http://youtube.com/watch?v=zc7d5XxXRe4quote:
ja hier leggen ze ook altijd het loodje omdat er te weinig zonlicht binnenkomtquote:Op vrijdag 23 november 2007 21:06 schreef wonderer het volgende:
Planten zijn altijd ondankbaar.
dat vind ik dan weer helemaal niks, als het niet met echte planten kan dan maar nietsquote:Op vrijdag 23 november 2007 21:31 schreef wonderer het volgende:
Er hangen hier een paar plastic planten maar ik denk dat die over een tijdje ook wel doodgaan
Ga dan toch ook voor een hyperminimalistische inrichting! Supermakkelijk schoon te houden, geen planten te onderhouden ( zet een kronkelige dode boom in de hoek in een bak grind, een kei/abstract beeldje/glazen bal o.i.d. op de tafels/planken) en je gasten zijn altijd onder de indruk van je ''goede smaak'' ! Ik vind het in ieder geval ideaal voor mijn kamersquote:Op vrijdag 23 november 2007 21:31 schreef wonderer het volgende:
Er hangen hier een paar plastic planten maar ik denk dat die over een tijdje ook wel doodgaan
Ik heb inderdaad weinig decoratiedingen, maar wel veel zooiquote:Op vrijdag 23 november 2007 21:43 schreef Zakje het volgende:
[..]
Ga dan toch ook voor een hyperminimalistische inrichting! Supermakkelijk schoon te houden, geen planten te onderhouden ( zet een kronkelige dode boom in de hoek in een bak grind, een kei/abstract beeldje/glazen bal o.i.d. op de tafels/planken) en je gasten zijn altijd onder de indruk van je ''goede smaak'' ! Ik vind het in ieder geval ideaal voor mijn kamers.
Oh nee ik zo iets zou ik mij dus echt niet thuis voelen of op mijn gemakquote:Op vrijdag 23 november 2007 22:00 schreef Zakje het volgende:
Ik hoop later zo'n huiskamer als in het Farnsworth house te hebben, echt prachtig.![]()
[ afbeelding ]
Oh ik zie me al zitten in die stoel met een goed boek, lekker die haard aan, kopje espresso erbij, het lijkt me juist heerlijk om dan zo af en toe eens rond te kijken en toe te zien hoe ,,orderlijk en strak'' alles is ( daarna natuurlijk wel het boek weer in de kast en het kopje in de vaatwasser, want als je ook maar het kleinste ding laat slingeren is het ''totaalplaatje'' verpest, het enige nadeel aan zo'n inrichtingquote:Op vrijdag 23 november 2007 22:07 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Oh nee ik zo iets zou ik mij dus echt niet thuis voelen of op mijn gemak
veel te bang dat ik het gedesignde plaatje verstoor
Ik zou daar b.v. echt niet languit op de bank durven te gaan liggen en mezelf begraven onder zaterdagskranten zoals nu thuis
inderdaad ik ben niet zo'n orderlijk type![]()
nee ik zou ook gillend gek worden in een huis dat het meeste op een levend museum, of op een uitdragerij lijktquote:Op vrijdag 23 november 2007 22:14 schreef Zakje het volgende:
[..]
Oh ik zie me al zitten in die stoel met een goed boek, lekker die haard aan, kopje espresso erbij, het lijkt me juist heerlijk om dan zo af en toe eens rond te kijken en toe te zien hoe ,,orderlijk en strak'' alles is ( daarna natuurlijk wel het boek weer in de kast en het kopje in de vaatwasser, want als je ook maar het kleinste ding laat slingeren is het ''totaalplaatje'' verpest, het enige nadeel aan zo'n inrichting).
In een huis met allemaal schmuck en ''ornamentjes'' zou ik me juist niet fijn voelen, al die tuttige rotzooi en chaos overal, hoppa weg ermee.
Oh bah inderdaad, dat doet me denken aan het huis van mijn oma, een pand uit 1900 aan de haven in Dordrecht. Overal staat antiek, van die drukke Louis Seize-rommel. Je kunt je kont niet keren of je stoot weer één of ander tafeltje op frêle krulpootjes om,volbeladen met beeldjes en andere zooi, met alle gevolgen van dienquote:Op vrijdag 23 november 2007 22:18 schreef Stroekie het volgende:
[..]
nee ik zou ook gillend gek worden in een huis dat het meeste op een levend museum, of op een uitdragerij lijkt
maar gewoon een inrichting die gewoon gezellig, levendig aandoet en waar je inderdaad niet direct op hoeft te vliegen om spullen weer op te ruimen omdat anders het totaalconcept verpest is
daarvoor ben ik dus te lui en gaat gemak bij mij boven schoonheid
in zo'n strak design ben ik ook veel te bang dat ik weer eens iets omstoot, of dat er per ongeluk toch ergens wat gaat lekken of een vlek achterblijftquote:Op vrijdag 23 november 2007 22:29 schreef wonderer het volgende:
Zo wordt het bij ons nooit in ieder gevalMaar echt netjes zal het ook wel niet worden
Er is niks om om te stoten... das dan wel weer een voordeel...quote:Op vrijdag 23 november 2007 22:40 schreef Stroekie het volgende:
[..]
in zo'n strak design ben ik ook veel te bang dat ik weer eens iets omstoot, of dat er per ongeluk toch ergens wat gaat lekken of een vlek achterblijft
Je hebt eerder een fauteuil teruggeschoven dan een gebroken ding opgeruimdquote:Op vrijdag 23 november 2007 22:46 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Er is niks om om te stoten... das dan wel weer een voordeel...
maar stel je voor dat je de fauteuil perongelijk een centimeter verschuift :|
zeg moet jij niet naar Roisin gaan luisterenquote:Op vrijdag 23 november 2007 22:51 schreef Ang3l het volgende:
Design. Mooi, maar niet fijn.
als je het jezelf kan veroorloven om zulk design te kopen dan kan het geld voor een interieurverzorger ook nog wel afquote:Op vrijdag 23 november 2007 22:58 schreef Zakje het volgende:
[..]
Je hebt eerder een fauteuil teruggeschoven dan een gebroken ding opgeruimd. Daarbij lijkt het me dat een woonkamer zoals op de foto heeeeeel makkelijk schoongemaakt is, rechttoe rechtaan met de stofzuiger/dweil en over die paar dingen haal je even een plumeau heen en klaar, dan heb je tijd over voor andere zaken.
![]()
Tja, je kunt het zo duur maken als je wilt hé ? Alhoewel ik toegeef dat ik een hartgrondige hekel aan IKEA-meuk heb. Ik weiger pertinent om een meubelstuk met een naam als ,,sven'' in huis te halen. Heel veel mensen hebben het ding wat jij koopt dan ook, en weten precies waar het vandaan komt wat het gekost heeftquote:Op vrijdag 23 november 2007 23:00 schreef Stroekie het volgende:
[..]
als je het jezelf kan veroorloven om zulk design te kopen dan kan het geld voor een interieurverzorger ook nog wel af![]()
Mja. Lang verhaal. Maar nee dus.quote:Op vrijdag 23 november 2007 22:58 schreef Stroekie het volgende:
[..]
zeg moet jij niet naar Roisin gaan luisteren
die kwam toch tussen 22.00 en 23.00 uur ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |