vrijdag middag dan moet je al bijna samenwonen met hem, schiet eens een beetje opquote:Op maandag 26 november 2007 16:45 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Misschien dat ik vrijdagmiddag nog wel ff tijd heb
Ja, ik heb ook nog een studie die ik naast het jongens versieren volgquote:Op maandag 26 november 2007 17:13 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
vrijdag middag dan moet je al bijna samenwonen met hem, schiet eens een beetje op
en welke van die twee vordert het snelst ?quote:Op maandag 26 november 2007 17:16 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Ja, ik heb ook nog een studie die ik naast het jongens versieren volg
Voorlopig nog m'n studiequote:Op maandag 26 november 2007 17:22 schreef Stroekie het volgende:
[..]
en welke van die twee vordert het snelst ?
was je weer met de locals gaan bindge dringenquote:Op maandag 26 november 2007 17:29 schreef Jerruh het volgende:
zo, jerruh is terug uit londen en heeft volgens mij nog steeds iets van alcohol in zijn bloed.
hehe nee we waren flink wezen stappen in een aantal leuke clubs!quote:Op maandag 26 november 2007 17:35 schreef Stroekie het volgende:
[..]
was je weer met de locals gaan bindge dringen
Hoeist hier?quote:
Top. Vandaag hele toffe training gehad met nog 14 jongeren van een andere organisatie die erg leerzaam was en toen ff snel vriendin geassisteerd met haar 1 jarig jubileum cadeautje voor t vriendje.quote:Op maandag 26 november 2007 19:07 schreef Tomasso het volgende:
En hoe is het daar?
Ik ben ook nog net op tijd om hem in MyAT te krijgenquote:
Bang om straks het jubileumtopic te missen ?quote:Op maandag 26 november 2007 19:26 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Ik ben ook nog net op tijd om hem in MyAT te krijgen
Oeh, dat is nog maar 4 topics weg! Gaan jullie er nog wat speciaals mee doen?quote:Op maandag 26 november 2007 19:35 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Bang om straks het jubileumtopic te missen ?
er is vast wel ergens een creatief persoon bezig om een fraai vormgegeven OP te plaatsenquote:Op maandag 26 november 2007 19:41 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Oeh, dat is nog maar 4 topics weg! Gaan jullie er nog wat speciaals mee doen?
quote:Op maandag 26 november 2007 19:47 schreef Stroekie het volgende:
[..]
er is vast wel ergens een creatief persoon bezig om een fraai vormgegeven OP te plaatsen
mooiste zou natuurlijk zijn als dat topic geopend wordt door een van de oud gedienden die vanaf nummer 1 zijn blijven posten
ik heb zo'n vermoeden dat bovengenoemde rimpelsauriėr er één van is...quote:Op maandag 26 november 2007 19:52 schreef Stroekie het volgende:
[..]
ik weet er 3, en nee ik zal hun identiteit hier niet prijsgeven
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |