Kun je toveren? Tover stream 1 en 2 dan ook even weg.quote:
Maar wanneer weet je wanneer het laatste bericht is? Ik zie dat namelijk niet....quote:Op vrijdag 23 november 2007 20:19 schreef maril het volgende:
Tof als op het laatste bericht de nieuwe cos wordt geplaatst.
Links boven, press naast Index op De Gouden Kooi..quote:Op vrijdag 23 november 2007 20:20 schreef ruby het volgende:
[..]
Maar wanneer weet je wanneer het laatste bericht is? Ik zie dat namelijk niet....
Hocus pocus pilatus pas, ik wou dat stream 1 weg was.quote:Op vrijdag 23 november 2007 20:19 schreef beequeen het volgende:
[..]
Kun je toveren? Tover stream 1 en 2 dan ook even weg.![]()
Je hebt Amanda en Brian erbij getoverd.quote:Op vrijdag 23 november 2007 20:21 schreef ruby het volgende:
[..]
Hocus pocus pilatus pas, ik wou dat stream 1 weg was.
Hocus pocos pilatus pas, ik wou dat stream 2 weg was.
En?
Ik heb de bovenkant van m'n beeldscherm afgeplakt met ducktapequote:Op vrijdag 23 november 2007 20:21 schreef ruby het volgende:
[..]
Hocus pocus pilatus pas, ik wou dat stream 1 weg was.
Hocus pocos pilatus pas, ik wou dat stream 2 weg was.
En?
Ook dan zie ik het niet.quote:Op vrijdag 23 november 2007 20:21 schreef beequeen het volgende:
[..]
Links boven, press naast Index op De Gouden Kooi..![]()
quote:Op vrijdag 23 november 2007 20:23 schreef PeterNB het volgende:
[ afbeelding ]
Friese boeren maken overuren voor haarextensions realitysoapsterlet.
Ja maar, wat was nou die roddel?quote:Op vrijdag 23 november 2007 20:24 schreef Starlie het volgende:
Ricardo tegen Brain: Ow trouwens is dat waar..? ik hoorde laatst een roddel over jou... STREAMLOCK!!
Alle roddels zijn dus waar!
Dat is ook nog een optie.quote:Op vrijdag 23 november 2007 20:24 schreef Dark het volgende:
[..]
Ik heb de bovenkant van m'n beeldscherm afgeplakt met ducktape![]()
Over 2 maanden mag Amanda buiten de Kooi weer aan de extentions, leuk dat voorwerk.quote:Op vrijdag 23 november 2007 20:23 schreef PeterNB het volgende:
[ afbeelding ]
Friese boeren maken overuren voor haarextensions realitysoapster.
Ja ik weet ook wel dat het bont VOOR dieren is, maar amandel ziet dat anders. Amandel vind dat het bont VAN dieren (van haar) is en niet VOOR de dieren zelf.quote:
Nee. Die staat er nog van 'ster' ...quote:
Het maak wat los in Jaapquote:Op vrijdag 23 november 2007 20:28 schreef Dark het volgende:
Jaap en Wicawdo doe alsof ze gaan zoenen........
Aman heeft een tacker gebruikt, dan kan ze er ook mee slapen!quote:Op vrijdag 23 november 2007 20:28 schreef Py het volgende:
Weekend!![]()
Moet er nog gebeiged worden? Is nog steeds het plan dat Huub ff Nadia gaat pakken om Dennis eruit te werken? Zodat Amanda hem er in kan houden.![]()
[ afbeelding ]
Het haar is erop geplakt ofzeau![]()
Men wilde het eerst vastnieten maar men was bang dat haar breedbeeld kop leeg zou lopen.quote:Op vrijdag 23 november 2007 20:28 schreef Py het volgende:
Weekend!![]()
Moet er nog gebeiged worden? Is nog steeds het plan dat Huub ff Nadia gaat pakken om Dennis eruit te werken? Zodat Amanda hem er in kan houden.![]()
[ afbeelding ]
wat slimquote:Op vrijdag 23 november 2007 20:30 schreef Dark het volgende:
[..]
Aman heeft een tacker gebruikt, dan kan ze er ook mee slapen!
Ik vind de meeste relnichten wel leuk maar die Ricardo irriteert me mateloos. Ik erger me rot aan die kop.quote:
Ahaquote:Op vrijdag 23 november 2007 20:28 schreef koppiesoep het volgende:
[..]
Ja ik weet ook wel dat het bont VOOR dieren is, maar amandel ziet dat anders. Amandel vind dat het bont VAN dieren (van haar) is en niet VOOR de dieren zelf.![]()
quote:Op vrijdag 23 november 2007 20:30 schreef Dark het volgende:
[..]
Dat was Jaap gisteren ook van plan..... maar hij huilde niet hard genoegquote:Op vrijdag 23 november 2007 20:34 schreef Py het volgende:
[..]
wat slim![]()
Jaap kan trouwens ook wel weer eens naar de kapper [ afbeelding ]
Met clipjes,quote:Op vrijdag 23 november 2007 20:28 schreef Py het volgende:
Weekend!![]()
[ afbeelding ]
Dat is te zien!quote:Op vrijdag 23 november 2007 20:30 schreef Dark het volgende:
Damn, de hele dagquote:Op vrijdag 23 november 2007 20:33 schreef ruudpuntenel het volgende:
Is dit al bekend hier?
FOK! zaterdag down voor onderhoud
Bij mij wel in ieder geval.quote:Op vrijdag 23 november 2007 20:33 schreef ruudpuntenel het volgende:
Is dit al bekend hier?
Yep maar thanx ennieweez.quote:Op vrijdag 23 november 2007 20:33 schreef ruudpuntenel het volgende:
Is dit al bekend hier?
Om half elf komen Jaap, Huub en Brian op TV bij Jensen.quote:Op vrijdag 23 november 2007 20:38 schreef Py het volgende:
D'r staat iets te gebeuren ofzo? Ze zijn zo actief![]()
Dan maggie zeker nog geen ekstensjensquote:Op vrijdag 23 november 2007 20:37 schreef mootie het volgende:
[..]
Dat was Jaap gisteren ook van plan..... maar hij huilde niet hard genoeg![]()
En die staat er bij als een houten klaasquote:Op vrijdag 23 november 2007 20:40 schreef Dark het volgende:
[..]
Om half elf komen Jaap, Huub en Brian op TV bij Jensen.
Wicawdo is Dennis aan het dissen, leuk!
Ik haat homo's, van mij mogen ze allemaal met het hoofd naar beneden de flat af !!!!quote:Op vrijdag 23 november 2007 20:35 schreef koppiesoep het volgende:
[..]
Ik vind de meeste relnichten wel leuk maar die Ricardo irriteert me mateloos. Ik erger me rot aan die kop.Tijd voor een biertje denk ik.
![]()
Huh een hele dag!quote:Op vrijdag 23 november 2007 20:33 schreef ruudpuntenel het volgende:
Is dit al bekend hier?
Waarom staat die relnicht annex butler in z'n tanga?quote:
Hij had het over het stukje, dat Dennis zich staat in te likken bij Ludo, de producer.quote:Op vrijdag 23 november 2007 20:41 schreef ruby het volgende:
Ricardo komt niet meer bij omdat ie iets zielig vond voor Dennis, maar zoooo leuk.![]()
Hij gaat in de jacuuz.quote:Op vrijdag 23 november 2007 20:44 schreef Copycat het volgende:
[..]
Waarom staat die relnicht annex butler in z'n tanga?
Mooie OP maar dat zijn we van jou wel gewend.quote:
Het via Huub voor Amanda klaargestoomde uitje?quote:
Is het weer zover?quote:
Ben je er weer ingestonken?quote:Op vrijdag 23 november 2007 20:56 schreef pasjesjen het volgende:
Avond allemaal.
streams weer verlengt![]()
DOM !!! Je moet gewoon net als ik in de maand juli blijven levenquote:Op vrijdag 23 november 2007 20:56 schreef pasjesjen het volgende:
Avond allemaal.
Jep, en ik hoop nog tevergeefs dat het het een keer waard isquote:
dwaasquote:Op vrijdag 23 november 2007 20:56 schreef pasjesjen het volgende:
Avond allemaal.
Idd naapers dusquote:Op vrijdag 23 november 2007 21:03 schreef Dreamboy het volgende:
Naad en Nix.
[ afbeelding ]
Huub en Lieke
[ afbeelding ]
nee die cap van lieke en huub is van een paar weken geledenquote:Op vrijdag 23 november 2007 21:05 schreef Copycat het volgende:
Lieke en Huub delen de romantische sauna met Nadia en Dennis?
LOL!!quote:Op vrijdag 23 november 2007 21:05 schreef pasjesjen het volgende:
nee die cap van lieke en huub is van een paar weken geleden![]()
dat zat ik me ook al af te vragen jaquote:Op vrijdag 23 november 2007 21:07 schreef Taurus het volgende:
Waarom steken ze al die kaarsjes aan als ze over 10 minuten op de bank moeten? Wordt dus niets spannends, hooguit 'n aankondiging van iets ofzo..
Ik nietquote:Op vrijdag 23 november 2007 21:13 schreef pasjesjen het volgende:
Nou we gaan op de bank ik ben benieuwd
Lijkt me heerlijkquote:Op vrijdag 23 november 2007 21:18 schreef Dark het volgende:
Ik zou zoooooooo graag een stemming hebben over de 2 minst populaire bewoners, waarvan er 1 naar huis moet
bijdequote:Op vrijdag 23 november 2007 21:18 schreef pasjesjen het volgende:
Hahahah lekker discussie rachel/ricardo
Ja en dan gaat Jensen met messen gooien naar Jaap. Ik had liever gehad dat hij een flinke slagermes naar brrrrian zou gooien.quote:Op vrijdag 23 november 2007 20:40 schreef Dark het volgende:
[..]
Om half elf komen Jaap, Huub en Brian op TV bij Jensen.
Wicawdo is Dennis aan het dissen, leuk!
Daar meen je niks van sjeik abdel nouri mohammed ghadaffi.quote:Op vrijdag 23 november 2007 20:42 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Ik haat homo's, van mij mogen ze allemaal met het hoofd naar beneden de flat af !!!!
![]()
Dat was de premiere van Beowolf.quote:Op vrijdag 23 november 2007 21:22 schreef Taurus het volgende:
Ik wist helemaal niet dat Dennis weg was geweest met dinges.
Van welk programma is zij danquote:Op vrijdag 23 november 2007 21:23 schreef pasjesjen het volgende:
Waarom krijgen we steeds de afvallers van andere programmas pffff
Juist niet. De nieuwe verhaallijnen, Dennix en Selena, Huub en Naad.quote:Op vrijdag 23 november 2007 21:25 schreef rooie3 het volgende:
Zo Huub nu kan je met je poten van Nadia afblijven.
Omg ik heb nu al spijt dat ik verlengt hebquote:Op vrijdag 23 november 2007 21:27 schreef beequeen het volgende:
[..]
Juist niet. De nieuwe verhaallijnen, Dennix en Selena, Huub en Naad.![]()
Ooooh lekker pannekoeken met spek.quote:Op vrijdag 23 november 2007 20:57 schreef cindy10 het volgende:
wat een ramp....ga ik nu pannekoeken bakken met spek,kaas,ham,of appel,of ga ik de goudenkooi volgen???
nahhh ben er al uit....ik ga wel bakken!![]()
nee, juist nietquote:Op vrijdag 23 november 2007 21:25 schreef rooie3 het volgende:
Zo Huub nu kan je met je poten van Nadia afblijven.
Je moet Nadia juist jaloers krijgen en geen aandacht meer geven.quote:Op vrijdag 23 november 2007 21:27 schreef beequeen het volgende:
[..]
Juist niet. De nieuwe verhaallijnen, Dennix en Selena, Huub en Naad.![]()
De voortekenen zijn niet goedquote:Op vrijdag 23 november 2007 21:29 schreef Copycat het volgende:
Ben benieuwd hoe zij zich in de kooi ontwikkeld. Hopelijk niet als tangend leeghoofd.
Ach ik ben benieuwd of ze het Nadia idd moeilijk gaat maken, zoniet dan zal ze zich idd aansluiten bij de stijltangen ben ik bangquote:Op vrijdag 23 november 2007 21:29 schreef Copycat het volgende:
Ben benieuwd hoe zij zich in de kooi ontwikkeld. Hopelijk niet als tangend leeghoofd.
Ik hoop amandel en brrrrrian tesamen.quote:Op vrijdag 23 november 2007 21:05 schreef ruudpuntenel het volgende:
Wie wordt er straks opgebaard op die massagetafel met waxine lichtjes er omheen![]()
Beauty en de Nerd op je cv geeft inderdaad weinig hoop.quote:Op vrijdag 23 november 2007 21:30 schreef pullup het volgende:
De voortekenen zijn niet goed
Lelijk vind ik haar niet maar ook niet dat ik zeg van goh wat een lekker wijfquote:Op vrijdag 23 november 2007 21:30 schreef avonne het volgende:
Ik vind haar trouwens lelijk.
Toedeloe!
Je gaat door voor de koelkast ze is boogschutter net als amandaquote:Op vrijdag 23 november 2007 21:32 schreef ruudpuntenel het volgende:
Zometeen Amanda : Wat is je sterrenbeeld?
Als je dat steile haar ziet waarschijnlijk welquote:Op vrijdag 23 november 2007 21:29 schreef Copycat het volgende:
Tadaaaaaaa, ze is boogschutter.quote:Op vrijdag 23 november 2007 21:32 schreef ruudpuntenel het volgende:
Daar was tiequote:Op vrijdag 23 november 2007 21:32 schreef ruudpuntenel het volgende:
En jawel hoorquote:Op vrijdag 23 november 2007 21:32 schreef ruudpuntenel het volgende:
quote:Op vrijdag 23 november 2007 21:26 schreef Taurus het volgende:
[..]
Ah.. Dan zal ze wel 'n vriendinnetje van Amanda en Nadia worden
Nee Dennis, die rug is niet breed genoeg om je achter te verstoppen.quote:
quote:Op vrijdag 23 november 2007 21:36 schreef Copycat het volgende:
[..]
Nee Dennis, die rug is niet breed genoeg om je achter te verstoppen.
Die voortekenen zijn wel goedquote:Op vrijdag 23 november 2007 21:37 schreef T-lex het volgende:
Ze heeft geloof ik wel lekkere tieten die tante...
Als nadia geen aandacht krijgt dan gaat ze dood.quote:Op vrijdag 23 november 2007 21:30 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Je moet Nadia juist jaloers krijgen en geen aandacht meer geven.
Een script naar mijn hart!quote:Op vrijdag 23 november 2007 21:39 schreef koppiesoep het volgende:
Als nadia geen aandacht krijgt dan gaat ze dood.![]()
Jaap gaf ook aan Dennis er in te houdenquote:Op vrijdag 23 november 2007 21:42 schreef Prospera het volgende:
Naad: ik hou Dennis er ook in.
Jaap: wacht maar over een paar dagen.
Naad: dan houdt Amanda hem er in.
Dat is idd verrassendquote:Op vrijdag 23 november 2007 21:42 schreef beequeen het volgende:
Selena zegt dat ze als back-up komt voor Lieke, al haar vriendinnen zijn op de hand van Lieke.
Dat is wel verrassend.
Ze mag de tering krijgen...oeps..quote:Op vrijdag 23 november 2007 21:40 schreef Jewscky1 het volgende:
Wat zal die platreet hoer, de tering in hebben.
Ik geloof het bijna niet.quote:Op vrijdag 23 november 2007 21:42 schreef beequeen het volgende:
Selena zegt dat ze als back-up komt voor Lieke, al haar vriendinnen zijn op de hand van Lieke.
Dat is wel verrassend.
Zat op de andere stream.Tegen wie zei ze dat.quote:Op vrijdag 23 november 2007 21:42 schreef beequeen het volgende:
Dat is wel verrassend.
Helemaal niet!quote:Op vrijdag 23 november 2007 21:40 schreef Jewscky1 het volgende:
Wat zal die platreet hoer, de tering in hebben.
Huub en Lieke.quote:Op vrijdag 23 november 2007 21:43 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Zat op de andere stream.Tegen wie zei ze dat.
Kan ze met die silicone hoer, en die rat een triootje doenquote:Op vrijdag 23 november 2007 21:43 schreef Dark het volgende:
[..]
Helemaal niet!
Die is alweer aan het zwelgen in alle aandacht die dit voor haar oplevert
Kan ze weer lekker janken, boos worden, toneel spelen, blablablabla.............![]()
Dat stomme wijf verlult zich tig keer per dag.quote:Op vrijdag 23 november 2007 21:44 schreef Kinga het volgende:
Nadia verlult zich weer... "de productie zei, ga nou met der zoenen, tegen dennis..."
Het werd ook eens tijd dat Lieke er een vriendin bij krijgt.quote:Op vrijdag 23 november 2007 21:42 schreef riri het volgende:
heerlijk....aanhangster van Lieke...ze gaat Lieke versterken
En nog een mooi kontje ookquote:Op vrijdag 23 november 2007 21:43 schreef Py het volgende:
Ontwikkelingen...
Strategieën
Payback time
Dikke tetten
![]()
dan hoop ik voor Nadia dat ze haar tandenbeschermer al in heeft gedaanquote:Op vrijdag 23 november 2007 21:48 schreef TiNo_Flo het volgende:
Brian tegen Nadia: "Ik zal je beschermen"
[ afbeelding ]
dus morgen slaat hij Nadia door de douche heenquote:Op vrijdag 23 november 2007 21:48 schreef TiNo_Flo het volgende:
[ afbeelding ]
Lieke vond het echt leuk maar het lijkt mij toch ook wel een modepop dus ik wacht maar even af.quote:Op vrijdag 23 november 2007 21:48 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Zou voor Lieke echt leuk zijn.Hoe reageerde Huub en Lieke daarop.
Dat wijf is zo gerafineerd bezig.quote:Op vrijdag 23 november 2007 21:46 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dat stomme wijf verlult zich tig keer per dag.
Idd eerst zien dan gelovenquote:Op vrijdag 23 november 2007 21:50 schreef beequeen het volgende:
[..]
Lieke vond het echt leuk maar het lijkt mij toch ook wel een modepop dus ik wacht maar even af.
Glasman al in de buurt?quote:Op vrijdag 23 november 2007 21:48 schreef TiNo_Flo het volgende:
[ afbeelding ]
Bij Dennis moeten ze echt de verhaallijnen kost en inwoning geven anders gebeurt er gewoon niks. Er komt gewoon niks uit dat jonk, het vreet of het zingt met z'n handjes in de lucht. Wat een lul!quote:Op vrijdag 23 november 2007 21:47 schreef Kinga het volgende:
Wat TRIEST dit. Kan de redactie werkelijk niks anders verzinnen? Eerst Luc, nou die meid.... DENNIS MOET ERUUUUUUIT, Redactie snap dat nou!
Ze zei tegen Lieke....."Al mijn vriendinnen zijn voor jou"quote:Op vrijdag 23 november 2007 21:48 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Zou voor Lieke echt leuk zijn.Hoe reageerde Huub en Lieke daarop.
Naad graaft een kuil voor een ander. En je weet wie er in zulke kuilen gaan vallen.quote:Op vrijdag 23 november 2007 21:52 schreef beequeen het volgende:
Naad zorgt voor een script in een script. Ik ben het zat.......ik kom wel terug al Jensen begint.
Klinkt leuk maar ze acteert normaal al slecht en nu gaat ze nog doen alsof........erger kan het niet.quote:Op vrijdag 23 november 2007 21:54 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Naad graaft een kuil voor een ander. En je weet wie er in zulke kuilen gaan vallen.![]()
Dat moeras monster maakt geen fouten. Ze is heel klef met sommige mensen maar ik ben er van overtuigd dat zij zo'n typje is die over lijken gaat. Na de kooi zijn dennix, brrrrrian en stoephoer amandel alleen nog maar poep onder haar schoen. dat wijf/ die kerel is aan alle kanten nep!quote:Op vrijdag 23 november 2007 21:52 schreef riri het volgende:
Nadia heeft geen geduld.......die gaat fouten maken
quote:Op vrijdag 23 november 2007 21:56 schreef riri het volgende:
Zo zo....ze weet wat te zeggen...flink meisje
Manny moet in haar ogen gaan blazen zodat ze gaan tranen.quote:Op vrijdag 23 november 2007 21:59 schreef Kinga het volgende:
wat eenwijf is die nadia toch... dit neppe gesnotter, klinkt bekend... precies hetzelfde als op de plee toen...
Het is ook een pruik en het ziet er niet uit.quote:Op vrijdag 23 november 2007 21:59 schreef Markeerstift het volgende:
Ik dacht in eerste instantie dat Amanda een nieuwe pruik had opgezet, maar ze ziet er een stuk beter uit en bovendien, zit er geen kilo vet in dat haar!
Het is nepquote:Op vrijdag 23 november 2007 22:01 schreef uniekhoorn het volgende:
Jaaah domme doos zit weer te janken
Nep nep nep...quote:Op vrijdag 23 november 2007 22:01 schreef uniekhoorn het volgende:
Helemaal nepquote:Op vrijdag 23 november 2007 22:01 schreef uniekhoorn het volgende:
Dit speelt ze dus, kun je nagaan.quote:Op vrijdag 23 november 2007 22:01 schreef uniekhoorn het volgende:
het is altijd nep bij die achterlijke griet.quote:
Nadia: Doe ik het goed???quote:
Dus altijd nep geweest.Slim redactiequote:Op vrijdag 23 november 2007 22:03 schreef STAP01 het volgende:
Zo jankt ze ALTIJD!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Heel dom van der inderdaad. Zo jankt ze namelijk altijd op die toon....quote:Op vrijdag 23 november 2007 22:04 schreef Starlie het volgende:
Nu weten we dus dat nadia altijd acteerd
Ik bedoelde die nieuwequote:Op vrijdag 23 november 2007 22:00 schreef beequeen het volgende:
[..]
Het is ook een pruik en het ziet er niet uit.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |