Ze heeft zn badjas aangehad !! Dus daaromquote:Op vrijdag 23 november 2007 18:32 schreef Dark het volgende:
Waarom moet Amanda de kleding van Brian opruimen?
De tere zieltje van A en B zijn een "no go"!quote:Op vrijdag 23 november 2007 18:34 schreef ruby het volgende:
Kan iemand Amanda haar pruik jatten? Ik heb wel weer zin in een "relletje".
Die heeft de Amerikaanse politie tijdens een inval gedood. Was gisteren nog te lezen op de Frontpage.quote:Op vrijdag 23 november 2007 18:35 schreef cindy10 het volgende:
myyyy goddddd,hoe komt amanda nu weer aan die dooie cavia op dr hoofd???
Ik word hier zo verdrietig van.quote:Op vrijdag 23 november 2007 18:37 schreef Dark het volgende:
[..]
De tere zieltje van A en B zijn een "no go"!
Ze worden beschermd door Flens en consorten, dus........niet aan hun spulletjes komen!
dat heb ik dan weer gemist....maar wrm is die cavia aan amanda gedoneerd??(of komt dat omdat ze lid is van de bont voor dieren?)quote:Op vrijdag 23 november 2007 18:37 schreef ruby het volgende:
[..]
Die heeft de Amerikaanse politie tijdens een inval gedood. Was gisteren nog te lezen op de Frontpage.
Cadeautje van de Stichting Bont Voor Dieren................quote:Op vrijdag 23 november 2007 18:35 schreef cindy10 het volgende:
myyyy goddddd,hoe komt amanda nu weer aan die dooie cavia op dr hoofd???
als ik zo naar huub en jaap luister soms, dan hebben ze het liefst dat het spel zo lang mogelijk duurt en dat ze nog jaren mooie tv kunnen makenquote:Op vrijdag 23 november 2007 18:35 schreef diedirk het volgende:
Ik kots echt op dit script te nep allemaal:
Lieke zal wel weg gestemd moeten worden van achter en Dennis die echt HELEMaAL niks doet mag blijven.
Waarom kunnen ze niet Dennis weg stemmen ?
Dan kan Nadia ook eens aangepakt worden, iedereen kotst op haar.
en moet Amanda gaan kiezen en hebben we weer vaart in het spel.
Ies normal ies kultuurhquote:Op vrijdag 23 november 2007 18:32 schreef Dark het volgende:
Waarom moet Amanda de kleding van Brian opruimen?
Huh komt vanaaf toch pas...quote:Op vrijdag 23 november 2007 18:41 schreef ruudpuntenel het volgende:
Ik heb Jensen gemist. Was het leuk?
Dat zijn allemaal spieren bij dennix.quote:Op vrijdag 23 november 2007 16:50 schreef chufi het volgende:
[..]
Het zit wel wat strakjes maar das toch hip !
vanaaf??? wat is een vanaafquote:
Turbotaal voor vanavond misschien?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |