quote:Op zondag 25 november 2007 12:08 schreef samjustme het volgende:
Valt toch wel mee ze zijn 18 jaar en ouder.
Deze jongen is beter dan de 3 jongens bijelkaar
http://www.gay.nl/grn_moes
zie ik hem ook vaak tijdens uitgaan, durf ik alleen nooit aan te spreken way out my league. Turks en hot is ie.
Is dat niet iets wat je op voorhand had moeten weten?quote:
hee hallo heb hem ontmoet in een club waar de min leeftijd 21 is dus hoe kan ik dan weten dat hij 18 isquote:Op zondag 25 november 2007 12:19 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Is dat niet iets wat je op voorhand had moeten weten?
Als iemand te jong uitziet zou ik toch maar van tevoren vragen hoe oud diegene is.quote:Op zondag 25 november 2007 12:20 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
hee hallo heb hem ontmoet in een club waar de min leeftijd 21 is dus hoe kan ik dan weten dat hij 18 is
Ik ben wel realistisch als ik hem nu zou aanspreken zou ik alleen voor schut staan hij is te lekker.quote:Op zondag 25 november 2007 12:17 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
waarom out of your league, ziet er leuk uit maar niks bijzonders
ik vond hem er wel minimaal 21 uitzien, eiegnlijk schatte ik hem 23quote:Op zondag 25 november 2007 12:25 schreef samjustme het volgende:
[..]
Als iemand te jong uitziet zou ik toch maar van tevoren vragen hoe oud diegene is.
[..]
Ik ben wel realistisch als ik hem nu zou aanspreken zou ik alleen voor schut staan hij is te lekker.
Het is je vergevenquote:Op zondag 25 november 2007 12:28 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
ik vond hem er wel minimaal 21 uitzien, eiegnlijk schatte ik hem 23
ik wel, vrijdag en zaterdag en vanmiddag weer aaaaahhhh de rest van de week blijf ik in bedquote:Op zondag 25 november 2007 12:33 schreef samjustme het volgende:
[..]
Het is je vergeven'. Ik ben dit weekend niet uigeweest, niet eens op vrijdag
.
Ik ga vanavond toch uitquote:Op zondag 25 november 2007 12:45 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
ik wel, vrijdag en zaterdag en vanmiddag weer aaaaahhhh de rest van de week blijf ik in bed
Erg cool!quote:Op zondag 25 november 2007 16:17 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[ afbeelding ]
Nieuw haar en eindelijk een ringetje in m'n lip.
Kost dat?quote:Op zondag 25 november 2007 16:22 schreef Ang3l het volgende:
[ afbeelding ]
Ik vind dit ZO'N vet schilderij! Zag het hangen in de design outlet.
Blijkt van Hypnotei te zijn, genaamd Animal Coversation.
Hebbuh hebbuh hebbuh!!
Ja ben er zelf ook errug tevree mee.quote:Op zondag 25 november 2007 16:24 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Erg cool!
Die look staat je goed en maakt je zelf nog volwassener.
Ben ik het helemaal mee eens, zeg het voort tegen alle homo's daar.quote:Op zondag 25 november 2007 16:33 schreef Zakje het volgende:
Ik ben net terug van een weekendje bij mijn vriendinnen in Amsterdam, was an sich wel leuk, met z'n allen uitgegaan, was zeer geslaagd, leuke mensen ontmoet, en een mijn telefoonnummer uitgedeeld
.
Wat ook wel grappig was, ik ging even naar het toilet in de Exit, om me eventjes op te frissen, kom ik terug langs de garderobe ,zie ik twee van die rasechte nichten, eentje wees naar mij en zei ,, kijk, dat is vast een hele erge bitch '', waarop ik hem trakteerde op een ijsblauwe arrogante blik. Ik vat het maar positief op
.
Maar al met al, er gaat niets boven Rotterdam.
Eensch.quote:Op zondag 25 november 2007 16:39 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Ben ik het helemaal mee eens, zeg het voort tegen alle homo's daar.
Ga je'm mij kado geven?quote:Op zondag 25 november 2007 16:53 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Pak maar in zal ik zeggen.
origineel, dat is niet veel voor een origineel.quote:
Je hebt wel het goede weer uitgekozen.quote:Op zondag 25 november 2007 17:01 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
origineel, dat is niet veel voor een origineel. zijn er al foto's van je nieuwe kapsel?
Ik heb vandaag 6 liter snert gemaakt, iedereen is welkom
vorige week kippensoep die erg geslaagd was, dus ik dacht laat ik eens een stapje verder gaan, ik had nog nooit erwtensoep gemaakt, maar ik ben erg tevredenquote:Op zondag 25 november 2007 17:03 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Je hebt wel het goede weer uitgekozen.
Nee. Alleen van de kleur, maar daar zit mijn haar stomquote:Op zondag 25 november 2007 17:01 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
origineel, dat is niet veel voor een origineel.![]()
zijn er al foto's van je nieuwe kapsel?
Dat vind ik wel ZO smerig. En de naam past er helemaal bij.quote:Ik heb vandaag 6 liter snert gemaakt, iedereen is welkom
maar jij hebt ook een veel verfijndere smaak hequote:Op zondag 25 november 2007 17:11 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nee. Alleen van de kleur, maar daar zit mijn haar stom
[..]
Dat vind ik wel ZO smerig. En de naam past er helemaal bij.
SNERT. Zo klinkt 't, zo ruikt 't, zo ziet het er uit en zo smaakt 't. SNERT.
Ziet er uit alsof het tweedehands soep is.
Ik vind het ook vies, het ligt zo zwaar op de maag, het stinkt, en heeft de consistentie van betonmixquote:Op zondag 25 november 2007 17:11 schreef Ang3l het volgende:
[..]
[..]
Dat vind ik wel ZO smerig. En de naam past er helemaal bij.
SNERT. Zo klinkt 't, zo ruikt 't, zo ziet het er uit en zo smaakt 't. SNERT.
Ziet er uit alsof het tweedehands soep is.
Het staat jequote:Op zondag 25 november 2007 16:17 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[ afbeelding ]
Nieuw haar en eindelijk een ringetje in m'n lip.
Cool en succes met datesquote:Op zondag 25 november 2007 17:22 schreef Cairon het volgende:
komende week is voor mij druk!
Dates, feestjes en snoeihard uitgaan!
Die onderste is echt ZO fout. Wegdoen!quote:Op zondag 25 november 2007 17:20 schreef samjustme het volgende:
[..]
Het staat je.
Uh dit zijn mijn mister Fok foto´s
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Een beerput..quote:Op zondag 25 november 2007 17:42 schreef Ang3l het volgende:
Och jee. Cairon in love.
What's the world coming to?!
quote:Op zondag 25 november 2007 17:30 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Die onderste is echt ZO fout. Wegdoen!
De rest is leuk.
het ziet er wel lekker uitquote:
Fout, dus niet goedkoop.quote:Op zondag 25 november 2007 17:47 schreef samjustme het volgende:
[..]
Ja maar er moest just een foute foto bij, een foto waar je zeg maar crazy op staat.
De goedkope foto was voor gay.nlquote:Op zondag 25 november 2007 18:01 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Fout, dus niet goedkoop.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |