het ligt zo zwaar op de maag, het stinkt, en heeft de consistentie van betonmixquote:Op zondag 25 november 2007 17:11 schreef Ang3l het volgende:
[..]
[..]
Dat vind ik wel ZO smerig. En de naam past er helemaal bij.
SNERT. Zo klinkt 't, zo ruikt 't, zo ziet het er uit en zo smaakt 't. SNERT.
Ziet er uit alsof het tweedehands soep is.
Het staat jequote:Op zondag 25 november 2007 16:17 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[ afbeelding ]
Nieuw haar en eindelijk een ringetje in m'n lip.
Cool en succes met datesquote:Op zondag 25 november 2007 17:22 schreef Cairon het volgende:
komende week is voor mij druk!
Dates, feestjes en snoeihard uitgaan!
Die onderste is echt ZO fout. Wegdoen!quote:Op zondag 25 november 2007 17:20 schreef samjustme het volgende:
[..]
Het staat je.
Uh dit zijn mijn mister Fok foto´s
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Een beerput..quote:Op zondag 25 november 2007 17:42 schreef Ang3l het volgende:
Och jee. Cairon in love.
What's the world coming to?!
quote:Op zondag 25 november 2007 17:30 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Die onderste is echt ZO fout. Wegdoen!
De rest is leuk.
het ziet er wel lekker uitquote:
Fout, dus niet goedkoop.quote:Op zondag 25 november 2007 17:47 schreef samjustme het volgende:
[..]
Ja maar er moest just een foute foto bij, een foto waar je zeg maar crazy op staat.
De goedkope foto was voor gay.nlquote:Op zondag 25 november 2007 18:01 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Fout, dus niet goedkoop.
Liefde?! LIEFDE?!quote:
Zeg dan maar dat ie alvast op zijn buik moet gaan liggen.quote:Op zondag 25 november 2007 20:13 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Liefde?! LIEFDE?!
Daar doe ik niet meer aan![]()
[ afbeelding ]
oow nie verkeerd....quote:Op zondag 25 november 2007 19:46 schreef Ang3l het volgende:
Ik kreeg gisteren te horen dat de relatie van een van de D's na 4 jaar (eindelijk) uit is.
Ken die D uit de tijd dat ik in Tilburg op school zat en op de een of andere manier is er altijd een vreemd soort van aantrekkingskracht gewweest tussen ons. Een keer is ie hier 's nachts op de bank beland en hoewel er niets gebeurd is (nee zelfs geen zoenen) hebben we heel fijn samen op de bank liggen praten. Hij had toen die relatie nog. Ik mocht z'n vriendje echt niet. Wat een heks was dat (ikverdenk hem er overigens serieus vanbloedrituelen en zo) en ik was niet de enige die vond dat D heel wat beters verdiende.
Gister kwam ik hem in de kroeg tegen en ik vroeg hoe het ging. "Laconiek". Hmm. Darana kwam het verhaal dat het uit is sinds kort. Hij zat er echt wel mee. Aww.Ik heb maar niet gezegd dat ik de Heks nooit iets heb gevonden voor 'm.
Aan het einde van de avond gaf hij me trouwens z'n nummer en zei "SMS me zodat ik ook de jouwe heb. We moeten maar eens iets gaan drinken samen."
*slik*
Ik denk dat dat andersom gaat wordenquote:Op zondag 25 november 2007 20:19 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Zeg dan maar dat ie alvast op zijn buik moet gaan liggen.
Mja. Stel. Dat! Dan is het dus inderdaad niet voor niets dat de Heks me al die tijd heeft vervloekt. Hij belde me zelfs een keer op met D's telefoon. Ik liep nietsvermoedend door A'dam en heb ineens een krijsende Heks aan de telefoonquote:
Klinkt als zo'n ,,streetwise'' typequote:Op zondag 25 november 2007 20:30 schreef Ang3l het volgende:
[..]
En besides.... D is niks voor mij.... denk ik. Of zo. Het is echt zo'n gespierd buitenlands ventje met 1 neptand (omdat de echte eruit geslagen is).
Zo ziet ie er wel uit ja. Opleidingloos werkend in een restaurant ook nog. Ware 't niet dat je echt hele goede gesprekken met hem kan hebben. Daar midden in de nacht achter komen terwijl je eigenlijk duidelijk voor iets anders naar boven ging is best schattigquote:Op zondag 25 november 2007 20:32 schreef Zakje het volgende:
[..]
Klinkt als zo'n ,,streetwise'' type, persoonlijk heb ik daarmee niet zoveel op.
Schattig is wel leuk, maar financieel lijkt het me geen goede partij als je dit zo stelt ,alhoewel je daar eigenlijk niet naar hoort te kijkenquote:Op zondag 25 november 2007 20:35 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Zo ziet ie er wel uit ja. Opleidingloos werkend in een restaurant ook nog. Ware 't niet dat je echt hele goede gesprekken met hem kan hebben. Daar midden in de nacht achter komen terwijl je eigenlijk duidelijk voor iets anders naar boven ging is best schattig
oow ok... ik hoopte ff dat je het heeeeel toevallig over een voor mij bekende D had... jammerquote:Op zondag 25 november 2007 20:30 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Mja. Stel. Dat! Dan is het dus inderdaad niet voor niets dat de Heks me al die tijd heeft vervloekt. Hij belde me zelfs een keer op met D's telefoon. Ik liep nietsvermoedend door A'dam en heb ineens een krijsende Heks aan de telefoonDit lijkt dan een beetje op achteraf gelijk geven.
En besides.... D is niks voor mij.... denk ik. Of zo. Het is echt zo'n gespierd buitenlands ventje met 1 neptand (omdat de echte eruit geslagen is).
Onzin, een relatie is naast wederzijdse genegenheid en passie ook een financiële unie, en ik heb geen zin om later vanwege een paar weken/maanden/jaren van emotionele verliefdheid onder de koude douche van de realiteit en(relatieve)armoede te staanquote:Op zondag 25 november 2007 20:48 schreef TheaterMaMa het volgende:
wat een onzin, volg je hart en niet je verstand
Dus... ondanks dat het de liefde van je leven is, als ie arm is kan ie oprotten?quote:Op zondag 25 november 2007 20:54 schreef Zakje het volgende:
[..]
Onzin, een relatie is naast wederzijdse genegenheid en passie ook een financiële unie, en ik heb geen zin om later vanwege een paar weken/maanden/jaren van emotionele verliefdheid onder de koude douche van de realiteit en(relatieve)armoede te staan.
De liefde van je leven, klinkt misschien mooi, maar als je later moeite hebt om een hypotheek te krijgen voor je droomhuis o.i.d. omdat meneer het niet nodig vond om te studeren en nu een minimaal inkomen heeft, is het voorbij met die mooie wolkige illusie.quote:Op zondag 25 november 2007 20:55 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Dus... ondanks dat het de liefde van je leven is, als ie arm is kan ie oprotten?
hoe bedoel je je laatste zin?quote:Op zondag 25 november 2007 21:13 schreef Cairon het volgende:
afschuwelijk? Meh niet echt, tis meer iets van triest oppervlakkig...
Niemand wil uiteindelijk met een parodie op homoseksuelen een relatie aangaan.
Afschuwelijk? Is het werkelijk zo onverstandig om de grote beslissingen in je leven grondig te overdenken met het oog op dat je in de toekomst nog gelukkig bent?quote:Op zondag 25 november 2007 21:11 schreef TheaterMaMa het volgende:
wat een afschuwelijk mens ben je als je zo praat
Je weet welke D ik bedoel?quote:Op zondag 25 november 2007 20:48 schreef TheaterMaMa het volgende:
wat een onzin, volg je hart en niet je verstand
Post is te koop bij mij voor 5,- EURquote:
quote:
Cursusje Engels? Of ben je stiekem gewoon gevogelte?quote:Op zondag 25 november 2007 21:30 schreef Ang3l het volgende:
[..]
>:) That's why you luuuuv me baby!
I'm your fowl Queen of the Damned!
o oepsquote:Op zondag 25 november 2007 21:33 schreef Cairon het volgende:
[..]
Cursusje Engels? Of ben je stiekem gewoon gevogelte?
Ik ga ook meer voor DUH of DO'Hquote:Op zondag 25 november 2007 21:40 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Dat klinkt als oostblokporno.
jezus wat een stel kutnichten zijn jullie, dat heeft niks met liefde te maken yeakquote:Op zondag 25 november 2007 20:54 schreef Zakje het volgende:
[..]
Onzin, een relatie is naast wederzijdse genegenheid en passie ook een financiële unie, en ik heb geen zin om later vanwege een paar weken/maanden/jaren van emotionele verliefdheid onder de koude douche van de realiteit en(relatieve)armoede te staan.
Misschien dat jij het kan, maar van alleen liefde kan ik niet levenquote:Op zondag 25 november 2007 21:45 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
jezus wat een stel kutnichten zijn jullie, dat heeft niks met liefde te maken yeak
ik lees hier alleen geld en geld is dat allesquote:Op zondag 25 november 2007 21:47 schreef Cairon het volgende:
Pardon: "jullie"? Vooralsnog staat zakje in z'n uppie
nee maar je kunt ook gewoon je eigen geld verdienen zoals iedereenquote:Op zondag 25 november 2007 21:49 schreef Zakje het volgende:
[..]
Misschien dat jij het kan, maar van alleen liefde kan ik niet leven.
Maar waarom alleen je eigen geld verdienen als je met zijn 2en veel meer kan verdienen ?quote:Op zondag 25 november 2007 21:50 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
nee maar je kunt ook gewoon je eigen geld verdienen zoals iedereen
ik zeg ook niet dat de een moet profiteren van de ander maar je kunt toch wel accepteren dat de een meer heeft of verdient dan de anderquote:Op zondag 25 november 2007 21:53 schreef Zakje het volgende:
[..]
Maar waarom alleen je eigen geld verdienen als je met zijn 2en veel meer kan verdienen ?
Nee onverstandig is het niet om beslissingen te overdenken, maar ik vind het wel heftig dat je je zo afzet tegen dat soort dingen. Ik vind het behoorlijk materialistisch.quote:Op zondag 25 november 2007 21:15 schreef Zakje het volgende:
[..]
Afschuwelijk? Is het werkelijk zo onverstandig om de grote beslissingen in je leven grondig te overdenken met het oog op dat je in de toekomst nog gelukkig bent?
Ik zal dat persoonlijk moeilijk vinden. Als ik significant minder zou verdienen dan mijn partner, zou ik me een soort van blok aan zijn been voelen, andersom zou ik me een soort filantropische instelling wanen.quote:Op zondag 25 november 2007 21:56 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
ik zeg ook niet dat de een moet profiteren van de ander maar je kunt toch wel accepteren dat de een meer heeft of verdient dan de ander
gelul ik kan heel goed voor mij zelf zorgen en heb R niet nodig. Ik kan doe en laten wat ik wil maar moet ik hem laten lopen vanwege zijn familiequote:Op zondag 25 november 2007 21:59 schreef Zakje het volgende:
[..]
Ik zal dat persoonlijk moeilijk vinden. Als ik significant minder zou verdienen dan mijn partner, zou ik me een soort van blok aan zijn been voelen, andersom zou ik me een soort filantropische instelling wanen.
hear hearquote:Op zondag 25 november 2007 21:59 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Nee onverstandig is het niet om beslissingen te overdenken, maar ik vind het wel heftig dat je je zo afzet tegen dat soort dingen. Ik vind het behoorlijk materialistisch.
Geluk bestaat niet alleen uit een droomhuis (dromen kun en moet je in de toekomst nog vaak bijstellen is mijn mening) maar ook uit de liefde die je vind bij iemand
Jullie? Pardon?quote:Op zondag 25 november 2007 21:45 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
jezus wat een stel kutnichten zijn jullie, dat heeft niks met liefde te maken yeak
ach let maar niet op mij vanavond, heb een enorme dicussie daarover gehad en ben nog steeds kwaadquote:Op zondag 25 november 2007 22:06 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Jullie? Pardon?
Ik zeg alleen dat hij qua dat niet mijn type is, maar dat zou ik niet in de weg laten staan van liefde. Liefde is kleurenblind en blind voor getallen (leeftijd en bankrekeningnummers).
Aww..... fuck kiss and make it feel better?quote:Op zondag 25 november 2007 22:12 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
ach let maar niet op mij vanavond, heb een enorme dicussie daarover gehad en ben nog steeds kwaad
\quote:Op zondag 25 november 2007 22:14 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Aww..... fuck kiss and make it feel better?
O da's maar 10 minuten rijden van mij afquote:Op zondag 25 november 2007 22:18 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
\
ik zit al op het vliegtuig naar Eindhoven
zo slecht ben ik ook weer nietquote:Op zondag 25 november 2007 22:23 schreef Ang3l het volgende:
[..]
O da's maar 10 minuten rijden van mij af
HELP!
Waar wordt ER uitgezonden dan?quote:Op zondag 25 november 2007 22:10 schreef Ang3l het volgende:
Ik ben ER heeelemaal aan het missen omdat ik met een gei... leuke gast op MSN zit
Ik ben bang dat je te goed bent en ik verslaafd en uitgeput achter word latenquote:
en is dat goed of slechtquote:Op zondag 25 november 2007 22:28 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik ben bang dat je te goed bent en ik verslaafd en uitgeput achter word laten
Expeditie Robinsonquote:
Slecht, want je bent van een anderquote:
oowquote:
we hebben ruimte genoeg voor 3quote:
en ik ben geen bezit van niemandquote:
Jah voor een x welquote:
is dit een aanbieding, wacht effe zal R even bellenquote:Op zondag 25 november 2007 22:57 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Jah voor een x welMaar uiteindelijk gata dat problemen opleveren
quote:Op zondag 25 november 2007 23:02 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
is dit een aanbieding, wacht effe zal R even bellen
ja hallo dan moet je wel zeggen wat voor types dat moeten zijnquote:Op zondag 25 november 2007 23:05 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Jamaar!
Ik ga voor grenzen verleggen, dus dan moet je er nog 2 man bijdoen!
Zwemmersbouw en mooi hoofd en de ander gespierd en kaalgeschoren kopquote:Op zondag 25 november 2007 23:08 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
ja hallo dan moet je wel zeggen wat voor types dat moeten zijn
zwemmersbouw en zo dat is R maar goed ik ken er nog wel een paar, kale kop zal moelijk worden we hebben allemaal vrij lang haarquote:Op zondag 25 november 2007 23:12 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Zwemmersbouw en mooi hoofd en de ander gespierd en kaalgeschoren kop
een badmuts doet wonderenquote:Op zondag 25 november 2007 23:19 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
zwemmersbouw en zo dat is R maar goed ik ken er nog wel een paar, kale kop zal moelijk worden we hebben allemaal vrij lang haar
Lang stoer haar mag ookquote:Op zondag 25 november 2007 23:19 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
zwemmersbouw en zo dat is R maar goed ik ken er nog wel een paar, kale kop zal moelijk worden we hebben allemaal vrij lang haar
een badmuts hahahaha denk het nietquote:
zelfs gemillimeterd gaat niet lukken, meeste vrienden hebben langer haar dan ik ... jaja weet het maar het is nu eenmaal zoquote:Op zondag 25 november 2007 23:21 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Lang stoer haar mag ook
En kaal kaal..... van dat gemilimeterde.
Niet van dat rare staalblauwgrijze haar wat ik nu heb
Maar das toch nie erg? tis er zo vanaf...quote:Op zondag 25 november 2007 23:28 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
zelfs gemillimeterd gaat niet lukken, meeste vrienden hebben langer haar dan ik ... jaja weet het maar het is nu eenmaal zo
dat moet je eens tegen hun zeggen pffff denk het nietquote:Op zondag 25 november 2007 23:30 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Maar das toch nie erg? tis er zo vanaf...
Dan doe jij het toch?quote:Op zondag 25 november 2007 23:32 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
dat moet je eens tegen hun zeggen pffff denk het niet
Hij was weer fijn!quote:A rich enticing combination of Starbucks® espresso with steamed creamy eggnog and a sprinkle of spicy nutmeg.
Ok ok langharige latino's Deal!quote:Op zondag 25 november 2007 23:32 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
dat moet je eens tegen hun zeggen pffff denk het niet
ik ben er binnen 18 minutenquote:Op maandag 26 november 2007 00:01 schreef Weemz het volgende:Starbucks...
Toen ik in Amerika was, was het net Halloween... Spicy Pumpkin Latte
quote:Op maandag 26 november 2007 00:07 schreef Adelante het volgende:
voor starbucks in NL moet je eerst door de douane toch?
quote:Op maandag 26 november 2007 00:07 schreef MisterO het volgende:
Die smaakjes, die koekjes, die mokken, maar vooral de verschillende smaken koffie en cremes![]()
Wat is er nou zo geweldig aan Starbucks comon...
Dat wordt netwerken dan!quote:[b]Op maandag 26 november 2007 05:35 En natuurlijk geen nummer ofzo
Mawning hotstuffquote:Op maandag 26 november 2007 08:09 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
mawnin..
quote:Op maandag 26 november 2007 09:35 schreef Cairon het volgende:
ik tel de dagen al af... dit gaat echt niet de goede kant p
Lekker kan wel een bakje gebruikenquote:Op maandag 26 november 2007 09:31 schreef Stroekie het volgende:
zet koffie/thee/water/warme chocolademelk klaar
quote:Op maandag 26 november 2007 11:26 schreef Cairon het volgende:
*hartje*
Reikt Nuno een kan vol met verse koffie aanquote:Op maandag 26 november 2007 10:53 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Lekker kan wel een bakje gebruiken
Waar zijn de spycams zal je ze het hardst nodig hebtquote:Op maandag 26 november 2007 11:39 schreef Cairon het volgende:
ik ben blij en ik wil een vrolijk dansje doen...
gadverdamme wat goor!
geen dates meer in de planning, wordt het een enzame kerst voor jouquote:Op maandag 26 november 2007 11:38 schreef samjustme het volgende:
[..]
![]()
Ik heb geen dates meer in de planning.
die kribbes zijn tegenwoordig groot genoeg dat er iemand naast Sam in het stro wil gaan liggenquote:Op maandag 26 november 2007 12:42 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
geen dates meer in de planning, wordt het een enzame kerst voor jou
speelt sam het kerstkindje dit jaar ?quote:Op maandag 26 november 2007 12:54 schreef Stroekie het volgende:
[..]
die kribbes zijn tegenwoordig groot genoeg dat er iemand naast Sam in het stro wil gaan liggen
Hij zou ook goed te casten zijn voor de rol Melchior/Baltazar/Casparquote:Op maandag 26 november 2007 13:22 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
speelt sam het kerstkindje dit jaar ?
jij lijkt me dan eer meer iemand voor de rol van herderquote:Op maandag 26 november 2007 13:22 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
speelt sam het kerstkindje dit jaar ?
Mja, het was wel een leuke jongen, maar om er nou helemaal voor naar a'dam te reizen, naar de receptie te gaan en te vragen of hij op dit moment werkt omdat ik een plastic bol hoedje voor hem heb met een gouden glitterster erop waar alle gasten bij staan... Nja...quote:
Ik hmmmm is dat positief of negatief .. even over nadenkenquote:Op maandag 26 november 2007 13:30 schreef Stroekie het volgende:
[..]
jij lijkt me dan eer meer iemand voor de rol van herder
Ja je moet afwegen of ie dat waard is. Maar kun je niet op een andere manier aan en email adres of zo komenquote:Op maandag 26 november 2007 13:40 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Mja, het was wel een leuke jongen, maar om er nou helemaal voor naar a'dam te reizen, naar de receptie te gaan en te vragen of hij op dit moment werkt omdat ik een plastic bol hoedje voor hem heb met een gouden glitterster erop waar alle gasten bij staan... Nja...
Mja, ik kon vanochtend niet slapen, dus heb al zitten zoeken... Zonder resultaatquote:Op maandag 26 november 2007 13:56 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Ja je moet afwegen of ie dat waard is. Maar kun je niet op een andere manier aan en email adres of zo komen
Ik vermaak me wel met mijn vriendenquote:Op maandag 26 november 2007 12:42 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
geen dates meer in de planning, wordt het een enzame kerst voor jou
is toch in elk geval stukken beter dan dat ik je voor de rol van ezel zou nomineren, laat staan die van osquote:Op maandag 26 november 2007 13:54 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Ik hmmmm is dat positief of negatief .. even over nadenken
en die was er gisterenavond ookquote:Op maandag 26 november 2007 14:10 schreef samjustme het volgende:
[..]
Ik vermaak me wel met mijn vrienden. En ik heb al een 'vriend' dat is hij tenminste wanneer engerds op me afstappen als ze nog steeds niet door hebben not interested
.
Er is wel iemand die ik leuk vind maar ja.
je weet zijn naam, en waar ie werkt ?quote:Op maandag 26 november 2007 14:00 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Mja, ik kon vanochtend niet slapen, dus heb al zitten zoeken... Zonder resultaat
Ik heb je niet gezienquote:
Ja.quote:Op maandag 26 november 2007 14:34 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
je weet zijn naam, en waar ie werkt ?
En waarom niet ? gewoon doenquote:Op maandag 26 november 2007 14:55 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Ja.
Mja, ik zou misschien kunnen bellen ofzoMaar nee, doe ik niet.
quote:
Mjaquote:
ook een goed planquote:Op maandag 26 november 2007 15:22 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Mja
Dan ga ik nog liever ff langs
Ik ook terwijl het nog maar kort geleden is *grijpt naar telefoon*quote:Op maandag 26 november 2007 15:47 schreef Cybart het volgende:
laat ik echt vandaag weer de grootse behoefte te hebben om speeksel uit te wissellen....
da's sneu...quote:Op maandag 26 november 2007 16:12 schreef Stroekie het volgende:
[..]
"krijgt weer beelden van Robert Cavalli's collectie bij de H&M op m'n netvlies"
Heb ik er ook nog een deadline aan zitten?quote:Op maandag 26 november 2007 16:03 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
ook een goed planspring in de trein en we horen het verslag later wel
nou het bekijken van de filmpjes op youtube over de taferelen van de Amsterdamse vestiging ontnamen mij alle lustquote:Op maandag 26 november 2007 16:13 schreef Cybart het volgende:
[..]
da's sneu...
vooral omdat je hierbij suggereert dat je er bij was
*trekt kaartje*quote:
tuuuuuuuuuuuuurlijkquote:Op maandag 26 november 2007 16:21 schreef Stroekie het volgende:
[..]
nou het bekijken van de filmpjes op youtube over de taferelen van de Amsterdamse vestiging ontnamen mij alle lust
mensen van mijn leeftijd horen toch ook niet meer bij H & M maar bij van Dal hun kleding te kopenquote:
wooohooo jij krijg mijn sloppy seconds!quote:
dat is waarquote:Op maandag 26 november 2007 16:27 schreef Stroekie het volgende:
[..]
mensen van mijn leeftijd horen toch ook niet meer bij H & M maar bij van Dal hun kleding te kopen
true in that case...quote:Op maandag 26 november 2007 16:30 schreef Cairon het volgende:
[..]
wooohooo jij krijg mijn sloppy seconds!
zou het dan daar mis gaan?quote:Op maandag 26 november 2007 16:35 schreef Cairon het volgende:
ik weet niet eens in welke rij ik sta...
Uiteraard en snel een beetje anders krijgen ook sloppy seconds als de andere hierquote:Op maandag 26 november 2007 16:13 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Heb ik er ook nog een deadline aan zitten?
maar jij weet wel waar we voor in de rij staan! Deel met ons je wijsheid! Volgens mij weet nummer 46 het namelijk ook niet...quote:
NEXTquote:Op maandag 26 november 2007 16:33 schreef Cybart het volgende:
[..]
true in that case...
maar die rij schiet niet op of wel?
geen idee eigenlijk, die brengt mijn moeder voor me meequote:Op maandag 26 november 2007 16:31 schreef Cybart het volgende:
[..]
dat is waar
bevalt dat wat, shoppen op leeftijd?
lijkt me reuze fijn dat je je niet meer in shirtjes voor 15 jarigen hoeft te proppen...
Misschien dat ik vrijdagmiddag nog wel ff tijd hebquote:Op maandag 26 november 2007 16:39 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Uiteraard en snel een beetje anders krijgen ook sloppy seconds als de andere hier
nou je weet de spanning hier wel op te voerenquote:Op maandag 26 november 2007 16:45 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Misschien dat ik vrijdagmiddag nog wel ff tijd heb
Houdt jullie jongquote:Op maandag 26 november 2007 16:51 schreef Stroekie het volgende:
[..]
nou je weet de spanning hier wel op te voeren
vrijdag middag dan moet je al bijna samenwonen met hem, schiet eens een beetje opquote:Op maandag 26 november 2007 16:45 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Misschien dat ik vrijdagmiddag nog wel ff tijd heb
Ja, ik heb ook nog een studie die ik naast het jongens versieren volgquote:Op maandag 26 november 2007 17:13 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
vrijdag middag dan moet je al bijna samenwonen met hem, schiet eens een beetje op
en welke van die twee vordert het snelst ?quote:Op maandag 26 november 2007 17:16 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Ja, ik heb ook nog een studie die ik naast het jongens versieren volg
Voorlopig nog m'n studiequote:Op maandag 26 november 2007 17:22 schreef Stroekie het volgende:
[..]
en welke van die twee vordert het snelst ?
was je weer met de locals gaan bindge dringenquote:Op maandag 26 november 2007 17:29 schreef Jerruh het volgende:
zo, jerruh is terug uit londen en heeft volgens mij nog steeds iets van alcohol in zijn bloed.
hehe nee we waren flink wezen stappen in een aantal leuke clubs!quote:Op maandag 26 november 2007 17:35 schreef Stroekie het volgende:
[..]
was je weer met de locals gaan bindge dringen
Hoeist hier?quote:
Top. Vandaag hele toffe training gehad met nog 14 jongeren van een andere organisatie die erg leerzaam was en toen ff snel vriendin geassisteerd met haar 1 jarig jubileum cadeautje voor t vriendje.quote:Op maandag 26 november 2007 19:07 schreef Tomasso het volgende:
En hoe is het daar?
Ik ben ook nog net op tijd om hem in MyAT te krijgenquote:
Bang om straks het jubileumtopic te missen ?quote:Op maandag 26 november 2007 19:26 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Ik ben ook nog net op tijd om hem in MyAT te krijgen
Oeh, dat is nog maar 4 topics weg! Gaan jullie er nog wat speciaals mee doen?quote:Op maandag 26 november 2007 19:35 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Bang om straks het jubileumtopic te missen ?
er is vast wel ergens een creatief persoon bezig om een fraai vormgegeven OP te plaatsenquote:Op maandag 26 november 2007 19:41 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Oeh, dat is nog maar 4 topics weg! Gaan jullie er nog wat speciaals mee doen?
quote:Op maandag 26 november 2007 19:47 schreef Stroekie het volgende:
[..]
er is vast wel ergens een creatief persoon bezig om een fraai vormgegeven OP te plaatsen
mooiste zou natuurlijk zijn als dat topic geopend wordt door een van de oud gedienden die vanaf nummer 1 zijn blijven posten
ik heb zo'n vermoeden dat bovengenoemde rimpelsauriër er één van is...quote:Op maandag 26 november 2007 19:52 schreef Stroekie het volgende:
[..]
ik weet er 3, en nee ik zal hun identiteit hier niet prijsgeven
Nee johquote:Op maandag 26 november 2007 19:55 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
ik heb zo'n vermoeden dat bovengenoemde rimpelsauriër er één van is...
zeg niet dat je die 1000 topics teruggelezen hebt....quote:Op maandag 26 november 2007 19:58 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Nee joh
ik kwam pas ver na nummer 1000 hier kijken in aug 2005
Nee dat was zelfs voor mij wat te veelquote:Op maandag 26 november 2007 19:59 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
zeg niet dat je die 1000 topics teruggelezen hebt....
Ja die komt op 3FM wel 's langsquote:Op maandag 26 november 2007 09:46 schreef Cairon het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=TvC6VS4Np4U
leuke cover van Umbrella met enge emo homootjes... zonder al te veel kleren!
Je hebt je verrekijker meteen gepakt?quote:Op maandag 26 november 2007 20:00 schreef TheaterMaMa het volgende:
zojuist sta ik in de keuken hoor ik de ene schilder (21) tegen de andere schilder(20) roepen : "aaah neuk me dan godverdomme"
hij ging meteen weer op 'rood'... Ik denk dat hij er gewoon naartoe is...quote:Op maandag 26 november 2007 20:43 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Je hebt je verrekijker meteen gepakt?
Af. Onaangetast bij mij bezorgen.quote:Op maandag 26 november 2007 20:49 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Tyfus, ze hebben een blik lekkere jongens opengetrokken op de sportschool.
zolang je er maar geen pics van doorstuurt naar mij... Niet meer op t werk althansquote:
Esther?quote:Op maandag 26 november 2007 21:02 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
zolang je er maar geen pics van doorstuurt naar mij... Niet meer op t werk althans
Raad eens wie er langs kwam lopen, net toen ik die ene opende...?
Geer?quote:Op maandag 26 november 2007 21:02 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
zolang je er maar geen pics van doorstuurt naar mij... Niet meer op t werk althans
Raad eens wie er langs kwam lopen, net toen ik die ene opende...?
Als ik ze moet vangen, moet ik toch even aan ze zitten.quote:Op maandag 26 november 2007 21:00 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Af. Onaangetast bij mij bezorgen.
Ik zit op dit moment achter hem aan:
[ afbeelding ]
Je had ze in dat blik moeten laten zitten!quote:Op maandag 26 november 2007 21:10 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Als ik ze moet vangen, moet ik toch even aan ze zitten.
quote:Op maandag 26 november 2007 21:24 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Je had ze in dat blik moeten laten zitten!
Handiger bij transport!
Je hebt al een vastgeroeste kerstboom. Geef de versierinkjes maar aan mij!quote:Op maandag 26 november 2007 21:26 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Ja maar dan had ik het niet geweten...ik vind het eigenlijk wel leuke decoratie, ik denk dat ik ze maar zelf hou.
Inclusief droge kluitquote:Op maandag 26 november 2007 21:30 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Je hebt al een vastgeroeste kerstboom. Geef de versierinkjes maar aan mij!
Nee. Andere E.quote:
en wat denk je dat ik doe de hele dagdoe, jongens versieren, denk het niet. Maar dat is geen excuus voor pas op vrijdagquote:Op maandag 26 november 2007 17:16 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Ja, ik heb ook nog een studie die ik naast het jongens versieren volg
Misschien dat ik tussendoor nog wel een gaatje in m'n agenda kan vindenquote:Op maandag 26 november 2007 21:48 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
en wat denk je dat ik doe de hele dagdoe, jongens versieren, denk het niet. Maar dat is geen excuus voor pas op vrijdag
lekker ding trouwens, denk ik, kan dat niet wat groter, de foto daan bedoel ikquote:Op maandag 26 november 2007 21:00 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Af. Onaangetast bij mij bezorgen.
Ik zit op dit moment achter hem aan:
[ afbeelding ]
gaatjes zijn er om gevuld te wordenquote:Op maandag 26 november 2007 21:54 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Misschien dat ik tussendoor nog wel een gaatje in m'n agenda kan vinden
Daarom ga ik misschien nog wel naar a'damquote:Op maandag 26 november 2007 22:08 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
gaatjes zijn er om gevuld te worden
Ja. dat kanquote:Op maandag 26 november 2007 21:59 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
lekker ding trouwens, denk ik, kan dat niet wat groter, de foto daan bedoel ik
quote:Op maandag 26 november 2007 21:59 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
lekker ding trouwens, denk ik, kan dat niet wat groter, de foto daan bedoel ik
quote:Op maandag 26 november 2007 09:46 schreef Cairon het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=TvC6VS4Np4U
leuke cover van Umbrella met enge emo homootjes... zonder al te veel kleren!
Ja leuk voor de radio... maar die clipquote:Op maandag 26 november 2007 20:11 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja die komt op 3FM wel 's langsleuk!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |