Volgens mij doelen ze op een van de fysios.. gaat het ook niet wordenquote:Op vrijdag 23 november 2007 17:44 schreef ruby het volgende:
Goedenavond allemaal.
Voor wie zou Lieke de "hots" hebben? Ene Robin? Wie is dat dan?
Ah oké. Dank je.quote:Op vrijdag 23 november 2007 17:46 schreef chufi het volgende:
[..]
Volgens mij doelen ze op een van de fysios.. gaat het ook niet worden
He Peet, ik mis je 2d-creaties een beetje...... Komt er binnenkort nog een ????quote:Op vrijdag 23 november 2007 17:44 schreef Peter6000 het volgende:
En toch waren het wel leuke surealistische beelden, keiharde moppen met een pizza-etende Duitse zwarte piet.
Uitzendingongeschikt: dat wel.
Tuurlijkwe l dan kunen ze Nadia eindelijk eens echt aanpakken.quote:Op vrijdag 23 november 2007 17:39 schreef Meganog het volgende:
[..]
Met het verdwijnen van Dennis verandert er in wezen aan het spel en de verhoudingen niks...
He Peet, je doelt op mijn kunst?quote:Op vrijdag 23 november 2007 17:50 schreef PeterNB het volgende:
[..]
He Peet, ik mis je 2d-creaties een beetje...... Komt er binnenkort nog een ????
Ik volg het al te lang om nog te geloven dat dat groepje ooit op die manier onder druk zal komen te staan.quote:Op vrijdag 23 november 2007 17:50 schreef diedirk het volgende:
[..]
Tuurlijkwe l dan kunen ze Nadia eindelijk eens echt aanpakken.
En moet Amanda kiezen tussen Nadia en Brian
Zn beroepsethiek verbied hem dat !quote:Op vrijdag 23 november 2007 17:48 schreef ruby het volgende:
[..]
Ah oké. Dank je.
Die fysio zou wel gek zijn om daar aan mee te doen.
Gaat ze over een uur of 2 doen. Ze gaat nepruzie met Dennis maken en dat volhouden.quote:Op vrijdag 23 november 2007 17:50 schreef ruby het volgende:
Moet Nadia niet weer eens gaan janken ofzo?
Sneeuwwitje? Vanwege haar doodse uitstraling zeker?quote:Op vrijdag 23 november 2007 17:51 schreef Dark het volgende:
A vindt dat N op sneeuwwitje lijkt......
Ik vind dat N op de lelijke stiefmoeder lijkt
He Peet,quote:Op vrijdag 23 november 2007 17:50 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
He Peet, je doelt op mijn kunst?
Ik hoopte eigenlijk op "echt" janken omdat er bijvoorbeeld water op 'r haar valt en dat het gaat krullen + dat er als klap op de vuurpijl geen stijltang aanwezig is.quote:Op vrijdag 23 november 2007 17:52 schreef Dark het volgende:
[..]
Gaat ze over een uur of 2 doen. Ze gaat nepruzie met Dennis maken en dat volhouden.
Dat kan ze goed, hebben we gezien met Luc!
Dennix en Lieke nemen elkaar.quote:Op vrijdag 23 november 2007 17:57 schreef noekje het volgende:
Oké, 2 verhaallijnen. Huub gaat met Nadia aanpappen en Nadia gaat met Huub aanpappen.
Het vervolg, verhaallijn nr.3 wordt dat Huub en Nadia opeens elkaar écht leuk gaan vinden maar oeh, what to do, what to do met Dennis en Lieke.
hoe kom je aan die info ?quote:Op vrijdag 23 november 2007 17:46 schreef diedirk het volgende:
Volgens het nieuwe script moet dus toch eerst Lieke een exit krijgen , erg triest maar zo wil de FEBO het blijkbaar en huub zal wel meegaan met de redactie
Ze mocht willen dat ze ook maar 1 promille van Jim's charme en hartelijkheid had !!!!!!quote:Op vrijdag 23 november 2007 17:59 schreef beequeen het volgende:
Volgens Naad is Jim een uitgerangeerde Idol.......dat wijf spoort echt niet.
Zegt de vrouw die nu sprekend lijkt op mijn moeder van in de 50.quote:Op vrijdag 23 november 2007 17:59 schreef beequeen het volgende:
Volgens Naad is Jim een uitgerangeerde Idol.......dat wijf spoort echt niet.
Logisch nadenken. Dennix gaat nergens heen, Huub moet aanpappen met Naad, wie blijft er dan over ......Lieke.quote:
quote:Op vrijdag 23 november 2007 17:46 schreef diedirk het volgende:
Volgens het nieuwe script moet dus toch eerst Lieke een exit krijgen , erg triest maar zo wil de FEBO het blijkbaar en huub zal wel meegaan met de redactie
En het ergste is nog wel dat zij ondanks haar beprekingen veruit de normaalste, aardigste en zelfs sympathiekste bewoner is.quote:Op vrijdag 23 november 2007 18:00 schreef Borga het volgende:
[..]
opzouten met G. I. Lieke. Wat een ontzettende saaie zeikdoos is dat zeg. Met haar: ''Helemaal top, ik ben ook een mens''. En ze is ook zo ontzettend spontaan, net als een robot
Woooowwww !!!!!!!!!!!!!!!quote:
Aardig en sympathiek? Naquote:Op vrijdag 23 november 2007 18:06 schreef Meganog het volgende:
[..]
En het ergste is nog wel dat zij ondanks haar beprekingen veruit de normaalste, aardigste en zelfs sympathiekste bewoner is.
Ja daar heb je misschien wel gelijk inquote:Op vrijdag 23 november 2007 18:06 schreef Meganog het volgende:
[..]
En het ergste is nog wel dat zij ondanks haar beprekingen veruit de normaalste, aardigste en zelfs sympathiekste bewoner is.
Van mij ook nietquote:Op vrijdag 23 november 2007 18:06 schreef ruby het volgende:
Amanda hoeft dus niet te zingen van mij.
Tnx, ik heb nog geaarzeld hem in spiegelbeeld te maken, maar ik kies voor (warme, subtiele) letterlijkheid.quote:Op vrijdag 23 november 2007 18:06 schreef PeterNB het volgende:
En zo zacht ! Normaal maak je harde kunst, maar deze is / vind ik heel subtiel en warm !! Topwerk !!
De minst slechte in dat hokquote:Op vrijdag 23 november 2007 18:08 schreef Dark het volgende:
[..]
Van mij ook niet
Helaas vindt ze zichzelf een goede zangeres
Dat eenzame gele vierkantje doet me ook een beetje aan Dennis denken: het charismaquote:Op vrijdag 23 november 2007 18:10 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Tnx, ik heb nog geaarzeld hem in spiegelbeeld te maken, maar ik kies voor (warme, subtiele) letterlijkheid.
Als ze op een schrale schoorsteen moet lijken, dan heeft ze wel gelijk.quote:Op vrijdag 23 november 2007 18:08 schreef Dark het volgende:
[..]
Van mij ook niet
Helaas vindt ze zichzelf een goede zangeres
Het waren eigenlijk de kapot geslagen hersenen van Huub, maar gelukkig is kunst multi-interpretabel.quote:Op vrijdag 23 november 2007 18:12 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Dat eenzame gele vierkantje doet me ook een beetje aan Dennis denken: het charisma
van een zachte eierdooier, eenzaam drijvend in het eiwit...........
Nu heb je het over bsolquote:Op vrijdag 23 november 2007 18:12 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Dat eenzame gele vierkantje doet me ook een beetje aan Dennis denken: het charisma
van een zachte eierdooier, eenzaam drijvend in het eiwit...........
Wat doet een lijntje coke tegenswoordigs?quote:Op vrijdag 23 november 2007 18:16 schreef Peter6000 het volgende:
Amanda: En moet je eens nagaan hoeveel geld ik heb bespaard (nav leven in DGK)
Brian: Maar je had geen vaste lasten toch?
Tel daar nog een zwangerschapje inclusief miskraam bij op en we hebben weer een hoop verrassingen voor de boeg.quote:Op vrijdag 23 november 2007 17:57 schreef noekje het volgende:
Oké, 2 verhaallijnen. Huub gaat met Nadia aanpappen en Nadia gaat met Huub aanpappen.
Het vervolg, verhaallijn nr.3 wordt dat Huub en Nadia opeens elkaar écht leuk gaan vinden maar oeh, what to do, what to do met Dennis en Lieke.
wil wel eens weten wat de voice over er van maaktquote:Op vrijdag 23 november 2007 18:19 schreef Copycat het volgende:
[..]
Tel daar nog een zwangerschapje inclusief miskraam bij op en we hebben weer een hoop verrassingen voor de boeg.
quote:Op vrijdag 23 november 2007 18:19 schreef beequeen het volgende:
Wat een rekenwonder is Amanda toch ook.
Een schuld van ¤ 1000,-, ze lost per maand ¤ 25,- af, ze zit er 10 maanden.
Amanda: Oooooooh, dat is dus allang afgelost.![]()
En rente, wat is dat?quote:Op vrijdag 23 november 2007 18:21 schreef Copycat het volgende:
[..]
Zoveel nullen zijn ook best moeilijk.
Nou, ik verheug me...........quote:Op vrijdag 23 november 2007 18:19 schreef Copycat het volgende:
[..]
Tel daar nog een zwangerschapje inclusief miskraam bij op en we hebben weer een hoop verrassingen voor de boeg.
Dat gaat de gemiddelde tv kijker toch niet snappenquote:Op vrijdag 23 november 2007 18:23 schreef Copycat het volgende:
Ze moesten met die shoot dus de zeven hoofdzonden uitbeelden. En ook dat wordt dan weer zo fantasieloos uitgevoerd. Had bijvoorbeeld Jaap wellust laten wezen en Nadia vraatzucht.
Het gore lef om die vieze greppeldel met een icoon als Marilyn Monroe te vergelijken.quote:VV: 16:30 - Komt Amanda op tijd klaar?
Met twee vrouw wordt er hard gewerkt om het haar van Amanda op tijd in de plooi te krijgen. De 19-jarige ziet er niet alleen uit als Marilyn Monroe; ze krijgt ook dezelfde behandeling als de superster van vroeger. “Ik kan niet tegen dat gehaast”, zegt een gestreste Marilyn Monroe look-a-like. “Rustig maar, het komt wel goed”, laat één van de kapsters weten. Zou de met stip en al opgemaakte Amanda toch tevreden zijn over het eindresultaat?
quote:Op vrijdag 23 november 2007 18:26 schreef Copycat het volgende:
[..]
Het gore lef om die vieze greppeldel met een icoon als Marilyn Monroe te vergelijken.
Ik denk niet dat Amandhaar geld heeft geleend bij een bank, het zal wel bij mama zijn geweest.quote:Op vrijdag 23 november 2007 18:23 schreef kahaarin het volgende:
[..]
En rente, wat is dat?![]()
250 euro afgelost, en de rente er weer bovenop, hoeveel zou er nog staan?
850 euro?
Das toch het hele script.? Witwassen van Holledeerders zwartgeld. I.p.v ontvoering van lil johnny heeft ie gewoon DGK gekaapt en Brian of Amanda moeten winnen das nu wel duidelijkquote:Op vrijdag 23 november 2007 18:21 schreef ruby het volgende:
Telefoon. Amanda mag vast niet over het restant van de borg praten.
quote:Op vrijdag 23 november 2007 18:26 schreef Copycat het volgende:
[..]
Het gore lef om die vieze greppeldel met een icoon als Marilyn Monroe te vergelijken.
Waarschijnlijk vanuit z'n kringspier, maar ja...dat horen we natuurlijk niet.quote:Op vrijdag 23 november 2007 18:27 schreef Dark het volgende:
Heeft Dennis nog geknald vandaag?
Kan niks terugvinden in de Cossen
Hoogmoed, jaloezie, vraatzucht, lust, hebzucht, woede en luiheid.quote:Op vrijdag 23 november 2007 18:25 schreef Borga het volgende:
[..]
Dat gaat de gemiddelde tv kijker toch niet snappen
quote:Op vrijdag 23 november 2007 18:30 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Hoogmoed, jaloezie, vraatzucht, lust, hebzucht, woede en luiheid.
Wie was wat?![]()
Lieke-hoogmoed
Jaap-vraatzucht
Nadia-jaloezie
Amanda-lust
Huub-hebzucht
Brian-woede
Zit ik in de goede richting?
Dus Dennix: luiheid.quote:Op vrijdag 23 november 2007 18:30 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Hoogmoed, jaloezie, vraatzucht, lust, hebzucht, woede en luiheid.
Wie was wat?![]()
Lieke-hoogmoed
Jaap-vraatzucht
Nadia-jaloezie
Amanda-lust
Huub-hebzucht
Brian-woede
Zit ik in de goede richting?
Ze heeft zn badjas aangehad !! Dus daaromquote:Op vrijdag 23 november 2007 18:32 schreef Dark het volgende:
Waarom moet Amanda de kleding van Brian opruimen?
De tere zieltje van A en B zijn een "no go"!quote:Op vrijdag 23 november 2007 18:34 schreef ruby het volgende:
Kan iemand Amanda haar pruik jatten? Ik heb wel weer zin in een "relletje".
Die heeft de Amerikaanse politie tijdens een inval gedood. Was gisteren nog te lezen op de Frontpage.quote:Op vrijdag 23 november 2007 18:35 schreef cindy10 het volgende:
myyyy goddddd,hoe komt amanda nu weer aan die dooie cavia op dr hoofd???
Ik word hier zo verdrietig van.quote:Op vrijdag 23 november 2007 18:37 schreef Dark het volgende:
[..]
De tere zieltje van A en B zijn een "no go"!
Ze worden beschermd door Flens en consorten, dus........niet aan hun spulletjes komen!
dat heb ik dan weer gemist....maar wrm is die cavia aan amanda gedoneerd??(of komt dat omdat ze lid is van de bont voor dieren?)quote:Op vrijdag 23 november 2007 18:37 schreef ruby het volgende:
[..]
Die heeft de Amerikaanse politie tijdens een inval gedood. Was gisteren nog te lezen op de Frontpage.
Cadeautje van de Stichting Bont Voor Dieren................quote:Op vrijdag 23 november 2007 18:35 schreef cindy10 het volgende:
myyyy goddddd,hoe komt amanda nu weer aan die dooie cavia op dr hoofd???
als ik zo naar huub en jaap luister soms, dan hebben ze het liefst dat het spel zo lang mogelijk duurt en dat ze nog jaren mooie tv kunnen makenquote:Op vrijdag 23 november 2007 18:35 schreef diedirk het volgende:
Ik kots echt op dit script te nep allemaal:
Lieke zal wel weg gestemd moeten worden van achter en Dennis die echt HELEMaAL niks doet mag blijven.
Waarom kunnen ze niet Dennis weg stemmen ?
Dan kan Nadia ook eens aangepakt worden, iedereen kotst op haar.
en moet Amanda gaan kiezen en hebben we weer vaart in het spel.
Ies normal ies kultuurhquote:Op vrijdag 23 november 2007 18:32 schreef Dark het volgende:
Waarom moet Amanda de kleding van Brian opruimen?
Huh komt vanaaf toch pas...quote:Op vrijdag 23 november 2007 18:41 schreef ruudpuntenel het volgende:
Ik heb Jensen gemist. Was het leuk?
Dat zijn allemaal spieren bij dennix.quote:Op vrijdag 23 november 2007 16:50 schreef chufi het volgende:
[..]
Het zit wel wat strakjes maar das toch hip !
vanaaf??? wat is een vanaafquote:
Turbotaal voor vanavond misschien?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |