Ooh ja natuurlijk.quote:Op vrijdag 23 november 2007 18:47 schreef beequeen het volgende:
[..]
Turbotaal voor vanavond misschien?![]()
bedankt voor de tip, dan ga ik het pand even verlatenquote:Op vrijdag 23 november 2007 18:48 schreef beequeen het volgende:
We worden dubbel gestraft vanaaf.......Wicawdo in da house.![]()
Nee he die oversexste Butler.quote:Op vrijdag 23 november 2007 18:48 schreef beequeen het volgende:
Tja als je goed ligt bij Deborah Flens.,,quote:Op vrijdag 23 november 2007 18:46 schreef rooie3 het volgende:
Snap echt niet dat Huub Amanda een stemming wil geven.Nadia stemt toch nooit Dennis weg en Amanda krijgt mooi een uitje.Huub is echt gek aan het worden.
Zal wel moeten van achter,omdat er toevallig een stemming aan komt die voor Amanda is bedoeld.quote:Op vrijdag 23 november 2007 18:46 schreef rooie3 het volgende:
Snap echt niet dat Huub Amanda een stemming wil geven.Nadia stemt toch nooit Dennis weg en Amanda krijgt mooi een uitje.Huub is echt gek aan het worden.
Volgens mij is dat vanavond, heb daarnet heel de tijd tegen Enrique Iglesias aanzitten kijken. Leuke gozer beroerde muziekquote:Op vrijdag 23 november 2007 18:41 schreef ruudpuntenel het volgende:
Ik heb Jensen gemist. Was het leuk?
Dan nog ga je Amanda geen uitje gunnen.Die heeft gewoon de stemming van de begrafenis geblokt en wat doet Huub,omdat hij misschien denkt dat Dennis eruit kan hoppa stemming aan die trut geven.Van mij zou echt niemand meer een stemming krijgen.Dus die vriend was niet zo belangrijk voor hem.Hij volgt liever een waardeloos script.quote:Op vrijdag 23 november 2007 18:51 schreef diedirk het volgende:
[..]
Tja als je goed ligt bij Deborah Flens.,,
Je vergeet nog dat huub alleeaal kadootjes voor Nadia heeft geregeld.
Triest en saai maar waar.
Snap Jaap steeds beter dat hij zin meer heeft om tv te maken.
Dennis wordt met niks doen nl. ook niet afgestrafd.
En dat lief en stom lachen zorgt ook nog dat hij populair wordt.
lekker makkelijk..huub beslist nog altijd zelfquote:Op vrijdag 23 november 2007 18:52 schreef Dreamboy het volgende:
[..]
Zal wel moeten van achter,omdat er toevallig een stemming aan komt die voor Amanda is bedoeld.
Is Janice eigelijk nog gezien door iemand.Die was toch ook bij Jensen .quote:Op vrijdag 23 november 2007 18:54 schreef Charmian het volgende:
[..]
Volgens mij is dat vanavond, heb daarnet heel de tijd tegen Enrique Iglesias aanzitten kijken. Leuke gozer beroerde muziek![]()
Nee hoor nog nietsquote:Op vrijdag 23 november 2007 18:55 schreef beequeen het volgende:
[..]
Huh, een stemming voor Amanda? Heb ik iets gemist?
Ik kwam net thuis en toen was Jensen op 5, met de aftiteling. Was een herhaling van gisteren dus? En 'vanaaf' 'de nieuwe?quote:
Vind ik ook.Amamda en Brian deden ook de begrafenis stemming blokken.Ik geloof best in script,maar het is te makkelijk om alles daar op te schuiven.quote:Op vrijdag 23 november 2007 18:55 schreef Rotterdammert het volgende:
[..]
lekker makkelijk..huub beslist nog altijd zelf
Je bedoelt het uitje, verrassing or what ever......ik begreep je verkeerd.quote:
Lieke is een topwijf vergeleken bij amandel en natte naad.quote:
bij zo'n opmerking denk ik meteen dat Nadia een keer door Jim is afgewezen.quote:Op vrijdag 23 november 2007 17:59 schreef beequeen het volgende:
Volgens Naad is Jim een uitgerangeerde Idol.......dat wijf spoort echt niet.
Lieve Myriam, take a closer look.quote:Op vrijdag 23 november 2007 19:02 schreef Myriam1978 het volgende:
Amanda ziet at last mooi uit!
van...quote:Op vrijdag 23 november 2007 18:38 schreef cindy10 het volgende:
[..]
dat heb ik dan weer gemist....maar wrm is die cavia aan amanda gedoneerd??(of komt dat omdat ze lid is van de bont voor dieren?)![]()
Mooie hoer ja.quote:Op vrijdag 23 november 2007 19:02 schreef Myriam1978 het volgende:
Amanda ziet at last mooi uit!
Blehh...irritant mannetje/wijfje.quote:Op vrijdag 23 november 2007 18:48 schreef beequeen het volgende:
Heb ik anders hele leuke herinneringen aan.quote:Op vrijdag 23 november 2007 18:54 schreef Charmian het volgende:
[..]
Volgens mij is dat vanavond, heb daarnet heel de tijd tegen Enrique Iglesias aanzitten kijken. Leuke gozer beroerde muziek![]()
Yep.quote:Op vrijdag 23 november 2007 18:56 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Ik kwam net thuis en toen was Jensen op 5, met de aftiteling. Was een herhaling van gisteren dus? En 'vanaaf' 'de nieuwe?
OMGquote:
En dan ook nog een bedorven karakter en een schijtstem.quote:
haha het is net een travo!quote:
Ik ben diegene in ieder geval zeker nietquote:Op vrijdag 23 november 2007 19:22 schreef mspoez het volgende:
Ben ik degene die vindt dat dat wel meevalt?
Dat is toch niet te geloven 19 jaar lijkt wel 50 uit geleeft alles is nep, tieten ,wimpers, haren.een echte snolquote:
Vond die caps met die knot mooier, verzorgder iig.quote:Op vrijdag 23 november 2007 19:22 schreef mspoez het volgende:
[..]
Ben ik degene die vindt dat dat wel meevalt?
Ik ben bang van wel.quote:Op vrijdag 23 november 2007 19:22 schreef mspoez het volgende:
[..]
Ben ik de enige die vindt dat dat wel meevalt?
[edit wegens typo]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |