Ik ook terwijl het nog maar kort geleden is *grijpt naar telefoon*quote:Op maandag 26 november 2007 15:47 schreef Cybart het volgende:
laat ik echt vandaag weer de grootse behoefte te hebben om speeksel uit te wissellen....
da's sneu...quote:Op maandag 26 november 2007 16:12 schreef Stroekie het volgende:
[..]
"krijgt weer beelden van Robert Cavalli's collectie bij de H&M op m'n netvlies"
Heb ik er ook nog een deadline aan zitten?quote:Op maandag 26 november 2007 16:03 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
ook een goed planspring in de trein en we horen het verslag later wel
nou het bekijken van de filmpjes op youtube over de taferelen van de Amsterdamse vestiging ontnamen mij alle lustquote:Op maandag 26 november 2007 16:13 schreef Cybart het volgende:
[..]
da's sneu...
vooral omdat je hierbij suggereert dat je er bij was
*trekt kaartje*quote:
tuuuuuuuuuuuuurlijkquote:Op maandag 26 november 2007 16:21 schreef Stroekie het volgende:
[..]
nou het bekijken van de filmpjes op youtube over de taferelen van de Amsterdamse vestiging ontnamen mij alle lust
mensen van mijn leeftijd horen toch ook niet meer bij H & M maar bij van Dal hun kleding te kopenquote:
wooohooo jij krijg mijn sloppy seconds!quote:
dat is waarquote:Op maandag 26 november 2007 16:27 schreef Stroekie het volgende:
[..]
mensen van mijn leeftijd horen toch ook niet meer bij H & M maar bij van Dal hun kleding te kopen
true in that case...quote:Op maandag 26 november 2007 16:30 schreef Cairon het volgende:
[..]
wooohooo jij krijg mijn sloppy seconds!
zou het dan daar mis gaan?quote:Op maandag 26 november 2007 16:35 schreef Cairon het volgende:
ik weet niet eens in welke rij ik sta...
Uiteraard en snel een beetje anders krijgen ook sloppy seconds als de andere hierquote:Op maandag 26 november 2007 16:13 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Heb ik er ook nog een deadline aan zitten?
maar jij weet wel waar we voor in de rij staan! Deel met ons je wijsheid! Volgens mij weet nummer 46 het namelijk ook niet...quote:
NEXTquote:Op maandag 26 november 2007 16:33 schreef Cybart het volgende:
[..]
true in that case...
maar die rij schiet niet op of wel?
geen idee eigenlijk, die brengt mijn moeder voor me meequote:Op maandag 26 november 2007 16:31 schreef Cybart het volgende:
[..]
dat is waar
bevalt dat wat, shoppen op leeftijd?
lijkt me reuze fijn dat je je niet meer in shirtjes voor 15 jarigen hoeft te proppen...
Misschien dat ik vrijdagmiddag nog wel ff tijd hebquote:Op maandag 26 november 2007 16:39 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Uiteraard en snel een beetje anders krijgen ook sloppy seconds als de andere hier
nou je weet de spanning hier wel op te voerenquote:Op maandag 26 november 2007 16:45 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Misschien dat ik vrijdagmiddag nog wel ff tijd heb
Houdt jullie jongquote:Op maandag 26 november 2007 16:51 schreef Stroekie het volgende:
[..]
nou je weet de spanning hier wel op te voeren
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |