Volgens mij doelen ze op een van de fysios.. gaat het ook niet wordenquote:Op vrijdag 23 november 2007 17:44 schreef ruby het volgende:
Goedenavond allemaal.
Voor wie zou Lieke de "hots" hebben? Ene Robin? Wie is dat dan?
Ah oké. Dank je.quote:Op vrijdag 23 november 2007 17:46 schreef chufi het volgende:
[..]
Volgens mij doelen ze op een van de fysios.. gaat het ook niet worden
He Peet, ik mis je 2d-creaties een beetje...... Komt er binnenkort nog een ????quote:Op vrijdag 23 november 2007 17:44 schreef Peter6000 het volgende:
En toch waren het wel leuke surealistische beelden, keiharde moppen met een pizza-etende Duitse zwarte piet.
Uitzendingongeschikt: dat wel.
Tuurlijkwe l dan kunen ze Nadia eindelijk eens echt aanpakken.quote:Op vrijdag 23 november 2007 17:39 schreef Meganog het volgende:
[..]
Met het verdwijnen van Dennis verandert er in wezen aan het spel en de verhoudingen niks...
He Peet, je doelt op mijn kunst?quote:Op vrijdag 23 november 2007 17:50 schreef PeterNB het volgende:
[..]
He Peet, ik mis je 2d-creaties een beetje...... Komt er binnenkort nog een ????
Ik volg het al te lang om nog te geloven dat dat groepje ooit op die manier onder druk zal komen te staan.quote:Op vrijdag 23 november 2007 17:50 schreef diedirk het volgende:
[..]
Tuurlijkwe l dan kunen ze Nadia eindelijk eens echt aanpakken.
En moet Amanda kiezen tussen Nadia en Brian
Zn beroepsethiek verbied hem dat !quote:Op vrijdag 23 november 2007 17:48 schreef ruby het volgende:
[..]
Ah oké. Dank je.
Die fysio zou wel gek zijn om daar aan mee te doen.
Gaat ze over een uur of 2 doen. Ze gaat nepruzie met Dennis maken en dat volhouden.quote:Op vrijdag 23 november 2007 17:50 schreef ruby het volgende:
Moet Nadia niet weer eens gaan janken ofzo?
Sneeuwwitje? Vanwege haar doodse uitstraling zeker?quote:Op vrijdag 23 november 2007 17:51 schreef Dark het volgende:
A vindt dat N op sneeuwwitje lijkt......
Ik vind dat N op de lelijke stiefmoeder lijkt
He Peet,quote:Op vrijdag 23 november 2007 17:50 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
He Peet, je doelt op mijn kunst?
Ik hoopte eigenlijk op "echt" janken omdat er bijvoorbeeld water op 'r haar valt en dat het gaat krullen + dat er als klap op de vuurpijl geen stijltang aanwezig is.quote:Op vrijdag 23 november 2007 17:52 schreef Dark het volgende:
[..]
Gaat ze over een uur of 2 doen. Ze gaat nepruzie met Dennis maken en dat volhouden.
Dat kan ze goed, hebben we gezien met Luc!
Dennix en Lieke nemen elkaar.quote:Op vrijdag 23 november 2007 17:57 schreef noekje het volgende:
Oké, 2 verhaallijnen. Huub gaat met Nadia aanpappen en Nadia gaat met Huub aanpappen.
Het vervolg, verhaallijn nr.3 wordt dat Huub en Nadia opeens elkaar écht leuk gaan vinden maar oeh, what to do, what to do met Dennis en Lieke.
hoe kom je aan die info ?quote:Op vrijdag 23 november 2007 17:46 schreef diedirk het volgende:
Volgens het nieuwe script moet dus toch eerst Lieke een exit krijgen , erg triest maar zo wil de FEBO het blijkbaar en huub zal wel meegaan met de redactie
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |