Liefde?! LIEFDE?!quote:
Zeg dan maar dat ie alvast op zijn buik moet gaan liggen.quote:Op zondag 25 november 2007 20:13 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Liefde?! LIEFDE?!
Daar doe ik niet meer aan![]()
[ afbeelding ]
oow nie verkeerd....quote:Op zondag 25 november 2007 19:46 schreef Ang3l het volgende:
Ik kreeg gisteren te horen dat de relatie van een van de D's na 4 jaar (eindelijk) uit is.
Ken die D uit de tijd dat ik in Tilburg op school zat en op de een of andere manier is er altijd een vreemd soort van aantrekkingskracht gewweest tussen ons. Een keer is ie hier 's nachts op de bank beland en hoewel er niets gebeurd is (nee zelfs geen zoenen) hebben we heel fijn samen op de bank liggen praten. Hij had toen die relatie nog. Ik mocht z'n vriendje echt niet. Wat een heks was dat (ikverdenk hem er overigens serieus vanbloedrituelen en zo) en ik was niet de enige die vond dat D heel wat beters verdiende.
Gister kwam ik hem in de kroeg tegen en ik vroeg hoe het ging. "Laconiek". Hmm. Darana kwam het verhaal dat het uit is sinds kort. Hij zat er echt wel mee. Aww.Ik heb maar niet gezegd dat ik de Heks nooit iets heb gevonden voor 'm.
Aan het einde van de avond gaf hij me trouwens z'n nummer en zei "SMS me zodat ik ook de jouwe heb. We moeten maar eens iets gaan drinken samen."
*slik*
Ik denk dat dat andersom gaat wordenquote:Op zondag 25 november 2007 20:19 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Zeg dan maar dat ie alvast op zijn buik moet gaan liggen.
Mja. Stel. Dat! Dan is het dus inderdaad niet voor niets dat de Heks me al die tijd heeft vervloekt. Hij belde me zelfs een keer op met D's telefoon. Ik liep nietsvermoedend door A'dam en heb ineens een krijsende Heks aan de telefoonquote:
Klinkt als zo'n ,,streetwise'' typequote:Op zondag 25 november 2007 20:30 schreef Ang3l het volgende:
[..]
En besides.... D is niks voor mij.... denk ik. Of zo. Het is echt zo'n gespierd buitenlands ventje met 1 neptand (omdat de echte eruit geslagen is).
Zo ziet ie er wel uit ja. Opleidingloos werkend in een restaurant ook nog. Ware 't niet dat je echt hele goede gesprekken met hem kan hebben. Daar midden in de nacht achter komen terwijl je eigenlijk duidelijk voor iets anders naar boven ging is best schattigquote:Op zondag 25 november 2007 20:32 schreef Zakje het volgende:
[..]
Klinkt als zo'n ,,streetwise'' type, persoonlijk heb ik daarmee niet zoveel op.
Schattig is wel leuk, maar financieel lijkt het me geen goede partij als je dit zo stelt ,alhoewel je daar eigenlijk niet naar hoort te kijkenquote:Op zondag 25 november 2007 20:35 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Zo ziet ie er wel uit ja. Opleidingloos werkend in een restaurant ook nog. Ware 't niet dat je echt hele goede gesprekken met hem kan hebben. Daar midden in de nacht achter komen terwijl je eigenlijk duidelijk voor iets anders naar boven ging is best schattig
oow ok... ik hoopte ff dat je het heeeeel toevallig over een voor mij bekende D had... jammerquote:Op zondag 25 november 2007 20:30 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Mja. Stel. Dat! Dan is het dus inderdaad niet voor niets dat de Heks me al die tijd heeft vervloekt. Hij belde me zelfs een keer op met D's telefoon. Ik liep nietsvermoedend door A'dam en heb ineens een krijsende Heks aan de telefoonDit lijkt dan een beetje op achteraf gelijk geven.
En besides.... D is niks voor mij.... denk ik. Of zo. Het is echt zo'n gespierd buitenlands ventje met 1 neptand (omdat de echte eruit geslagen is).
Onzin, een relatie is naast wederzijdse genegenheid en passie ook een financiële unie, en ik heb geen zin om later vanwege een paar weken/maanden/jaren van emotionele verliefdheid onder de koude douche van de realiteit en(relatieve)armoede te staanquote:Op zondag 25 november 2007 20:48 schreef TheaterMaMa het volgende:
wat een onzin, volg je hart en niet je verstand
Dus... ondanks dat het de liefde van je leven is, als ie arm is kan ie oprotten?quote:Op zondag 25 november 2007 20:54 schreef Zakje het volgende:
[..]
Onzin, een relatie is naast wederzijdse genegenheid en passie ook een financiële unie, en ik heb geen zin om later vanwege een paar weken/maanden/jaren van emotionele verliefdheid onder de koude douche van de realiteit en(relatieve)armoede te staan.
De liefde van je leven, klinkt misschien mooi, maar als je later moeite hebt om een hypotheek te krijgen voor je droomhuis o.i.d. omdat meneer het niet nodig vond om te studeren en nu een minimaal inkomen heeft, is het voorbij met die mooie wolkige illusie.quote:Op zondag 25 november 2007 20:55 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Dus... ondanks dat het de liefde van je leven is, als ie arm is kan ie oprotten?
hoe bedoel je je laatste zin?quote:Op zondag 25 november 2007 21:13 schreef Cairon het volgende:
afschuwelijk? Meh niet echt, tis meer iets van triest oppervlakkig...
Niemand wil uiteindelijk met een parodie op homoseksuelen een relatie aangaan.
Afschuwelijk? Is het werkelijk zo onverstandig om de grote beslissingen in je leven grondig te overdenken met het oog op dat je in de toekomst nog gelukkig bent?quote:Op zondag 25 november 2007 21:11 schreef TheaterMaMa het volgende:
wat een afschuwelijk mens ben je als je zo praat
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |