Wat doet een lijntje coke tegenswoordigs?quote:Op vrijdag 23 november 2007 18:16 schreef Peter6000 het volgende:
Amanda: En moet je eens nagaan hoeveel geld ik heb bespaard (nav leven in DGK)
Brian: Maar je had geen vaste lasten toch?
Tel daar nog een zwangerschapje inclusief miskraam bij op en we hebben weer een hoop verrassingen voor de boeg.quote:Op vrijdag 23 november 2007 17:57 schreef noekje het volgende:
Oké, 2 verhaallijnen. Huub gaat met Nadia aanpappen en Nadia gaat met Huub aanpappen.
Het vervolg, verhaallijn nr.3 wordt dat Huub en Nadia opeens elkaar écht leuk gaan vinden maar oeh, what to do, what to do met Dennis en Lieke.
wil wel eens weten wat de voice over er van maaktquote:Op vrijdag 23 november 2007 18:19 schreef Copycat het volgende:
[..]
Tel daar nog een zwangerschapje inclusief miskraam bij op en we hebben weer een hoop verrassingen voor de boeg.
quote:Op vrijdag 23 november 2007 18:19 schreef beequeen het volgende:
Wat een rekenwonder is Amanda toch ook.
Een schuld van ¤ 1000,-, ze lost per maand ¤ 25,- af, ze zit er 10 maanden.
Amanda: Oooooooh, dat is dus allang afgelost.![]()
En rente, wat is dat?quote:Op vrijdag 23 november 2007 18:21 schreef Copycat het volgende:
[..]
Zoveel nullen zijn ook best moeilijk.
Nou, ik verheug me...........quote:Op vrijdag 23 november 2007 18:19 schreef Copycat het volgende:
[..]
Tel daar nog een zwangerschapje inclusief miskraam bij op en we hebben weer een hoop verrassingen voor de boeg.
Dat gaat de gemiddelde tv kijker toch niet snappenquote:Op vrijdag 23 november 2007 18:23 schreef Copycat het volgende:
Ze moesten met die shoot dus de zeven hoofdzonden uitbeelden. En ook dat wordt dan weer zo fantasieloos uitgevoerd. Had bijvoorbeeld Jaap wellust laten wezen en Nadia vraatzucht.
Het gore lef om die vieze greppeldel met een icoon als Marilyn Monroe te vergelijken.quote:VV: 16:30 - Komt Amanda op tijd klaar?
Met twee vrouw wordt er hard gewerkt om het haar van Amanda op tijd in de plooi te krijgen. De 19-jarige ziet er niet alleen uit als Marilyn Monroe; ze krijgt ook dezelfde behandeling als de superster van vroeger. “Ik kan niet tegen dat gehaast”, zegt een gestreste Marilyn Monroe look-a-like. “Rustig maar, het komt wel goed”, laat één van de kapsters weten. Zou de met stip en al opgemaakte Amanda toch tevreden zijn over het eindresultaat?
quote:Op vrijdag 23 november 2007 18:26 schreef Copycat het volgende:
[..]
Het gore lef om die vieze greppeldel met een icoon als Marilyn Monroe te vergelijken.
Ik denk niet dat Amandhaar geld heeft geleend bij een bank, het zal wel bij mama zijn geweest.quote:Op vrijdag 23 november 2007 18:23 schreef kahaarin het volgende:
[..]
En rente, wat is dat?![]()
250 euro afgelost, en de rente er weer bovenop, hoeveel zou er nog staan?
850 euro?
Das toch het hele script.? Witwassen van Holledeerders zwartgeld. I.p.v ontvoering van lil johnny heeft ie gewoon DGK gekaapt en Brian of Amanda moeten winnen das nu wel duidelijkquote:Op vrijdag 23 november 2007 18:21 schreef ruby het volgende:
Telefoon. Amanda mag vast niet over het restant van de borg praten.
quote:Op vrijdag 23 november 2007 18:26 schreef Copycat het volgende:
[..]
Het gore lef om die vieze greppeldel met een icoon als Marilyn Monroe te vergelijken.
Waarschijnlijk vanuit z'n kringspier, maar ja...dat horen we natuurlijk niet.quote:Op vrijdag 23 november 2007 18:27 schreef Dark het volgende:
Heeft Dennis nog geknald vandaag?
Kan niks terugvinden in de Cossen
Hoogmoed, jaloezie, vraatzucht, lust, hebzucht, woede en luiheid.quote:Op vrijdag 23 november 2007 18:25 schreef Borga het volgende:
[..]
Dat gaat de gemiddelde tv kijker toch niet snappen
quote:Op vrijdag 23 november 2007 18:30 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Hoogmoed, jaloezie, vraatzucht, lust, hebzucht, woede en luiheid.
Wie was wat?![]()
Lieke-hoogmoed
Jaap-vraatzucht
Nadia-jaloezie
Amanda-lust
Huub-hebzucht
Brian-woede
Zit ik in de goede richting?
Dus Dennix: luiheid.quote:Op vrijdag 23 november 2007 18:30 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Hoogmoed, jaloezie, vraatzucht, lust, hebzucht, woede en luiheid.
Wie was wat?![]()
Lieke-hoogmoed
Jaap-vraatzucht
Nadia-jaloezie
Amanda-lust
Huub-hebzucht
Brian-woede
Zit ik in de goede richting?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |