nee, juist nietquote:Op vrijdag 23 november 2007 21:25 schreef rooie3 het volgende:
Zo Huub nu kan je met je poten van Nadia afblijven.
Je moet Nadia juist jaloers krijgen en geen aandacht meer geven.quote:Op vrijdag 23 november 2007 21:27 schreef beequeen het volgende:
[..]
Juist niet. De nieuwe verhaallijnen, Dennix en Selena, Huub en Naad.![]()
De voortekenen zijn niet goedquote:Op vrijdag 23 november 2007 21:29 schreef Copycat het volgende:
Ben benieuwd hoe zij zich in de kooi ontwikkeld. Hopelijk niet als tangend leeghoofd.
Ach ik ben benieuwd of ze het Nadia idd moeilijk gaat maken, zoniet dan zal ze zich idd aansluiten bij de stijltangen ben ik bangquote:Op vrijdag 23 november 2007 21:29 schreef Copycat het volgende:
Ben benieuwd hoe zij zich in de kooi ontwikkeld. Hopelijk niet als tangend leeghoofd.
Ik hoop amandel en brrrrrian tesamen.quote:Op vrijdag 23 november 2007 21:05 schreef ruudpuntenel het volgende:
Wie wordt er straks opgebaard op die massagetafel met waxine lichtjes er omheen![]()
Beauty en de Nerd op je cv geeft inderdaad weinig hoop.quote:Op vrijdag 23 november 2007 21:30 schreef pullup het volgende:
De voortekenen zijn niet goed
Lelijk vind ik haar niet maar ook niet dat ik zeg van goh wat een lekker wijfquote:Op vrijdag 23 november 2007 21:30 schreef avonne het volgende:
Ik vind haar trouwens lelijk.
Toedeloe!
Je gaat door voor de koelkast ze is boogschutter net als amandaquote:Op vrijdag 23 november 2007 21:32 schreef ruudpuntenel het volgende:
Zometeen Amanda : Wat is je sterrenbeeld?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |