Schrijft die moeder over Cora?quote:Op vrijdag 23 november 2007 19:30 schreef Prospera het volgende:
Jaap krijgt een brief van zijn moeder:
Ze is gestoord, ze snapt het echt niet.
Ze is gek, ze is helemaal gestoord.
Sjonge, jonge jonge
ziet er niet uit dit, weet ze zelf ook wel. Hoe wanhopig iemand kan zijn voor wat lang haar. Als ze doorgaat is ze op haar 30e echt kaal, net goed. Niks zo leuk als leedvermaakquote:
Jaap is boos. Ze doen dit uit voorzorg anders volgt er een SL.quote:Op vrijdag 23 november 2007 19:34 schreef markisboer het volgende:
en weer gaan huub jaap en lieke van stream
Ze valt over zijn afgerichte gedrag?quote:Op vrijdag 23 november 2007 19:32 schreef Prospera het volgende:
Volgens mij over Jaap's gedrag in de villa.
Ik weet niet of het deals zijn, ik denk eerder aan chantage.quote:Op vrijdag 23 november 2007 19:37 schreef Rotterdammert het volgende:
Over welke deals heeft jaap het toch elke keer over?
quote:Op vrijdag 23 november 2007 19:37 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ze valt over zijn afgerichte gedrag?
Hij heeft het over zijn gestoorde moeder. It runs in the family, zou ik zeggen.quote:Op vrijdag 23 november 2007 19:37 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ze valt over zijn afgerichte gedrag?
Ik kijk expres niet naar die streams en dan plaats jij deze cap.quote:Op vrijdag 23 november 2007 20:00 schreef ruudpuntenel het volgende:
Kotsopwekkend, walgelijk schouwspel van de minstpopulaire bewoonster van de kooi die de huig van lulletje rozenwater eruit probeert te likken omdat hij 17% heeft. bah.![]()
[ afbeelding ]
Wat een afschuwelijke capquote:Op vrijdag 23 november 2007 20:00 schreef ruudpuntenel het volgende:
Kotsopwekkend, walgelijk schouwspel van de minstpopulaire bewoonster van de kooi die de huig van lulletje rozenwater eruit probeert te likken omdat hij 17% heeft. bah.![]()
[ afbeelding ]
Terror-Ruudquote:Op vrijdag 23 november 2007 20:01 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik kijk expres niet naar die streams en dan plaats jij deze cap.![]()
Dan eis ik nu gratis teiltjes.quote:
Moet er ook van kotsen, van die smerige platreet en die nixlul.quote:Op vrijdag 23 november 2007 20:00 schreef ruudpuntenel het volgende:
Kotsopwekkend, walgelijk schouwspel van de minst populaire bewoonster van de kooi die de huig van lulletje rozenwater eruit probeert te likken omdat hij 17% heeft. bah.![]()
[ afbeelding ]
En uiteraard laten ze maandag wel zien dat Huub moordneigingen heeft.quote:Op vrijdag 23 november 2007 20:04 schreef Desii het volgende:
Lees net op nowlive dat de 12uur blokking is geweest......... maar de uitspraak van Brian, dan loop je op je 8uur-dag toch langs het graf was eruit geknipt.
edit: niet dat ik het anders verwacht had, maar toch
quote:Op vrijdag 23 november 2007 20:07 schreef Prospera het volgende:
Ricardo: aaahhhh je hebt geen slip en een kale bloem![]()
[ afbeelding ]
Ik ga die 2 alleen nog maar noemen als het echt niet anders kan, teiltje is alweer volquote:
Die hebben ze vandaag al laten zien.quote:Op vrijdag 23 november 2007 20:06 schreef ruby het volgende:
[..]
En uiteraard laten ze maandag wel zien dat Huub moordneigingen heeft.
Maar maandag wordt het nog even extra benadrukt met wat Huub z'n vijanden toewenst.quote:Op vrijdag 23 november 2007 20:10 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Die hebben ze vandaag al laten zien.
Net twee zombies.quote:Op vrijdag 23 november 2007 20:13 schreef beequeen het volgende:
Wat een lol, ik kom niet meer bij.![]()
[ afbeelding ]
Je bent lief.quote:Op vrijdag 23 november 2007 20:13 schreef Prospera het volgende:
Ok dan doe ik wel een nieuwe.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |