Waar zijn de spycams zal je ze het hardst nodig hebtquote:Op maandag 26 november 2007 11:39 schreef Cairon het volgende:
ik ben blij en ik wil een vrolijk dansje doen...
gadverdamme wat goor!
geen dates meer in de planning, wordt het een enzame kerst voor jouquote:Op maandag 26 november 2007 11:38 schreef samjustme het volgende:
[..]
![]()
Ik heb geen dates meer in de planning.
die kribbes zijn tegenwoordig groot genoeg dat er iemand naast Sam in het stro wil gaan liggenquote:Op maandag 26 november 2007 12:42 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
geen dates meer in de planning, wordt het een enzame kerst voor jou
speelt sam het kerstkindje dit jaar ?quote:Op maandag 26 november 2007 12:54 schreef Stroekie het volgende:
[..]
die kribbes zijn tegenwoordig groot genoeg dat er iemand naast Sam in het stro wil gaan liggen
Hij zou ook goed te casten zijn voor de rol Melchior/Baltazar/Casparquote:Op maandag 26 november 2007 13:22 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
speelt sam het kerstkindje dit jaar ?
jij lijkt me dan eer meer iemand voor de rol van herderquote:Op maandag 26 november 2007 13:22 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
speelt sam het kerstkindje dit jaar ?
Mja, het was wel een leuke jongen, maar om er nou helemaal voor naar a'dam te reizen, naar de receptie te gaan en te vragen of hij op dit moment werkt omdat ik een plastic bol hoedje voor hem heb met een gouden glitterster erop waar alle gasten bij staan... Nja...quote:
Ik hmmmm is dat positief of negatief .. even over nadenkenquote:Op maandag 26 november 2007 13:30 schreef Stroekie het volgende:
[..]
jij lijkt me dan eer meer iemand voor de rol van herder
Ja je moet afwegen of ie dat waard is. Maar kun je niet op een andere manier aan en email adres of zo komenquote:Op maandag 26 november 2007 13:40 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Mja, het was wel een leuke jongen, maar om er nou helemaal voor naar a'dam te reizen, naar de receptie te gaan en te vragen of hij op dit moment werkt omdat ik een plastic bol hoedje voor hem heb met een gouden glitterster erop waar alle gasten bij staan... Nja...
Mja, ik kon vanochtend niet slapen, dus heb al zitten zoeken... Zonder resultaatquote:Op maandag 26 november 2007 13:56 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Ja je moet afwegen of ie dat waard is. Maar kun je niet op een andere manier aan en email adres of zo komen
Ik vermaak me wel met mijn vriendenquote:Op maandag 26 november 2007 12:42 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
geen dates meer in de planning, wordt het een enzame kerst voor jou
is toch in elk geval stukken beter dan dat ik je voor de rol van ezel zou nomineren, laat staan die van osquote:Op maandag 26 november 2007 13:54 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Ik hmmmm is dat positief of negatief .. even over nadenken
en die was er gisterenavond ookquote:Op maandag 26 november 2007 14:10 schreef samjustme het volgende:
[..]
Ik vermaak me wel met mijn vrienden. En ik heb al een 'vriend' dat is hij tenminste wanneer engerds op me afstappen als ze nog steeds niet door hebben not interested
.
Er is wel iemand die ik leuk vind maar ja.
je weet zijn naam, en waar ie werkt ?quote:Op maandag 26 november 2007 14:00 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Mja, ik kon vanochtend niet slapen, dus heb al zitten zoeken... Zonder resultaat
Ik heb je niet gezienquote:
Ja.quote:Op maandag 26 november 2007 14:34 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
je weet zijn naam, en waar ie werkt ?
En waarom niet ? gewoon doenquote:Op maandag 26 november 2007 14:55 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Ja.
Mja, ik zou misschien kunnen bellen ofzoMaar nee, doe ik niet.
quote:
Mjaquote:
ook een goed planquote:Op maandag 26 november 2007 15:22 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Mja
Dan ga ik nog liever ff langs
Ik ook terwijl het nog maar kort geleden is *grijpt naar telefoon*quote:Op maandag 26 november 2007 15:47 schreef Cybart het volgende:
laat ik echt vandaag weer de grootse behoefte te hebben om speeksel uit te wissellen....
da's sneu...quote:Op maandag 26 november 2007 16:12 schreef Stroekie het volgende:
[..]
"krijgt weer beelden van Robert Cavalli's collectie bij de H&M op m'n netvlies"
Heb ik er ook nog een deadline aan zitten?quote:Op maandag 26 november 2007 16:03 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
ook een goed planspring in de trein en we horen het verslag later wel
nou het bekijken van de filmpjes op youtube over de taferelen van de Amsterdamse vestiging ontnamen mij alle lustquote:Op maandag 26 november 2007 16:13 schreef Cybart het volgende:
[..]
da's sneu...
vooral omdat je hierbij suggereert dat je er bij was
*trekt kaartje*quote:
tuuuuuuuuuuuuurlijkquote:Op maandag 26 november 2007 16:21 schreef Stroekie het volgende:
[..]
nou het bekijken van de filmpjes op youtube over de taferelen van de Amsterdamse vestiging ontnamen mij alle lust
mensen van mijn leeftijd horen toch ook niet meer bij H & M maar bij van Dal hun kleding te kopenquote:
wooohooo jij krijg mijn sloppy seconds!quote:
dat is waarquote:Op maandag 26 november 2007 16:27 schreef Stroekie het volgende:
[..]
mensen van mijn leeftijd horen toch ook niet meer bij H & M maar bij van Dal hun kleding te kopen
true in that case...quote:Op maandag 26 november 2007 16:30 schreef Cairon het volgende:
[..]
wooohooo jij krijg mijn sloppy seconds!
zou het dan daar mis gaan?quote:Op maandag 26 november 2007 16:35 schreef Cairon het volgende:
ik weet niet eens in welke rij ik sta...
Uiteraard en snel een beetje anders krijgen ook sloppy seconds als de andere hierquote:Op maandag 26 november 2007 16:13 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Heb ik er ook nog een deadline aan zitten?
maar jij weet wel waar we voor in de rij staan! Deel met ons je wijsheid! Volgens mij weet nummer 46 het namelijk ook niet...quote:
NEXTquote:Op maandag 26 november 2007 16:33 schreef Cybart het volgende:
[..]
true in that case...
maar die rij schiet niet op of wel?
geen idee eigenlijk, die brengt mijn moeder voor me meequote:Op maandag 26 november 2007 16:31 schreef Cybart het volgende:
[..]
dat is waar
bevalt dat wat, shoppen op leeftijd?
lijkt me reuze fijn dat je je niet meer in shirtjes voor 15 jarigen hoeft te proppen...
Misschien dat ik vrijdagmiddag nog wel ff tijd hebquote:Op maandag 26 november 2007 16:39 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Uiteraard en snel een beetje anders krijgen ook sloppy seconds als de andere hier
nou je weet de spanning hier wel op te voerenquote:Op maandag 26 november 2007 16:45 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Misschien dat ik vrijdagmiddag nog wel ff tijd heb
Houdt jullie jongquote:Op maandag 26 november 2007 16:51 schreef Stroekie het volgende:
[..]
nou je weet de spanning hier wel op te voeren
vrijdag middag dan moet je al bijna samenwonen met hem, schiet eens een beetje opquote:Op maandag 26 november 2007 16:45 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Misschien dat ik vrijdagmiddag nog wel ff tijd heb
Ja, ik heb ook nog een studie die ik naast het jongens versieren volgquote:Op maandag 26 november 2007 17:13 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
vrijdag middag dan moet je al bijna samenwonen met hem, schiet eens een beetje op
en welke van die twee vordert het snelst ?quote:Op maandag 26 november 2007 17:16 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Ja, ik heb ook nog een studie die ik naast het jongens versieren volg
Voorlopig nog m'n studiequote:Op maandag 26 november 2007 17:22 schreef Stroekie het volgende:
[..]
en welke van die twee vordert het snelst ?
was je weer met de locals gaan bindge dringenquote:Op maandag 26 november 2007 17:29 schreef Jerruh het volgende:
zo, jerruh is terug uit londen en heeft volgens mij nog steeds iets van alcohol in zijn bloed.
hehe nee we waren flink wezen stappen in een aantal leuke clubs!quote:Op maandag 26 november 2007 17:35 schreef Stroekie het volgende:
[..]
was je weer met de locals gaan bindge dringen
Hoeist hier?quote:
Top. Vandaag hele toffe training gehad met nog 14 jongeren van een andere organisatie die erg leerzaam was en toen ff snel vriendin geassisteerd met haar 1 jarig jubileum cadeautje voor t vriendje.quote:Op maandag 26 november 2007 19:07 schreef Tomasso het volgende:
En hoe is het daar?
Ik ben ook nog net op tijd om hem in MyAT te krijgenquote:
Bang om straks het jubileumtopic te missen ?quote:Op maandag 26 november 2007 19:26 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Ik ben ook nog net op tijd om hem in MyAT te krijgen
Oeh, dat is nog maar 4 topics weg! Gaan jullie er nog wat speciaals mee doen?quote:Op maandag 26 november 2007 19:35 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Bang om straks het jubileumtopic te missen ?
er is vast wel ergens een creatief persoon bezig om een fraai vormgegeven OP te plaatsenquote:Op maandag 26 november 2007 19:41 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Oeh, dat is nog maar 4 topics weg! Gaan jullie er nog wat speciaals mee doen?
quote:Op maandag 26 november 2007 19:47 schreef Stroekie het volgende:
[..]
er is vast wel ergens een creatief persoon bezig om een fraai vormgegeven OP te plaatsen
mooiste zou natuurlijk zijn als dat topic geopend wordt door een van de oud gedienden die vanaf nummer 1 zijn blijven posten
ik heb zo'n vermoeden dat bovengenoemde rimpelsauriër er één van is...quote:Op maandag 26 november 2007 19:52 schreef Stroekie het volgende:
[..]
ik weet er 3, en nee ik zal hun identiteit hier niet prijsgeven
Nee johquote:Op maandag 26 november 2007 19:55 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
ik heb zo'n vermoeden dat bovengenoemde rimpelsauriër er één van is...
zeg niet dat je die 1000 topics teruggelezen hebt....quote:Op maandag 26 november 2007 19:58 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Nee joh
ik kwam pas ver na nummer 1000 hier kijken in aug 2005
Nee dat was zelfs voor mij wat te veelquote:Op maandag 26 november 2007 19:59 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
zeg niet dat je die 1000 topics teruggelezen hebt....
Ja die komt op 3FM wel 's langsquote:Op maandag 26 november 2007 09:46 schreef Cairon het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=TvC6VS4Np4U
leuke cover van Umbrella met enge emo homootjes... zonder al te veel kleren!
Je hebt je verrekijker meteen gepakt?quote:Op maandag 26 november 2007 20:00 schreef TheaterMaMa het volgende:
zojuist sta ik in de keuken hoor ik de ene schilder (21) tegen de andere schilder(20) roepen : "aaah neuk me dan godverdomme"
hij ging meteen weer op 'rood'... Ik denk dat hij er gewoon naartoe is...quote:Op maandag 26 november 2007 20:43 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Je hebt je verrekijker meteen gepakt?
Af. Onaangetast bij mij bezorgen.quote:Op maandag 26 november 2007 20:49 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Tyfus, ze hebben een blik lekkere jongens opengetrokken op de sportschool.
zolang je er maar geen pics van doorstuurt naar mij... Niet meer op t werk althansquote:
Esther?quote:Op maandag 26 november 2007 21:02 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
zolang je er maar geen pics van doorstuurt naar mij... Niet meer op t werk althans
Raad eens wie er langs kwam lopen, net toen ik die ene opende...?
Geer?quote:Op maandag 26 november 2007 21:02 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
zolang je er maar geen pics van doorstuurt naar mij... Niet meer op t werk althans
Raad eens wie er langs kwam lopen, net toen ik die ene opende...?
Als ik ze moet vangen, moet ik toch even aan ze zitten.quote:Op maandag 26 november 2007 21:00 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Af. Onaangetast bij mij bezorgen.
Ik zit op dit moment achter hem aan:
[ afbeelding ]
Je had ze in dat blik moeten laten zitten!quote:Op maandag 26 november 2007 21:10 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Als ik ze moet vangen, moet ik toch even aan ze zitten.
quote:Op maandag 26 november 2007 21:24 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Je had ze in dat blik moeten laten zitten!
Handiger bij transport!
Je hebt al een vastgeroeste kerstboom. Geef de versierinkjes maar aan mij!quote:Op maandag 26 november 2007 21:26 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Ja maar dan had ik het niet geweten...ik vind het eigenlijk wel leuke decoratie, ik denk dat ik ze maar zelf hou.
Inclusief droge kluitquote:Op maandag 26 november 2007 21:30 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Je hebt al een vastgeroeste kerstboom. Geef de versierinkjes maar aan mij!
Nee. Andere E.quote:
en wat denk je dat ik doe de hele dagdoe, jongens versieren, denk het niet. Maar dat is geen excuus voor pas op vrijdagquote:Op maandag 26 november 2007 17:16 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Ja, ik heb ook nog een studie die ik naast het jongens versieren volg
Misschien dat ik tussendoor nog wel een gaatje in m'n agenda kan vindenquote:Op maandag 26 november 2007 21:48 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
en wat denk je dat ik doe de hele dagdoe, jongens versieren, denk het niet. Maar dat is geen excuus voor pas op vrijdag
lekker ding trouwens, denk ik, kan dat niet wat groter, de foto daan bedoel ikquote:Op maandag 26 november 2007 21:00 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Af. Onaangetast bij mij bezorgen.
Ik zit op dit moment achter hem aan:
[ afbeelding ]
gaatjes zijn er om gevuld te wordenquote:Op maandag 26 november 2007 21:54 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Misschien dat ik tussendoor nog wel een gaatje in m'n agenda kan vinden
Daarom ga ik misschien nog wel naar a'damquote:Op maandag 26 november 2007 22:08 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
gaatjes zijn er om gevuld te worden
Ja. dat kanquote:Op maandag 26 november 2007 21:59 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
lekker ding trouwens, denk ik, kan dat niet wat groter, de foto daan bedoel ik
quote:Op maandag 26 november 2007 21:59 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
lekker ding trouwens, denk ik, kan dat niet wat groter, de foto daan bedoel ik
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |